Olen oikeasti väsynyt tilanteeseen.
Uskon, että teitä on useampi, jotka eivät pidä minusta ja haluaisin selvyyttä tilanteeseen.
Olen kyllä valmis kuuntelemaan mitä teen väärin?
Pyydän ystävällisesti asiallisia vastauksia.
Miksi en saa keskustella rauhassa?
42
343
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään sinua vastaan.
- Anonyymi
Olet ylimielinen ja ohjailet muita. Tyypillinen 40v täti.
Voitko avata tuota ylimielisyyttä? Miten se ilmenee? Tuohan kertoo sen, että viestintätaidossani on pahoja puutteita.
- Anonyymi
Tämä on kylläkin keski-ikäinen mies, mut siis oletko sinä joku millenial vai? No et ole vaan itseksesi draamaileva setämies, eli AP
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Voitko avata tuota ylimielisyyttä? Miten se ilmenee? Tuohan kertoo sen, että viestintätaidossani on pahoja puutteita.
Muista, täällä muutama jotka provosoi.
Älä lannistu. Sussa ei mitään vikaa.
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Älä jää miettimään turhuuksia. Anonyymi kirjoitti:
Muista, täällä muutama jotka provosoi.
Älä lannistu. Sussa ei mitään vikaa.
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Älä jää miettimään turhuuksia.Kiitos sinulle. Yritän muistaa. En usko, että olen viaton (tarkoitan nyt sellaista, että ei ole vikaa, kaikissa meissä on)
- Anonyymi
Täällä takerrutaan nimimerkeillä kirjoittaviin, tuskin mitään muuta perustetta
Niin kai. Mikäli kirjoitan anonyyminä, niin siinä on vain se ongelma, että en muista mihin ketjuihin kommentoin ja sitten voi jäädä vastaamatta asioihin, johon haluaisin vastata.
- Anonyymi
minusta saa keskustella kaikki täällä.
- Anonyymi
Ole rohkea ja kerro todella mitä tunnet
- Anonyymi
Et oo hyvä ihminen tosissas
- Anonyymi
Kohtelet muita kuin olisit heitä parempi. Olet pska ja se on fakta.
Onko toisten tsemppaaminen ja kannustaminen sitä huonosti kohtelemista vai miten se ilmenee? Pystytkö avaamaan yhtään enempää?
- Anonyymi
En pidä sinusta eikä sille mitään voi. Kaikista ei tarvitse pitää. En kuitenkaan sotke juttujasi, koska en niitä lue täältä.
- Anonyymi
Tämä siis poikkeus että kommentoin sinulle. En yleensä avaa aloituksiasi.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis poikkeus että kommentoin sinulle. En yleensä avaa aloituksiasi.
Kiitos kun kerroit. Ei kaikista tosiaan tarvitsekaan pitää. Mukavaa illanjatkoa sinulle kuitenkin.
- Anonyymi
Täällä saa ikäviä vastauksia kommentteihin ihan anonyyminakin. Jatka vain omalla ystävällisellä tyylilläsi.
- Anonyymi
Aina kun nikkisi ilmestyy palstalle, niin mustamaalaus ja kiusaaminen alkaa. Se on niin helppo esittää kivaa nikillä ja kirjoittaa ilkeyksiä ilman. Sinut on jo tunnistettu.
Ainoa syy miksi kirjoitan joskus anona on se, kun olen itsekin kiusattu ja ollut sitä jo kouluaikoina. En kuitenkaan koe tarpeelliseksi laittaa pahaa kiertämään, vaan päinvastoin. Sinä kuitenkin saat olla tuota mieltä, vaikka se tuntuu epäoikeudenmukaiselta, kun se ei perustu faktoihin.
- Anonyymi
Mua vähän häiritsee sellainen neuvominen ja olettaminen. Sitten myös herkästi vedät asioita jotenkin itseesi.
Myönnän. Olen kova neuvomaan, mutta huono noudattamaan omia neuvoja. Herkkäkin olen, pahus vieköön.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Myönnän. Olen kova neuvomaan, mutta huono noudattamaan omia neuvoja. Herkkäkin olen, pahus vieköön.
Mä olen kuitenkin pyrkinyt vastailemaan sun juttuihin ihan niinku muidenkin. Mietin vaan vähän enemmän mitä laitan etten loukkaa mitenkään tahattomasti.
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kuitenkin pyrkinyt vastailemaan sun juttuihin ihan niinku muidenkin. Mietin vaan vähän enemmän mitä laitan etten loukkaa mitenkään tahattomasti.
Niin. Mitä tarkoitat tahattomalla loukkaamisella?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin. Mitä tarkoitat tahattomalla loukkaamisella?
Tunnut ottavan niin herkästi asiat itseesi ja loukkaantuvan että joutuu varomaan sanomisia. Se tekee keskustelusta hankalaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tunnut ottavan niin herkästi asiat itseesi ja loukkaantuvan että joutuu varomaan sanomisia. Se tekee keskustelusta hankalaa.
Hyvä kun sanot tuon. Olen ennenkin sanonut, että kirjoitettu teksti on vaarallista, kun voi tulla väärinkäsityksiä eikä näe ilmeitä, eleitä..
Pitää kuitenkin kiinnittää tuohon huomiota.
- Anonyymi
Sivusta totean, rekkautuminen on toisille jo syy kiusan tekemiseen. Vielä, jos omaat vahvoja mielipiteitä jostain asiasta vaara on paljon suurempi kiusan teolle. Itsekään en ymmärrä sitä, että miksi kiusataan? Ehkä se on noi juniorit, jotka nauttii toisten ärsyttämisestä täällä? Koska oma elo on vielä niin epävakaata?
Syyt voivat olla myös sellaisia, jos heillä on joku vähemmän mieleinen kokemus sinun laisesta, johon voivat sinut yhdistää on heillä houkutus suurempi kiusan teolle. Järjen puhuminen ei auta, koska uskovat anonyymiteetin luomaan suojaan. Pahan tahtoisuus heissä kertoo vain siitä, et heillä ei ole omat asiat hyvin.Tuo on huomattu rekkautumisen suhteen. Olen noissa kiusaamisasioissa aika mustavalkoinen. Ihminen, joka on joskus kiusannut, kiusaa helposti jatkossakin, jos ei itseohjaudu terapiaan. Tämä on kuitenkin vain minun mielipiteeni.
- Anonyymi
Jos et oikeasti saa niin katso niitä kommettejansi. Löytyykö vastaus niistä?
Itsehän vein viraomaiselle, kasvonikin olen näyttänyt, minua on vaikka miksikin sanottu rikolliseksikin .
ystäväni olet erittäin kaunis .
Minäkin olen todella väsynyt perhe, muu uuvuttaa yhteiskunnan painostus ja minua satuttaminen täällä niin itken ja vuolaasti.valtakunta kirjoitti:
Eli mu5tasydän eiköhän sinäkin saa sitten keskustelun rauhan. Ja paha saa palkkansa.
Toivottavasti saan. Kiitos sinulle ja voimia yöhön.
- Anonyymi
Saat keskustella ihan rauhassa niiden kanssa jotka oikeasti haluavat keskustella sinun kanssa.
Vain tyhmä tunkee sellaiseen seuraan joita ei kiinnosta keskustella.Tämä on keskustelupalsta, viestin lähettäminen ei ole tyhmää eikä tunkeutumista, vaan osallistumista keskusteluun.
Toki, täällä on varsin minimaalisesti todellista keskustelua, tai aitoa keskustelua, tai oikeaa keskustelua.Mutta enhän minä voi tietää saanko osallistua johonkin keskusteluun vai en? Mistä voisin sellaisen tietää? Olipa outo kommentti.
Reisisti kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta, viestin lähettäminen ei ole tyhmää eikä tunkeutumista, vaan osallistumista keskusteluun.
Toki, täällä on varsin minimaalisesti todellista keskustelua, tai aitoa keskustelua, tai oikeaa keskustelua.Tästä olen sama mieltä. Kyseessä on keskustelupalsta, ei tsätti. Ei täällä voi tietää, että kuka vastaa, jos ei ole tarkkoja tunnisteita eikä välttämättä siltikään voi tietää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3094014BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62515Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3042493- 692210
- 781851
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4091611MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321381Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2011232Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku221196"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341182