Hei jos löyty pari olen yksin mies tykkääm

Anonyymi-ap

Hei löytykö sieltä sopivasti pari sexsistä olen 40 mies harrastan pari sexsistä ei mitän ikä väliä asun Vantaalta lähi ympäristö yhteystiedot 0407578477
Kiitos

15

534

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Havukoskella olisi ehkä sopiva aviopari
      N 26v 166cm 54kg ja M 27v 176cm 82kg.
      Meillä on ollut puhetta kimppa ja parinvaihto jutuista.
      Oletko sinä ensimmäinen vieras vai joku toinen jää nähtäväksi.

      • Anonyymi

        Älä buaahaa spede tyrkytä ittees. Ketään ei niuvanniemen hönöt kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä buaahaa spede tyrkytä ittees. Ketään ei niuvanniemen hönöt kiinnosta.

        Sää mää ja bää on nyt hönö buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt hönö buaahaa

        Sää mää ja bää olet nyt hönökin. Kiva kun jaksat antaa tilanne tieoja itsestäsi.


    • Anonyymi

      Hei mies 40v Vantaalta.
      Täällä on aviop. Kellokoski N158cm 61kg olen sievä kivan näköinen nainen, ikäni on 28v mies 31v.
      Olemme ollu avios 6v, olemme todella halukkaat nyt
      saamaa todella kestavä kokeneemma miehen luoksemme, tehtäis sexiä niin kuin sä mies haluaisit,
      toiveena että ottaisit tätä kiva näköstä naikkosta tosi toimee, haluatko ottaa tän kimman , saat olla näin ollen 3mas vieras mies joka käyny kimullia naimassa avioliito aikana. Et pety.
      Odotamme.

      • Anonyymi

        Samalla käytävällä ja sun viereinen huone. Kyllä tunnistit ihan oikein.🤣😅🤣😅🤣😅


      • Anonyymi

        Vantaan Havukoskella olisi aviopari
        N 26v 166cm 54kg ja M 27v 176cm 82kg.
        Olisi kiva tavata vaikka isommalla porukalla jos teille sopii, meillä olisi vielä 1 vakkari mies mukaan tarvittaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaan Havukoskella olisi aviopari
        N 26v 166cm 54kg ja M 27v 176cm 82kg.
        Olisi kiva tavata vaikka isommalla porukalla jos teille sopii, meillä olisi vielä 1 vakkari mies mukaan tarvittaessa.

        Pökkikää keskenänne homeperseet ketään ei kiinnosta


      • Anonyymi

        Moi! Työ aviop. Kellokoski tässä Mies Mäntsälästä olen 37v olen 198cm 108kg harastuksena voimalu,
        kuin myöskin Avioparien vaimot joitte aviomiehet ovat matka komennus miehiä,poissa kotoa pitempiä aikojakin. Näitä rva on jopa hämmästyttävä paljo joilla
        niin sanottu uskollisuus on pelkkää höpinää.
        Joten on tosi hyvin kertyny kokemusta, olen itsekki ollut pari kertaa aviossa, mutta ei ollut mun juttu,
        niistä tuli pelkkiä pettymyksiä vaan .
        Joten kokemusta,ja ennenkaikkea kestävyys on tosihyvä pystyn tosi tunteetomaa naise rva panemisee tosi rujostikki himokkasti mitää sääliä tuntematta,
        minä ymmärrä nää jutut niin pillut ,vitut naisella rvalla on täysi sitä varten nautitaa elämästä kerra täällä ollaa käymässä, on turha pihtaa haarojensa väliä.
        Voin totee sen vilipittömästi,kyrpäni on tosi kestävä jäykkä seisoo on 24cm 7,8 cm. Tämä takuu on.
        Olen luotettava mies avioparellekkin, salaa antaville rva,naisille.
        Terkui Mikko Mänsälä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pökkikää keskenänne homeperseet ketään ei kiinnosta

        Tuo vajakki spede se jaksaa suoltaa samaa paskaa. buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vajakki spede se jaksaa suoltaa samaa paskaa. buaahaa

        Mitäs suollat buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs suollat buaahaa

        No buaahaa spede kilahditko . Sattuko ota lääkkeesi ongelmajäte.


    • Anonyymi

      Sun olis hyvä ensin opetella artikuloimaan selkeästi ja ymmärrettävästi. Sen jälken voisit saada joltain pesää.

      • Anonyymi

        Kuohi ittes urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuohi ittes urpo

        Mitäs olet urpo. Delaa dorka hähähähää


    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe