pitempi joululoma salkkareissa = mistä se kertoo?

Anonyymi-ap

Mietin tossa että kun salkkareissa se kehityssuunta on ollu se, ettei pitkään aikaan perjantai -jaksoa ole näytetty ja sitten myös joululomaa pidennetty niin että kertooko se siitä että ei ole motivaatiota enää porukalla vai johtuuko siitä että niillä on niin paljon muita töitä ettei aikaa riitä pelkästään salkkareille että täytyy siksi noin???????

7

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      siis hetkinen taisin sotkea ajatukseni? Eli siis ööh nyt on vaikea selittää kun ajatus takkuaa eli siis mitä mä oikein sanoinkaan?? Ne jaksot jotka näkyy siis telkkarista, niin ne ovat tehty noin puoli vuotta aiemmin?? Eikös se noin mene ja näkeehän sen siitä kun viimeisessäkin salkkarit-jaksossa(ennen joululomaa) huomas sen että ei ole talviaikaa vaan kesäaikaa jos nty oikein muistan edes =) .

      Koko ajan ne toki tekee uusia jaksoja.

      Mutta että pitempi joululoma, normaalia pitempi joululoma. Sen panin merkille. 29.1 .2024 alkaa uudelleen salkkarit näkymään kun normaalisti tauko ollut aika paljonkin lyhyempi.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­y­­m­­­f­­o­m­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Eipä tuo sinänsä haittaa tuo pitempi tauko. On se ehkä sillai hieman harmillista kuitenkin se kehityskulku ollut kun pitkään aikaan ei ole ollut perjantain jaksoja. Ja sitte tää normaalii pitempi tauko. Että siis joo.

      • Anonyymi

        ei tietenkään ole maailmanloppu =)


    • Anonyymi

      Eipä ole ennen näin pitkää joulutaukoa ollut, mutta joskus muinon sarjan alussa kesätauko oli paljon pidempi toukokuun loppu-syyskuun alku, mutta silloin salkkarit tuli ma-pe

      Kun nyt kästauko on juhannakuksesta- elkokuun alkuun.

    • Anonyymi

      Teattereissa nähtävä juhlajakso on koostettu kauden kolmesta ensimmäisestä jaksosta. Tämän takia ilmeisesti alkaa myöhään, koska teatterissa elokuva näkyy huomenna ja ennakoissa samat tapahtumat perjantaina. Ei voitu jaksoja esittää ennen kuin näytetty teatterissa.

    • Anonyymi

      Onhan tuo koko kesänkin tauolla eli sarjaa ajetaan pikkuhiljaa alas. Kohta tulee enää yksi jakso viikossa edelleen niin, että joulu, kesä, kevät ja syyslomat jaksoja ei näytetä joten suuntaus on selvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe