Työllisillä kauhea huoli

Anonyymi-ap

viinasta ja tupakasta täällä. Joka päivä he muistavat mainita sen. Onhan se selvää että kun kaikki on nousseet ja palkat pudonneet ja etuudet poistuneet, ei riitä sitä rahaa viinaan ja tupakkaan, mutta mitä se muille kuuluu täällä.
Ostakaa ihmeessä jos siltä tuntuu.
Mutta nyt on työllisten hyvä alkaa raittiiksi, olisi mukavampi olla töissäkin ;) kun ei ole viinan ja tupakatn tuomia sivu vaikutteita.

Monelle työlliselle se on ongelma, ei ole helppoo heillä. Harmillista.

8

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ostoskeskuksissa on aina palkkaperjantaina kauheesti työläisiä alkossa, jonossa. Siellä ne jonottaa ilolientä riemumielin. Me kun ei niitä litkuja käytetä niin osuu silmään pahasti kun työlliset sieltä hakee vkl juomia.
      Monella muovipussi kilisee ja kolisee kaupasta kaljatökkkejä tai isoja pakkauksia... miten jotkut laittaa rahansa kaljaan ja viinaan? En saata ymmärtää.

    • Anonyymi

      Kyllä tuossa ero on kun työssäkäyvät sentään omalla palkalla niin eipä ole työttömällä vengulalla sönkkäämistä.

    • Anonyymi

      Työttömiä vituttaa kun duunareilla on varaa ryypätä kunnolla ja duunareita vituttaa kun työttömät ryyppäävät ylipäänsä ollenkaan :D

      • Anonyymi

        Niin mikäs siinä jos töissä käy ja ostaa kaljaa höh joku työtön kyylää tuollaistakin. Viikon rehkiny niin kyllä perjantaina oluset maistuu.Työttömän tehtävä on hakea töitä eikä möllöttää kotona.


    • Anonyymi

      Työttömät eivät edes huomaa viinanhuuruista tilaansa kun ovat
      vahvasti pöllyssä kaikki päivät jos rahat vaan riittää kepuun.

    • Anonyymi

      Työttömän kaveri on sitten urpo joka pienellä palkalla käryttää 2askitupakkaa päivässä ja juo kaljaa joka ehtoo.Ostaa mitä sattuu. Lähipiiri kun töissä käyvät niin asiat kondiksessa ja sillon tällön kaljoja mutta velvoitteet vaativat ettei kovin usein pysty kaljotteleen. Työttömän ja työssäkäyvän kaljottelussa on ero kun ei työssäkäyvä viimeisiä rahoja laita kaljaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mä haen rajan ulkopuolen juomingit ja syöpäkääryleeni , ei maksa paljoa ja on vara kärytellä ihan niin pajon ku mieli tekee.

    • Anonyymi
      UUSI

      Eihän köyhien työttömien pitäs ollenkaan käryttää taijuoda kaljaa mutta jokaisessa köyhyyttä käsittelevässä dokumentissä sätkä käryää ja juodaan kaljaa.Köyhyyspalstalla ruikutetaan ettei muuta syömistä kuin makaronia. Sitten köyhät uhoo en minä käryytä enkä juo kaljaa niin mihin ihmeeseen ne rahat sitten menee.Pelaamiseen tietenkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe