SATONEN ja HÄKÄMIES : MEILLÄ ON VARAA.

Anonyymi-ap

Kun vaihteessa menee vain 300 miljoonaa kankkulan kaivoon. Se on PIENI HINTA. 3 EMME neuvottele.

23

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kansa jaetaan nyt kahtia.

      • Anonyymi

        Äärivasurit sen teki jo kieltäytymällä hallitusyhteistyöstä muiden kuin oman puolueen sisariensa kanssa. Äärivasureille ei kelvannut 2023 Kokoomus eikä Perussuomalaiset, kuten ei kelvannut 2019. Vastaavaa rasismia ei Suomen historia tunne.


      • Anonyymi

        Leiritysta suunnittelee häkkäsen työryhmä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leiritysta suunnittelee häkkäsen työryhmä .

        DEM valmisteilla.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­N­­­y­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pluralismi on mottomme.

      • Anonyymi

        Leireja suunniteelllaan hakkasen työryhmä ssä.


    • Anonyymi

      1930-lukua tavoitellaan

    • Anonyymi

      Nyt on mennyt jo miljardin verran.

      • Anonyymi

        Ei meidän punanutut välitä, he tietää, että lainaa saa lisää... Kunhan saavat vain ensin Orpon hallituksen nurin, muulla ei ole väliä... Mitä tapahtui Demareiden politiikalle 2019?


    • Anonyymi

      Pojjaat päättivät leikata viennistä .

    • Juuri eilen uutisissa kerrottiin, että kyllä Orpo ja hallitus neuvottelee mutta ay mafiosot eivät halua koska Orpo sanoo mistä neuvotellaan eikä se sovi ay mafiosoille jkotka haluavat olla hallituksen ohjaajina! Tuon 300 miljoonaa voi sitten laskuttaa ay mafialta koska aiheuttavat toimillaan moisia vahintoja yhteiskunnalle! Joudunhan minökin maksamaan naapurin ikkunan jos sen kivellä heitän rikki, eihän noissa toimissa olle mitään periaatteellista eroa!

      Kyse kun ei ole työtaistelusta vaan kapinasta hallitusta vastaan!

      • Anonyymi

        Itseltäsikö kysyit? Voi hyvää päivää teitä äärivasuja, ootteko ihan lopullisesti seonnut?


      • Anonyymi

        Miksi rikoit naapurin ikkunan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi rikoit naapurin ikkunan?

        Et siis ymmärrä luikemaasi! Siinähän luikee "....jos sen kivellä heitän....." siis ehdollinen muoto! Ay mafian temppuilu taas on faktista, ei ehdollista! Opettele Lyyli ymmärtämään lukemasi!!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et siis ymmärrä luikemaasi! Siinähän luikee "....jos sen kivellä heitän....." siis ehdollinen muoto! Ay mafian temppuilu taas on faktista, ei ehdollista! Opettele Lyyli ymmärtämään lukemasi!!

        Äläpä muuta puheenaihetta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä muuta puheenaihetta!

        Sinä Lyyli kysyit "Miksi rikoit naapurin ikkunan?" minä ilmopitin siinä olleen "jos" sanan joka kertio sen, ettei mitään ollut tapahtunut vaan miten olisi ollut jos olisi tapahtunut!

        Suomenkielen taitosi lienee vajaa, sitähän ne opetkin valittavat, jotta yli 3 sanan lauseet tuntuvat liian vaikeilta nykyihmisille monesti!

        Puheen/kirjoituksen aihe ei siis muuttunut ainakaan minun ansiostani!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinä Lyyli kysyit "Miksi rikoit naapurin ikkunan?" minä ilmopitin siinä olleen "jos" sanan joka kertio sen, ettei mitään ollut tapahtunut vaan miten olisi ollut jos olisi tapahtunut!

        Suomenkielen taitosi lienee vajaa, sitähän ne opetkin valittavat, jotta yli 3 sanan lauseet tuntuvat liian vaikeilta nykyihmisille monesti!

        Puheen/kirjoituksen aihe ei siis muuttunut ainakaan minun ansiostani!

        Älähän kommunisti saivartele, miksi vääntelet selevää asiata?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älähän kommunisti saivartele, miksi vääntelet selevää asiata?

        Sinä komuloisena vääntelet asiaa, en minä!

        Oppisit edes ymmärtämään mitä luet mutta ei liene vaatimus ay orjalle!


    • Anonyymi

      Eilen viimeksi telkkarissa joku AY aktiivi sanoi, että KYLLÄ RAHAA ON jatkaa lakkoja pitkään....

      • Anonyymi

        Vinkki Purralle, mistä löytyy miljardeja maamme talouden parantamiseen...


    • Anonyymi

      Oikeiston politiikka on rasismia ja köyhempien kurjistamista.Eliittiä paapotaan.Ja sitten on tyhmiä, jotka hyväksyvät että vain eliitin etuja ajetaan.

    • Anonyymi

      Tämä on harjoitus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe