Hei sinä YH-äiti jolla tarve / halu eroottiseen suhteeseen molemminpuolisen hyödyn merkeissä. Olen itse 55v ehdottoman täysipäinen ja luotettava herrasmies, aina naista arvostava ja kunnioittava. Etsin sinua 09-019 alueelta. Kaikki luonnollisesti 100 % luottamuksella ja yhteisillä säännöillä sopimalla. Otatko yhteyttä niin jutellaan lisää.
Yksinhuoltajanainen
11
534
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kiinnostava,kieltämättä.
- Anonyymi
33juno33 kirjoitti:
Kiitosta kannanotostasi:)
Ihan oikeasti oot kiinnostava. Mitä haluisit yh-äidille tehdä. Just tossa mietiinkin että on pitkä aika kun viimmeksi....
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeasti oot kiinnostava. Mitä haluisit yh-äidille tehdä. Just tossa mietiinkin että on pitkä aika kun viimmeksi....
Oikeastaan kaikki mistä nainen itse tasavertaisena nauttii ja mitä nainen haluaa on minulle hyvä asia eli naisen toiveilla edettäisiin:)
- Anonyymi
33juno33 kirjoitti:
Oikeastaan kaikki mistä nainen itse tasavertaisena nauttii ja mitä nainen haluaa on minulle hyvä asia eli naisen toiveilla edettäisiin:)
Mmm. Nam.
- Anonyymi
33juno33 kirjoitti:
Ei vaan nam nam:)
Kiitosta
- Anonyymi
33juno33 kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057101- 474876
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562741Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52248Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101218Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1821177Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921043Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai248876Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179813