Hirveä kakkahätä

Anonyymi-ap

Minulla on salainen fetissi, saada nähdä kumppanini pidättelevän epätoivoisesti kakkaa ja lopulta joutumaan antamaan periksi. Miesystäväni vaan valitettavasti sattuu olemaan todella hyvä pidättelijä ja muutenkin hän kakkaa aina säännöllisesti aamulla, eikä hätä häntä juuri yllätä. Viimeksi häneltä oli kuulemma päässyt tulemaan housuun 3-vuotiaana. Kuitenkin nyt hiljattain hän oli syönyt jotain sopimatonta ja ollessamme kaupassa hän naureskeli, että mennään vähän syrjemmälle, kun on pakko päästä piereskelemään. Hän helpotti oloaan hymyillen mutta sanoi sitten hieman huolestuneena, että nyt on kyllä todella outo tunne mahassa. Jatkettiin ostoksia, kunnes hän seisahtui ja näytti todella vakavalta. "Multa tulee kohta ripuli", hän kuiskasi. Kysyin pitääkö meidän lähteä heti kauppakeskuksen vessaan, mutta hän totesi, että ei ei, kyllä tässä ostokset kuitenkin hoidetaan loppuun. Ei kuitenkaan mennyt kuin hetki, kun hän sanoi tiukkana, että nyt hän kyllä lähtee sinne vessaan ja marssi ulos kaupasta. Menin myöhemmin vessoille ja löysin hänet seisomasta vessojen ulkopuolella naama punaisena. Hän piteli takamustaan. "Kaameet paskaplöröt tuli housuun ja mullon löysät bokserit jalassa!" hän sanoi itku kurkussa. Hän kirosi sitä, että ruuhka-aikaan kyseisen miestenvessan kopit ovat aina pitkään varattuja. Vein hänet viereiseen naistenvessaan, jossa vedin häneltä housut polviin ja sain vihdoinkin nähdä mieheni kakkapyllynä. Uloste itsessään ei minua kiihota yhtään, mutta se inhimillisyys ja nöyryys, mikä syntyy, kun suoli toimii yleisellä paikalla, se sai minut elämäni kiimaan. Pyyhin hänen takapuolensa ja harrastimme kopissa mahtavaa seksiä. Mieskin nauroi jo myöhemmin, että kannatti ripuloida housuun, jos sillä saa säälistä seksiä julkisella paikalla!

Sellaisen muiston vielä jaan, että kun olin etelässä lomalla naispuolisen ystäväni kanssa, hän tuli kerran joltain retkeltä ja tuli hotellihuoneeseen, sanoi ovella vakavana "voi apua, nyt tulee kakkaa!" ja juoksi kengät jalassa vessaan. Ja hetken päästä meni suihkuun.

3

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerran nuorena kauppareissussa äitini jätti minut maksamaan ostokset, kun hänen oli päästävä äkkiä pytylle. Kun tulin kotiin hän tuli juuri suihkusta ja totesi vaan, että häneltä "tuli sipulin aiheuttama ripuli".

    • Anonyymi

      Ihana fantsu. Omani on ettei mua päästettäisi vessaan ja lopulta hirveän pidättelyn jälkeen. Housuun tulisi jättimäiset paskat. Ei mitään ripulia vaan pitkä paksu paska joka vaan liukuu väkisin ulos. Häpeä punaisi kasvoni kun paska pullottaisi housuissa. Silloin tuntisin tulevan vielä toisen silloin viimeinenkin arvokkuuden ripe murtuu ja annan tulla suolen tyhjäksi. Kumppanini vilkaisisi kovasta paskasta takaa pullottavia housujani ja olisin tulipunainen häpeästä hien valuessa tuskallisen pidättelyn jäljiltä.

      Toisen kerran kumppanini on pakottanut minut pidättelemään ja antanut jättiannoksen ulosteen pehmentäviä ja ulostamaan pakottavia lääkkeitä. Kävelessämme pystyn vaivoin pidättelemään aluksi hetken aikaa. Sitten alkaa karata lusikallisia ja kauhallinen. Luulen hetken aikaa selviäväni vessaan asti pelastaen kunniani. Mutta sitten vaikka pidätän hiki valuen tunnen suolen tyhjenevän karkaavien pierujen mukana tullessa oikein purkahduksia. Kurapaska valuu lyhyistä alushousuista ulos ja tunnen lämoimät virrat pitkin jalkoja. Paskaa tulee ja tulee. Tunnen sitä valuvan kenkiini ja jätän paskaisia jälkiä asfaltille. Kotona vaimo käskee odottaa pihalla ja hakee puutarhaletkun. Ennen kuin vaimo alkaa pestä minua tämä käskee vielä tyhjentåmään rakkoni. Jotenkin oli pidättänyt kusta tottumuksesta kuin sillä olisi ollut väliä enää. Nyt annan kusen tulla kastellen farkuista viimeisenkin kuivan kohdan.

      Vaimoni kehottaa riisumaan housuni ja alkaa pestä paskaa. Käskien heittämään paidankin pois. Riisuessani tajuan senkin olevan alhaalta paskassa.

    • Anonyymi

      Ystäväni hermoili autossa matkalla omiin häihinsä, että mahassa kiertää tosi pahasti ja pitää mennä vessaan ennen kirkkoon menoa. Käytiin huoltoasemalla ja se tuli ärtyneenä pois ja sanoi, ettei saanut paskaa tulemaan. Mentiin kirkkoon ja kun seremonia oli ohi ystäväni suunnisti suoraan vessaan ja kuiskasi, että toivottavasti kukaan ei haistanut, mutta hänellä levahti alttarilla lähes välittömästi housuun.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe