Muistan 1990-luvulta Zed-seinän kirjoittelusta, kun tutkinnassa ollut poliisi nimettömänä kirjoitti

Anonyymi-ap

Muistan 1990-luvulta Zed-seinän kirjoittelusta, kun tutkinnassa ollut poliisi nimettömänä kirjoitti suunnilleen
"Hilkan murha olisi ruumiin löytymisestä kolmessa vuorokaudessa ratkaistu, jos me nuoremmat tutkijat olisimme saaneet mennä oikeaan paikkaan noutamaan tekijän! Nyt KRP-johto laittoi meille kehäraakki Arosen, jolta puuttui kaikki asian selvittämiseen olevat kyvyt!"

23

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan tuolta ajalta muutamia tarkkoja tietoja, joita voi kirjoittaa vain tutkinnassa mukana ollut poliisi. Yksi erikoisuus oli tieto, että Paavo oli jo vuoden puhunut avoimesti Hilkan olevan hänen morsian. Toinen tieto oli, että naapuri oli tietoinen, että Paavo ajeli silloin 6.6. yöllä traktorillaan ohi Myllymäen useita kertoja tarkastamassa, milloin tanssiauto tulee. Tämän hän oli kertonutkin poliisille. Jostakin syystä talossa sitä ei noteerattu yhtään liittyvän Hilkan kohtaloon.

      • Anonyymi

        Poliisi jätti paljon tärkeää huomioiomatta. Se keskittyi vain Aulikseen ja vääriin alibeihin, sekä ilkeiden ihmisten puheisiin.


    • Anonyymi

      Kiihotun joka kerta kun avaan suolpalstan alavuden tapahtumien kohdalta ja silmiini lävähtää Hilkka nimi. Pakko peräkammarin onanistin tehdä onnellinen loppu.

    • Anonyymi

      Zed kuulostaa energiajuomalta 😂

    • Anonyymi

      Silloin oli palstalla myös Aulis

      • Anonyymi

        Oli muuten joka allekirjoitti nimellään kirjoitukset


    • Anonyymi

      Ei varmaan ollut Akseli. Sen elämä meni pilalle kun Paavo vietiin Vaasaan.

    • Anonyymi

      Paavo lähti rahan vuoksi istunnolle.
      Istui Hilkan taposta 3.8 vuotta
      Kukin voi tätä pientä tuomiota pyöritellä päässään.Soneran palstalla tätä ihmeteltiin. Raha vaihtoi taskuja

      • Anonyymi

        Ihmettelin silloin nuorukaisena, ettei kylältä maajussit löytäneet muita halukkaita kuin sukulaismies.


    • Anonyymi

      Jos olis saatu reeänaa,tekijä olis jo selvillä,on se sen verran kova asia. Joku nai mun akkaa mutta tiristin permasta reeänaan,tekijä jäi kiinni,musta kiharapää syntyy pualentoista vuoren päästä. Vissihin oli kusta sejas ku kesti tua raskaus niin kauan,mutta komia isopää syntyy,silmät kiaros.

    • Anonyymi

      Eikö Zed ollut alusta, jolle piti kirjautua ja kirjoittajan sähköposti oli joka kirjoituksessa näkyvissä?

    • Anonyymi

      Painijapoliisi.Autoliikkeen omistava poliisi.
      Talapuumäen järkkärit.Aulis.Osmo.ym.ym.

    • Anonyymi

      Minulla oli Saunalahti@ sekä Nic@

    • Anonyymi

      Kepuloisilla oli peeceet lähes joka talossa ja oli päivät aikaa talvisin päivystää sähköpostia ja notkua netissä

      • Anonyymi

        Koulussa sääskiniemellä 1998 opettaja kysyi "kenen kotona on pc?" Minä ja varakkaan sälli viitattiin. saatiin siitä tiedosta sitten kuulla nälvintää ja herjaa loppu koulun aika.


    • Anonyymi

      Modeemit sirkuttivat yötä päivää ja rahaa paloi
      Ryöstele firmalle.Kaikki meni vähennyksiin maatalousverotukses

    • Anonyymi

      Zed kirjoittaja poliisista oli vanhempi rikoskonstaapeli Mielonen Helsingin KRP:stä. Tiesi sen pojan olevan Ratakadulla, mutta vietti kesälomaa Jääskänjärven rannalla.

      • Anonyymi

        Miksei olisi juuri noin tehnyt? Melkein valmiiksi sovittu juttuhan se oli.


      • Anonyymi

        Nämä Mieloset tekivät juuri kuin käskettiin ja oli suunniteltu. Oli hauskaa akan ja kakarojen kanssa oleilla jouten rannalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä Mieloset tekivät juuri kuin käskettiin ja oli suunniteltu. Oli hauskaa akan ja kakarojen kanssa oleilla jouten rannalla.

        Mistä sillä KRP:lle riitti miehiä Alavudelle, kun samalla oli liftarisurmat ja kaksi muuta nuorta naisruumista käsissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sillä KRP:lle riitti miehiä Alavudelle, kun samalla oli liftarisurmat ja kaksi muuta nuorta naisruumista käsissä?

        Toimistoista kaivettiin kaikki nänärään syöjät, ase kädessä heilujat ja juopot alavudelle


    • Anonyymi

      Maalaisliitto.Sisäministeri Uusitalo.
      Suposuomi oli voimissaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe