Antaako Jumala profetian Suomen kohtalosta, joka toteutuu täsmälleen?

Anonyymi-ap

Aam. 3:7

Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.

Jäämme odottamaan Herran alttarin eteen.

19

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suonen pohatta on herran valittu kuulkaa häntä

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­N­­­y­­m­f­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Profeetta = vastuuton paskanpuhuja.

    • Anonyymi

      Tässä on Jumalan Pyhän Hengen antama vastaus aloituksen kysymykseen.

      Olin eilen (25.1.2024) illalla rukouskokouksessa, jossa sain sydämelleni vahvan rukouksen, jota en kuitenkaan siellä tuonut esille, koska tuo rukouskokous oli aika lyhyt ja lauluja oli myös kovasti. Tuon sen tässä nyt esiin.

      Itkien Herra me tuomme eteesi tämän maan, kalliin ja rakkaan isänmaan, jonka itsenäisyys on verellä ostettu ja rukouksin lunastettu. Tässä maassa on surmattu yli puolimiljoonaa ihmistä, sinulle rakasta, äitinsä kohtuun;, kaduilla kulkee rikollisjengejä, jotka ryöstävät ihmisiltä merkkivaatteet päältä kaiken muun lisäksi ja noiden esimerkkiä seuraten on jo tullut lapsijengejä, jotka kiertelevät pahaa tekemässä ja joille poliisi ei voi mitään, koska he ovat alle 15 vuotiaita, joita rikoslaki ei koske. Ahneuden voima kasvaa kasvamistaan, sähköyhtiöt myyvät sähköä yli 100 kertaiselle hinnalla, mitä sen sähkön tuottaminen maksaa. Synnin mitta tämän kansan kohdalla on kasvanut kasvamistaan, Raamattua ja Jumalaa ja Jeesusta pilkataan avoimesti jopa oikeuslaitosta myöten. Suomen päättäjät ovat panneet turvansa särkyviin miekkoihin, jotka eivät voi tätä maata pelastaa synnin seurauksilta, Jumalaa he eivät avuksi huuda, Jeesusta he eivät tarvitse; he julistavat että nyt olemme turvassa.

      Me tiedämme Herra, että tämän kansan syntien tähden sinun vihasi on noussut, mutta me sinun omasi Jeesuksen verellä lunastetut ja armahdetut haluamme astua eteen ja rukoilla, että armahda tätä kansaa, pidätä vihasi vielä hetki, anna sinun omillesi vielä aikaa julistaa tälle kansalle evankeliumi Pyhän Hengen voimassa, niin että kun sinun omasi rukoilevat sairaiden puolesta, sinä parannat heidät, ja kun tarvitaan voimallisia tekoja, sinä teet niitä omiesi kautta, anna kuolleiden herätä Jumalan voimasta, anna profeetallisen sanan julistus tälle kansalle, niin että se toteutuu pilkkua myöten, niin että tämä kansa näkee sinun tekosi ja ymmärtää, että sinä et ole kuollut Vapahtaja ja Herra, vaan elävä Jumala, Kaikkivaltias taivaan ja maan luoja. Ehkä tämä kansa silloin tekee parannuksen ja sinä voit armahtaa tätä kansaa ja pidättää vihasi, niin ettei tapahdu niitä koetuksia, joita olit tämän kansan varalle suunnitellut ja ajatellut, ettei niitä tarvita tämän kansan herättämiseksi, vaan tämä kansa kääntyy sinun puoleesi ja rukoilee itkien syntejään anteeksi ja sinä voit armahtaa jokaisen, joka sinulta pelastusta etsii.

      Tuon edellä olevan rukouksen voi jakaa, jos haluaa.

    • Anonyymi

      Vielä on siis Suomen kansalla mahdollisuus valita kohtalonsa ja tulevaisuutensa.

      Voi jatkaa synnin tiellä ja koetukset tulevat.

      Voi myös kääntyä pois synnistä ja tehdä parannuksen ja tämä kansa saa armon Herran kasvojen edessä.

      Suomen kansa valitsee kohtalonsa!

    • Anonyymi

      Nyt riittää ja Israelin tuomitsemisen mantra vale. Israel päinvastoin varjelee Hamasin sortamaa siviiliväestöä.
      Suomi on YK aina tuominnut Israelin, jonka tähden valtio joutuu ottamaan jatkuvasti lisää lainaa.

    • Anonyymi

      Jussi Halla-aho ei kannata kahden valtion mallia, niinpä hänen valinta estäisi myös Venäjän ruoskan ettei pohjois Suomea vallata.

    • Anonyymi

      Herra anna minun nähdä ja kohdata sinut, kuten Aabraham, Mooses, Salomo ja monet pfofeetat sekä Paavali.

      Kuka Herra ei uskoisi jos ja kun saa sinulta ilo sanoman omaa ja koko kansan elämään.
      Herra valista minulle ja meille kasvosi. ole meille armollinen.
      Anna minun kuulla äänesi, Herra Jeesuksen nimessä, voimasta ja vaikutuksesta ja ansiosta.
      Aamen.

      19 Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
      21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".

    • Anonyymi

      Jes. 3:12
      12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
      13 Herra asettuu käymään oikeutta, nousee kansoja tuomitsemaan.
      14 Herra käy tuomiolle kansansa vanhinten ja sen päämiesten kanssa: Te olette raiskanneet viinitarhan; teidän taloissanne on kurjilta ryöstettyä tavaraa.
      15 Kuinka saatatte runnella minun kansaani ja ruhjoa kurjien kasvot? sanoo Herra, Herra Sebaot.
      16 Ja Herra sanoi: Koska Siionin tyttäret korskeilevat, kulkevat kaula kenossa ja silmillään vilkuillen, astua sipsuttelevat ja nilkkarenkaitaan kilistelevät,
      17 tekee Herra Siionin tytärten päälaen rupiseksi, ja Herra paljastaa heidän häpynsä.

      Se häpy ja häpeä minkä Herra peitti Eedenissä.

      Nyt mikä on jumalattoman kirkon suunnitelma, tälle vuodelle?
      Annetaan lapsien hallita ja vallita kirkon oppia ja tapoja!

      https://www.naviryhma.fi/kirkolliskokousvaalit-2024/

      "Allekirjoittamalla tämän sitoumuksen muistan, että kirkkoa rakennetaan kaikille ikäluokille ja sitoudun puolustamaan nuorten yhdenvertaista asemaa kirkossa."

      lapsien yhdenvertainen asema, kirkossa!

      "Pyrin rakentamaan polkuja nuorten johtajuuden ja osallisuuden vahvistamiselle"

      https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/nuorten-aanen-kuuluminen-kirkolliskokousessa-halutaan-varmistaa-7-jarjestoa-luonut-sitoumuslistan-ehdokkaille/

      "Nuorten äänen kuuluminen kirkolliskokouksessa halutaan varmistaa"


      LAPSI MESSUT, he palvelevat Herraa kuten pappi Aaron ja Paavali!

      https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/lapsimessut-jarjestetaan-jalleen-kahden-vuoden-tauon-jalkeen-helsingissa-lasten-ja-nuorten-keskus-mukana-messuilla-yhdessa-paakaupungin-seurakuntien-kanssa/

      "Pohjoismaiden suurin koko perheen tapahtuma Lapsimessut valtaa Helsingin messukeskuksen pandemiavuosien tauon jälkeen 22.-24.4. "


      Pohjois-mailla, kuten Suomella on liikaa vapaa-aikaa ja leivä kylläys tehdä, pilaa ja herjata Jumalaa!

      Joten Herra armahda meitä, tule ja puhdista kirkko jos sillä vielä on joku tarkoitus Jumalan edesssä.
      ellei menkööt minne menee. ja tehkööt mitä tekee.

      Näin täytyy tapahtua sillä on Kirjoitettu:
      Hyvä käännös. 1776

      12 Lapset ovat minun kansani vaivaajat, ja vaimot vallitsevat heitä. Minun kansani, sinun lohduttajas häiritsevät sinun, ja turmelevat tien, jota sinun käymän pitäis.





      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      ihmettele, hebrean kielen sanaa, lapset:
      https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Isa&c=3#conc/12
      ja sana
      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=H5953&t=KJV

      jer 6
      7 Niinkuin kaivo pitää vetensä tuoreena, niin sekin pitää pahuutensa tuoreena; sortoa, hävitystä kuuluu sieltä, minun edessäni on aina kipu ja haavat.
      8 Ota ojentuaksesi, Jerusalem, ettei minun sieluni vieraannu sinusta, etten tee sinua autioksi, asumattomaksi maaksi.
      9 Näin sanoo Herra Sebaot: Israelin jäännöksestä pidetään jälkikorjuu niinkuin viinipuusta; ojenna kätesi köynnöksiä kohti niinkuin viininkorjaaja.
      10 Kenelle minä puhuisin, ketä varoittaisin, että he kuulisivat? Katso, heidän korvansa ovat ympärileikkaamattomat, eivät he voi kuunnella. Katso, Herran sana on tullut heille pilkaksi, ei se heille kelpaa.
      11 Minä olen täynnä Herran vihaa, en jaksa sitä pidättää; vuodata se lapsukaisiin kadulla, niin myös nuorukaisparveen. Sillä niin mies kuin vaimokin vangitaan, niin vanhus kuin ikäloppu.

      no sama se
      siellä toimii demotratia eli huuto-äänestys, ja heikot miehet, ja vahvat naiset ja tietämättömät lapset sitten päättävät mitä päättävät.

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Jumalan silmissä Suomen osana on kadotus. Jehova on yrittänyt muuttaa armollaan ja anteeksiannollaan 200 vuotta kestäväksi ahdingoksi jossa ainoa rukous on: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA.

      Hylsy tuli elokuussa 2008 kun Isä vaati julkisen ripin. Häntä pilkattiin. Hän suuttui. Hän sanoi lähetän 10 Egyptin vitsauksen kaltaista vitsausta ja 200 vuotta on ahdingoa.

      Sen lisäksi 2 vuotta suuruudenhulluus
      Ja 2 vuotta valehtelu.

      Liemessä ollaan ja pysytään 200 vuotta.

      Messiaanisuus ja Hetkinen raamatun lukemiseen maksullinen raamatun lukemisen opas ovat pakoteitä. Mutta nämä pakotiet ovat hivenen epävarmat.

      Paljon muutakin olisi sanottavaa koko maailmaa koskevaa Ilmestysten perusteella. Judgement Day lähestyy. Niille joille evankeliumissa on mätä tuoksu. Jumalan valtakunta 2028 toki niille jotka ovat sen arvoisia.

    • Anonyymi

      Jumalan vastaukseen tuohon tämän ketjun aloitukseen oli kaksi haastetta:

      Toinen haaste oli niille, jotka ovat hyljänneet Jumalan ja sillä hylkäämisellään pilkkaavat Kristusta.

      Toinen haaste oli uskoville, Jeesuksen seuraajille, että he pukeutuisivat Jumalan Pyhän Hengen voimaan, niin että ihmeet ja merkit seuraisivat julistettua evankeliumin sanaa.

      Molempien ryhmien tulisi siis ottaa haaste vastaan!

    • Anonyymi

      Esirukoilijoille on noissa molemmissa edellä olevissa haaste, että molemmat haasteet toteutuisivat.

      Oletko sinä jo esirukoilija?

    • Anonyymi

      JUMALAN , salaisuuksista ette tiedä YHTÄÄN MITÄÄN:

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jäämme odottamaan Herran alttarin eteen.

      Ei huoli mitä tahansa odottaa.

    • Anonyymi

      Nyt vetoan uskovien esirukousta Aleksander Stubin puolesta että Herra avaisi hänen sydämensä silmät mielenmuutokseen ja näkemään oman sytisyytensä ja kävisi siunaamaan Israelia ettei Suomi olisi vuohi kansa.

      • Anonyymi

        Siinä saatkin kovasti rukoilla että triangeli peto stubbeli johonkin kääntyy.


    • Anonyymi

      Kyse on siitä kertooko profeetta sitä teille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe