https://www.suomenuutiset.fi/vihrean-tukitiimin-hermot-alkavat-pettaa-haaviston-kanssa-keikkaileva-kansanedustaja-fatim-diarra-julkaisee-yon-pimeina-tunteina-tekstin-jossa-han-vaittaa-halla-ahoa-fasistiksi/
Miten kansanedustaja voi julkaista noin törkeän vihaväitteen eduskunnan puhemiehestä presidenttiehdokas Jussi Halla-ahosta? Tuostahan on tehtävä rikosilmoitus poliisille Diarraa vastaan.
Vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra väittää Jussi Halla-ahoa fasistiksi somejulkaisussaan.
116
785
Vastaukset
- Anonyymi
USKOMATONTA.
- Anonyymi
Ei totuuksia saa yöllä kirjoittaa . Super Marin sanoi yhen totuuden ääneen suoraan TV ssä orpolle , et Persut on rasisteja . Orppoo sai melkein sydärin . Oikuujuunatsiöyh .
- Anonyymi
Mikä näitä vihreitä riivaa.
Aina sorsimassa muita ja ovat itse niin tekopyhiä ja olevinaan muita parempia. - Anonyymi
Persu, sinä vääristelet totuutta. Diarra ei väitä mitään, vaan julkaisi vain toisen kirjoittajan tekstin saatesanoilla ”tämä”,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä näitä vihreitä riivaa.
Aina sorsimassa muita ja ovat itse niin tekopyhiä ja olevinaan muita parempia.Juuri noin. Lueskelin tässä aamulla juttua jostain ämmästä, joka on lennellyt ympäri maailmaa ties kuinka moness maassa ja vissiin on jossain tälläkin hetkellä. Jutussa kysyttiin, mistä fyrkat.. No, hän tekee etätöitä matkoillaan ja työt liittyy ympäristöön. Aika mielenkiintoista oli kommentti, jossa ilmoitti tyyliin, ettei lentäminen saastuta. No eihän se saastuta samalla viisiin, mitä tehtaat, autot ym "niin kauheesti" saastuttavat maan päällä, kun sen näkee ja haistaa, mutta nuo idiootit ei tajua sitä, että ne päästöt jää sinne ilmakehään, niitä ei haista eikä näe, mutta jollain muotoa ne tulee sieltä kuitenkin alas. Millään muotoa saastuttaminen ei koske noita idiootteja, mutta jos duunarin on pakko lähteä töihin 50 km päähän omalla autolla, kun ei julkiset kulje/työvuorot epäsäännöllisiä, niin on kaikista pahin rikollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu, sinä vääristelet totuutta. Diarra ei väitä mitään, vaan julkaisi vain toisen kirjoittajan tekstin saatesanoilla ”tämä”,
Eikö turhake keksi omasta päästään aiheita?
Ihmettelen suuresti, ketkä tuollaista idioottia äänestää?? - Anonyymi
Meinasit siis että uskomatonta mutta totta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö turhake keksi omasta päästään aiheita?
Ihmettelen suuresti, ketkä tuollaista idioottia äänestää??Joo kyllä on vihaa puhkunut ulos ja törkeää tappopuhetta pitänyt ja kirjoitellut pommin päälle...mitähän kirjoitti - ei uskaltanut julkaista häpeällistä tekoaan.
Jos haluaa sotien jatkumista kannattaa - tässä ehdokas. - Anonyymi
Fatima edustaa afrikkalaista porsasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaako sinua liikkua yksin.
- Anonyymi
Se onkin tuo Fatima virtahepo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä on vihaa puhkunut ulos ja törkeää tappopuhetta pitänyt ja kirjoitellut pommin päälle...mitähän kirjoitti - ei uskaltanut julkaista häpeällistä tekoaan.
Jos haluaa sotien jatkumista kannattaa - tässä ehdokas.Ajatelkaa jos syntyy monta jälkeläistä diarran perseestä huhhhhh. Suomi on hukassa kun tommosia on suomessa.
- Anonyymi
Diarran hyväksyvä suhtautuminen ilkivaltaan ja rikolliseen vaalihäirintään on suomalaiselle kansanedustajalle poikkeuksellista. Sen lisäksi hänen viestintänsä on äärimmäistä, ja kertoo suuresta hermostuneisuudesta Haaviston kampanjan suhteen.
- Anonyymi
Tuo ämmä ei ole suomalainen, eikä suomalaiseksi koskaan tule. Tuollaisia roskasakkeja ei ikinä saisi äänestää, eivät kuulu Suomen eduskuntaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ämmä ei ole suomalainen, eikä suomalaiseksi koskaan tule. Tuollaisia roskasakkeja ei ikinä saisi äänestää, eivät kuulu Suomen eduskuntaan!
Syntynyt 1986 Jakomäki Helsinki
- Anonyymi
Tällainen kielenkäyttö johtuu juurikin siitä, että me kaikki ihmiset olemme samanlaisia. Turha meidän on toisiamme sortaa. Pitäisi kyetä nousemaan oman vihansa yläpuolelle, mutta siitä ei palkita. Juuri tällaiset vihakeskustelijat palkitaan sillä, että aletaan "sylkeä" samaan kuppiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntynyt 1986 Jakomäki Helsinki
Kondomia kannattaa käyttää.
- Anonyymi
Kuka ihmeen Vatim Tiarra.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cf277d85-563e-4a3d-af16-ca09ae5a703d
Somalitaustainen kansanedustaja Fatim Diarra pyytää nyt fasisti-syytöstään Halla-ahosta hätäpäissään anteeksi Iltalehdessä, kun on pakko jälkiseuraamuksia välttääkseen Halla-ahon julkisesta valesolvauksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cf277d85-563e-4a3d-af16-ca09ae5a703d
Somalitaustainen kansanedustaja Fatim Diarra pyytää nyt fasisti-syytöstään Halla-ahosta hätäpäissään anteeksi Iltalehdessä, kun on pakko jälkiseuraamuksia välttääkseen Halla-ahon julkisesta valesolvauksesta.Ei ole Iltalehti pyytänyt kuitenkaan anteeksi miten kiihotti kansaa piikeille ja nyt kansanmurha - ylikuolleisuus yli 40 prosentin jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Iltalehti pyytänyt kuitenkaan anteeksi miten kiihotti kansaa piikeille ja nyt kansanmurha - ylikuolleisuus yli 40 prosentin jo.
Lähde:
Kremlin tietotoimisto
- Anonyymi
Ihan trumpmaista toimintaa vihreiden kansanedustajalta levittä näitä fakenewssejä!
- Anonyymi
vihreät kompostiin 🤣
- Anonyymi
Naikkonen typerä, naivi, kokematon, sivistymätön, manipuloitavissa, ym. EI JATKOON !
- Anonyymi
Palatkoon kotimaahansa.
Siellä solvataan ja panetellaan. Voisi olla kuin kotonaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palatkoon kotimaahansa.
Siellä solvataan ja panetellaan. Voisi olla kuin kotonaan.Mihin kotimaahan? Diarra on syntyperäinen suomalainen. Syntynyt Jakomäessä, kuten moni persukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin kotimaahan? Diarra on syntyperäinen suomalainen. Syntynyt Jakomäessä, kuten moni persukin.
Mitä ne persut tähän kuuluu.
- Anonyymi
Maaseudulla persut peräkammareissa insestiä :)
Ryysyranta - Anonyymi
Samaiset vihapuhujat nillittävät rasismista, eivät näytä ymmärtävän että omalla ylimielisyydellään ja rikoksillaan aiheuttavat paheksumaansa rasismia. Kyseinen naikkonen halveksui maalla asuvia, syyllisti vaimojen hakkaajiksi, insetsistä ja jos haluavat asua metsässä eivät tarvitse mitään palveluja. Diarra paheksui kuinka metsät ovat kamalia, mahtoiko edes ymmärtää metsien arvoa, kaupunkilainen vihreä.
- Anonyymi
Joko rikos täyttyy?
Rasisti - Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Yleensä yö aikaan kirjoitetaan mielen ollessa hieman paranoidisessa tilassa ja aamulla ollaan sitten normaalitilassa .
- Anonyymi
oikeus tavoittaa
- Anonyymi
Mulatti puhuu
- Anonyymi
Itse join yöllä viskiä ja olin samaa mieltä Diarran kanssa.
- Anonyymi
Haavisto kaatuu taas.nyt omien takia
- Anonyymi
Juuri näin! Nämä viherhörhöt ajaneet vihreän aatteen niin alas kuin voi. Näkihän sen jo eduskunta vaaleissa. Katoava puolue. Nuoret kannattavat tänäpäivänä oman kotimaansa puolta pitävää Jussi Halla-ahoa.
- Anonyymi
TÄMÄ POLKUPYÖRA KEIMI
JOPPARIT TÄYNNÄ UUTTA SAKKIA SUOMEEN VETÄ-MÄSÄ - Anonyymi
Lapin kansassa on fasistijuttua
- Anonyymi
Ainoastaan suomalainen vellihousujuntti sietää tuollaisia puheita mitä tämä FATIM DIARRA päästää suustaan. Sivistymätön pyrkyri ja vastenmielinen ihmisten maalittaja.
- Anonyymi
Rauhaaa on kannatettava vai oletkos sinä Jussin kannattaja ja viha on paras eikä rakkaus?
- Anonyymi
Omaan nilkkaan iskee fatismi
- Anonyymi
No jos on itse sotia ja vihamielisyyksiä muita kohtaan kannattava niin tässä on samaa kaliiberia oleva ehdokas pressaksi heille.
Me kannatamme hyvin vointia, rakkautta ja rauhaa emmekä äänestä - ei ole ketään sen arvoista annettu tulla ehdolle. - Anonyymi
Pekko Haavisto voittaa.
- Anonyymi
Ruoka on näyttänyt ainakin maistuneen
- Anonyymi
Ihan selvästi rasismia mielipidettä vastaan!
- Anonyymi
Selvästi rasismia mielipidettä vastaan!
- Anonyymi
Tuollainen ihminen se vasta rasistiksi julistautuukin, kun ei huomaa omaa rasistista kirjoitteluaan. Uskontoihin, niin kuin mielipiteisiinkin on kaikilla oikeus, vaikkei ne aina kaikkia miellyttäisikään. Rumaa kielen käyttöä ei pidä suvaita maahanmuuttajiltakaan.
Kas kummaa, kun vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra tällaista väittää. Mistä se voisi tulla hänelle mieleenkään?
Eduskunnan puhemies, tohtori Halla-ahoahan on minun mielestäni niin ihmisläheinen ja humaani ihminen, etten sanoisi ihan lutuinen tyyppi.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Fatismin nousu suomessa
Anonyymi kirjoitti:
Fatismin nousu suomessa
Unohdin vielä yhden määrittelyn: Pasifistisen elämänkatsomuksen omaava rauhan mies. ;)
- Anonyymi
Asemestari Jussi päihittää lerppareuhkan jokaisella aseella.
- Anonyymi
Haavisto vedettiin siis omasta vessassasta alas...
"Haavisto vedettiin siis omasta vessassasta alas..."
Jos et pahastu, ottaisin tämän hauskan lauseesi kokoelmiini. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Haavisto vedettiin siis omasta vessassasta alas..."
Jos et pahastu, ottaisin tämän hauskan lauseesi kokoelmiini. ;)Ei sinne enää mahdu, kun se on jo täynnä ihme sönkötystä.
Buahhahhahhaaa!! Taas naurattaaaaaaa!!
- Anonyymi
Fatismi vihreillä juu
"Fatismi vihreillä juu"
Fatismi on aatesuunta, joka erityisesti sortaa maaseudun ankeissa metsissä eläviä kantasuomalaisia miehiä, joilla on taipumus hakata puolisoaan. ;)
- Anonyymi
Kaikenlaiset pyörän taluttajat sitä kieuntaasa pitävät,,, mistään tietämättöminä
- Anonyymi
...mikään rasisti ole mutta aivan yhteiskuntarauhan nimissä nuo "fatimat" sukulaisineen , suosijoineen ja tänne houkuttelijoineen , ikään , säätyyn ja sukupuoleen katsomatta tulisi erään eurooppalaisen liittolaismaamme suunnittelemaan tapaan siirtää pysyvästi vaikka sinne Ruandaan ...tai ainakin yhtä kauas Suomesta ilman paluuoikeutta ..
- Anonyymi
Mihin sosiaalitoimi ja KELA sitten määrärahansa ja budjetoidut varansa laittaisi ?
- Anonyymi
seide
Korjaan hieman aiempaa lausuntoani:
Eduskunnan puhemies, entinen presidenttivaaliehdokas tohtori Halla-ahoahan on minun mielestäni niin ihmisläheinen ja humaani ihminen, etten sanoisi ihan lutuinen tyyppi, vaikka ei nyt oikein pärjännytkään vaalissa.
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Pärjäsi hyvin, viherpunikkimedian lyttäksestä huolimatta yli 615 tuhatta ääntä!
Lupaa hyvää tulevile vaaleille…
Toivottavasti islamilaisen ihmiskäsityksen ja arvopohjan, omaavan Jutan, Antin ja Super Sannan muslimiveljeskunnan kannatus on tulevaisuudessa 4,9% tuota RKP:n luokkaa.. Anonyymi kirjoitti:
Pärjäsi hyvin, viherpunikkimedian lyttäksestä huolimatta yli 615 tuhatta ääntä!
Lupaa hyvää tulevile vaaleille…
Toivottavasti islamilaisen ihmiskäsityksen ja arvopohjan, omaavan Jutan, Antin ja Super Sannan muslimiveljeskunnan kannatus on tulevaisuudessa 4,9% tuota RKP:n luokkaa.."Pärjäsi hyvin...".
Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Tällaisesta pärjäämisestä minäkin pidän.
Reippain ja rohkein mielin vaaliin mukaan, sitten toisen kierroksen alkaessa takaisin kotiin. Tällaista sen demokratian kuuluukin olla.
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Pärjäsi hyvin...".
Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Tällaisesta pärjäämisestä minäkin pidän.
Reippain ja rohkein mielin vaaliin mukaan, sitten toisen kierroksen alkaessa takaisin kotiin. Tällaista sen demokratian kuuluukin olla.
Nauretaan yhdessä. ;)Se on totta, näin demokratiassa toimitaan ja kaksi suomen islamilaisinta puoluetta sai onneksi alle 10% kannatuksen!
Jos taktinen äänestys tarkoittaa sitä että vihervasemmisto ottaa aina takkiinsa, niin sehän on todella hyvä asia…
Sillä se lupaa todella hyvää tuleville vaaleille… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta, näin demokratiassa toimitaan ja kaksi suomen islamilaisinta puoluetta sai onneksi alle 10% kannatuksen!
Jos taktinen äänestys tarkoittaa sitä että vihervasemmisto ottaa aina takkiinsa, niin sehän on todella hyvä asia…
Sillä se lupaa todella hyvää tuleville vaaleille…Veikkauksen on että Stubido on seuraava presidentti…
Kookoomksessa on sentään 34% konservatiivejä, joilla ei ole islamilainen ihmiskäsitys ja arvopohja, kuten vihervasemmistolla…
- Anonyymi
Gubba paljastui vihreäksi, tuolla se hehkuttaa Pekkaa kybällä:)))))))
- Anonyymi
Moktaria ketuttaa se, ettei demarina pärjännyt ollenkaan (läpi vaikeiden vuosien etc. ) vaan siirtyi kärppänä Haaviston selän taakse kiero ilme kasvoillaan, nuuhkien uutta öyhötettävää.
Li ei kelvannut ollenkaan, onhan Moktar miesten mies. Nyt on sitten rattoisaa odotella, josko vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra ehtisi kertomaan oman analyysinsä perussuomalaisen puolueen ehdokkaan tohtori Jussi Hallo-ahon menestyksestä presidentinvaalissa.
Suotakoon kuitenkin edustaja Diarralle kohtuullinen aika nauraa naurunsa loppuun.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Nauraminen on ihmisen luontainen reaktio siihen, kun ympäristössä tapahtuu huvittavia asioita.
Sen sijaan orangit nauravat yleensä vain omille toilailuilleen, ja niitä kyllä riittää joka ketjuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen sijaan orangit nauravat yleensä vain omille toilailuilleen, ja niitä kyllä riittää joka ketjuun.
"Nauraminen on ihmisen luontainen reaktio siihen, kun ympäristössä tapahtuu huvittavia asioita.
Nauretaan yhdessä. ;)"
Miten huvittavaa mahtaakaan potilas Gubtan ympäristössä Niuvassa tapahtua, kun noin naurattaa?
Niksuttelu ainakin lienee prioriteettina vahvasti keulilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nauraminen on ihmisen luontainen reaktio siihen, kun ympäristössä tapahtuu huvittavia asioita.
Nauretaan yhdessä. ;)"
Miten huvittavaa mahtaakaan potilas Gubtan ympäristössä Niuvassa tapahtua, kun noin naurattaa?
Niksuttelu ainakin lienee prioriteettina vahvasti keulilla.Pierua ja öyhötystä potilashuoneessa sekä voimakasta pervoilua.
- Anonyymi
Hyvä syy äänestää Stubbia.
- Anonyymi
Sanoo tietävänsä
- Anonyymi
Vain mieleltään sairaat nauravat jatkuvasti koko ajan ja varsinkin paatuneet huutonaurajat ovat sitten parantumattomasti seonneet.
Minulta kysellään , että mitähän huvittavaa nyt on tapahtunut.
Muistanhan minä, kuinka kotikyläni pöljä poika kyseli kylän kioskilla, että mikä niitä kylän isoja poikia poikia nauratti, kun juttu oli yhdestä Maijassa. Ei ne isot pojat alkaneet sille torvelolle asiaa sen kummemmin selittämään.
Enpä minäkään nyt viitsi selittää yhdelle torvelolle, että mitähän koomista on tässä Diarran ja Halla-ahon tapauksessa.
Nauretaan yhdessä. ;)Taisin jo vihjaista, että ei ne isot pojat sitä vitsiä viitsineet selittää sille torvelolle. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Taisin jo vihjaista, että ei ne isot pojat sitä vitsiä viitsineet selittää sille torvelolle. ;)
Keksit juttusi 90 % omasta peräpäästäsi.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Taisin jo vihjaista, että ei ne isot pojat sitä vitsiä viitsineet selittää sille torvelolle. ;)
Sinä itse olit tuo torvelo.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse olit tuo torvelo.
Minä olin silloin vain nöösipoika, kun isot pojat kertoivat juttujaan ja torvelo kuunteli. Ymmärsit juttuni roolituksen aivan väärin.
Moktar.Gubta kirjoitti:
Minä olin silloin vain nöösipoika, kun isot pojat kertoivat juttujaan ja torvelo kuunteli. Ymmärsit juttuni roolituksen aivan väärin.
Parhain terveisin, Moktar. ;)No, sittenpä osasi on pysynyt ihan samana näihin päiviin saakka.
Buahhahhahhaaa!! Ai että kun naurattaaaaaa!! - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Parhain terveisin, Moktar. ;)Olet yhä nöösipoika.
Poika varsinkin.
Ihan turhaan yrität pullistella.
Tiedät sen itsekin, että ei sinusta vaan ole. ;)- Anonyymi
Jokaisesta on. Sinusta ei.
- Anonyymi
Yhä pysyt piilossa, räkättäjä?
Kuten huomaatte, ei Moktarista ole.
Pojat kovasti yrittää hyökkäillä, vaikka syytönhän minä olen. Jussiparka mämmi oman vaalikampanjansa ihan itse. Älkää nyt minuun purkako pahaa mieltänne.
Sinä räkytät kunnes saat ansiosi mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä räkytät kunnes saat ansiosi mukaan.
"...kunnes saat ansiosi mukaan..."
Tämä on ihmisen osa. Viimeisellä tuomiolla meidän jokaisen ansiot punnitaan, myös sinun ja minun.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
- Anonyymi
Kiitos näiden Fatima Darrojen, Oula Silvennoiste (se ylen puolueeton asiantuntija), Iiris Suomela ja miksi ei itse Super Sannuli….jne, ettei Haavistosta tule ikinä suomen presidenttiä…
Stubido on seuraava suomen presidentti!- Anonyymi
Ja niinhän siitä Stubidosta sitten tuli presidenttimme, taktisella äänestämisellä…
- Anonyymi
Ja 36 kiusallista haram viestiä poistettu…
- Anonyymi
Fasisti Darra muistutti juuri että pitää äänestää Stubbia.
- Anonyymi
Juurikin näin…
Eiköhän nyt voida jo armeliaasti unohtaa vihreiden kansanedustaja Fatim Diarran puheet eduskunnan puhemies, tohtori Jussi Halla-ahosta? Tohtori Halla-aho putosi vaaleissa kuin maitotonkka mummon rattailta. Tohtori Halla-aho ei enää ole ehdokkaana näissä vaaleissa.
Nyt lienee ihan sama, vaikka edustaja Diarra olisi kutsunut eduskunnan puhemies, tohtori Jussi Halla-ahoa vaikka hammaskeijuksi.
Tiedän kyllä, yritätte jeesustella, että ihmisiä ei saa nimitellä. Olen tietysti samaa mieltä kanssanne. Voimmeko sitten pohtia yhdessä myös sitä, onko professori Stubbista täällä käytetty väännös sekään niin asiallinen.
Parhain terveisin, Moktar.;)- Anonyymi
Eli myös kehitysmaamuslimeista ja niiden edesottamuksista SUOMESSA voi sanoa julkisesti kaiken?
Ja sitähän sanomista riittää…
Eikä tarvitse sitten kun pahoitella asiaa…
- Anonyymi
joka puolueessa on vähä-älyisiä poliitikkoja....
"joka puolueessa on vähä-älyisiä poliitikkoja...."
Jos nyt haluat puhua perussuomalaista poliitikoista, en osallistu tähän keskusteluun tätä enempää.
Moktar.Gubta kirjoitti:
"joka puolueessa on vähä-älyisiä poliitikkoja...."
Jos nyt haluat puhua perussuomalaista poliitikoista, en osallistu tähän keskusteluun tätä enempää.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Jos nyt haluat puhua perussuomalaista poliitikoista.
Och samma på finska, tack!
Buahhahhahhaaa!! Tulihan se sammakko sieltä tänäänkin!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt haluat puhua perussuomalaista poliitikoista.
Och samma på finska, tack!
Buahhahhahhaaa!! Tulihan se sammakko sieltä tänäänkin!!!Perussuomalaisena poliitikkona ja eduskunnan puhemiehenä toimivasta poliitikosta…
Minun täytyy nyt julkisesti ilmoittaa, että minun nimittelyni fasistiksi tai natsiksi on sekä valheellista että myös syvästi loukkaavaa.
Odotan nyt erään aiemman rikosilmoituksen käsittelyä ennen kuin päätän, mihin toimiin itse ryhdyn tämän asian suhteen.
Siihen saakka naureskellaan ja nautitaan tästä vekkulista ja myös kovin leikillisestä nimittelystä. Tämähän on sarkasmia ja läppää parhaimmillaan, kuten eräs somalien nimittelystä syytteessä ollut syytetty sanoi oikeudessa.
Kaikki nimittely on sallittua SUOMESSA, jos on vihervasemmistolainen BLM kansanryhmän edustaja, jonka isovanhemmat ovat rakentaneet verihiellä Senaatintorin ympäristön…
- Anonyymi
Jos on vielä kaiken lisäksi kehitysmaamuslimi, niin saa suoltaa taqyiaa niin paljon kun huvittaa…
- Anonyymi
Darra Fatima ohjasi kansalaiset äänestämään toisella kierroksella Stubidoa…
Mahtava kamppanja avustaja Dj Pexillä kertakaikkiaan…
Ja nyt kaikki joukolla DTM:ään… - Anonyymi
Ja 41 haram viestiä poistettu….
- Anonyymi
fatima diarren olisi syytä keskittyä enemmän oman painonsa hallintaan.
- Anonyymi
NO SE ON VIHREÄ
JOKO SIITÄ ON PUHUTTU VIHREÄLÄ YLELLÄ. - Anonyymi
onko tämä vatima vihreä,,ruskealta näyttää minusta enempi.
- Anonyymi
diarra on alentaja ainesta vihreille...
- Anonyymi
poltteleeko pullukka tupakkaa vahvempaa...
- Anonyymi
No diarralla ei ole käytöstapoja en ymmärrä miten tollanen vajakki on eduskunnassa. Perse vaan leviää kun istuu ja räkyttää. Eihän musta osaa käytöstapoja. Hyvä jos osaa lukea.
- Anonyymi
Nää vasemmiston naiset on pahimpia Suomen hajottajia.
- Anonyymi
Joko diarra onnitteli trumpia ja saksan afd?
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi942410Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap212300Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen191898Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663771532- 1061497
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1611258Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2571062- 70981
- 78929
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha174903