Olen käynyt saman terapeutin luona 7 vuotta ja nyt hän on aikeissa lopettaa. Hän on ollut tukeni ja turvani pitkän aikaa ja pelottaa, että miten ihmeessä pärjään jatkossa ilman häntä. Tulee ihan kauhea ikävä häntä... Surettaa ja itkettää.
Onko joku muu kokenut samanlaisia tunteita pitkän terapiasuhteen päättyessä? Miten pääsit surusta yli?
Miten päästä yli terapian päättymisestä?
Anonyymi-ap
5
307
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala auttoi minua
- Anonyymi
Jospa saisi niitä asiallisiakin vastauksia.
Ap - Anonyymi
Voi kuulostaa tylyltä, mutta kaikki terapiat loppuvat joskus syystä tai toisesta.
Tottakai seitsemän vuotta on pitkä aika. Tottakai sen pitääkin tuntua jossain. Tottakai on ihmisä jotka ottaa sen raskaasti jne.
Terapia ei kuitenkaan ole mitään sellainsta mitä kaadetaan jatkuvasti ihmiseen, vaan terapia on terapiaa vata sitten kun se loppuu, ja ihminen elää niin sanotusti omin avuin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä761454Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2511358Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551132Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551108- 51805
- 65784
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30657