Ryhmä, vaimoni toiveesta

Anonyymi-ap

Vaimoni halusi taas saada useampaa miestä. Hän oli jo kerran ollut neljän miehen pantavana, nyt kutsuimme kotiimme 6 miestä, kaikki vaimolleni jo ennestään tuttuja. Olin jo valmiiksi ajellut vaimoni pimpin, ja hän odotteli vieraitamme aamutakki päällä. Vieraat tulivat, ja suihkun kautta siirtyivät olohuoneeseen. Tarjosin kaikille kuohuviinit, ohjasin kultani makkariin ja valitsin ensimmäisen miehen panemaan. Pojat kävivät vuorotellen naimassa vaimoani, tämä nuoletti välillä itseään ja antoi myös suuseksiä haluaville. Ensimmäisen täyden kierroksen jälkeen vaimo huilasi hetken, levättyään ja käytyään suihkussa, hän pinosi tyynyjä olkkarin lattialle ja oikaisi siihen selälleen avaten jalkansa. Toinen kierros, mies kerrallaan yhtyi vaimooni ja me muut katselimme. Siitä ilta jatkui, kuka tunsi vielä pystyvänsä, tyydytti itsensä kultaani, ja me katselimme. Kiva ilta, jatkui liki puolille öin, ja kaksi pitkämatkalaisinta jäi yöksi. Aamupanot olivat itsestäänselvyys...
-Pasi-

10

1713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovia nämä ukot kirjottaan vaimoistaan mitä niillä ikinä ollutkaan...
      Tämä sama spede sepustaa tuubaa sen kun kerkee buaahaa

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­­y­m­f­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­y­m­f­­­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18230429

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aamun tultua heräsimme siihen että makkarin ovi aukeni. Sami ja Toni, molemmat alasti, tulivat huoneeseen ja muitta mutkitta sängyn luo. "Huomenta, jokos täällä ollaan herätty", kysyi Sami. Just ja just, sanoin. Mitä mielessä? Sitä nyt oli turha kysyä, Samin kalu oli jo hyvässä seisokissa. Tein pojille tilaa, molemmat kävivät alastoman vaimoni vierelle sänkyyn ja Sami työnsi elimensä mitään kyselemättä vaimoni sisälle. Pojat naivat vaimoani vuorotellen, väliin vaimoni antoi toiselle suuseksiä ja toinen nuoli hänen pimppiään. Sami laukesi ensimmäisenä, ottaessaan vaimoni takaapäin. Hän laski lastinsa syvälle vaimoni emättimeen. "Oi, kun tuntu mukavalta" vaimo huokaisi jä kääntyi selälleen. Toni asettui hänen jalkojensa väliin ja jatkoi panemista. Hän imi ja nuoli kultani rintoja, vaimo huokaili nautinnosta ja minä sormeilin omaa kaluani. Pari kääntyi lusikkaan, Toni työnteli aikansa ja kohta veti ulos, käänsi kultani selälleen ja roiski spermat vaimoni tisseille. "Tulipa sinulta paljon" vaimo hymyili ja leikitteli siemennesteellä joka valui hänen nänneiltään...
      -Pasi-

    • Anonyymi

      Ota kerralla tarpeeksi ukkoja naiman. Vaikka nyt pataljoona alkuun.

      • Anonyymi

        4-6 on vaimoni mielestä optimimäärä. Silloin on jollain aina seisokki tai ainakin pikkuvaivalla saa sen aikaiseksi. Ja sen kokoiseen porukkaan mahtuu kiva kokoelma erilaisia tapoja rakastella. Se on vaimoni mieleen.
        -Pasi-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4-6 on vaimoni mielestä optimimäärä. Silloin on jollain aina seisokki tai ainakin pikkuvaivalla saa sen aikaiseksi. Ja sen kokoiseen porukkaan mahtuu kiva kokoelma erilaisia tapoja rakastella. Se on vaimoni mieleen.
        -Pasi-

        Mees hupiukko muualle satuilemaan


    • Anonyymi

      Missä se bileet tulee olemaan?

      • Anonyymi

        Meillä kotona olemme tavanneet leikkiä. Kesällä jonkin kerran myös mökillä.
        -Pasi-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kotona olemme tavanneet leikkiä. Kesällä jonkin kerran myös mökillä.
        -Pasi-

        Ei kun niuvanniemen suljetulla speden kanssa samassa kopissa buaahaa


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe