Tirkistelypaikat

Katselija2

Kertokaa paras tirkistelypaikkanne, missä olette päässeet vetämään samalla käteen.

10

6101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääni

      maalla naapurin ulkohuussiin, kun isäntä kävi sunnuntai aamuna päästämässä krapulaiset konjakki ripulipaskat.

    • nähnyt

      Paras tirkistely paikka on ollut tanssipaikalla naisten ulkohuussi!olen katsellut altapäin kusevia vittuja,piereviä ja paskantavia persereikiä!On tosi kiihoittavaa katsottavaa!!!

    • Jaakoppi

      Talonyhtiön lenkkisauna on hyvä paikka siellä monta tuntia nuoruudessa tullut vietettyä tirkistellen ja runkaten

    • Runkkupoika

      Meidän talon katolla maaten katselin mitä ihmiset tekevät kotonaan. Ja sieltä oli tosi hyvät näkymät ihmisten koteihin. Multa tuli monet spermat sinne katolle. Mutta sekin loppui kun tuli lukko siihen katto ikkunaan, Se oli sitä varten että jos syttyy talo tuleen menee porukka katolle ja palokunta noukkii heidät sieltä talteen. Hullua 6 kerrosta ja vielä vintti lisäksi, eli olis katolta alas matkaa.

    • Katsomossa

      Keltasessa Ruusussa oon kerran tirkistellyt kun äijät otti toisiltaan suihin.

      • Varma-tieto

        Olikos kiva uni. Sinähän et ole siellä koskaan käynyt.


    • Runkkupoika

      Mun iso veljeni sai pyydystettyä likan luokseen. Ja kun ne meni veljeni huoneeseen ja minä omaani. Tunnin päästä ulos ja kurkkimaan veljeni ikkunasta sisälle. Se vielä ruinaili siltä likalta eli minä takas sisälle. Ja tunnin päästä uudelleen nyt oli veljeni päässy itse asijaan. Eli oli likan haaroissa ja runkkasi sitä tavallisen näköista likkaa. Ei mitkään isot rinnat ja aivan tavallinen kroppa mun 13v pojan mielestä. Mutta munani otin silti esillle ja rupesin vain hyväilemään penistäni. Odota poika kunnes sun velikin pääsee sitä lutkaa panemaan minä sanoin itselleni. Ja likalta tuli orkku ja veljeni itse asijaan eli naimaan sitä pillun omistajaa. Ja minä kiireesti housuni pois koivistani ja laiton ne sivulle ja olin itsekin nyt syntymä asussani eli alaste. Ja minä mun pilistäni kiinni ja yritin samaan tahtiin kuin veljenikin. Eli kun veljeni työnsi sisälle minä vedin käteni pilini päältä alas. Ja kun veljeni veti itseään ulos päin niin minäkin mun nyrkki kyllikkiänikin. Multa kerkesi tulemaan kaksi kertaa, likalta kerran ja
      sitten oli mun veljeni vuoro lauveta. Minä katoin silmät tapillani kun veljeni laukesi se oli musta pikku
      pojasta jotenkin ihmeellistä katottavaa. Kun muistelin se runkkasi minua ja itseään niin mun muistini
      mukaan se laukesi eri tavalla. Mutta veljeni jatkoi sen likan naimista ja minä runkkaamistani. Kun olin
      saanut riittävästi menin sisälle ja muistin mun housuni jotka kävin hakemassa. Ja kävin kusella sekä pesin mun munani samalla. Ja meinasin laittaa housuni takas koipiini. Miksi poika ei muillakaan ole housuja koivissaan minä tuumasin ja heitin ne tuolin päälle missä oli mun muutkin vatteeni. Ja sitten mun vanhempieni tarkistus ja nekin panivat tietysti. Minä yritin mun piliäni yläs ei tahtonut nousta eli
      minä menin sänkyyni. Ja noin 10-15 minuutin pääästä tuli veljeni sen likan kanssa mun huoneeseeni.
      Mulla oli silmäni kiinni eli en tietänyt oliko ne alaste vai pukeissa. Sinikka nyt me katotaan pijan pili sanoi mun veljeni ja nosti multa viltin sivulle. Onpa sillä toi pieni sanoi se likka veljelleni. Saa siihen koskea ei se siihen kuole luulisin sanoi veljeni. Ja likka yritti saada multa yläs mun pilini. Vai on veljeni
      käynyt meitä vakoilemmassa kun ei toi ota siltä eteen. Ok huomenna poika näyttää meille munansa ja veljeni laittoi viltin takas mun päälleni. Ja minä olin kerinnyt jo nukahtamaan kun heräsin oli joku mun munissani kiinni. Isäni ja äitini ne vain tarkistivat poikansa peli välineen. Onpa poikamme runkannut itseäään kun ei ota sillä eteen. No huomenna on pojalla maksun paikka saa olla alaste se
      poika koko päivän ne päättivät ja peitteli mut uudestaan. Sinä arvoisa lukia jolle ei ole tätä samaa koskaan sattunut niin ei ole muillekaan eli hyvää yötä epä uskoinen.

    • rolliof57

      Hiljaiset metsätiet lähellä taajamaa on parhaita katselu paikkoja koska salaparit käy nussimassa autossa .

      • gpr

        Itse näin kun meidän ( pieni paikkakunta) pankinjohtaja pani autossa erästä parturikampaajaa joka pitää tuossa kylällä putiikkiaan, ovat naimisissa molemmat tahoillaan.


      • marjatt49
        gpr kirjoitti:

        Itse näin kun meidän ( pieni paikkakunta) pankinjohtaja pani autossa erästä parturikampaajaa joka pitää tuossa kylällä putiikkiaan, ovat naimisissa molemmat tahoillaan.

        Oisit menny jälkiliukkaille ja seuraavana päivänä pankkiin lainaa hakemaan,oisit varmaan saanut lainaa ilman mitään vakuuksia jne


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe