Mitä et haluaisi tietää
Mitä kaikkea tiedät hänestä
88
2075
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä hänestä yhtään tarpeeksi.
- Anonyymi
Haluaisin tietää kaiken siitä naisesta ja toisaalta en haluaisi tietää mitään, ehkä niin on parempi.
- Anonyymi
Tiedän tai oikeastaan aavistan ettei oo kiinnostunut. Surullisuudessaan ihan hyvä niin en enempää ehtinyt maalailla yhteisiä pilvilinnoja.
- Anonyymi
Aavistus ei ole tieto
- Anonyymi
En tiedä miehestä juuri mitään.
Noh pelastan sinut ikävältä , mikä nyt on ikävänä. Puolitan ikäväsi🦸🏻♀️
- Anonyymi
Mitäs mä nyt tiedänkään tästä miehestä🙄
Tumma parta ja hiukset
Nallekarhumainen❤️ ihanan fiksu👌
Hemmetti !en keksi mitään mitä en haluaisi olla tietämättä hänestä🤷🏻♀️ - Anonyymi
Kaikki mitä tiedän vastenmielisestä "muoti tietoisesta" on tietoa mitä en haluaisi tietää.
Sujuvasti elin mitään huomaamatta tähän päivään saakka.
Mutta väkisin sekin sitten piti huomata.
Miten epätoivoinen hän onkaan. - Anonyymi
Tiedän jotain miehestä. Lähinnä mitä itse kertonut ja pari sanaa tuttavansakin kertonut joskus. Mutta en minä niitä tänne ala kertoa. Haluaisin tietää kaiken mitä haluaa mun tietävän. Jokaisella on oikeus myös salaisuuksiin enkä minä ole kova utelemaan. Jokainen kertoo mitä kertoo.
- Anonyymi
Tiedän kaiken mitä hän on kertonut. Eli aika paljon. En haluasi tietää jos hän täällä katkerana tilittää tai haukkuu minua.
- Anonyymi
En juuri tiedä kebestäkään mitään ja toimii vallan hyvin. Ei ole tiedon paljoudesta riitaa.
- Anonyymi
Sama täällä eikä kuulu mulle toisten asiat
- Anonyymi
Kaiken mitä viranomaiset voi tietoonsa saada sanotaan näin. Tässä tapauksessa tosin kyse on eräänlaisesta työstä eikä liity näihin kaivattu touhuihin mitenkään.
- Anonyymi
Olet varmaan salainen agentti sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan salainen agentti sitten.
Ihan tavan tallaaja jolla on karismaa saada asiat hoidettua, tutut tunnistaa
- Anonyymi
Ei viranomasetkaan jokasen kohdalla onnistu
Ex oli kaltasesi rotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavan tallaaja jolla on karismaa saada asiat hoidettua, tutut tunnistaa
Tutut tunnistaa, tjaah ehkä en ihan kuitenkaan.
Vaik hyvähän se ois kyllä. Ja jutellakin jos olet..
- Anonyymi
En mitään. Hyväksyn hänet kokonaan kun tykkään, eikä se, tiedänkö minä jonkun asian hänestä vai en, tee hänestä eri ihmistä, ja se on hyvä, koska hän on just hyvä ellei täydellinen.
- Anonyymi
Minkälainen on tämä onnekas mies?
- Anonyymi
Hänen naisen seksuaali historiasta sen verran et tiiän et en riittäis hälle
- Anonyymi
Millä tavalla et riittäisi? Pituus vai ettei yksi henkilö riitä?
- Anonyymi
Puhe sen kanssa, jospa yksi riittää tällä erää. En piruile. En jaksa katsoa tuota kitumista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla et riittäisi? Pituus vai ettei yksi henkilö riitä?
varmaan sekä että eikä siinä puheet auta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varmaan sekä että eikä siinä puheet auta
Teot siinä auttaa (oikeasti)
- Anonyymi
Et varmasti koska olet tyhmä. Jotain psykopatiaa pitää luonteessa olla kun järkeilee asiat noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teot siinä auttaa (oikeasti)
Ei auta .
Jos nainen haluaakin saada isoa munaa pitkältä mieheltä niin siinä ei 160cm micropenis miehen "taidot" tai luonne paljoja tilannetta auta .
Olennainen puuttuu ...
(Sama pätee miehiin jotka haluu 160cm
Hoikan naisen... siinä ei auta vaikka se punkero ois miten kiva ja halukas )
Taitohin ja luonteeseen vetoaminen on tyypilistä liian pienille munille /lihavilla naisille ...
Ja ne vielä kuvitellaan usein paremiksi kun todelisuuressa ovat.
Ongelma on se et naiset tyytyy rakkaudesta ,
kiintymisestä ja varsinki läheisriipuvuudesta (pakko olla jonkun kanssa kun ei osata olla yksin)
paskaan seksiin vuosikausiksi ...
Kumppanille ei sanota eikä asioita vaadita ...
Sama pätee lihavan naisen huoliviin mies raukkoihin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta .
Jos nainen haluaakin saada isoa munaa pitkältä mieheltä niin siinä ei 160cm micropenis miehen "taidot" tai luonne paljoja tilannetta auta .
Olennainen puuttuu ...
Taitohin ja luonteeseen vetoaminen on tyypilistä liian pienille munille /lihavilla naisille ...
kiintymisestä ja varsinki läheisriipuvuudesta (pakko olla jonkun kanssa kun ei osata olla yksin)
Sama pätee lihavan naisen huoliviin mies raukkoihinOli historia mikä tahansa niin ei voi tietää mitä siellä suljettujen ovien takana on tapahtunut tai minkälaiset mieltymykset ihmisillä on. Toisen parasta seksiä on toiselle surkeaa. Nainen osaa kyllä lähteä jos munan koko tai petitaidot ei riitä. Aika paljon pinnallisia yleistyksiä sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta .
Olennainen puuttuu ...
Sama pätee lihavan naisen huoliviin mies raukkoihinOi voi kuinka väärässä olet. Ai että pakko olla jonkun kanssa? Onneks ei ole todellakaan. Ja naisen "historia" se minkä olet kuullut jostain, vai se mikä on totuus?
- Anonyymi
En tiedä hänestä naisesta mitään. En edes tykkääkö enää.
- Anonyymi
En tiedä hänestä oikeastaan mitään. Haluaisin tietää kaiken. Ihan kaiken, vaikka jokin tieto tekis kipeää.
- Anonyymi
Luonteesta tiedän kaiken. Siinä ei ole mitään hyvää.
- Anonyymi
No et sinä sitä päätä, onko jonkun ihmisen luonteessa hyvää. Monen muun mielestä voi olla. Kannattaisko miettiä onko itsessä mitään syytä miksi luonne esittäytyy juuri sulle huonona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et sinä sitä päätä, onko jonkun ihmisen luonteessa hyvää. Monen muun mielestä voi olla. Kannattaisko miettiä onko itsessä mitään syytä miksi luonne esittäytyy juuri sulle huonona.
Ei kannata miettiä silloin kun vika on toisella puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata miettiä silloin kun vika on toisella puolella.
Miksi ikävöit luonnevikaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikävöi tietenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on itse luonnevikainen, ehkäpä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikävöi tietenkään.
Valehtelet jopa itsellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikävöi tietenkään.
Öö... miksi sitten vastaat hän mielessä ketjuun jossa kysytään siitä kaipauksen kohteesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet jopa itsellesi
Mitä höpötät, vastasin kyselyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikävöi tietenkään.
Ihanaa kun ikävöit. Niin minäkin sinua.
- Anonyymi
Totuuden haluan tietää, en muuta. Sillä on merkitystä ja vaikutusta tulevaan.
- Anonyymi
Jos kysymys liittyy varasuunnitelmiin niin vastasin jo toisessa ketjussa.
- Anonyymi
Pistä viestiä
- Anonyymi
Impulsiivinen sosiopaatti. Tänä päivänä olen kiitollinen siitä, että tiedän 🙏
Jostain syystä olen aina vetänyt puoleeni kaikki häiriintyneimmät yksilöt. Hakeutuvat myös kavereiksi. Tiedän luonnevioista jo niin paljon, että osaan varoa.
Myötäeläjät saavat näitä riesakseen. Mutta en ole heidän alistettavana enkä manipuloitavana enää 🙏- Anonyymi
Tarkoitatko minua ? Se että en halua olla kanssasi tekemisissä ei tee minusta sosiopaattia.
- Anonyymi
No ei tällainenkaan asiallista ilman mitään muuta kertomusta miehestä. Nyt saa miehet sitten arvuutella pitääkö nainen sosiopaattina.
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu. Elämässä sattuu kaikenlaista, toiset oppii ja toiset ei koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu. Elämässä sattuu kaikenlaista, toiset oppii ja toiset ei koskaan.
Mistä sä oikein puhut? Kenelle sattuu elämässä muka kaikenlaista?
- Anonyymi
Sun tekstissä on jotain epäkohtia. En luottaisi tähän sanomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tällainenkaan asiallista ilman mitään muuta kertomusta miehestä. Nyt saa miehet sitten arvuutella pitääkö nainen sosiopaattina.
No mitä pitäisi kertoa, kun vastasin aloituksen kysymykseen? On siinä minulla ollut oma osuuteni, että olen ollut suhteessa sellaisen, täysin empatiakyvyttömän ihmisen kanssa. Se oli traumasuhde. Minulla on ollut erittäin vaikea lapsuus ja tuon suhteen kautta olen joutunut kohtaamaan asioita sieltä. En varmaan olisi sitä tehnyt, jollen olisi mennyt todella hajalle. Siksi olen kiitollinen siitä, että tapasin hänet. Ja nyt olen irti hänestä, kun ymmärrän tuon kuvion.Enkä odota rakkautta itseni ulkopuolelta, vaan olen opetellut/opettelen edelleen rakastamaan itse itseäni. Ei siinä ihmisessä ole mitään sellaista, mitä tarvitsisin elämääni. Loukkaukset olivat aina vaan pahempia ja hän sai nautintoa siitä, jos sai tietää että voin huonosti. Halusiko joku ilmottautua vielä, että oli tuo ihminen? Viittaan sillä tuosta aiemmin kysyneeseen. Ja en halua nähdä häntä enää missään.
- Anonyymi
Hän nainen kuorsaa🤭
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Naiset kehräävät, eivät kuorsaa. Miehet kuorsaavat.
Joo tuli väärä sanavalinta🙊
- Anonyymi
Suhteistasi aiemmin.
- Anonyymi
Naiseksi pukeutunut mies, mut vetää rooliansa hyvin puheita myöten..
- Anonyymi
Oletko oikein päässyt kurkistamaan hepenien alle? Vai onko perinteiset kuulin kaverin kissan koiran gerbiiilin majavan kautta?
- Anonyymi
Mieheksi luulian transu haaveet senku vain kasvaa korkoa ... 🤣
- Anonyymi
En olisi halunnut tietää ainakaan sitä ettei aina ole välittänyt paljoakaan siitä mitä pistää alulle maailmassa. Liian keveää eikä loppuun ajateltua ryhtymistä asioihin ja ihmisiin, keskenjättämisiä ja pakenemisia kerta toisensa perään, vaikka ymmärräkin n ettei aina voi antaa kaikkeaan. Se on myös sen pelkoa mihin itse olisi valmis tilaisuuden tarjoutuessa. On varmaan raskauttavampaakin mitä hän pitää sisällään sillä kun lohkoo paloja sydämestä tarjottavaksi tekee aina päätöksiä mitä vikoja tuo valoon ja mitä hautaa suojellakseen itseään ja toista siltä mitä ei voisi sulattaa.
- Anonyymi
Tämä. oli. koskettava. kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. oli. koskettava. kommentti.
Minusta tuosta tekstistä huokuu jotain aivan muuta kuin kaunista ja koskettavaa.
Aloitukseen vastaisin: tiedän hänestä vain ne asiat, jotka hän halusi saattaa tietooni. Epäsuorasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuosta tekstistä huokuu jotain aivan muuta kuin kaunista ja koskettavaa.
Aloitukseen vastaisin: tiedän hänestä vain ne asiat, jotka hän halusi saattaa tietooni. Epäsuorasti.Tämä ja näihin ei kannata vastailla mitään. Eikö ihmisillä ole yhtään ymmärrystä, mihin näitäkin tietoja mitä jotkut kirjoittelevat voidaan käyttää.
Internet suo sellaisia mahdollisuuksia, joissa pienilläkin tiedon murusilla voidaan muodostaa isokuva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ja näihin ei kannata vastailla mitään. Eikö ihmisillä ole yhtään ymmärrystä, mihin näitäkin tietoja mitä jotkut kirjoittelevat voidaan käyttää.
Internet suo sellaisia mahdollisuuksia, joissa pienilläkin tiedon murusilla voidaan muodostaa isokuva.Niin no. Ketkä muodostavat ja miksi. Onko sellaisilla muodostajilla mitään merkistystä tai arvoa omassa elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no. Ketkä muodostavat ja miksi. Onko sellaisilla muodostajilla mitään merkistystä tai arvoa omassa elämässä.
No kuka nyt keksii muodostaa. Väitätkö
ettei maailmassa ole hulluja ex-aviopuolisoja, seurustelukumppaneita yms. ja muuten epästabiileja jotka jostain syystä haluavat kiusata ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka nyt keksii muodostaa. Väitätkö
ettei maailmassa ole hulluja ex-aviopuolisoja, seurustelukumppaneita yms. ja muuten epästabiileja jotka jostain syystä haluavat kiusata ihmisiä.Muodostamatta nyt mielipidettä sinusta sanomistesi perusteella: ei tuossa kommentissani niin lue tai väitetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muodostamatta nyt mielipidettä sinusta sanomistesi perusteella: ei tuossa kommentissani niin lue tai väitetä.
No, ei tainnut lukea ei. Pahoittelut. Muodostamasta nyt sinusta mitään mielipidettä. Mutta jos sinä kysyt että onko heillä merkitystä niin ei. Mutta kaikki tietää sen kyllä varmasti, ettei se nyt noinkaan mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitukseen vastaisin: tiedän hänestä vain ne asiat, jotka hän halusi saattaa tietooni. Epäsuorasti.Minustakin kirjoitus oli ruma, ei kenenkään kanssa ole pakko olla jos toisen kokee huonommaksi kuin itsensä.
- Anonyymi
Saahan se olla koskettava. Sama kuin nurkan takaa kurkistaa. Kun ei tiedä,kenelle se on. Sulle vai mulle.
- Anonyymi
No, ei se mulle ollut, en arvellutkaan olleen. Siitä vain huokui syvästi koetut tunteet ja vilpittömyys.
Minulla on kyllä monia asioita jäänyt kesken, mutta en usko, että kukaan sanoisi minun "paenneen ihmisiä". Kykenen myös sulattamaan paljon rankempia asioita, sellaisia, joita monet eivät voisi kuvitellakaan minun suvaitsevan. Mutta on tietty joitain asioita, joita en voi suvaita. Esimerkiksi jos koen, ettei kumppani luota minuun vaan salaa minulta asioita, niin se on paljon pahempaa kuin about mikään, mitä hän voisi kertoa minulle. Monet ns. kielletyt tai tabuluontoiset asiat eivät näet kauhistuta minua vaan pikemminkin kiihottavat, mutta jos koen, ettei rakkain ihminen arvosta minua vertaisenaan eikä jaa asioita minun kanssani, niin silloin todellista ykseyttä ei ole, vaan kaikki on vaan pintaa.
Exäni oli hyvin kaunis nainen, ja hänellä oli ollut paljon seksikumppaneita ennen minua. Se ei missään vaiheessa haitannut minua. Päinvastoin, oli joskus kiihottavaakin kuulla niistä. Ongelmamme johtuivat ihan muusta: lähinnä siitä, että hän syytti minua asioista joihin en voinut vaikuttaa sekä epäili minun pettäneen häntä, vaikka siihen ei ollut mitään syytä.
- Anonyymi
Kaikkialle rauha maailmassa, loppuisi jo tämä mielettömyys, N
- Anonyymi
Outo N, joka ei ole N
- Anonyymi
En tiedä vielä mitään muuta kuin ulkonäön ihmisestä joka minua kiinnostaa. Kaikki hänen tyyppisensä ovat sellaisia halattavan tuntuisia ja osa heistä saa ns. sukat pyörimään jaloissa!
- Anonyymi
Mimä en oman turvallisuuteni vuoksi
Avaa asiaa edes anompalstalle
A-nainen - Anonyymi
Tiedän että hän on masentunut ja polttaa tupakkaa. Olisin pärjännyt ilman näitä tietoja.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Voi olla ihan ohimenevä juttu toi
Tiedän yhden jolla oli vaikea hetki elämässä ja poltti pari röökiä mut siihen se jäikin ja masareita tulee ja menee
Tämä ihminen oli oikeasti söpö ja suloinen:)
- Anonyymi
Noita akka...
- Anonyymi
Aita nokka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aita nokka.
Just näin... kukahan mahdat olla?
- Anonyymi
Jätä akka pois , noita sopii kyllä.
- Anonyymi
Toivon etten olisi koskaan tullut tietämään koko ihmisen olemassa oloa.
E - Anonyymi
Arvaappa mitä en ole koskaan pannu käyntiin? Pappatunturia aah hah haa
- Anonyymi
Nii eiks tää oo se ketju kun kaikki jauhaa skeidaa muista ristiin rastiin ja loput kuvittelee niistä synteesit ?
- Anonyymi
Kiitos nostosta. Tulin siihen tulokseen, että kaiken voin hyväksyä. Ei ole sellaista asiaa, mitä en kestäisi. Kunhan se on totta. Valheita en välitä kuulla.
- Anonyymi
Tänään valkoinen paita ja uhkeat muodot
- Anonyymi
Että hänellä on samoja tuttuja eri paikkakunnalla kuin minullakin. Minulle ne ei ole ystäviä.
Sitä en tiedä ovatko jopa hänelle sukua koska hänen Äidin tyttönimeä en vieläkään tiedä.
T. n - Anonyymi
Haluaisin tietää kaiken ja en mitään. Olen päättänyt rakastaa. Eipä ole oikein mitään, mikä muuttaisi asian. En etsi virheitä tai puutteita.
En tiedä kestään yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813357BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62375Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2522155- 682039
- 711704
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421332MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241108- 651059
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166983