Salatut elämät täyttää 25 vuotta! Paljon onnea klassikkosarjalle!

19

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kai sitten......

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😍 ­N­­y­­­m­f­­­o­­­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18231610

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Paras sarja ikinä❤️

• Anonyymi

Kuka idiootti viitsii katsoa noin tyhmää sarjaa näyttelijät luulevat olevan filmitähtiä hihhhh. Maailman tyhmin ohjelma

• Anonyymi

Meneekö jotkut teistä katsomaan sen juhlajaksoa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

En ymmärrä miten joku voi katsoa Salkkareita. Itse olen ihan TV-fr iikki 68-vuotias nainen. Katson koko päivän telkkaria aamuyöhön asti, onneks hyviä ulkomaisia ohjelmia riittää, kotimaiset ihan kelvottomia, Karppi oli yksi laatusarja, eipä juuri muut.

• Anonyymi

HELVETEIN Hyvää onnea, kun ei edes tullut tänne teatteriin, kosk Finnkino.

• Anonyymi

Olisi pitänyt lopettaa 23 vuotta sitten.

• Anonyymi

Hesalaiset uskoo sarjan olevan totta.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

huutelevat

Karille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karille

syyttäen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

syyttäen

varkaaksi

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mulla on ongelma. Ongelman nimi on Salkkari pätkät Youtubessa. En ole pystynyt lopettamaan niiden katsomista vaikken tykkää niistä enkä koko sarjasta.

• Anonyymi

Järkesi on ristiriidassa koska olet nähnyt verkossa realiteetit ja aivosi raksuttavat vihdoin vastaan jos katsot salattujen elämien keinotekoista roskaa. Aivan sama tilanne jos vedät huumetta ja aivosi on aloittanut työstämään aineita kemikaaleja vastaan. Yksinkertaisesti älä katso salattuja elämiä ellet halua myrkyttää mieltäsi. Ja kehoasi. Ajattele se aika mitä katsot salattuja elämiä käyttäisit vaikka liikuntaan.

• Anonyymi

Luulisi ehdotuksissa tulevan paljon mielenkiintoisempaakin, siellähän saa menemään kaiken ajan ellei laita rajoja. Itse katson mieluiten urbanex- ja autovideoita, tietysti myös musiikkia, kaikenlaisia koneita, piloja, dokumentteja...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      152
      7103
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5956
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      133
      5155
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4707
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4038
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      71
      3234
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3150
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2922
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2457
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2339
    Aihe