Mies etsii vaimoa lainaan

Anonyymi-ap

Varattu,urheilullinen, 49v ja 18cm. Asun Seinäjoella ja voin matkustella kauemmaksikin. Kotona ei riittävästi seksiä. Kiihottaisi myös maksaa lainasta.

26

1664

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljonko lainasta olet valmis maksamaan?

      • Anonyymi

        Lainamaksu on täysin sovittavissa oleva asia. Rahaakin löytyy kyllä.


    • Anonyymi

      Kuinka ajattelit, että voi ottaa yhteyttä? T. Ace

    • Anonyymi

      27-vuotias 166cm 54kg posliini rouva olisi tarjolla kohtuu avustusta vastaan noin 45km Seinäjoelta.

      • Anonyymi

        Ihmeellistä vastailua asialliseen kysymykseeni ja paljastaa vastaajat kouluttamattomiksi duunareiksi tai muuten takakammarin pojiksi. Minun asiani jos toimin näin eikä se muille kuulu kuin parille jonka vaimo tulee lainaan. Tämä kuulostaa hyvälle jos totta? Hiukan vaikuttaa, ettei täällä ole asiallisia pareja?


    • Anonyymi

      Minäkin haluan eli vaihdetaanko hetkeksi päittäin niin vaimosikin saa vierasta. Voi vaikka piristää muutenkin seksi elämäänne.

    • Anonyymi

      Pikkumunaiset persaukiset täällä huutelee katkerana. Onnistuu jos jollain tapaa yhteys? Emme myöskään kaipaa noita luusereita elämään!

      • Anonyymi

        Kuvio olisi sellainen, että ottaisin rouvasi sviittiin yöksi. Hänellä tulisi olla posliini, seksikkäät alusasut ja vaatteet sekä siisti meikki. Vartaloltaan mielellään hoikka. Selvinpäin kuten myös olisin itse. Ottaisin hänet sviitissä vastaan. Suutelisin hellästi kaulaan ja niskaan, hyväilisin vartaloa hitaasti. Nostaisin hametta, suutelisin jalkoja ja rauottaisin lopulta stringejä, nuolisin hitaasti vaimollesi ensimmäisen orgasmin. Tämän jälkeen hän hyväilisi isoa kaluani ja ottaisi hitaasti suihin. En laukeaisin hänen suuhunsa vaan otraidin hänen rintansa esiin joita suutelisin. Työntäisin kovan kaluni häneen sisäänsä ja aloittaisin hitailla työnnöillä. Pitkään nauttien laukeaisin lopulta hänen pilluunsa. Suutelisin ja hyväilisin häntä hellästi. Kävisimme suihkussa ja tulisimme sänkyyn takaisin. Tätä jatkuisi koko yö ja rakastelisin häntä edestä ja rakaa, pöydällä, suihkussa laueten hänen kiimasta kosteaan pilluun useamman kerran. Ehkä suuhun kerran. Aamulla suihkun kautta hän lähtisi takaisin kotiin kunnolla nussittuna spermaa tihkuen. Antaisin hänelle yöstä 600e, jotta hän tuntisi itsensä todellisekdi nartuksi. Jos tämä kiinnostaa niin Seinäjoen suunnalla tai tarvittaessa muuallakin Suomessa onnistuu.


    • Anonyymi

      Täällä olis mun muija 55v. Saatanan läski ja lihava. Riipputissit ja pillu käskipoimujen alla. Saa nussia niin paljon kun vaan haluu. Kiinnostaako ?

      • Anonyymi

        Kyse on siitä haluaako hän?

        Vaikuttaa aika laiskalta valaalta.


      • Anonyymi

        Ei kiinnosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on siitä haluaako hän?

        Vaikuttaa aika laiskalta valaalta.

        Missäs olet laiskan valaan olet päässyt näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on siitä haluaako hän?

        Vaikuttaa aika laiskalta valaalta.

        Jos ei haluaisi, niin en kai sitä täällä olisi tarjonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta!

        Ymmärrän. En minäkään sitä nai enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on siitä haluaako hän?

        Vaikuttaa aika laiskalta valaalta.

        Ja kyllä se paikallaan pysyy kun sitä nussii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä se paikallaan pysyy kun sitä nussii.

        Kyllä minä voin ottaa sen läskikasan pantavaksi jos hänellä tekee vielä seksiä mieli ja jos sinä et siitä ole kiinnostunut tai et enää poimujen alle ylety. Pitääkö tuoda takaisin vai saanko pitää lopullisesti? Entäs tuo kuljetuspuoli, että käveleekö itse autoon, vai tarviiko henkselit ja suursäkkien nosturin tai trukin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä voin ottaa sen läskikasan pantavaksi jos hänellä tekee vielä seksiä mieli ja jos sinä et siitä ole kiinnostunut tai et enää poimujen alle ylety. Pitääkö tuoda takaisin vai saanko pitää lopullisesti? Entäs tuo kuljetuspuoli, että käveleekö itse autoon, vai tarviiko henkselit ja suursäkkien nosturin tai trukin?

        Eikö ketään kiinnosta?


    • Anonyymi

      27-vuotias 166cm 54kg posliini rouva olisi tarjolla noin 45km Seinäjoelta.
      Milloin ja missä haluaisit tavata ja miten yhteyttä?
      Tienatakseni nuo 600€ joudumme tapaamaan.

      • Anonyymi

        Onko rouvalla profiili treffien puolella??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rouvalla profiili treffien puolella??

        Ei ole olen tähän asti ollut siveellinen rouva ja nyt voisin antaa, ajatus tuntuu hyvältä.
        T. 27-vuotias rouva


    • Anonyymi

      Lainasin vaimoani vakkarille työpaikan saunailtaan niin miten kävi?
      Vaimo oli hukannut rintsikat ja pikkarit ja 14miestä oli pannut ja meni koko viikonloppu.
      Pääsi vakkarin mukaan vielä pikkujouluun silloin oli pannu vain 11 miestä ja pikkarit hävittänyt.
      Kumpanakin kertana pillu punotti kotiin tullessa ja häppärit oli turvoksissa ja tosi punakat.

    • Anonyymi

      Rehvakas on toi hakusi,oikeemmastaa olet miehenä surkimus,et tuu saamaa yhtää tosi naista.
      Mixi halusisin sua,sä olet raukka pienimunanen sinä raukka et pysty tosi rva naista tyydytämää, et pysty
      noi pienellä munalla nussii psnemaa ,tosi rva naista että sen tuntisin haarojeni välissä mitä tehdää.
      Miehelläni on 19cm 6,5cm tätäkin pidän vain välttävänä,koska on miehiä,jotka ei retostele,vaikka löytyykin mittaa 21cm-23cm>> pitää vaan tietää.
      Rva 48v.

    Ketjusta on poistettu 126 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe