Kansa valitsee itselleen näköisensä presidentin, joka ei usko Jeesukseen. Hän palvoo salassa pimeyttä ja tekopyhillä puheillaan viettelee kansan puolelleen.
Hän johtaa Suomen suureen konfliktiin Venäjän ja Kiinan kanssa, jolloin tämä maa halkaistaan kahtia. Suomalaiset joutuvat historiansa pahimpaan ahdinkoon uuden presidentinsä myöden.
USA ja EU pettävät Suomen ja jäämme yksin, kun Venäjän karhu melskaa Suomen rajojen sisällä.
Suomi tulee saamaan itsenäisyytensä ajan huonoimman presidentin, joka tuhoaa Suomen turvallisuuden
11
189
Vastaukset
- Anonyymi
Pekka Haavisto on siviilipalvelusmies, joka toi Suomeen isisterroristeja valtion kustannuksella. Jussi Halla-Aho on myös sivari. Aleksander Stubb on korpraali, joka ei armeijan johtamisesta mitään tajua ja sai professuurinkin poliittisilla perusteilla.
Järkyttävintä olisi saada taas joku naisjohtaja. Onneksi ulkoministeri Elina Valtonen ei ole ehdokkaana, koska hän puolustaa Hamasin terrorismia vaatimalla Israelia heti lopettamaan Hamasin sotilaiden pommitus. Valtonen uhoo Israelille "nyt riittää". Hän on demaripoliitikko Joe Bidenin äänitorvi Suomessa. - Anonyymi
Haavisto on presidentti.
- Anonyymi
Stubb kieltäytyi vastaamasta kysymykseen, uskooko hän Jumalaan. Merkillistä!!!
- Anonyymi
Aleksander Stubb oli valmis lähettämään Suomen armeijan reserviläisiä ulkomailla Nato-sotiin kuolemaan.
Mitä mieltä olette, lähdettekö, jos Stubb käskee mennä esim. Liettuaan sotimaan?- Anonyymi
Stubb ei osaa päättää, vaan kilauttaa kaverille!
- Anonyymi
En lähde minnekkään sotimaan. "Jumala" antoi ihmiselle vapaan tahdon, joten mun tahto on että en lähde ottamaan kuulaa kalloon kenenkään puolesta 😂
- Anonyymi
Tosi on!
- Anonyymi
Ei presidentillä ole valtaa , ihan sama mikä transu on virassa 🤣
- Anonyymi
Veikkaan stubbia pressaksi.
- Anonyymi
oikein veikkasit
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292765- 911044
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65804Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719