TURUNTAUTI JÄYTÄÄ LAPUAA

Anonyymi-ap

hyviä terveitä rakennuksia puretaan että saaraan lisää tilaa virkiän palottelukentille ja halleille,määräykset tulee korvakahvilan kummiseriltä, toteutus kaupungin johrolta

11

371

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vielä on paljon purettavaa,, paukun ruokala, kop, puukoulu, ym.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 ­­N­­y­­m­­f­­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kosolan talo puu hökkeli keskellä lapuaa

• Anonyymi

katso netistä turuntauti,samaa tehrään lapualla,ja asiantuntija on tuotu oikein turusta asti opastamaan

• Anonyymi

Matti ja Teppo ?

• Anonyymi

Tk-hopearinne alkaa olla jo kulahtaneita.

• Anonyymi

korruptio ja hyvävelikauppa rehottaa kuin turussa aikanaan,valtuustossa jaetaan asukkairen rahat sullemulle periaatteella,ja lapualaiset eivät saa mitään vastinetta verorahoilleen

• Anonyymi

korvakahvilan kokit kuiskii satutärin korvaan järjettömiä ireoitansa, joka niitä vie eteenpäin kuten 20 000 000milj uimahalli,mutta ei mitään järkevää mikä hyöryttäisi koko lapuaa, kuten oma sähköverkko vanhustenpalvelutalo ja löytöeläintalo

• Anonyymi

Jaa mistä täältä terveitä rakennuksia löytyy? Sisäilmaongelmia joka toisessa... Hyvin on kaupunki vastuutaan vältellyt.

• Anonyymi

ihme kyllä nyt purettuja rakennuksia on käytetty vuosikymmeniä eikä kukaan ole sairastunut,virastotalokin piti olla läpikotaisin homeessa,mutta kun se annettiin lähes ilman uurelle omistajalle niin mitään hometta ei löytynyt,vaikka etsimään palkattiin oikein homekoira,ja on täyressä käytössä nytkin ilman mitään remontteja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      170
      1849
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      985
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 55
      816
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      765
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    8. 89
      731
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      636
    Aihe