Afrikan väestönkasvu on ollut jatkuvaa 1950-luvulta lähtien, jolloin mantereella asui vajaa 230 miljoonaa ihmistä. Nyt Afrikassa asuu noin 1,4 miljardia ihmistä. Vuoteen 2060 mennessä mantereen väkiluvun ennustetaan kasvavan noin 2,9 miljardiin.
Tulijoita riittää!!!
Afrikan väestönkasvu
10
196
Vastaukset
- Anonyymi
v 2008 afrikan imaamit päättivät että ehkäisyvälineiden käyttö on islamin vastaista
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18233720
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuinkas paljon sinne rahdataan ruoka apua 🤣 ja sitten ihmetellään miten väkiluku räjähtää .
- Anonyymi
Avokaatopaikalle kun lisää ruokajätteen toimituksia niin mikäs määrä siellä räjähtää ?
Kaikki on ihan perusbiologiaa , syy ja seuraussuhteita !!! - Anonyymi
Pitäköön heidän maanpäättäjäkaarti heistä siis huolta. Kenenkään muun maan vastuulle ei pidä siirtää omia ongelmiaan. Voihan sitä olla hyväntekijänä, kunnes itse huomaa vihdoin, että nythän meistäkin sitten tuli niitä avun tarvitsijoita. Kuka silloin auttaa meitä hölmöläisiä?
- Anonyymi
Ainut kehitysavun muoto Afrikkaan on sterilointisakset.
- Anonyymi
Meillä taas syntyvyys luku naisilla 1,26.Sen pitäisi olla minimissään 2,1 että väkiluku pysyisi edes ennallaan.Ja kun muistaa kuinka muka oikeisto on huolissaan "tulevista sukupolvista"!Mistä tulevista sukupolvista muka?
- Anonyymi
Afrikkalaiset, Aftaanit, Irakilaiset, Somput ja venakot kyllä paikkaavat vajetta.
- Anonyymi
Somaliassa naisilla on keskimäärin 9 lasta
- Anonyymi
AFRIKKAHAN TEKEE TAVALLAAN ITSKARIN JA SIINÄ TUHOUTUU KOKO HÖLMÖLOITEN SUVAKKIVALTIOTKIN SAMALLA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264