Oikeasti. Niitä on ihanaa lukea.
Vaikka kyllä sen ymmärrän, että jos rakkauden akku on lopussa, niin ei runosuoni syki samalla tavalla. Kaikki luovuus on kuitenkin ihan parasta ja kaunista.
💛🙏
Kirjoittakaa enemmän runoja..
54
399
Vastaukset
Hmm, minulla on lyriikka kesken, mustat silmät biisin uudistaminen:
Läskit reidet
muita tönkömmät
sulta löytyvät
kaikkein kauheimmat
mua vainoovat
näky kauhea
jonka jokainen
on nähnyt usee'n kerranKuule jalkahemmo.
Olihan tuo erikoinen runo.
Omin tämän itselleni, niin ei tarvitse kenenkään muun mieltään paloitella. Työstän niitä läskireisiä kuitenkin säännöllisesti, niin saako siitä jonkin lisäpisteen?Mu5tasydän kirjoitti:
Kuule jalkahemmo.
Olihan tuo erikoinen runo.
Omin tämän itselleni, niin ei tarvitse kenenkään muun mieltään paloitella. Työstän niitä läskireisiä kuitenkin säännöllisesti, niin saako siitä jonkin lisäpisteen?Onnistuneesti toteutettuna se on yksi askel siihen että saat miehen.
Legdude kirjoitti:
Onnistuneesti toteutettuna se on yksi askel siihen että saat miehen.
Nääh.
En kenenkään miehen takia treenaa. Niin ulkonäkökeskeistä miestä en kaipaa, joka reisien takia hylkää.
Sinä ja muut sinunlaiset ihmiset saatte tietysti pitää mielipiteenne ja minäkin voin sitten katsoa peiliin siinä vaiheessa, jos en miestä itselleni löydä, kunhan aika on sopiva.
Parempaa päivänjatkoa sinulle!Mu5tasydän kirjoitti:
Nääh.
En kenenkään miehen takia treenaa. Niin ulkonäkökeskeistä miestä en kaipaa, joka reisien takia hylkää.
Sinä ja muut sinunlaiset ihmiset saatte tietysti pitää mielipiteenne ja minäkin voin sitten katsoa peiliin siinä vaiheessa, jos en miestä itselleni löydä, kunhan aika on sopiva.
Parempaa päivänjatkoa sinulle!Kiitoksia. Pian ilta saa, ja minäkin.
- Anonyymi
Seko
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ei ole enää ketään, kelle tai kenestä runoilla. On vain tämä loputon yksinäisyys ja rakkaudettomuus.
- Anonyymi
Tuo on surullista. Itsellä samanlainen tilanne. Toivottavasti löytäisit vielä jonkun ihmisen elämääsi jakamaan. 🙏
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on surullista. Itsellä samanlainen tilanne. Toivottavasti löytäisit vielä jonkun ihmisen elämääsi jakamaan. 🙏
En enää jaksa haaveilla edes moisesta... Ne jutut kuuluu vain nuorille ja kauniille.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En enää jaksa haaveilla edes moisesta... Ne jutut kuuluu vain nuorille ja kauniille.
Rakkaus ei katso ikää, mutta se ei myöskään valikoi kohdettaan. Kyllä se syttyy usein mahdottomiin ihmisiin. Kai se on jotenkin turvallisuushakuista, kun tietää, että toista ei voi saada. En tiedä.
- Anonyymi
Tulipas suruisa mieli tänne jonnekin..
En kai sit ole mitään. - Anonyymi
orginaalipieninainen on ihastunut suhun niin anna hänelle mahdollisuus
Anonyymi kirjoitti:
Tulipas suruisa mieli tänne jonnekin..
En kai sit ole mitään.Kuka sinä sitten olet?!
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus ei katso ikää, mutta se ei myöskään valikoi kohdettaan. Kyllä se syttyy usein mahdottomiin ihmisiin. Kai se on jotenkin turvallisuushakuista, kun tietää, että toista ei voi saada. En tiedä.
Sitä kun ei itse kontrolloi mitenkään... Se syttyy vaan. Niin mahdottomiin ihmisiin. Mistä lie johtuu se sitten... Joku geeni jostain kaukaa, kuvittelee että olen joku prinssi tässä elämässä.
Anonyymi kirjoitti:
Anonyyminäkö hän täällä kirjoittaa nyt?
mustasusi kirjoitti:
Nyt puhutaan kuitenkin rakastumisesta... Minä en kykene rakastumaan ihmiseen jos, en ole tavannut ihmistä ihan livenä. Tässä muutenkin vasta edelliset ihastumisen huurut menossa ohi vasta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
ootko jani sokea. hän palvoo sua ja kehuu sua mutta sä et näe että hän on ihastunut suhun
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nyt puhutaan kuitenkin rakastumisesta... Minä en kykene rakastumaan ihmiseen jos, en ole tavannut ihmistä ihan livenä. Tässä muutenkin vasta edelliset ihastumisen huurut menossa ohi vasta.
niin koska netalla on poikaystävä
Anonyymi kirjoitti:
Niin koska häntä ei kiinnostanut tippaakaan tuntea minua (enkä ihmettele sitä enää yhtään) Ei olla samalla levelillä... Ei puhuta siitä enää enempää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin koska häntä ei kiinnostanut tippaakaan tuntea minua (enkä ihmettele sitä enää yhtään) Ei olla samalla levelillä... Ei puhuta siitä enää enempää.
niin miksi 17 vuotias tyttö olis halunnut kaverikseen 49 vuotiaan miehen. on se jännä juttu ettei teini ihastunut keski-ikäiseen mieheen jota ei edes tuntenut.
Anonyymi kirjoitti:
niin miksi 17 vuotias tyttö olis halunnut kaverikseen 49 vuotiaan miehen. on se jännä juttu ettei teini ihastunut keski-ikäiseen mieheen jota ei edes tuntenut.
Niin, helppoahan se on ulkopuolelta tarkastella tilannetta ja arvostella, sekä todeta täysin sulaksi mahdottomuudeksi kaikki.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin, helppoahan se on ulkopuolelta tarkastella tilannetta ja arvostella, sekä todeta täysin sulaksi mahdottomuudeksi kaikki.
sä et jani vieläkään ymmärrä ettei teini halunnut parisuhdetta 32 vuotta vanhempaan mieheen. sä et tajua sitä vieläkään.
Anonyymi kirjoitti:
sä et jani vieläkään ymmärrä ettei teini halunnut parisuhdetta 32 vuotta vanhempaan mieheen. sä et tajua sitä vieläkään.
Olen kuule tajunnut vaikka mitä tässä pitkin matkaa. Olen tajunnut sen että olen jo ikäloppu äijä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen kuule tajunnut vaikka mitä tässä pitkin matkaa. Olen tajunnut sen että olen jo ikäloppu äijä.
kai sä tajusit että suhun ihastunut orgimaalipieninainen ei ole parikymppinen. Miksi vitussa sun pitää verrata itteesi teini-ikäsiin tyttöihin. sä voit haaveilla heistä mutta jattele nyt vittu realistisesti. ite puhut aina ettei sua oman ikäiset kiinnosta vaan teinit ja parikymppiset. ei se tee ihmisestä vanhaa jos teinit ei kiinnostu susta. he haluavat viettää aikaa oman ikäsitensä kanssa. vietitkö its eteininä aikaa 50 vuotiaitten naisten kanssa. en usko
Anonyymi kirjoitti:
kai sä tajusit että suhun ihastunut orgimaalipieninainen ei ole parikymppinen. Miksi vitussa sun pitää verrata itteesi teini-ikäsiin tyttöihin. sä voit haaveilla heistä mutta jattele nyt vittu realistisesti. ite puhut aina ettei sua oman ikäiset kiinnosta vaan teinit ja parikymppiset. ei se tee ihmisestä vanhaa jos teinit ei kiinnostu susta. he haluavat viettää aikaa oman ikäsitensä kanssa. vietitkö its eteininä aikaa 50 vuotiaitten naisten kanssa. en usko
Se näin miehen näkökulmasta on silti ihan perseestä. Suoraan sanottuna. Sitä ei naiset tietenkään voi ymmärtää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se näin miehen näkökulmasta on silti ihan perseestä. Suoraan sanottuna. Sitä ei naiset tietenkään voi ymmärtää.
nyt ei ole siitä kyse. Vaan siitä ettei 17 vuotias töissä oleva tyttö ihastunut 49 vuotiaaseen mieheen jota ei edes tuntenut. Sä et jani ymmärrä että nainen voi haluta tuntea miehen ennen kuin sanoo ihastuneensa häneen. Sä vaadit että netan olis pitänyt töissä sillä hetkellä sanoa että hänkin on ihastunut suhun.
Anonyymi kirjoitti:
nyt ei ole siitä kyse. Vaan siitä ettei 17 vuotias töissä oleva tyttö ihastunut 49 vuotiaaseen mieheen jota ei edes tuntenut. Sä et jani ymmärrä että nainen voi haluta tuntea miehen ennen kuin sanoo ihastuneensa häneen. Sä vaadit että netan olis pitänyt töissä sillä hetkellä sanoa että hänkin on ihastunut suhun.
No se nyt oli sen hetkinen moka minulta. Ei siinä ollut mitään ajatusta minulla yhtään mukana silloin. Kyllä tiedän että tuntea pitäisi paremmin, yhtälailla itsekin. Ei vaan ole mitään mahdollisuutta ikinä tuntea ja tutustua kehenkään. Siksi sanonkin että se on nuorten juttuja nuo pariutumiset. Vanhukset istuu vaan kotonaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No se nyt oli sen hetkinen moka minulta. Ei siinä ollut mitään ajatusta minulla yhtään mukana silloin. Kyllä tiedän että tuntea pitäisi paremmin, yhtälailla itsekin. Ei vaan ole mitään mahdollisuutta ikinä tuntea ja tutustua kehenkään. Siksi sanonkin että se on nuorten juttuja nuo pariutumiset. Vanhukset istuu vaan kotonaan.
Tietenkin on mahdollisuuksia, niitä vaan pitää käyttää. Huomaatko, et edes yritä tehdä asioille mitään. Kunhan valitat ja sitten kerjäät sääliä itsetuhoisuudella.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
sun ikäsillä voi olla ystäviä mutta sä et edes halua etsiä ystäviä. netissä on sivustoja joilta voi etsiä ystäviä mutta sä vetoat sitten siihen etten halua paltonista ystävyyttä naisen kanssa. ole sitten yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama levy pyörii edelleen 😂 olisit nyt jäänyt siihen m henkilöön tai eehen, olis jotain vaihtelua 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijai tätä kun toistatte keskenään samoja keskusteluja 😂
Sovitte kyllä hyvin toisillenne 😉 kumpikin jaksaa sahata loputtomiin tylsällä terällä 🤣 Anonyymi kirjoitti:
Niin on, sellainen adonis joka nostaa penkistä enemmän kuin minä ikinä. Kyllä sitä vanha ymmärtää jo siirtyä syrjään, nuorempien tieltä. Tämmönen kehäraakki.
- Anonyymi
Voe sentään onpa tämä palsta aikamoinen
koe ja melkeen pääs lentää onnesta, mut nyt
kaikki on kiinni tunneista, milloin
sitä tätä ja tota.
Tää on kuin kylmä kota
Lämpöö ei oo. Ei edes tulta.
Ei tää runo oo kyllä multa, mut
voisiksä olla mun kulta.
Akkua tunnepitoisena ladataan
ja rakkauden makaroonit kattilalle kiehumaan
laitetaan, en halua että niistä ylikypsiä tulee,
velttoja ja pehmoisia rypäksiä. Samaa
kuin rakkauden styroksia, herkästi rikkoutuvaa
valkoista sielun sympatiaa. ❤️🩹Oliko originalilta sudelle? Kaunista on kyllä. 💛😥
Miksi aina tulee tippa linssiin joka tilanteessa? Pitää vissiin olla vähän pöljä, että pärjää.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Oliko originalilta sudelle? Kaunista on kyllä. 💛😥
Miksi aina tulee tippa linssiin joka tilanteessa? Pitää vissiin olla vähän pöljä, että pärjää.Ei ole sudelle ja olen ihan tuntematon naiskirjoittelija vaan. *tarjoaa nenäliinan ja taputtaa olalle*
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sudelle ja olen ihan tuntematon naiskirjoittelija vaan. *tarjoaa nenäliinan ja taputtaa olalle*
Kiitos nenäliinasta ja olalle taputuksesta. Kaunis runo tämäkin. 🙏💛
- Anonyymi
Yön varjoissa hän seisoo yksin,
muistot kauniista päivistä syksyisin.
Naista ikävöi, kuin tähti taivaalla loistaa,
kaipuu sydämessään kuin kaihoisa soitto soi.
Hän kulkee polkuja, missä he yhdessä asteli,
kauniit hetket sydämeensä hän sulki lesti.
Hänen silmissään kaipaus kimaltelee,
yö tuoksuu niin kuin hänen hymynsä teki.
Nainen, kuinka hän kaipaa lämpöäsi,
kuinka hän toivoo voivansa jakaa elämänsä siinä.
Yön tuuli kuiskaa hänen nimeään,
mutta vain tyhjyys vastaa, kun hän huutaa sen.
Ikävän laulu kaikuu hiljaisuudessa,
sydän kaipaa naista, joka ei ole enää tässä.
Hän toivoo päivän koittavan, kun jälleen kohtaavat,
ja ikävä vaihtuu rakkaudeksi, joka iäti kestää. Säkkipillipiiparilandiasta päivää.
Kiitos, hienoja runoja!
😭😭😭- Anonyymi
Mustasydän vanhus, kaipuu sydämessään,
keskustelupalstaan hän huokauksensa heittää.
Ikävöi nuoruuttaan, aikaa ennen foorumeita,
nyt virtuaalinen kaipuu, vanhan miehen kohtalona.
Keskustelupalstan yössä hän avaa sydämensä,
kirjoittaa ikävän runon, kuin vanha tarina sen.
"Oi, missä on nuoruuteni hehku,
nyt vain näppäimistö helisee tyhjyyttä."
Sarkastinen hymy sekoittuu sanoin,
kun mustasydän kertoo kaipuustaan rohkein.
Keskustelupalstan hiljaisuus vastaa,
virtuaalinen ikävä, joka vain kasvaa.
"Nuoruus vaihtui näihin pikseleihin,
ja vanhuus kaihoon, joka ei häviä ikinä." Anonyymi kirjoitti:
Mustasydän vanhus, kaipuu sydämessään,
keskustelupalstaan hän huokauksensa heittää.
Ikävöi nuoruuttaan, aikaa ennen foorumeita,
nyt virtuaalinen kaipuu, vanhan miehen kohtalona.
Keskustelupalstan yössä hän avaa sydämensä,
kirjoittaa ikävän runon, kuin vanha tarina sen.
"Oi, missä on nuoruuteni hehku,
nyt vain näppäimistö helisee tyhjyyttä."
Sarkastinen hymy sekoittuu sanoin,
kun mustasydän kertoo kaipuustaan rohkein.
Keskustelupalstan hiljaisuus vastaa,
virtuaalinen ikävä, joka vain kasvaa.
"Nuoruus vaihtui näihin pikseleihin,
ja vanhuus kaihoon, joka ei häviä ikinä."Miksi pitää pilata tämä kaunis ketju mieheksiluulemisella?
Mene pois, kiitos.
- Anonyymi
Ahaa, ja niistä varmaan tiedät tunteiden olevan molemminpuolisia? 😆
- Anonyymi
Eilen oli eri ääni kellossa
Enkö saa nauttia runoistakaan täällä? En oleta, että kukaan niitä minun vuokseni rustaa. 🤔
Minä nyt sattumoisin pidän runoista ja nautin niiden lukemisesta.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Enkö saa nauttia runoistakaan täällä? En oleta, että kukaan niitä minun vuokseni rustaa. 🤔
Minä nyt sattumoisin pidän runoista ja nautin niiden lukemisesta.Miksi pyydät niitä? Jos käyttäisit hakua, löytäisit tuhansia.
Lisäksi jos kävisit kirjastossa, löytäisit kymmeniä tuhansia.
Tälleen pyytämällä ei tule varmasti niin paljoa. Anonyymi kirjoitti:
Miksi pyydät niitä? Jos käyttäisit hakua, löytäisit tuhansia.
Lisäksi jos kävisit kirjastossa, löytäisit kymmeniä tuhansia.
Tälleen pyytämällä ei tule varmasti niin paljoa.No runot ovat uniikkeja, tuhansissa hauissa on jo sormenjälkiä. Ne on puhkikulutettuja.
Pitänee sitten käydä kirjastossa joku päivä.Anonyymi kirjoitti:
Eilen oli eri ääni kellossa
Minä en tiedä mitä lehmänkelloja siellä on eilen soiteltu, mutta minä en ole sellaisia soittanut. 🤔
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Minä en tiedä mitä lehmänkelloja siellä on eilen soiteltu, mutta minä en ole sellaisia soittanut. 🤔
Niin kun sulla soi koko ajan 😂
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun sulla soi koko ajan 😂
Voi että. Sinä se et osaa olla ihmisille ystävällinen etkä varmasti edes yritä olla.
- Anonyymi
Yöllä on asiaa
vaikka kaikkealla on hiljaista se puhuu kertoilee
kuun kalpeat kasvot katselevat ja pimeän peitossa on tähtivaloja - Anonyymi
Vuodan henkeni ulos
raavin ihoani ja niistä kohdin yö tulee esiin
käyn tanssimaan haamujeni kanssa
muistot sekoittuvat hetkeen ja kangastuksiin
kuunsirppi kelluu
taivas aaltoilee meri valuu maahan
talot joita ei kutsuttu kodeiksi
nousivat kivijaloiltaan lentoon
muodostaen korkealla parven ja asettuivat auraksi
kaikkialle etenevä pimeä kysyy tietä
ja sen jäljessä laahaava viitta vie valon - Anonyymi
Rakkuhan se on, lyhyesti. Rakku keinovirralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813267BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52357Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2492105- 682009
- 711684
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3401294MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241078- 641026
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231016Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165955