50 pari haluaisi

Anonyymi-ap

Olemme 50 pitkään yhdessä olut pari minä mies haluisin jo vaihtelua joko toit paria tai kolmatta pyörää mukaan vaimo ei vielä lämmennyt ajatukselle miten te muuolett saaneet houkuteltua vaimonne kokeilee vaimolla ei ole ollut muita miehiä olisi kiihottava nähdä kun hän saisi vierasta ja voisi sitä itsekin panna vierasta

13

619

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen houkutellut tyttöystävääni kokeilemaan kolmenkimppaan ja on välillä suostuvainen ja sitten taas peruu.
      Tehtiin pihalle krillikatos kaverin kanssa.
      Kun saimme homman valmiiksi niin päästiin nauttimaan virvokkeista sisälle.
      Istuin sohvalle ja kaveri nojatuoliin.
      Vaimoni tuli sohvalle makoilemaan laittaen päänsä syliini.
      Silittelin hiuksia ja vaimoni kylkeä ja ujutin käteni rinnan päälle hieroen.
      Vaimo katsoi kysyvästi minua ja minä nyökkäsin.
      Sain jatkaa ja aloin pikkuhiljaa nostamaan puseron helmaa ilman kieltoa vaimon seuratessa kaverini ilmeitä.
      Sain puseron nostettua ja rinnat paljaaksi kaverini katsellessa.
      Kutsuin kaverin sohvalle ja hän sai vaimoni jalat syliinsä.
      Aloin nostaa vaimon hameen helmaa ja vaimo kääntyi selälleen saimme hameen ylös jolloin aikaisin sen ja riisuimme hameen ja pikkarit pois vaimon nostaessa pyllyään helpottaen riisumista.
      Hieroimme rintoja ja sormeilimme pillua ja siliteltiin vartaloa.
      Vaimo sanoi jonkun ajan päästä että mennään sänkyyn kun kerran haluatte ilmeisesti kimppaa kanssani.
      Mentiin makkariin ja vaimoni halusi toisen panemaan ja vieras koreita kaveri sai ensin panna vaimoani eikä kestänyt pitkään kun kaveri laski spermat vaimoni pilluun ja vaihdoimme paikkaa.
      Toinen hieroi ja silitteli samalla kun toinen pani. En kestänyt minäkään pitkään kunnes Sain siemenet vaimoni pilluun. Tällä aikaa kaveri oli saanut uuden erektion ja vaihdoimme jälleen paikkaa.
      Vaimoni sai molemmilta 3 satsia spermaa ja pienemmän orgasmin ja ison kunnon orgasmin jonka jälkeen pesulle ja huilimaan.
      Ystävämme jäi vielä yöksi ja vaimoni oli tyytyväinen kun sai kahta miestä. Heräsin yöllä pari kertaa kun kaveri pani vaimoa en itse jaksanut nousta mutta katselin kunnes nukahdin.

      • Anonyymi

        Ootteko muulloin harrastaneet tämän jälkeen


      • Anonyymi

        Varmaan speden kanssa harrastatte siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko muulloin harrastaneet tämän jälkeen

        Kaveri on ollut tämän jälkeen usein meillä yötä.
        Vaimo on täysillä mukana kun huomasi ettei tästä tule riitoja eikä syytöksiä.
        Kaverimme asuu lähellä niin poikkeaa muutenkin kuin panemassa kimpassa tai yksin.
        Todella usein ollaan myös sängyssä kolmistaan.


    • Anonyymi

      Vaimoni on ollut aina seksuaalisesti hyvin aktiivinen, joten hänen taivuttelunsa ei ollut vaikeata. Yhden parinvaihdosta kertovan dokkarin katsottuamme päätimme koittaa kerran miten ilta menee jos vieras saa olla hänen kanssaan. Se meni oikein hyvin ja loppu on historiaa. Suosittelemme.
      -Pasi-

      • Anonyymi

        Meitä pareja tuhansia jotka nautimme kolmansista ja parin vaihdosta. Pari 50


    • Anonyymi

      Voi kun se olisi noin helppoa

    • Anonyymi

      Vaimo sai vierasta laivalla, kun laitoin hänelle silkkinauhan. silmien eteen. Käytävällä odotti vieras ja avasin hänelle oven. Vieras alkoi nuolettamaan kyrpäänsä vaimon suussa. Hetken päästä alkoi naimaan. Vaimolla oli silmät vielä piilossa. Nauha putosi kovan naimisen johdosta pois ja vaimo näki, että vieraan miehen kyrpä oli hänen vitussaan. Vaimo suuttui pirusti, kun näki tilanteen. Sanoin, että ei kai se enää haittaa, kun kyrpä on uinut vitussa jo jonkin aikaa. Vaimo suostui ottamaan loppun asti ja vieraan spermat sisäänsä. Vieras poistui piakalta ja minä pääsin liukkaille. Jälkeenpäin vaimo on ollut hyvin kiihoittunut kun muistellaan tapahtumia laivalla.

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki buaahaa


    • Anonyymi

      Kannattaisi opetella käyttämään pilkkua ja pistettä. Muutenkin suosittelisin artikuloimaan selkeästi ja ymärrettävästi ennen kuin tänne tulee huutelemaan.

      • Anonyymi

        Työnnä pilkut ja pisteet perseesees pilkun nussija


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe