Ikämies haluatko imuttaa.

Anonyymi-ap

Asun Kuopiossa , haluaisin terveen ikämiehen imutukseen . Ikä toive 68 -- 75v. Asun keskustassa . Olen terve siisti mies . Haen samanlaista tervettä halukasta siistiä miestä . Onko sinulla paikka , missä voitaisiin tavata .

21

1111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asun Linnanpellolla . Voitasko nähdä mulla paikka olen 69v. terve

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

💋 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tuu Mätytupa siihen kokoontumis paikkaan . Missä voi nähdä kahvilla.

• Anonyymi

Klo 11 -- 13 väliin

• Anonyymi

Olisitko tänään liikenteessä , imuhalut on päällä. Klo 12 -- 14 välillä Männistö mäntytupa. Siinä kaupan lähellä.

• Anonyymi

Ei kun niuvanniemen drive In kaistalla siellä spede pyllistää ja pieraisee buaahaa

• Anonyymi

Hyvä että nautitte Kuopiossakin, täällä etelämmässä vilkasta myös talvella, kesällä tarjontaa runsaasti parkki paikoilla. Shortsit kesäisin helpottaa toimintaa sekä autossa ja luonnossa. M 64v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun niuvanniemen drive In kaistalla siellä spede pyllistää ja pieraisee buaahaa

Sielläkö edelleen pyllistelet. Eikö siellä tule kylmä. Mutta sullahan spede on jo vuosien kokemus tuosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olet buaahaa buaahaa. Toivottovasti pallis ja persees jäätyy siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei spede haetaan tervettä miestä. Sinä tuskin olet kun niuvanniemen drive In kaistalla siellä spede pyllistelet ja pieret.

• Anonyymi

Joo tää Spede kommentoija on tuossa pervojen bedofiili osaston suodatus koulutuksessa siksi se Buaaa huutaa.

• Anonyymi

Kylläpä nyt tekee mieli runkata ja imeä jäykkää kovaa siitintä!!Olisko Tarjolla Kuopiossa!?52v ukm

• Anonyymi

Inkilänmäellä löytyy. Kyrpä kivikovana.

Ukm65Kuopio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inkilänmäellä löytyy. Kyrpä kivikovana.

Ukm65Kuopio

Tule nuolee mun puhdas posliini pyllyn ja naimaan kunnolla!?Saat sitä myös siemennettynä jos tahdot!t m50v Kuopio!

• Kalua tekis mieli todellakin👍

• Anonyymi

Laitoin

• Anonyymi

Oisko runkku seuraa/kattelijaa vaik viereisestä autosta 66v JKL

• Anonyymi

Löytyy .m 60

• Anonyymi

Löytyy ru nkkuseuraa ja yhdessä puuhastelijaa vaikka ihan samassa autossa. Oon biukm samoja ikiä. Missä tavataan? Kikissä runk54

• Anonyymi

Hämeenlinnassa imisin tervettä miestä myös suuhuni saa naida ja laueta nieluuni. T. M 60v

• Kovasti mieli tekee miestä joka kaipaa välillä helpotusta arkeen ja paineilla!!

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe