Ikämies haluatko imuttaa.

Anonyymi-ap

Asun Kuopiossa , haluaisin terveen ikämiehen imutukseen . Ikä toive 68 -- 75v. Asun keskustassa . Olen terve siisti mies . Haen samanlaista tervettä halukasta siistiä miestä . Onko sinulla paikka , missä voitaisiin tavata .

20

912

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asun Linnanpellolla . Voitasko nähdä mulla paikka olen 69v. terve

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tuu Mätytupa siihen kokoontumis paikkaan . Missä voi nähdä kahvilla.

    • Anonyymi

      Klo 11 -- 13 väliin

    • Anonyymi

      Olisitko tänään liikenteessä , imuhalut on päällä. Klo 12 -- 14 välillä Männistö mäntytupa. Siinä kaupan lähellä.

      • Anonyymi

        Ei kun niuvanniemen drive In kaistalla siellä spede pyllistää ja pieraisee buaahaa


      • Anonyymi

        Hyvä että nautitte Kuopiossakin, täällä etelämmässä vilkasta myös talvella, kesällä tarjontaa runsaasti parkki paikoilla. Shortsit kesäisin helpottaa toimintaa sekä autossa ja luonnossa. M 64v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun niuvanniemen drive In kaistalla siellä spede pyllistää ja pieraisee buaahaa

        Sielläkö edelleen pyllistelet. Eikö siellä tule kylmä. Mutta sullahan spede on jo vuosien kokemus tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun niuvanniemen drive In kaistalla siellä spede pyllistää ja pieraisee buaahaa

        Mitäs olet buaahaa buaahaa. Toivottovasti pallis ja persees jäätyy siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun niuvanniemen drive In kaistalla siellä spede pyllistää ja pieraisee buaahaa

        Hei spede haetaan tervettä miestä. Sinä tuskin olet kun niuvanniemen drive In kaistalla siellä spede pyllistelet ja pieret.


    • Anonyymi

      Joo tää Spede kommentoija on tuossa pervojen bedofiili osaston suodatus koulutuksessa siksi se Buaaa huutaa.

    • Anonyymi

      Kylläpä nyt tekee mieli runkata ja imeä jäykkää kovaa siitintä!!Olisko Tarjolla Kuopiossa!?52v ukm

      • Anonyymi

        Inkilänmäellä löytyy. Kyrpä kivikovana.

        Ukm65Kuopio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inkilänmäellä löytyy. Kyrpä kivikovana.

        Ukm65Kuopio

        Tule nuolee mun puhdas posliini pyllyn ja naimaan kunnolla!?Saat sitä myös siemennettynä jos tahdot!t m50v Kuopio!


    • Kalua tekis mieli todellakin👍

      • Anonyymi

        Laitoin


    • Anonyymi

      Oisko runkku seuraa/kattelijaa vaik viereisestä autosta 66v JKL

      • Anonyymi

        Löytyy .m 60


      • Anonyymi

        Löytyy ru nkkuseuraa ja yhdessä puuhastelijaa vaikka ihan samassa autossa. Oon biukm samoja ikiä. Missä tavataan? Kikissä runk54


    • Anonyymi

      Hämeenlinnassa imisin tervettä miestä myös suuhuni saa naida ja laueta nieluuni. T. M 60v

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3536
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2287
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1679
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      78
      1173
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      986
    7. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      11
      925
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      920
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      835
    Aihe