Jeesus tulee takaisin

Anonyymi-ap

”Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
Joh 14:2,3

25

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä puhutaan siitä uudesta Jerusalemista, missä ne asunnoton ja mikä laskeutuu taivaasta maan päällä vietettävää aikaa varten. Jeesus tulee maan päälle. Ei ihmisiä täältä pois viedä.

      "Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”

      Ilm. 3:12

      Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

      • Anonyymi

        Pakkokasteet tulee käyttöön ennen häitä, jotta ihmisIllä olisi hääpuku.

        Luuk. 14:23

        "Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja PAKOTA heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi"

        Jes. 12:3

        Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkokasteet tulee käyttöön ennen häitä, jotta ihmisIllä olisi hääpuku.

        Luuk. 14:23

        "Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja PAKOTA heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi"

        Jes. 12:3

        Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.

        4. Moos. 8:7

        "Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä"

        2. Moos. 40:7

        "Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkokasteet tulee käyttöön ennen häitä, jotta ihmisIllä olisi hääpuku.

        Luuk. 14:23

        "Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja PAKOTA heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi"

        Jes. 12:3

        Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.

        Ok. Silloin lähti jo säiliöauton kanssa hommiin! Hopi hopi!


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­y­­­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Oi Gabriel tule takaisin, naiset janoavat intohimoa!💋

      • Anonyymi

        Jeesuksen kuolemasta on kulunut Jumalan kalenterin mukaan vasta 2 päivää.

        1000 ihmisen vuotta on Jeesukselle taivaassa vasta 2 päivää.

        Ei sitä uutta Jerusalemia ole vielä ehditty tehdä valmiiksi ja niitä asuntoja, joita Jeesus sinne lupasi rakentaa.
        Ne vasta ajastaan tänne maan päälle sieltä tuodaan.

        Ilm. 3:12

        Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka LASKEUTUU ALAS TAIVAASTA minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

        Peruskivillä Jeesus tarkoittaa 12 oikeata apostolia, ei Paavalia, joka oli epäselvä tapaus, kenen puolella kulloinkin toimi.

        Ilm. 21:14

        Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

        Och stadsmuren hade tolv grundstenar, och på dem stodo tolv namn: namnen på Lammets tolv apostlar.

        And the wall of the city had twelve foundations, and in them the names of the twelve apostles of the Lamb.


    • Anonyymi

      Jaaha, kaksitoista lampaan vuonaa.
      Puhuttan, kuin keitetystä pässin päästä.

    • Anonyymi

      Luukkaan evankeliumi 16:13 Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa."
      1Kun. 18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
      -repent-
      Messias on tulossa

      • Anonyymi

        Paavalissa oli Saatanan enkeli uusi henkiopas.

        King James käännöksen mukaan "The messenger of Satan" -niminen demoni "hän".

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        2. Kor. 12:7

        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.


      • Anonyymi

        Mammona tulee sanasta MamMon, mikä oli Egyptiläisten vaurauden jumala.


      • Anonyymi

        Repent=tunustaa syntisyys kastee perusteeksi. Sitä helluntailaiset eivät tee, eikä muutkaan harhaoppiset jenkkilahkot.

        Apt.2:38 Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalissa oli Saatanan enkeli uusi henkiopas.

        King James käännöksen mukaan "The messenger of Satan" -niminen demoni "hän".

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        2. Kor. 12:7

        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

        Hoh hoijaa, miten tylsää. Eikö sulla ole mitään muuta? Onko kaikki haukuttavat käyty jo läpi ja miten mones kierros on jo menossa?


    • Anonyymi

      Jeesus ei voi tulla takaisin koska mopo ei lähde käyntiin.

      • Anonyymi

        No mene ihmeessä korjauttamaan se moporehjakkeesi! Hopi hopi! Silloin meni jo!


    • Anonyymi

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
      Joh 14:6

      • Anonyymi

        Jeesus sanoi paljon muutakin.


    • Anonyymi

      Jeesus pitää lupauksensa. 😁

    • Anonyymi

      Se on oleva suloinen ja mahtava päivä Jeesuksen omille! 😁

      • Anonyymi

        Eiköhän se loppusijoituspaikka selviä vasta viimeisellä tuomiolla.

        Ilm. 20:12

        Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.

        Ilm. 20:13

        Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.


      • Anonyymi

        Ettei vaan käy niin että villeimmät fantasianne jää toteutumatta, Jeesuskin sentään jo ikämies...


    • Anonyymi

      On jymähtänyt valtaistuimelle eikä jaksa lähteä liikkeelle.

    • Anonyymi

      Kaksituhatta vuotta on pysytellyt poissa. Luultavasti pysyy toiset kaksituhatta vuotta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Milloinkahan uskit tajuaa, että heidän "rakas jeesuksensa" pissi heitä silmään. 😁

    • Anonyymi
      UUSI

      Sillä on vanhan miehen vaivoja eikä jaksa lentää ufolla maahan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe