Paras sekasauna pk-seudulla

Anonyymi-ap

Ei väkisin tarvi olla nakusauna, mutta mieluusti. Lähinnä tietoa etsin saunasta missä käy molempia ihmislaatuja ja on välittömin meininki

14

1920

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niitä taida olla,kiinnostaisi myös

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­­N­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18236699

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      5v sitte ois ollu helppo vastata et Sompasauna, ku se oli sosiaalinen ja jonkun verran nakusauna, mut nykyään ei kumpaakaan. Enkä tiiä pk-seudult muitakaan sekasaunoi, jotka ois ees jompaakumpaa. Mut jos mikä tahansa sekasauna käy ni esim. Flamingo ja Allas, mut niis on siis uikkaripakko ja porukka jurottaa vaan oman porukan kesken, eli ei oikeen voi suositella.

      • Anonyymi

        Onko Sompasaunaan tullut uima-asupakko?
        Jos on niin miksi?


      • Anonyymi

        Sompasaunan sivuilla mainitaan, että uima-asut käyttö ei ole pakollista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Sompasaunaan tullut uima-asupakko?
        Jos on niin miksi?

        Ei ole uima-asupakkoa, mutta ei ole myöskään nakusauna sikäli, että suurin osa porukasta on nykyään uikkareissa. Eli jos haetaan sitä aloittajan kaipaamaa välitöntä meininkiä, sitä ei välttämättä löydä jos on vähemmistönä nakuna. Itse sanoisin nakusaunaksi sellaista, jossa vähintään puolet porukasta on nakuna, mutta ei tuo ole virallinen sana, joten kukin tulkitsee omalla tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole uima-asupakkoa, mutta ei ole myöskään nakusauna sikäli, että suurin osa porukasta on nykyään uikkareissa. Eli jos haetaan sitä aloittajan kaipaamaa välitöntä meininkiä, sitä ei välttämättä löydä jos on vähemmistönä nakuna. Itse sanoisin nakusaunaksi sellaista, jossa vähintään puolet porukasta on nakuna, mutta ei tuo ole virallinen sana, joten kukin tulkitsee omalla tavallaan.

        Kävin kaksi vuotta sitten Sompasaunassa. En pidä itseäni nudistina, joten olin ottanut uimapuvun mukaan. Mutta kun valtaosa saunoi ja ui alasti, tuntui luonnolliselta olla myös itsekin alasti. Oli mukava kokemus.

        Nyt kävin pari päivää sitten uudestaan Sompasaunalla. Kaikilla oli päällä uimapuvut. Olisi tuntunut epämukavalta olla itsekin ilman uimapukua. Harmillista miten paikka on muuttunut. Jotenkin paikka ei enää tuntunut niin aidolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin kaksi vuotta sitten Sompasaunassa. En pidä itseäni nudistina, joten olin ottanut uimapuvun mukaan. Mutta kun valtaosa saunoi ja ui alasti, tuntui luonnolliselta olla myös itsekin alasti. Oli mukava kokemus.

        Nyt kävin pari päivää sitten uudestaan Sompasaunalla. Kaikilla oli päällä uimapuvut. Olisi tuntunut epämukavalta olla itsekin ilman uimapukua. Harmillista miten paikka on muuttunut. Jotenkin paikka ei enää tuntunut niin aidolta.

        No niinpä, kun porukka piiloutuu uimapukuihin niin ei myöskään jutella enää helposti tuntemattomien kanssa. Piiloutuminen on torjunta jo etukäteen. Ja kun ei jutella, ei myöskään olla niin luontevasti enää alasti, kun porukka ei tunnu samalta heimolta. Aitous kadonnut.


    • Anonyymi

      Joo ei sellainen muurin takaa kurkottelu kiinnosta tai karsinoihin jakaminen. Ennemmin sitten hiostavat uikkarit jos pitää valita. Onko Kuusijärvestä kokemusta ?

      • Anonyymi

        Sää mää ja bää on nyt spede Buaahaa


      • Anonyymi

        Sää mää ja bää on nyt dorka buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt dorka buaahaa

        Nimenomaan olet ja täys sellanen.


    • Anonyymi

      Ehkä Kuusijärvelle vkl ? Savusauna sekavuoro

      • Anonyymi

        Paikan sivuilla lukee "uimapuku on pakollinen savusaunoissa". Ei siis kuulu naturismipalstalle. (Jos joku tuosta nyt miettii, että saako tavallisissa saunoissa sitten olla nakuna, niin ne on erikseen miehille ja naisille, joten ei naturmismia nekään.)


    Ketjusta on poistettu 130 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe