Jos jätkät alkaisi tappelemaan, niin kummat voittaisi?
Twisted Sisters vs. Wasp
26
241
Vastaukset
- Anonyymi
Menis kyllä ihan lesboseksiksi se koitos.
- Anonyymi
Kävikö noista kumpikaan armeijaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävikö noista kumpikaan armeijaa?
Army of Lovers?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Army of Lovers?
Mitä sieltä soden jukeboksista aina soitettiin. Ei ollut tuo.
- Anonyymi
Hyvin sanottu että menis lepakkohommiks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu että menis lepakkohommiks.
Jalka- vai nostoväen miehiä?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Khyll Dee Snider ja Mark animal Mendooza pesis waspin 6-0. nehän veteli raakaa lihaakin jossain kevyn kannessa.
- Anonyymi
Tässä videossa on kyllä hyvä meininki.
https://www.youtube.com/watch?v=V9AbeALNVkk - Anonyymi
Viinat kotona keitin, kaverit ulos heitin.
- Anonyymi
Oma versioni tuosta oli: Viinaa kotona keitin. Sitten helttaan sen heitin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma versioni tuosta oli: Viinaa kotona keitin. Sitten helttaan sen heitin. :)
Mitähän ne siinä alun perin lauloikaan. No ei sen väliä.
- Anonyymi
"EI TIETOA,MUTTA WASPILLA OLI MAHTAVA RUMPALI,ESIINTYI SEINÄJOEN RYTMIKORJAAMOLLA NOIN 6 VUOTTA SITTEN"!!!
- Anonyymi
Kissi-bändissä oli vitunpitkäkielinen heppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissi-bändissä oli vitunpitkäkielinen heppu.
Onhan se vieläkin. Kiss taitaa jatkaa edelleen.
Gene Simmons on tuon hepun nimi. :) Kissin keulahahmo
https://fi.wikipedia.org/wiki/Gene_Simmons - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissi-bändissä oli vitunpitkäkielinen heppu.
"KYLLÄ"!!!
- Anonyymi
Farkkutakissa oli WASP selkälippu.
- Anonyymi
Geoff Tate, Rob Hallford ja Bruce Dickinson lauloivat kilpaa.
Kuka voitti äänen mitalla?
https://www.youtube.com/watch?v=eHGsOj0A_Cs- Anonyymi
Kuuntelin eilen Mötley Crueeta. Sen biisin, jonka nimeä en nyt muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelin eilen Mötley Crueeta. Sen biisin, jonka nimeä en nyt muista.
Saattoi olla "Kickstart My Heart", varmaksi en sano, koska olin kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoi olla "Kickstart My Heart", varmaksi en sano, koska olin kännissä.
Ei ole tuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoi olla "Kickstart My Heart", varmaksi en sano, koska olin kännissä.
Hyvä laulu tuo Adriama Limalla höystettynä. Auto on sivuseikka.
https://www.youtube.com/watch?v=9RI6OGXq11Y
- Anonyymi
Muistaako täällä kukaan Saksalaista bändiä nimeltä Accept? Itsellä on jossain yhtyeen kasetti nimeltä Russian Roulette. No sekin on kasarilta, vuodelta 1986
- Anonyymi
meitsin perhe kuuntelee käärijää, aina.
Nyt on paha. Blackie Lawless vs Dee Snider. Varmaan tulis kunnon tappelu tai ainakin olis voinnu tulla joskus kasarilla.
- Anonyymi
Iggy Pop voittaisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465