Mistä lihavat löytävät vaatteensa?

Anonyymi-ap

Mtv 3 aamu-tv:sä tehtiin vaali kyselyä äänestyspaikoilla, niin yhden parisksunnan
todella lihavalla naiselle oli upea takki, varmasti maksanut vähintään 300e ja
varmaan pitää olla hyvässä työssä myös.

69

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missähän tuollainen lihava voisi olla hyvä palkkaisessa päivä työssä ? Vai voisiko käydä yö työssä ?

      Paljonkohan se paris kunta painoi yhteensä ?

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­N­­y­m­­­f­o­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18237261

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mä ostan vaatteeni ihan tavallisesta tavaratalosta . yleensä prismasta. ja talvitakkini maksoi aikoinaan muistaakseni 40 e anttilasta. ja olen lihava

      • Anonyymi

        Anttilasta? 40€. Oli kuitenkin euroaikaan.

        Sinä se panostat oikein kunnolla elämään, elämiseen ja niiden laatuun. Hienoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anttilasta? 40€. Oli kuitenkin euroaikaan.

        Sinä se panostat oikein kunnolla elämään, elämiseen ja niiden laatuun. Hienoa!

        joo kyllä kuten laitoin niin 40 euroa. No mulla on ollut tois sama toppatakki jo kauan aikaa. luuletko että kallis on vaan se joka kestää 20 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anttilasta? 40€. Oli kuitenkin euroaikaan.

        Sinä se panostat oikein kunnolla elämään, elämiseen ja niiden laatuun. Hienoa!

        oletko koskaan kuullut sanaa alennusmyynti. et nähtävästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo kyllä kuten laitoin niin 40 euroa. No mulla on ollut tois sama toppatakki jo kauan aikaa. luuletko että kallis on vaan se joka kestää 20 vuotta

        No jos joku haluaa ostaa laatutavaraa noin miksi hänen pitäisi olla kun ne jotka ostelee Anttilasta tai prismasta , kaikilla on vapaa valinta .ei siinä mitään ohjeita tarvitse Annalla mikä kellekkin kelpaa. Ja 300e ei ole mikään paha hinta takista joka on tehty laatukankaasta
        Itse ostan sellaisen takin johon miellän vaikka se olisi vaate kaupasta tai tavara talosta malli takissa määrää mikä sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos joku haluaa ostaa laatutavaraa noin miksi hänen pitäisi olla kun ne jotka ostelee Anttilasta tai prismasta , kaikilla on vapaa valinta .ei siinä mitään ohjeita tarvitse Annalla mikä kellekkin kelpaa. Ja 300e ei ole mikään paha hinta takista joka on tehty laatukankaasta
        Itse ostan sellaisen takin johon miellän vaikka se olisi vaate kaupasta tai tavara talosta malli takissa määrää mikä sopii.

        Missä on Anttila!


    • Anonyymi

      Minäkin olen hieman lihava. Saan varmasti takin kaupasta kuin kaupasta. Hyvin halvallakin. En kuitenkaan halua kulkea halpisvaatteissa, tänä talvena on käytössäni kolme takkia, joista jokainen on maksanut paljon YLI 300 euroa.

      Millaisissa rääsyissä lihavan pitäisi kulkea? Sossun eläteilläkin on kunnon vaatteet.

      • Anonyymi

        Miksi vaatteesta pitää maksaa 300 e. Mun vaatteet ei ole merkkivaatteita mutta ei myöskään rääsyjä


      • Anonyymi

        hienoa että olet hyvätuloinen. mä en voi laittaa tonnia johonkin takkiin. Miksi pitää olla kolme eri takkia talveksi? Jos haluu retostella vaatteilla niin hyvä sinä. Miksi kauppamatkalle pitäis ostaa joku 300 e takki vain sen takia että sitä saa esitellä muille kaupan asiakkaille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hienoa että olet hyvätuloinen. mä en voi laittaa tonnia johonkin takkiin. Miksi pitää olla kolme eri takkia talveksi? Jos haluu retostella vaatteilla niin hyvä sinä. Miksi kauppamatkalle pitäis ostaa joku 300 e takki vain sen takia että sitä saa esitellä muille kaupan asiakkaille

        Kolme eri takkia talveksi ei ole paljon. Onhan talven mittaan erilaisia kelejä ja tilanteita. Kauppatakki voi olla joka sään kestävä, kylään ja teatteriin mennään paremmin pukeutuneena, liikuntaretki vaatii omat varusteensa. Nollakelille sopii kevyt takki ja 20 asteen pakkaseen lämpimämpää. Turkkia ei käytä enää kukaan.

        Sitä paitsi minusta 300 euron takki ei ole vielä kallis. Sellainen on kenen hyvänsä työssä käyvän ja eläkeläismummonkin hankittavissa. Mutta ei tietystikään uusia takkeja osteta joka talvi. Niin ehkä tekevät ne 40 euron vaatteissa kulkevat.

        Itse asiassa minua ei kiinnosta, mitä kenekin takki on maksanut. Itse hankin ja käytän mieluiten hyvää, kestävää laatua, vaikka se maksaa. Niin, kun raha ei merkitse mitään, kun sitä on riittävästi.

        Mutta oltiinko terveyspalstalla? Heh-heh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme eri takkia talveksi ei ole paljon. Onhan talven mittaan erilaisia kelejä ja tilanteita. Kauppatakki voi olla joka sään kestävä, kylään ja teatteriin mennään paremmin pukeutuneena, liikuntaretki vaatii omat varusteensa. Nollakelille sopii kevyt takki ja 20 asteen pakkaseen lämpimämpää. Turkkia ei käytä enää kukaan.

        Sitä paitsi minusta 300 euron takki ei ole vielä kallis. Sellainen on kenen hyvänsä työssä käyvän ja eläkeläismummonkin hankittavissa. Mutta ei tietystikään uusia takkeja osteta joka talvi. Niin ehkä tekevät ne 40 euron vaatteissa kulkevat.

        Itse asiassa minua ei kiinnosta, mitä kenekin takki on maksanut. Itse hankin ja käytän mieluiten hyvää, kestävää laatua, vaikka se maksaa. Niin, kun raha ei merkitse mitään, kun sitä on riittävästi.

        Mutta oltiinko terveyspalstalla? Heh-heh!

        Kuulostaa siltä, että sinulla on miesten ruumiinrakenne mutta naisten ajatuksenjuoksu. Varmaan aika vaikeaa löytää haluamaansa seuraa.

        Onko sinulla siroluisia veljiä, joiden kanssa voisit jakaa ulkotakkisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme eri takkia talveksi ei ole paljon. Onhan talven mittaan erilaisia kelejä ja tilanteita. Kauppatakki voi olla joka sään kestävä, kylään ja teatteriin mennään paremmin pukeutuneena, liikuntaretki vaatii omat varusteensa. Nollakelille sopii kevyt takki ja 20 asteen pakkaseen lämpimämpää. Turkkia ei käytä enää kukaan.

        Sitä paitsi minusta 300 euron takki ei ole vielä kallis. Sellainen on kenen hyvänsä työssä käyvän ja eläkeläismummonkin hankittavissa. Mutta ei tietystikään uusia takkeja osteta joka talvi. Niin ehkä tekevät ne 40 euron vaatteissa kulkevat.

        Itse asiassa minua ei kiinnosta, mitä kenekin takki on maksanut. Itse hankin ja käytän mieluiten hyvää, kestävää laatua, vaikka se maksaa. Niin, kun raha ei merkitse mitään, kun sitä on riittävästi.

        Mutta oltiinko terveyspalstalla? Heh-heh!

        okei. ite olen pärjännyt suomen talvessa ihan yhellä toppatakilla. pidät sä sitä toppatakkia sisällä vai miksi sun pitää esitellä sun toppatakkia kun menet teatteriin. Kyllä mä vaan voin mennä samalla takilla kävelylle ja kaikkialle. ei sen takia tartte kolmea takkia olla, Paitsi jos haluat esitellä itseäsi muille. Jos täällä etelä-suomessa on 25 astetta pakkasta niin takin alle puetaan enemmän vaatetta. en osta sen takia toista takkia.

        Kuule kun kaikki ei ole työelämässä ja eivät ole rikkaita eläkeläisrouvia, mutta hienoa että haluat esitellä itseäsi muille.

        siis Mulla on ollut toi sama talvitakki parikyt vuotta niin sulle 20 vuotta on lyhyt aika. ja ajattelin kuule käyttää tota niin kauna kun se pysyy ehjänä, Hienoa että säkin käytät 20 vuotta vanhoja merkkivaatteita ja kehtaat esitellä niitä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei. ite olen pärjännyt suomen talvessa ihan yhellä toppatakilla. pidät sä sitä toppatakkia sisällä vai miksi sun pitää esitellä sun toppatakkia kun menet teatteriin. Kyllä mä vaan voin mennä samalla takilla kävelylle ja kaikkialle. ei sen takia tartte kolmea takkia olla, Paitsi jos haluat esitellä itseäsi muille. Jos täällä etelä-suomessa on 25 astetta pakkasta niin takin alle puetaan enemmän vaatetta. en osta sen takia toista takkia.

        Kuule kun kaikki ei ole työelämässä ja eivät ole rikkaita eläkeläisrouvia, mutta hienoa että haluat esitellä itseäsi muille.

        siis Mulla on ollut toi sama talvitakki parikyt vuotta niin sulle 20 vuotta on lyhyt aika. ja ajattelin kuule käyttää tota niin kauna kun se pysyy ehjänä, Hienoa että säkin käytät 20 vuotta vanhoja merkkivaatteita ja kehtaat esitellä niitä vielä.

        Joillakin on mielikuvitusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että sinulla on miesten ruumiinrakenne mutta naisten ajatuksenjuoksu. Varmaan aika vaikeaa löytää haluamaansa seuraa.

        Onko sinulla siroluisia veljiä, joiden kanssa voisit jakaa ulkotakkisi?

        Et voisi hullumpia kuvitella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei. ite olen pärjännyt suomen talvessa ihan yhellä toppatakilla. pidät sä sitä toppatakkia sisällä vai miksi sun pitää esitellä sun toppatakkia kun menet teatteriin. Kyllä mä vaan voin mennä samalla takilla kävelylle ja kaikkialle. ei sen takia tartte kolmea takkia olla, Paitsi jos haluat esitellä itseäsi muille. Jos täällä etelä-suomessa on 25 astetta pakkasta niin takin alle puetaan enemmän vaatetta. en osta sen takia toista takkia.

        Kuule kun kaikki ei ole työelämässä ja eivät ole rikkaita eläkeläisrouvia, mutta hienoa että haluat esitellä itseäsi muille.

        siis Mulla on ollut toi sama talvitakki parikyt vuotta niin sulle 20 vuotta on lyhyt aika. ja ajattelin kuule käyttää tota niin kauna kun se pysyy ehjänä, Hienoa että säkin käytät 20 vuotta vanhoja merkkivaatteita ja kehtaat esitellä niitä vielä.

        Minä en mene toppatakissa teatteriin! Kauppaan voin mennä toppatakissakin, mutta tosiaan en varmaan juurikaan erotu muista kaupassa käyvistä vaatteiden puolesta enkä muutenkaan.

        Ei tarvitse kadehtia, siitä tulee sulle paha mieli kuten kirjoituksestasi näkyy. Parempaa tulevaisuutta sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei. ite olen pärjännyt suomen talvessa ihan yhellä toppatakilla. pidät sä sitä toppatakkia sisällä vai miksi sun pitää esitellä sun toppatakkia kun menet teatteriin. Kyllä mä vaan voin mennä samalla takilla kävelylle ja kaikkialle. ei sen takia tartte kolmea takkia olla, Paitsi jos haluat esitellä itseäsi muille. Jos täällä etelä-suomessa on 25 astetta pakkasta niin takin alle puetaan enemmän vaatetta. en osta sen takia toista takkia.

        Kuule kun kaikki ei ole työelämässä ja eivät ole rikkaita eläkeläisrouvia, mutta hienoa että haluat esitellä itseäsi muille.

        siis Mulla on ollut toi sama talvitakki parikyt vuotta niin sulle 20 vuotta on lyhyt aika. ja ajattelin kuule käyttää tota niin kauna kun se pysyy ehjänä, Hienoa että säkin käytät 20 vuotta vanhoja merkkivaatteita ja kehtaat esitellä niitä vielä.

        Sinä et varmasti tapaa teatterissa käydä!
        Mikä kateus ja ilkeys - juuri sitä, mitä lihavilta tulee.
        Tulee pahoinvoivaksi ja siksi kartan lihavia ihmisiä.
        Heillä ei ole mitään muuta, kuin heittää herjaa siitä,
        mitä toisella on palalla silmällä.
        Johtuu tyytymättömyydestä itseensä, jota purkavat.
        Laihduttaisit itsesi sellaiseen kuntoon, jossa viihdyt.
        Tulisit siedettäväksi ja lähimmäistesi elämä helpottuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et varmasti tapaa teatterissa käydä!
        Mikä kateus ja ilkeys - juuri sitä, mitä lihavilta tulee.
        Tulee pahoinvoivaksi ja siksi kartan lihavia ihmisiä.
        Heillä ei ole mitään muuta, kuin heittää herjaa siitä,
        mitä toisella on palalla silmällä.
        Johtuu tyytymättömyydestä itseensä, jota purkavat.
        Laihduttaisit itsesi sellaiseen kuntoon, jossa viihdyt.
        Tulisit siedettäväksi ja lähimmäistesi elämä helpottuisi.

        Juuri sen takia en osta kolmea talvitakkia koska laihdutan. Ja mulla on ihan kivan näköinen talvitakki. Painan nyt 78 kiloa ja 65 kiloa on tavoitepaino. pituutta on 167 cm. Mulla ei valitettavasti ole laittaa 1000 e talvitakkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sen takia en osta kolmea talvitakkia koska laihdutan. Ja mulla on ihan kivan näköinen talvitakki. Painan nyt 78 kiloa ja 65 kiloa on tavoitepaino. pituutta on 167 cm. Mulla ei valitettavasti ole laittaa 1000 e talvitakkeihin.

        Lisään vielä että mulla on vain yksi vaatekaappi niin sinne ei mahdu enää kahta talvitakkia kun mun kaapeissa ei ole rekkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sen takia en osta kolmea talvitakkia koska laihdutan. Ja mulla on ihan kivan näköinen talvitakki. Painan nyt 78 kiloa ja 65 kiloa on tavoitepaino. pituutta on 167 cm. Mulla ei valitettavasti ole laittaa 1000 e talvitakkeihin.

        Jos viihdyt 65kg:n painossa 167cm pituisena, niin sehän on hyvä.
        ota rauhallisesti laihduttaminen ja vaikka jonkin ajan kuluttua
        laihtuisit vain -1kg/kuussa, niin ole tyytyväinen.
        Pääasia, että annat kehollesi terveellistä ravintoa, kävelet ulkona,
        niin että rasva tirisee ja saat hyvän mielen raikkaassa ilmassa.
        Kunnioita kehosi omia toimintoja; älä pakota sitä äärimmäisyyksillä.
        65kg on ihan kiva normaalipaino kurvikkaalle naiselle,
        vai mitä, miehet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että mulla on vain yksi vaatekaappi niin sinne ei mahdu enää kahta talvitakkia kun mun kaapeissa ei ole rekkiä.

        Ole kiitollinen siitä yhdestä vaatekaapistasi,
        sillä monilla ei ole sitäkään!
        Ihmiset menettävät eri tavoin jopa kotinsa!
        Työttömyys, sairaudet pandemian seurauksena
        ovat lisääntyneet monin muodoin.
        Itselläni on usein päänsärkyä, vaikka ennen niiden
        rokotteiden ottamisen se oli hyvin harvinaista!
        Luulen monien keränneen ylimääräisiä kg:tä
        näiden viime vuosien rajoitusten aikana.
        Mielenterveys on myös järkkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei. ite olen pärjännyt suomen talvessa ihan yhellä toppatakilla. pidät sä sitä toppatakkia sisällä vai miksi sun pitää esitellä sun toppatakkia kun menet teatteriin. Kyllä mä vaan voin mennä samalla takilla kävelylle ja kaikkialle. ei sen takia tartte kolmea takkia olla, Paitsi jos haluat esitellä itseäsi muille. Jos täällä etelä-suomessa on 25 astetta pakkasta niin takin alle puetaan enemmän vaatetta. en osta sen takia toista takkia.

        Kuule kun kaikki ei ole työelämässä ja eivät ole rikkaita eläkeläisrouvia, mutta hienoa että haluat esitellä itseäsi muille.

        siis Mulla on ollut toi sama talvitakki parikyt vuotta niin sulle 20 vuotta on lyhyt aika. ja ajattelin kuule käyttää tota niin kauna kun se pysyy ehjänä, Hienoa että säkin käytät 20 vuotta vanhoja merkkivaatteita ja kehtaat esitellä niitä vielä.

        Minullamon yksintakki roikkunut varmaan kaapissa 35 vuotta se on nilkkoihin asti ja lämmin menee talvia kun en sitä käytä mutta joskus aina laittanut ylleni riippuen tilaisuudesta .
        Molemmat tyttäreni haluaisivat sen , mutta en anna kummallekkaan , joten tehkööt minun jälkeeni miten haluavat sen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en mene toppatakissa teatteriin! Kauppaan voin mennä toppatakissakin, mutta tosiaan en varmaan juurikaan erotu muista kaupassa käyvistä vaatteiden puolesta enkä muutenkaan.

        Ei tarvitse kadehtia, siitä tulee sulle paha mieli kuten kirjoituksestasi näkyy. Parempaa tulevaisuutta sulle!

        Nykyisin on myös hyvin kalliita toppatakkejakin, jotka tulevat puolisääreen ja teatteriin niillä mennään , hinta on todella suuri ja tunnettu merkki toisessa hiassa sen hinnan määrittelee. Mutta itse ajattelen kun ostan takkia , että millaisissa tilanteissa sitä tarvitsen ja ostan sen mukaan . Sillä vuosien varrella on ne menotkin muuttuneet ihan toisiksi mitä nuorempana .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullamon yksintakki roikkunut varmaan kaapissa 35 vuotta se on nilkkoihin asti ja lämmin menee talvia kun en sitä käytä mutta joskus aina laittanut ylleni riippuen tilaisuudesta .
        Molemmat tyttäreni haluaisivat sen , mutta en anna kummallekkaan , joten tehkööt minun jälkeeni miten haluavat sen kanssa

        Pidä hyvää huolta, ettei koi pääse nakertelemaan aarrettasi!
        Minullakin on vaatteita aina nuoruudesta, joita vaalin ja
        käytän harkitusti tietyissä tilaisuuksissa.
        Sain myös äidin minkkiturkin, kun kukaan muu ei sitä huolinut.
        Aivan ihana nostalgian iskiessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos viihdyt 65kg:n painossa 167cm pituisena, niin sehän on hyvä.
        ota rauhallisesti laihduttaminen ja vaikka jonkin ajan kuluttua
        laihtuisit vain -1kg/kuussa, niin ole tyytyväinen.
        Pääasia, että annat kehollesi terveellistä ravintoa, kävelet ulkona,
        niin että rasva tirisee ja saat hyvän mielen raikkaassa ilmassa.
        Kunnioita kehosi omia toimintoja; älä pakota sitä äärimmäisyyksillä.
        65kg on ihan kiva normaalipaino kurvikkaalle naiselle,
        vai mitä, miehet?

        Mulla oli tavoitepaino 60 kilossa,mutta kun mulla on aina ollut kapeat kasvot ja nyt jos meinaa olla posket lommolla niin sen taki 65. jopa 70 kiloa on ok jos alkaa noi posket tossa vielä lommoontumaan. Itse en tykkää lommoposkista,mutta en voi mitään sille ettei kasvoihin ole kertynyt rasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole kiitollinen siitä yhdestä vaatekaapistasi,
        sillä monilla ei ole sitäkään!
        Ihmiset menettävät eri tavoin jopa kotinsa!
        Työttömyys, sairaudet pandemian seurauksena
        ovat lisääntyneet monin muodoin.
        Itselläni on usein päänsärkyä, vaikka ennen niiden
        rokotteiden ottamisen se oli hyvin harvinaista!
        Luulen monien keränneen ylimääräisiä kg:tä
        näiden viime vuosien rajoitusten aikana.
        Mielenterveys on myös järkkynyt.

        ajattele häntä jolla on kolme eri talvitakkia talveksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole kiitollinen siitä yhdestä vaatekaapistasi,
        sillä monilla ei ole sitäkään!
        Ihmiset menettävät eri tavoin jopa kotinsa!
        Työttömyys, sairaudet pandemian seurauksena
        ovat lisääntyneet monin muodoin.
        Itselläni on usein päänsärkyä, vaikka ennen niiden
        rokotteiden ottamisen se oli hyvin harvinaista!
        Luulen monien keränneen ylimääräisiä kg:tä
        näiden viime vuosien rajoitusten aikana.
        Mielenterveys on myös järkkynyt.

        ei oteta nyt tota kodittomuutta. harva koditon on ylipainoinen kun ei ole rahaa ruokaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin on myös hyvin kalliita toppatakkejakin, jotka tulevat puolisääreen ja teatteriin niillä mennään , hinta on todella suuri ja tunnettu merkki toisessa hiassa sen hinnan määrittelee. Mutta itse ajattelen kun ostan takkia , että millaisissa tilanteissa sitä tarvitsen ja ostan sen mukaan . Sillä vuosien varrella on ne menotkin muuttuneet ihan toisiksi mitä nuorempana .

        istutaanko se toppatakki päällä siellä teatterissa vai miksi sitä pitää esitellä. eikö se anneta narikkaan kun mennään teatteriin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli tavoitepaino 60 kilossa,mutta kun mulla on aina ollut kapeat kasvot ja nyt jos meinaa olla posket lommolla niin sen taki 65. jopa 70 kiloa on ok jos alkaa noi posket tossa vielä lommoontumaan. Itse en tykkää lommoposkista,mutta en voi mitään sille ettei kasvoihin ole kertynyt rasvaa.

        Sinun ei sitten tarvitse matkustaa Turkkiin lommouttamaan poskiasi!
        Se on mitä suurinta muotia nykyisin.
        Minulle on siunaantunut oikeat halloween-kasvot syntymästäni ja
        rakastan korkeita poskipäitäni, leveää leikaani ja korkeaa otsaani!
        Kasvot ihan 1/3+1/3+1/3 kuten on ihanteellista.
        Mikä ihme siinä pyöröposkisessa turpeassa naamassa viehättää?
        Äitini parkui aina kurkku suorana, että hän laihtunut posket lommolle!
        Tykkää sinä pyöröposkistasi ja minä tykkään lommoposkistani;-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ajattele häntä jolla on kolme eri talvitakkia talveksi.

        En ajattele, kun minulla on paaaaaljon useampia!
        Kun un monta paria kenkiä ja takkeja, niin ne ei kulu
        samalla tavalla, kun saavat levätä välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei sitten tarvitse matkustaa Turkkiin lommouttamaan poskiasi!
        Se on mitä suurinta muotia nykyisin.
        Minulle on siunaantunut oikeat halloween-kasvot syntymästäni ja
        rakastan korkeita poskipäitäni, leveää leikaani ja korkeaa otsaani!
        Kasvot ihan 1/3 1/3 1/3 kuten on ihanteellista.
        Mikä ihme siinä pyöröposkisessa turpeassa naamassa viehättää?
        Äitini parkui aina kurkku suorana, että hän laihtunut posket lommolle!
        Tykkää sinä pyöröposkistasi ja minä tykkään lommoposkistani;-D

        No itse en tykkää luisevista kasvoista. Eli poskien ei tarvi olla kuopalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei sitten tarvitse matkustaa Turkkiin lommouttamaan poskiasi!
        Se on mitä suurinta muotia nykyisin.
        Minulle on siunaantunut oikeat halloween-kasvot syntymästäni ja
        rakastan korkeita poskipäitäni, leveää leikaani ja korkeaa otsaani!
        Kasvot ihan 1/3 1/3 1/3 kuten on ihanteellista.
        Mikä ihme siinä pyöröposkisessa turpeassa naamassa viehättää?
        Äitini parkui aina kurkku suorana, että hän laihtunut posket lommolle!
        Tykkää sinä pyöröposkistasi ja minä tykkään lommoposkistani;-D

        Mähän sanoin että mulla on lommoposket vaikka olen lihava. mä en ihannoi luisevia kasvoja . kasvojen ei tartte olla pyöreät vaan ettei posket ole kuopassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin on myös hyvin kalliita toppatakkejakin, jotka tulevat puolisääreen ja teatteriin niillä mennään , hinta on todella suuri ja tunnettu merkki toisessa hiassa sen hinnan määrittelee. Mutta itse ajattelen kun ostan takkia , että millaisissa tilanteissa sitä tarvitsen ja ostan sen mukaan . Sillä vuosien varrella on ne menotkin muuttuneet ihan toisiksi mitä nuorempana .

        Totta! Minä kävin nourten seurassa rippikoulun jälkeen 14-15-vuotiaana.
        Sitten vajaan vuoden 18-19-vuotiaana tansseissa.
        Ei ollut minun heiniäni! Mieluummin kävelyjä luonnossa veden äärellä!
        Konserteissa, museoissa, kursseilla, harrasteita töiden jälkeen vain.
        Mutta ei mitään kalliita tamineita vaativia!
        Ennen kannatti ommella itse vaatteensa, mutta nyt on halvempaa ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajattele, kun minulla on paaaaaljon useampia!
        Kun un monta paria kenkiä ja takkeja, niin ne ei kulu
        samalla tavalla, kun saavat levätä välillä.

        Asut säkin yksiössä jossa on yksi vaatekaappi johon pitää mahtua kaikkien vuodenaikojen vaatteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asut säkin yksiössä jossa on yksi vaatekaappi johon pitää mahtua kaikkien vuodenaikojen vaatteet.

        ja muutkin tekstiilit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme eri takkia talveksi ei ole paljon. Onhan talven mittaan erilaisia kelejä ja tilanteita. Kauppatakki voi olla joka sään kestävä, kylään ja teatteriin mennään paremmin pukeutuneena, liikuntaretki vaatii omat varusteensa. Nollakelille sopii kevyt takki ja 20 asteen pakkaseen lämpimämpää. Turkkia ei käytä enää kukaan.

        Sitä paitsi minusta 300 euron takki ei ole vielä kallis. Sellainen on kenen hyvänsä työssä käyvän ja eläkeläismummonkin hankittavissa. Mutta ei tietystikään uusia takkeja osteta joka talvi. Niin ehkä tekevät ne 40 euron vaatteissa kulkevat.

        Itse asiassa minua ei kiinnosta, mitä kenekin takki on maksanut. Itse hankin ja käytän mieluiten hyvää, kestävää laatua, vaikka se maksaa. Niin, kun raha ei merkitse mitään, kun sitä on riittävästi.

        Mutta oltiinko terveyspalstalla? Heh-heh!

        Kyllä ollaan terveyspalstalla! Mielen-terveys on ratkaiseva osa painossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei. ite olen pärjännyt suomen talvessa ihan yhellä toppatakilla. pidät sä sitä toppatakkia sisällä vai miksi sun pitää esitellä sun toppatakkia kun menet teatteriin. Kyllä mä vaan voin mennä samalla takilla kävelylle ja kaikkialle. ei sen takia tartte kolmea takkia olla, Paitsi jos haluat esitellä itseäsi muille. Jos täällä etelä-suomessa on 25 astetta pakkasta niin takin alle puetaan enemmän vaatetta. en osta sen takia toista takkia.

        Kuule kun kaikki ei ole työelämässä ja eivät ole rikkaita eläkeläisrouvia, mutta hienoa että haluat esitellä itseäsi muille.

        siis Mulla on ollut toi sama talvitakki parikyt vuotta niin sulle 20 vuotta on lyhyt aika. ja ajattelin kuule käyttää tota niin kauna kun se pysyy ehjänä, Hienoa että säkin käytät 20 vuotta vanhoja merkkivaatteita ja kehtaat esitellä niitä vielä.

        Ostin Suomessa Luhta-takin, topatun, lämpimän.
        Kesti pesujakin kuosissa pysyen.
        Sitten näin saman takin halpaversiona eri värisenä.
        Täytyi saada se! Kun se kostui, siitä tuli muodotonta räkää!
        Oli jotain kiinalaista huolimatonta työtä ala-arvoisesta materiaalista.
        Oppi suomalaisen tavaran arvostuksen nopeasti.
        Kallista ja kestävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en mene toppatakissa teatteriin! Kauppaan voin mennä toppatakissakin, mutta tosiaan en varmaan juurikaan erotu muista kaupassa käyvistä vaatteiden puolesta enkä muutenkaan.

        Ei tarvitse kadehtia, siitä tulee sulle paha mieli kuten kirjoituksestasi näkyy. Parempaa tulevaisuutta sulle!

        Lumikautena menen kauppaan hiihtopuvussa; 164cm lapsille tarkoitettu.
        On turkoosi, cerise, oliivinvihreä. Tunnin reipas kävely päivittäin.
        Tuuli ei pääse puhaltamaan mistään kolosta. Lämmintä ja pehmeää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asut säkin yksiössä jossa on yksi vaatekaappi johon pitää mahtua kaikkien vuodenaikojen vaatteet.

        Saatan joutua tästä vielä yksiön alkoviin alivuokralaiseksi.
        Kenenkään olosuhteet eivät pysy vakioina tätä menoa.
        Sitten otan aamutohvelit ja kolme täkkiä, ja pysyn sängyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän sanoin että mulla on lommoposket vaikka olen lihava. mä en ihannoi luisevia kasvoja . kasvojen ei tartte olla pyöreät vaan ettei posket ole kuopassa.

        Kuulehan nyt, lommoposkinen hapannaama!
        Et ole eilisen teeren poikia ja sinulla on elämän historiaa!
        Tuossa iässä olisi pitänyt oppia arvostamaan tekemiäsi
        urotekoja arkipäivässä! Olla itsesi paras ystävä, joka
        rohkaisee ja kiittää kaikista vaativista ponnisteluistasi.
        Kuka sinulle on puputtanut kielteisiä asenteita itseäsi kohtaan?
        Lastenkamarista ja kouluissa se usein alkaa.
        Monta töppäystä on tullut tehtyä, ennen kuin aikuisiksi
        kypsytään ja saadaan kokemusta elämän eri tilanteissa.
        Epäonnistumiset kuuluvat elämän kouluun osana!
        Muotivillitys on hetkellinen ja vaihtuva.
        Hanki, hyvä ihminen, vaikka kirjastosta joku kirja,
        mikä auttaa sinua näkemään oma arvosi!
        Sinulla on varmasti aikaa mietiskellä ja analysoida itseäsi.
        Piirrä paperille oma elämäsi kartta, niin saat lintuperspektiivin.
        Tulet huomaamaan, että lommot poskilla ja pyöreys masussa
        on vain pieni murto-osa siinä hyvässä ja rakastettavassa Sinussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan nyt, lommoposkinen hapannaama!
        Et ole eilisen teeren poikia ja sinulla on elämän historiaa!
        Tuossa iässä olisi pitänyt oppia arvostamaan tekemiäsi
        urotekoja arkipäivässä! Olla itsesi paras ystävä, joka
        rohkaisee ja kiittää kaikista vaativista ponnisteluistasi.
        Kuka sinulle on puputtanut kielteisiä asenteita itseäsi kohtaan?
        Lastenkamarista ja kouluissa se usein alkaa.
        Monta töppäystä on tullut tehtyä, ennen kuin aikuisiksi
        kypsytään ja saadaan kokemusta elämän eri tilanteissa.
        Epäonnistumiset kuuluvat elämän kouluun osana!
        Muotivillitys on hetkellinen ja vaihtuva.
        Hanki, hyvä ihminen, vaikka kirjastosta joku kirja,
        mikä auttaa sinua näkemään oma arvosi!
        Sinulla on varmasti aikaa mietiskellä ja analysoida itseäsi.
        Piirrä paperille oma elämäsi kartta, niin saat lintuperspektiivin.
        Tulet huomaamaan, että lommot poskilla ja pyöreys masussa
        on vain pieni murto-osa siinä hyvässä ja rakastettavassa Sinussa

        No ei varmasti ole nuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan nyt, lommoposkinen hapannaama!
        Et ole eilisen teeren poikia ja sinulla on elämän historiaa!
        Tuossa iässä olisi pitänyt oppia arvostamaan tekemiäsi
        urotekoja arkipäivässä! Olla itsesi paras ystävä, joka
        rohkaisee ja kiittää kaikista vaativista ponnisteluistasi.
        Kuka sinulle on puputtanut kielteisiä asenteita itseäsi kohtaan?
        Lastenkamarista ja kouluissa se usein alkaa.
        Monta töppäystä on tullut tehtyä, ennen kuin aikuisiksi
        kypsytään ja saadaan kokemusta elämän eri tilanteissa.
        Epäonnistumiset kuuluvat elämän kouluun osana!
        Muotivillitys on hetkellinen ja vaihtuva.
        Hanki, hyvä ihminen, vaikka kirjastosta joku kirja,
        mikä auttaa sinua näkemään oma arvosi!
        Sinulla on varmasti aikaa mietiskellä ja analysoida itseäsi.
        Piirrä paperille oma elämäsi kartta, niin saat lintuperspektiivin.
        Tulet huomaamaan, että lommot poskilla ja pyöreys masussa
        on vain pieni murto-osa siinä hyvässä ja rakastettavassa Sinussa

        jos toiset tykkää lommoposkista niin hyvä, minä en halua sellaista anorektikon naamaa kun muu kroppa on normaalipainossa mutta naama anorektikon. jos joku sellaista ihailee niin kiva hänelle. itse en näe lommolla olevia kasvoja kauniina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan nyt, lommoposkinen hapannaama!
        Et ole eilisen teeren poikia ja sinulla on elämän historiaa!
        Tuossa iässä olisi pitänyt oppia arvostamaan tekemiäsi
        urotekoja arkipäivässä! Olla itsesi paras ystävä, joka
        rohkaisee ja kiittää kaikista vaativista ponnisteluistasi.
        Kuka sinulle on puputtanut kielteisiä asenteita itseäsi kohtaan?
        Lastenkamarista ja kouluissa se usein alkaa.
        Monta töppäystä on tullut tehtyä, ennen kuin aikuisiksi
        kypsytään ja saadaan kokemusta elämän eri tilanteissa.
        Epäonnistumiset kuuluvat elämän kouluun osana!
        Muotivillitys on hetkellinen ja vaihtuva.
        Hanki, hyvä ihminen, vaikka kirjastosta joku kirja,
        mikä auttaa sinua näkemään oma arvosi!
        Sinulla on varmasti aikaa mietiskellä ja analysoida itseäsi.
        Piirrä paperille oma elämäsi kartta, niin saat lintuperspektiivin.
        Tulet huomaamaan, että lommot poskilla ja pyöreys masussa
        on vain pieni murto-osa siinä hyvässä ja rakastettavassa Sinussa

        te ette nyt ymmärrä. olen kasvoihiniu tyytyväinen mutta kun tästä pudottaa vielä vajaa 15 kiloa niin en halua näyttää kasvoiltani anorektikolta. jos joku ihailee anoreksiaa niin en voi sille mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        te ette nyt ymmärrä. olen kasvoihiniu tyytyväinen mutta kun tästä pudottaa vielä vajaa 15 kiloa niin en halua näyttää kasvoiltani anorektikolta. jos joku ihailee anoreksiaa niin en voi sille mitään

        Sorry! Olen hiukan väsynyt ja yritin keventää mielialaasi
        humoristisella huomautuksella, mutta se oli tökeröä.
        Sanotaan näin, että älä anna yhden osan kokonaisuudesta
        pilata mielialaasi. Keskity hyviin puoliisi, joista pidät!
        Kukaan täällä ei taida tietää ratkaisua laihtuviin poskiin.
        Kas, kun jokaisen keholla on oma systeemi sulattaa rasvaa.
        Keholla on oma tahto 40-vuoden jälkeen, sanoo Bette Midler.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry! Olen hiukan väsynyt ja yritin keventää mielialaasi
        humoristisella huomautuksella, mutta se oli tökeröä.
        Sanotaan näin, että älä anna yhden osan kokonaisuudesta
        pilata mielialaasi. Keskity hyviin puoliisi, joista pidät!
        Kukaan täällä ei taida tietää ratkaisua laihtuviin poskiin.
        Kas, kun jokaisen keholla on oma systeemi sulattaa rasvaa.
        Keholla on oma tahto 40-vuoden jälkeen, sanoo Bette Midler.

        Mulla on rasva jakautunut tasaisesti kroppaan,paitsi käsivarsiin ja kasvoihin. Kun painoin 12 enemmän kuin nyt niin mulle ei ollut kaksoisleukaa vaikka yli painoa oli silloin vielä enemmän kuin nyt. Mä olen saanut kuulla etten näytä lihavalta. Niin koska eivät nähneet mun kroppaa vaan ylävartalon. He ihmettelevät mistä mun pitäis laihtua. Myös kasvokuvista olen saanut samaa ihmettelyä että näytän ihan normaalipainoselta. Ala siinä siiten taas selittää ettei se ylipaino näy kasvoista. Toinen mistä en halua enää rasvan lähtevän on käsivarret ja erityisesti ranteet. Mulla on tosi ohkaset ranteet ja kyllä tässä mietityttää voiko niistä enää mitään lähteä kun ranneluukin näkyy vai mikä luu tossa ranteessa nyt onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on rasva jakautunut tasaisesti kroppaan,paitsi käsivarsiin ja kasvoihin. Kun painoin 12 enemmän kuin nyt niin mulle ei ollut kaksoisleukaa vaikka yli painoa oli silloin vielä enemmän kuin nyt. Mä olen saanut kuulla etten näytä lihavalta. Niin koska eivät nähneet mun kroppaa vaan ylävartalon. He ihmettelevät mistä mun pitäis laihtua. Myös kasvokuvista olen saanut samaa ihmettelyä että näytän ihan normaalipainoselta. Ala siinä siiten taas selittää ettei se ylipaino näy kasvoista. Toinen mistä en halua enää rasvan lähtevän on käsivarret ja erityisesti ranteet. Mulla on tosi ohkaset ranteet ja kyllä tässä mietityttää voiko niistä enää mitään lähteä kun ranneluukin näkyy vai mikä luu tossa ranteessa nyt onkaan.

        Minä haluan kunnolla pullottavan ja turpean mahan, reidet ja takapuolen ja sormet.

        Naama saa olla sellainen roikkuva mutta ei pullea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        istutaanko se toppatakki päällä siellä teatterissa vai miksi sitä pitää esitellä. eikö se anneta narikkaan kun mennään teatteriin

        Tyhmä! Et näköjään ymmärrä teatterista yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä! Et näköjään ymmärrä teatterista yhtään mitään.

        no anteeksi. Tässä kaupungissa ulkovaatteet jätetään narikkaan ennen kuin mennään saliin. Mutta sun kaupungissa mennään takit päällä. sori en tiennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no anteeksi. Tässä kaupungissa ulkovaatteet jätetään narikkaan ennen kuin mennään saliin. Mutta sun kaupungissa mennään takit päällä. sori en tiennyt.

        Aivot narikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        istutaanko se toppatakki päällä siellä teatterissa vai miksi sitä pitää esitellä. eikö se anneta narikkaan kun mennään teatteriin

        Viisastelu osittaa että sinullakin ongelmia. Kyllä minä ihan hyvin tiedän miten pukeudutaan teatteriin joten viisastelee siellä kotona omillesi he ovat ehkä siihen tottuneet
        Mutta yleensä sitä mennään teatteriin takki päällä talvella , ja jotkut jättävät ne narikkaan , ja eräillä jotka ovat tuttuja paikassa on ihan oma paikkansa jättää takkinsa ihan jonkun tutun näyttelijän meikki huoneeseen . Jotkut jättävät takkinsa autoonsa jne .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisastelu osittaa että sinullakin ongelmia. Kyllä minä ihan hyvin tiedän miten pukeudutaan teatteriin joten viisastelee siellä kotona omillesi he ovat ehkä siihen tottuneet
        Mutta yleensä sitä mennään teatteriin takki päällä talvella , ja jotkut jättävät ne narikkaan , ja eräillä jotka ovat tuttuja paikassa on ihan oma paikkansa jättää takkinsa ihan jonkun tutun näyttelijän meikki huoneeseen . Jotkut jättävät takkinsa autoonsa jne .

        Jos jättää takin autoon niin eihän sitä hienoa takkia näe kukaanb ja kukaan ei pääse ihailee sitä 300 e takkia jos sen jättää autoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hienoa että olet hyvätuloinen. mä en voi laittaa tonnia johonkin takkiin. Miksi pitää olla kolme eri takkia talveksi? Jos haluu retostella vaatteilla niin hyvä sinä. Miksi kauppamatkalle pitäis ostaa joku 300 e takki vain sen takia että sitä saa esitellä muille kaupan asiakkaille

        Mitä retostelua se on jos on 3 toppatakkia talveksi?! Mulla ainakin on yksi täys pitkä, kätevä tosi pakkasella. 1 lantiolle harmaa ja polvipituinen sininen. ja, älä nyt järkyty mutta myös villakangastakki vuorilla, eli 4 talvitakkia!!
        En kyllä esitte niitä kenellekkään, tarpeeseen pidän! ja! 2 näistä on maksanut yli 300!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä retostelua se on jos on 3 toppatakkia talveksi?! Mulla ainakin on yksi täys pitkä, kätevä tosi pakkasella. 1 lantiolle harmaa ja polvipituinen sininen. ja, älä nyt järkyty mutta myös villakangastakki vuorilla, eli 4 talvitakkia!!
        En kyllä esitte niitä kenellekkään, tarpeeseen pidän! ja! 2 näistä on maksanut yli 300!

        Sä et taida sinäkään laihduttaa, Miksi ostasin monta 300e takkia kun laihdutan. senkö takia että voin viedä tonnin arvoisesti talvitakit vaatekeräykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä retostelua se on jos on 3 toppatakkia talveksi?! Mulla ainakin on yksi täys pitkä, kätevä tosi pakkasella. 1 lantiolle harmaa ja polvipituinen sininen. ja, älä nyt järkyty mutta myös villakangastakki vuorilla, eli 4 talvitakkia!!
        En kyllä esitte niitä kenellekkään, tarpeeseen pidän! ja! 2 näistä on maksanut yli 300!

        Onko ne parempilaatuisia kuin 40 e toppatakki vai pysyykö noin 300 e takit edustuskelpoisina yli 20 vuotta?


    • Anonyymi

      Tiedän että moni tilaa Ahvenan maalta vaatteita jostain firmasta jossa on myös isokokoisille .
      Itse en tiedä mikä firma siellä niitä myy, mutta kuullut ainoastaan että sieltä tilaavat

    • Anonyymi

      Lihavuus = korkea BMI?
      Siinä tapauksessa on ollut hankaluuksia. Farkut joihin reiteni mahtuivat olivat vyötäröstä noin 10 senttiä väljät ja lahkeet15 senttiä liian pitkät.

    • Anonyymi

      lihaville on omia näyttävien naisten merkkejä, heitä pukevat isot kuviot jotka jättävät pienemmän ihmisen helposti varjoonsa, ja siluetissakin enemmän pelivaraa kasvaa uusiin ulottuvuuksiin

      • Anonyymi

        Kukaan ei mainitse MARIMEKON tynnyrin peittoja!?
        Tarkoitettu kai alunperin amerikkalaisille roskaruoan syöjille.
        Valaita ja hylkeitäkin voidaan kuvailla "Maamme-laululla":
        ei laaksoa ei kukkulaa, kun kaikki muodot ovat hautautuneet
        appelsiini-ihran ympäröimiksi.

        Kevätkeli auttaa laihtumaan, kun vaivautuu ulos kävelyille.
        Hyvä tapa sulattaa juuri rasvaa ja paras tapa lihaville.
        Kun pääsee omaan "hyvän olon painoonsa", niin asenne
        muuttuu paljon myönteisemmäksi kaikissa olosuhteissa.
        Puhun omasta kokemuksestani. Sain itse pudotettua ne
        ylimääräiset kilot, jotka kerääntyivät pandemian aikana.


    • Anonyymi

      kaupat niitä myy

      • Anonyymi

        Anttila, Tiimari ja Seppälä myyvät muodikkaimmat naisten vaatteet. Ajatar on ihan liian kallis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anttila, Tiimari ja Seppälä myyvät muodikkaimmat naisten vaatteet. Ajatar on ihan liian kallis.

        anttilaa ja seppälää ei enää ole tässä kaupungissa. ja tiimari ei ikinä ole myynyt vaatteita silloin kun se oli tässä kaupungissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anttilaa ja seppälää ei enää ole tässä kaupungissa. ja tiimari ei ikinä ole myynyt vaatteita silloin kun se oli tässä kaupungissa

        Tiimari oli ihan muodin huipulla.

        2/3 suomalaisista aikuista on kauheita läskejä. Sen takia ei ole mitään ongelmia lihavien löytää säkkitarpeita itselleen. Kirppareilla on paljon vanhoja kankaita ja varsinkin käytettyjä verhokankaita ja lakanoita joihin voi kääriytyä. Läskit saa hyvin piiloon, vaikka vaaka ei valehtelekaan.

        Itseään on helppo pettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiimari oli ihan muodin huipulla.

        2/3 suomalaisista aikuista on kauheita läskejä. Sen takia ei ole mitään ongelmia lihavien löytää säkkitarpeita itselleen. Kirppareilla on paljon vanhoja kankaita ja varsinkin käytettyjä verhokankaita ja lakanoita joihin voi kääriytyä. Läskit saa hyvin piiloon, vaikka vaaka ei valehtelekaan.

        Itseään on helppo pettää.

        Tiimari oli 1970-luvulta vuoteen 2014 toiminut suomalainen kauppaketju, joka myi muun muassa koulu- ja askartelutarvikkeita sekä lahjatavaroita.

        Ainakaan täällä tiimarissa ei myyty vaatteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiimari oli 1970-luvulta vuoteen 2014 toiminut suomalainen kauppaketju, joka myi muun muassa koulu- ja askartelutarvikkeita sekä lahjatavaroita.

        Ainakaan täällä tiimarissa ei myyty vaatteita.

        No löytyykö kirppareilta verho- ja säkkikankaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiimari oli 1970-luvulta vuoteen 2014 toiminut suomalainen kauppaketju, joka myi muun muassa koulu- ja askartelutarvikkeita sekä lahjatavaroita.

        Ainakaan täällä tiimarissa ei myyty vaatteita.

        Vaatehuoneelta saa kaikki mitä tarvii. Ysiysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No löytyykö kirppareilta verho- ja säkkikankaita?

        Mä en käy kirppareilla. Vaatteet löytyy samoista kaupoista mistä normaalipainoisetkin ostaa vaatteita. Ite ostan prismasta kun sieltä saa samalla bonusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en käy kirppareilla. Vaatteet löytyy samoista kaupoista mistä normaalipainoisetkin ostaa vaatteita. Ite ostan prismasta kun sieltä saa samalla bonusta.

        Mä ostan muodin Litlistä koska bonus on 10 %.

        Sieltä saa myös kukat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ostan muodin Litlistä koska bonus on 10 %.

        Sieltä saa myös kukat.

        Ja työkoneet ja puutarhakoneet akuilla ja sähköjohdoilla. Sekä lapiot.

        Lidl on muodin ja tekniikan ykköspaikka ja bonusta saa eniten.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe