”Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta".
Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
Ilm 7:9-12
JUMALAN VALTAISTUIMEN EDESSÄ
12
262
Vastaukset
- Anonyymi
Joh 14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”- Anonyymi
" ja heillä oli palmut käsissään"
Kyllä siinä maanpäällisiin tapahtumiin viitataan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä maanpäällisiin tapahtumiin viitataan.Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, ristit on maatunnut, verta ei näy missään.
Jumalan sanat on ikuisia, ne eivät katoa.
Voima on siellä ARKUSSA, missä on tallessa alkuperäiset kiveen hakatut LAINTAULUT.
Ps. 132:8
Nouse, Herra, tule asuinpaikkaasi, sinä ja arkku, jossa voimasi on.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja LIITONARKKU , joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä LIITON TAULUT.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, ristit on maatunnut, verta ei näy missään.
Jumalan sanat on ikuisia, ne eivät katoa.
Voima on siellä ARKUSSA, missä on tallessa alkuperäiset kiveen hakatut LAINTAULUT.
Ps. 132:8
Nouse, Herra, tule asuinpaikkaasi, sinä ja arkku, jossa voimasi on.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja LIITONARKKU , joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä LIITON TAULUT.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.Muista ja ymmärrä, että sinun on pitänyt ja edelleen pitää noudattaa lakia 100%. Vähempi ei riitä. Zemppiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista ja ymmärrä, että sinun on pitänyt ja edelleen pitää noudattaa lakia 100%. Vähempi ei riitä. Zemppiä!
Ei ihminen eläissään edes joudu kaikkien tilanteiden eteen, mistä on saadetty kymmenen käskyn laissa.
Niissä asioissa, mitä ihminen kohtaa, tulee noudattaa Jumalan ikuisia lakeja. Kymmentä käskyä.
Sitten on erikseen erilaisia erämaavaelluksen aikaisia hygieniasääntöjä tarttuvien tautien estämiseksi. Ne eivät ole lakeja, vaan muita neuvoja siihen elämäntilanteeseen, missä Israelin kansa eli. Siitä ei ole kysymys.
Jeesuksen mukaan kymmenen käksyn noudattaminen ei ole edes vaikeata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä maanpäällisiin tapahtumiin viitataan.Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
- Anonyymi
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Lahkolaiset on pirulisia lakirosvoja, ne julistaa, että lait on kumottu ja nyt voidaan elää kuin pellossa epämääräisten hurmoshenkien vallassa sekoillaan ja pidetään hauskaa.- Anonyymi
Hurmoshenkiä piisaa lahkoissa vaikka minkälaisia oppeja levittäen. Aikaisempi nimi hurmoshengestä oli hurmahenkisyys.
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina. - Anonyymi
Minä en ymmärrä, miten taivas ja maa voivat kadota ihan noin vaan.
Ehkä tiede voi sen joskus selvittää.
- Anonyymi
Minkä vitun takia ne oli riipineet palmut maasta! Ei ihme että aavikoituminen etenee.
Karitsasta ei kummoiselle sakille syötävää riitä.
Jumalan väkevyys on ymmärrettävää. On sentäs istua äjöttänyt paikoillaan 6000 vuotta peseytymättä. - Anonyymi
Onneksi valtaistuimessa on aukko kuten ulkohuussissa.
- Anonyymi
Niin, ei tatvitse juosta pusikkoon kesken ylistysten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409