Stubb on köyhien presidentti

Anonyymi-ap

Tekee nöyrästi töitä köyhyyden poistamiseksi Suomesta.

36

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävä kyllä näin ei tule tapahtumaan

• Anonyymi

Joo ei. Stuppi tekee Purrat ja Orpot, kääntää heti takkinsa. Näin tekee kaikki poliitikot, vaalivideot kuin siirappia ja lupauksia täynnä, mutta totuus paljastuu seuraavana päivänä köyhät kyykkyyn ja rahat piois pakolla ja kärsikää kärsikää.
        Ei ole suppi enää mairea ja siirappinen vaalien jälkeen, ei ollu orpokaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei. Stuppi tekee Purrat ja Orpot, kääntää heti takkinsa. Näin tekee kaikki poliitikot, vaalivideot kuin siirappia ja lupauksia täynnä, mutta totuus paljastuu seuraavana päivänä köyhät kyykkyyn ja rahat piois pakolla ja kärsikää kärsikää.
        Ei ole suppi enää mairea ja siirappinen vaalien jälkeen, ei ollu orpokaan.

Mulkku, yksikään ehdokas ei ole kampanjoinut köyhyyden poistamisen puolesta koska kyseessä olisi niin epärealistinen vaalipuhe ettei sitä uskoisi kuin marginaalinen ryhmä hölmöimmistä. Palstalla tosin on heitäkin

• Anonyymi

Kyllä jos kuolevat äkkiämpää kun ei ole rahaa ruokaan ei asuntoon eikä ole niitä luvattuja töitäkään mistä saisi elantonsa . Nöyryyttävää sinänsä .

• Anonyymi

Hjoo kaikki vois olla rikkaita bisnesmiehiä. Fantastista! Ei mulla muuta.

• Anonyymi

Ei ole presidentin hommia.

• Anonyymi

Suomessa ei ole enää presidenttiä on vaan viran toimittaja. Voi hyvää päivää tätä suomen kattausta.
      Tälläistä saa aikaan kun ei ole niitä oikeita ja kunnollisia virkamiehiä, kun kaikki suaitaan, rikollisuus, valheet,hyijaamiset, homot, ym joilla ei ole mitään käsitystä politiikasta. Mukana ollaan vaan isojen rahoijen vuoksi ja ilmaisen elämisen saavuttamiseksi.

Suomi on jo nyt niin alhaalla että alemmaksieivoi mennä. Minä en ole enää suomalainen, en edes kehtaa sanoa olevani.

• Anonyymi

perseilevä eläkeläisämmä, muuta venäjälle. Karjalan evakkoja taidat olla muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

perseilevä eläkeläisämmä, muuta venäjälle. Karjalan evakkoja taidat olla muutenkin.

Hän on mies ei ämmä Suppi on perseilevä eläkeläisukko, elelee toisten siivellä ja matkustelee ilmaiseksi... sitten sen hampaat!!!!Voi luoja sen pupuhampaita ja kurttuja naamassa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on mies ei ämmä Suppi on perseilevä eläkeläisukko, elelee toisten siivellä ja matkustelee ilmaiseksi... sitten sen hampaat!!!!Voi luoja sen pupuhampaita ja kurttuja naamassa...

Laitas oma valokuvasi nettiin, niin arvostellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitas oma valokuvasi nettiin, niin arvostellaan.

Olen erittäin kaunis, häikäisevän kaunis olen. Voit luottaa sanaani, en koskaan valehtele niinkuin stuppi. kauneuteni salaisuus on että olen luonnostani kaunis, se on paheeni, joten en mahda sille mitään että olen niin kaunis.
        Joskus on häkellyttävää että ihmiset kehuvat minua, mutta siihen on niin tottunut että se on jo normaalia että kadehtijoita riittää. En voi sille mitään että olen mielettömän kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen erittäin kaunis, häikäisevän kaunis olen. Voit luottaa sanaani, en koskaan valehtele niinkuin stuppi. kauneuteni salaisuus on että olen luonnostani kaunis, se on paheeni, joten en mahda sille mitään että olen niin kaunis.
        Joskus on häkellyttävää että ihmiset kehuvat minua, mutta siihen on niin tottunut että se on jo normaalia että kadehtijoita riittää. En voi sille mitään että olen mielettömän kaunis.

"Voit luottaa sanaani, en koskaan valehtele niinkuin stuppi."¨
        Ethän sinä juuri muuta teekään. Ei kurttuinen kiukkunen ämmä ole kaunis edes äitinsä mielestä saatika muiden. No, ehkä omasta mielestään kuitenki kuten sinä mutta sinä oletkin tyhmempi kuin rekkalastillinen savolaisia vasemman jalan saappaita.

• Anonyymi

Olisi käynyt Hurstin joululounaalla edes. Ei oma napa tärkein...

• Anonyymi

Silläkö köyhyys olisi poistunut? Ei muutenkaan sisäpolitiikka ole presidentin hommia.

• Anonyymi

Höpö höpö!!! Puheet on puheita, ei ne johda politiikoilla tekoihin, ainkaan sellasiin mikä kansa tarvitsee. Puhua voi mitä tahnasa, näkeehän se vaaleissa mitäpotaskaa luvataan maat ja mannut, muttei sitten enää kun ollaan eduskunnassa, siellä kerätään rahaa omaan taskuun.

Politiikka on paskan puhumista ei tekoja.

• Anonyymi

Taas valehtemassa tapasi mukaan. Onhan orpo saanut aikaiseksi vaikka mitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä.ei mitään hyvää. Purran perseennuolija.

• Anonyymi

Stubb ei ole eduskunnassa. Koska viimeksi katsoit uutisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On on, toki on saanut ainakin ytheiskunnan varoista matkustellut enempi kuin yksikään presidentti ennen häntä. On saanut kuules isot laskut matkustelustaan ja ilmaisista ylläpidoista ym. Velka kansaa kun ns resitentti matkustelee ja lomailee... todellakin o saanut aikaan isot laskut, sinäkin osallisena maksamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On on, toki on saanut ainakin ytheiskunnan varoista matkustellut enempi kuin yksikään presidentti ennen häntä. On saanut kuules isot laskut matkustelustaan ja ilmaisista ylläpidoista ym. Velka kansaa kun ns resitentti matkustelee ja lomailee... todellakin o saanut aikaan isot laskut, sinäkin osallisena maksamassa.

Eikä Orpo ole presidentti. Nyt niitä uutisia lukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en nyt keksiny muutakaan t petteri orpo riikkatätin oikeakäsi

• Anonyymi

Ihan jees ettei käynyt köyhien juhlassa. Koska ainankin halonen ja niinistö on kyseisissä pippaloissa pistäytynyt, kaiketi ahtisaarikin myös tuulipuvuille sille persaukisemmalle osalle syntynyt käsitys kyseessä vakiintunut tapa. Ei ole, onneksi.

• Anonyymi

Stubbi olisi mennyt muuten mutta pelkäsi että köyhyys tarttuu eikä siellä ollut kenraalia ja professoreja vaan köyhiä taviksia.

• Anonyymi

Niin, köyhyys poistuu, kun poistetaan köyhät.

• Anonyymi

Poistetaan eduskunta ja orpo. Palkka katto kaikille 1000 e kk ja edut pois ja presidentti pois ja hallitus pois, ei niitä tarvi rahaa syömässä. SIELTÄ VOI SÄÄSTÄÄ JA LAKKAUTTAA KOKO PATALJOONA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poistetaan eduskunta ja orpo. Palkka katto kaikille 1000 e kk ja edut pois ja presidentti pois ja hallitus pois, ei niitä tarvi rahaa syömässä. SIELTÄ VOI SÄÄSTÄÄ JA LAKKAUTTAA KOKO PATALJOONA!

Ei eduskunnassa pataljoonaa ole ja maanpuolustuksesta ei kannata säästää koska Sinun heimolaisesi idässä ovat uhka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei eduskunnassa pataljoonaa ole ja maanpuolustuksesta ei kannata säästää koska Sinun heimolaisesi idässä ovat uhka.

Sun heimolaiset, hehhe

Sinunkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orpo tuohon rikkaat ja rahattomat? Osaako avata itse tonnikala purkin, vai mitä tekee.
        Kuinka kävisi590e/kk. Päivässä menisi

No onneksi kun vuosia köyhä sain euro jaskalla 68mil.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Stuppi ei veteraanit eikä köyhät kiinosta. Trumpin ja Macronin kanssa öli mahtavaa päästä samaan kuvaan ikäkuin olisi ollut mukana päättämässä tärkeistä asioista.

• Anonyymi

Hyvä provo!! Annetaan sille 590e/kk ja katsotaan mitä se sillä tekee?
      Ostaako kultaa.
      Vai meneekö triatlonia kiskomaan ja mitä syö?

• Anonyymi

Kuka on Skuppi? Suomen pressa on Niinistö. Skuppista en ole kuullutkaan.

• Anonyymi

Stub on varsinainen Swazimaan kuningas ja Suomalaiset se köyhä kansa. Repikää siitä.

• Anonyymi

Valot ja veteraanit pois linnasta ensimmäinen saavutus ☝️

• Anonyymi

Kamut ja perheenjäsenet tilalle... näin toimii hän. Veronmaksajat maksaa pileet, saa sukulaiset syödäkseen ja juodakseen. Veteraanit nakkikeitolle Hurstille.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5054
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2841
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1290
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1268
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      763
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      732
    Aihe