Voitti 1 .kierroksen ja voittaa toisenkin.
Muutahan ei tarvita.
Alex teki sen mitä pitikin!
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Stubb ei aja sinun oikeuksia. Vaan itsensä ja erittäin rikkaiden. Kunhan ei sisäpolitiikkaan sekaannu niin mulla on kaikki hyvin.
- Anonyymi
Stubb kokoomuslainen narri. Orpon pestaama ehdokas, en halua antaa sitä iloa kokoonukselle että sekä pääministeri että presidentti olisi kokkkareita. Ai että sitä omahyväistä virnettä sen jälkeen.
- Anonyymi
Alexin voitto toisella kierroksella tulee olemaan vielä selvempi, sillä hän saa taakseen lisävoimaksi pääosin myös persut ja kepun sekä Aaltolan ja muiden pikkutekijöiden äänestäjiä.
Homo-Pekka jää suunnilleen nykyiselleen. Ehkä äärivasemmalta tulee jokunen ääni.- Anonyymi
Perussuomalaiset nuolevat näppejään, ja heistä osa jotain muutakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403556- 743323
- 1042794
- 1452707
- 1582144
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201978Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281836- 401599
- 591165
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261095