Vihdeiden huijaus jytky

Anonyymi-ap

Vihreät veivät tyhmiä vassareita kuin pässiä narussa. Jes. Ja se onnistui. Pekka pääsi toiselle kierrokselle ja tampiot jättivät äänestämättä oman puolueen ehdokasta. Kyllä teitä oli helppo jymäyttää..älkää odottako meiltä ikinä samaa ,ei tule nimittäin onnistumaan.

45

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi persureppanat teitä, kun voitte olla säälittävää porukkaa. Kansa on äänestänyt, pitälää nyt jo peruspellet se turpanne kiinni. Asia ei muuksi muutu vaikka teitä kuinka nyt itkettää. Voittehan te jatkaa sitä mestarinne palvontaa kaikesta huolimatta.

      • Anonyymi

        Siis mä olen Pekan puolella. Onko ymmärryksessäsi vikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mä olen Pekan puolella. Onko ymmärryksessäsi vikaa?

        No mitä siitä sitten? Minä en ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä siitä sitten? Minä en ollut.

        Otan osaa. Minä vedätin vassareita että he hylkää omansa ja Pekka voittaa. Ei stupidosta ole vastusta.


    • Anonyymi

      Oli kyllä mukava vedättää vasemmistoa ja demareita. Olitte kyllä helppoja :)

    • Anonyymi

      "Minä olen Pekan puolella" Niin joo aivan varmasti 😆 Peruspersus haisee tänne asti. :D

      • Anonyymi

        Sinä olet rasisti. Minä olen vihreä ja haisen hyvältä. Sinä olet höynäytettävä vassarin pökäle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet rasisti. Minä olen vihreä ja haisen hyvältä. Sinä olet höynäytettävä vassarin pökäle.

        Älä nyt peruspelle viitsi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet rasisti. Minä olen vihreä ja haisen hyvältä. Sinä olet höynäytettävä vassarin pökäle.

        Joko olet lähettänyt valitteluiviestin "Mestarillesi"?


    • Anonyymi

      Persut petti kansan, kyykyttämällä duunaria ja kääntämällä takkinsa duunareita vastaan. Moni persuja äänestänyt äänesti näissä vaaleissa jonkin muun puolueen edustajaa. Itsekin äänestin joskus persuja, niiden populismi uppoaa helposti kansaan, mutta sitten kun tarkemmin tutkii asiaa, niin huomaa että kaikki niiden sutkautukset on täyttä tuubaa.

      • Anonyymi

        Ei se mitään. Vihreät tekivät huijaus jytkyn ja höynäyttivät vasemmistoa


    • Anonyymi

      Konservatismi upposi minuunkin ennen niinkuin häkä päähän. Tarpeeksi kun sitä öyhötystä kuuntelin ja itseäni niillä rasistisilla ajatuksilla ruokin, huomasin jossain vaihees että ne jutut alkoi kääntyä itseään vastaan. Viimeinen niitti oli tuo "kaksi sukupuolta". Itsekin luulin niin, mutta tutkittuani asiaa tarkemmin, huomasin että tiede todistaa toisin. Jokainen voi asian googlettaa, tietoa löytyy.

      Suomessakin on henkilöitä, joilla on sekä kivekset että munasarjat, ja samassa kehossa synnynnäisesti siitin sekä murrosiässä kasvavat naisen rinnat. Myös kromosomipuolella on sekavaa, eikä voi siltäkään osin sanoa mieheksi tai naiseksi.

      Siksi käännyin konservatismista pikku hiljaa liberaalin puolelle. Lisäksi perustan näkemykseni mieluiten tieteeseen, enkä niinkään raamattuun.

    • Anonyymi

      Haavisto on ennenkin ollut käytännössä vasemmiston ehdokas,siksi koska nää on henkilövaalit ja Haavisto pätevin vihervas.leirissä.

      • Anonyymi

        Sinä ollut vihreä. Itke vassari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ollut vihreä. Itke vassari

        Siis aina..eikä sinä toi yksi sana


    • Anonyymi

      Jes hyvä Pekka. Jymäytit vasemmistoa. Se ei liene vaikeaa. Stub ei pärjää sinulle.

    • Anonyymi

      Pekka höynäytti Persuja yllättäen takaapäin,Hallakin jo ihmettelee Pekan kannatusta,eihän tuo ihme ole kun muut ehdokkaat olivat pelkkiä turisteja Pekkaan verrattuna.

    • Anonyymi

      Jussia porattiin hanuriin kunnolla. Jussi on suhteellisen fiksu jätkä mutta äänestäjänsä ovat lauma ääliöidiootteja. Tämän henkilöpalvontaa suorittavan idiootilauman takia Jussi hävisi. Pitivät täälläkin kovaa mölinää ennen vaaleja, mutta eihän nämä yksinkertaiset puupäät ymmärtäneet että mölinällään sahasivat Jussin oksaa ja varmistiviat että Jussi ei pääse jatkoon. Tunnetusti Peruspellet ovat yksinkertaisten ihmisten puolue eivätkä äänestäjät älyllään loista.

      • Anonyymi

        Rupea eunukiksi, rauhoottusit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupea eunukiksi, rauhoottusit.

        Meneekö persulla totuus tunteisiin? :D Persujen pitäisi tehdä tuo kun se mestari sai vaaleissa niin pahasti pataansa ja se teitä persuja kovasti itkettää. <

        Mutta jatka öyhöttämistä. Senhän te persut osaatte.


    • Anonyymi

      No, hoh hoh!

    • Anonyymi

      Se parhaiten nauraa joka viimeseksi nauraa.Taktikoitu Pekalta kassa tyhjäksi persut äänestää Stuppia kaikki meni suunnitelmien mukaan.

      • Anonyymi

        Se on sama onko Pekan kassa tai kassit tyhjänä,häviää vaalit 100-0.


    • Anonyymi

      Pakari voittaa .jee jee siitäs sait urpiainen ja Andersson nenillenne.

    • Anonyymi

      Vihervassarit saa nyt porvari presitentin,sitä saa mitä tilaa.

    • Anonyymi

      Vihreät huijasivat vassareita. Aivottomia on kyllä helppo viedä,😂😂

    • Anonyymi

      Kuka enää luottaa vihreisiin

    • Anonyymi

      Mieti mitä kok edustaja sanoo,ihan suoraan,et ei kannata koko Suomea asuttaja tarjota kaikenlaisia palveluja

    • Anonyymi

      Kukaan ei luota enää vihreisiin. Niin kovan jytkyn haavisto teki.

    • Anonyymi

      Vassareita on helppo verättää.

    • Anonyymi

      Persut pettää aina. Lakko niiden valheiden syytä. Eivät ikinä saa pääministerin tai pressan virkaa. Siksi katkeria.

    • Anonyymi

      Stubb vei Jussia kuin pässiä ja vei sen äänet. Kokoomus kyykyttää persuja hallituksessa ja purran ne laitto tekee "likasen työn". Joka oli niin tyhmä että anto rahan sokaista ja romuttaa kaiken luvatun. Kokoomus tulee syyttää kaikesta persuja, saattepa nähdä.

    • Anonyymi

      Vasemmisto ja demarit hylkäsi omansa kun vihreät tekivät jytkyn. En enää tykkää vasemmistosta kun Omat jätetään oman onnensa nojaan.

    • Anonyymi

      Ei ollu "mestarista" mihinkään , kuten ei persuista yleensäkkään , säälittäviä takinkääntäjiä !

    • Anonyymi

      Vihreä mädätys jatkuu..

    • Anonyymi

      Haavisto on paras

      • Anonyymi

        Voi olla mutta Stubista tulee presidentti.


    • Anonyymi

      Taktiikkamestarit häviävät kolmannet vaalit peräkanaa ja jäljelle jää kolmen puolueen rauniot.

    • Anonyymi

      Vasemmiston ehdokas on mukana toisella kierroksella,Persujen ehdokas ei ole.

    • Anonyymi

      Niin onhan se Pekka hupulaasena mukana. Vähän niinkuin Majakka ja perävaunu.

    • Anonyymi

      Sunnuntaina totuus näkyy

    • Anonyymi

      Saakohan nyt kakkos kierroksella vihreät jymäytettyä vassareita?

    • Anonyymi

      Kiitos molemmat ehdokkaat rankasta työstä. Molemmilla aika sama ulkopoliittinen linja, ääneni lähtee Haavistolle, perusteena mielyttävämpi persoona.

      • Anonyymi

        Stubb selviytyy ylipäällikkönä paremmin.


    • Anonyymi

      Osu omaan nilkkaan..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe