Hyvää kesää kaikille palstalaisille ja sefulle.
Tää palsta on ollut tosi vilkas ja tarinaa ja tappeluksia on ollut kiitettävällä vilkkaudella.
Linnuille sinne jonnekkiin pesäpusikkoon terveiset, olkaahan kiltisti.
Yleismies ja Ajomies, olkaahan coolisti tekin.
Kaikenlaisille nikeille ja hahmoille kiitokset monista nauruista täällä, kuten sanoin kerran, teidän palsta on paras!
Se on moro!
131
5444
Vastaukset
- Kakku
Brutukseni! :0)) Miksi? Kaikki häipyy. EI OO KIVAA!!!!! :0((((
- mekatron
Kesä mennee tuossa vilhauksessa (vilauksesta taasen Jermu tuli mieleen) ja porukka on levähneenä takasin.
Piämä nyt lommaa, maathaan ja leväthään kaikessa rauhassa.
Pimeälä on sitte mukava taas kirjotella.
Mukavaa lommaa Jermulekki!!!
Rillaillaan makkaroita! - Kakku
mekatron kirjoitti:
Kesä mennee tuossa vilhauksessa (vilauksesta taasen Jermu tuli mieleen) ja porukka on levähneenä takasin.
Piämä nyt lommaa, maathaan ja leväthään kaikessa rauhassa.
Pimeälä on sitte mukava taas kirjotella.
Mukavaa lommaa Jermulekki!!!
Rillaillaan makkaroita!Asiaa puhut. Kesällä on muutakin puuhaa paljon. Mutta nytkin kun loma on päällä ja vettä tulee kuin Esterin perseestä, niin kyllähän tässä lystikseen istuksii. :0) Roikun kesän uhallakin täällä ainakin vähän. :0))) Kaikkea hyvää palstalomalle lähtijöille!
- yopollo
Kakku kirjoitti:
Asiaa puhut. Kesällä on muutakin puuhaa paljon. Mutta nytkin kun loma on päällä ja vettä tulee kuin Esterin perseestä, niin kyllähän tässä lystikseen istuksii. :0) Roikun kesän uhallakin täällä ainakin vähän. :0))) Kaikkea hyvää palstalomalle lähtijöille!
kun sataa kaatamalla, itikat eivät häiritse. Suota kuokkimaan...
- Kakku
yopollo kirjoitti:
kun sataa kaatamalla, itikat eivät häiritse. Suota kuokkimaan...
Kamalaa kaivaa mutalöllöä. Kaikki kasvit ja roskat liimaantuu käsiin kuni iilimadot. YÄK! Jos ei kaunista ilmaa tulee, olkoot piha levällänsä. :0)
- Jermu
Kakku kirjoitti:
Kamalaa kaivaa mutalöllöä. Kaikki kasvit ja roskat liimaantuu käsiin kuni iilimadot. YÄK! Jos ei kaunista ilmaa tulee, olkoot piha levällänsä. :0)
Eikäkö tuli aikaslailla kiire kuukausi ja sitten pitää vielä lomaillakkin. Niiiiiiiiin !
- Kakku
Jermu kirjoitti:
Eikäkö tuli aikaslailla kiire kuukausi ja sitten pitää vielä lomaillakkin. Niiiiiiiiin !
tulet takaisin????? :0))))))))))))))))))))))))))
- Jermu
Kakku kirjoitti:
tulet takaisin????? :0))))))))))))))))))))))))))
Johan tuolla tokaistiin, että ollaan "sääluittäviä", koska poistutaan tai siis ollaankin lomalla...
Tulinpahan oikein rekalla, etteivät luule jonkun vinkuintiaanin siinä taas itselleen kirjoittelevan.
Niin....mitäs ne jutut siitä joulusta olivat? Jokos se nyt tuossa tulossa, J:llähän sekin kyllä alkaa.
Että miksikö nyt tähän pöllähdin....no siksi....
Olen tuolta naapurin puolelta aina silloin tällöin juttujen puutteessa käynyt näitä lueskelemassa ja nyt on niin monta nikkiä jo menossa täältäkin ties minne, että mitähän sitä kohta silmilläänkään tekee.....sormet jo viljelevät hämähäkinseittiä suupieliin asti. Se kun on aina arvoitus, mitä uskaltaa ja kelle ja mitä siitäkin taas seuraisi, jos....jne.
Niin että.....inhoan kaikenlaisia hyvästelyjä, varsinkin jäähyvästelyjä, mutta vielä enemmän tilannetta, jossa jotain jää vastausta vaille, ns. kesken kaiken ja yllättäen.....
Niin....voisitko nyt sitten ystävällisesti kertoa, vaikkapa viimeisiksi sanoiksesi.....
JOKOS SE NYT ON JOULU?- Jermu
onnekkaalle miehelle, joulu on vain merkintä kalenterissa. Nyt on hiukka kiire kuukausi tulossa, joten kerkee kaikkiin rähinöihin mukaan. Kyllä mä varmaan pahennusta herätän riittävästi ilman palstalla majailuakin. Kjäh!
- yopollo
Jermu kirjoitti:
onnekkaalle miehelle, joulu on vain merkintä kalenterissa. Nyt on hiukka kiire kuukausi tulossa, joten kerkee kaikkiin rähinöihin mukaan. Kyllä mä varmaan pahennusta herätän riittävästi ilman palstalla majailuakin. Kjäh!
vedät perässäsi nuo pyrstökärpäsesikin pusikoista. Niiltä nyt menee kyllä koko elämä ja vähän muutakin...
- sinäkinkö
yopollo kirjoitti:
vedät perässäsi nuo pyrstökärpäsesikin pusikoista. Niiltä nyt menee kyllä koko elämä ja vähän muutakin...
aiot häippästä. Pitäskö tulla ikävä?
- n52
yopollo kirjoitti:
älynnyt missään välissä toivotella sullekkin,että
Oikein Upeaa Lomaa!! - Jermu
yopollo kirjoitti:
ilman vetämistäkin perässä. Laittelen pikkuisen liimapaperia sinne tänne ja kuuntelen niiden kiinnijääneiden surinaa....Otahan kesällä rennosti.
- n52
myös sinulle!
Vietä ikimuistoisen upea kesä kaikilla herkuilla!!
Toivottavasti kuitenkin välillä edes piipahdat.
Minulla ainakin tulee ikävä sinua.
Kesäkysymyksiäkin oli vielä hurja nippu jäljellä....=)
Kuka niihin nyt vastaa byääääää...nyyh...- Jermu
pistät vain toisenlaiset kyssärit kehiin kesän päätteeksi. Hyvvee kessee!
- n52
Jermu kirjoitti:
pistät vain toisenlaiset kyssärit kehiin kesän päätteeksi. Hyvvee kessee!
kulkijana olen ehtinyt sinulle vielä yhden kysymyksen heittämään jonnekkin.
Sehän on tietysti itsestään selvyys,että kesä vie minuakin pois täältä(toivottavasti ainakin!)joten nauttikaamme kaikesta ja ottakaamme joka murunen tästä kesästä irti!
Täyttyköön kaikilla ainakin yksi haave tänä kesänä ja tulkoon uusia unelmia lisää jokaiselle.
- VierailijaM
Hyvää kesää sulle ja käristele kapanossi krillissä.
Coolistihan kaikki, kunhan lämpöä vaan on....hyvät lomat vielä kerran...
Auvoisaa aamupäivää evripadi..tasapuolisesti...- Jermu
makeisina, pullosta ja jopa makkarassa...
- n52
nimissä.
Hyvät oikeinpäin olot myös sinulle... - VierailijaM
n52 kirjoitti:
nimissä.
Hyvät oikeinpäin olot myös sinulle...se olo mulle sopii..alemmas laitoin jo 20.58....
- siis tämä
VierailijaM kirjoitti:
se olo mulle sopii..alemmas laitoin jo 20.58....
VierailijaM tänne kun Jermu lähtee ;D
- VierailijaM
siis tämä kirjoitti:
Jermua tuurailen..lähtee.. ;)
- VierailijaM
siis tämä kirjoitti:
paikka iso täyttää viestin voin viskata..joskus. ;)
- Jermu
VierailijaM kirjoitti:
paikka iso täyttää viestin voin viskata..joskus. ;)
Ota rennoilla liikkeillä vaan..Hauskaa seurattavaa riittää kesäkaudellekkin....
- VierailijaM
Jermu kirjoitti:
Ota rennoilla liikkeillä vaan..Hauskaa seurattavaa riittää kesäkaudellekkin....
rennot ja laajat liikkeet täytyy olla...Hupaa varmaankin riittää...
- n52
VierailijaM kirjoitti:
vaihtelun vuoksi.
Mennään näin edestakas...
Minä superkiltti. - n52
VierailijaM kirjoitti:
Superunet auttaa,kiitti sulle...=)
- n52
VierailijaM kirjoitti:
välillä,että niinkuin nukkumiset vai se kolmas silmä?
Minä pirteä.
- sinih52
kesää myös sinulle...
yksi elämän viisaus tähän.
Mitä pelätä joutavia,varsinkin sellaista jolle ei kuitenkaan mahda mitään.Miksi olla aina katkera ja tyytymätön,miksi arvostella.Eli kuten Rintelän Aleksilla on tapana julistaa. Helvittiäkö te outate mitä outatte.Teijän pittää ellää joka päivä, pittää hiplotella.
eli kyllä me outtamme sinua takaisin :=)))))))- Jermu
Jotkut grillivartaat tossa hymynaaman alla. Onkos se sellainen grillikylki toi--> :=))))))) ? Kjäh!
- sinih52
Jermu kirjoitti:
Jotkut grillivartaat tossa hymynaaman alla. Onkos se sellainen grillikylki toi--> :=))))))) ? Kjäh!
viel ole grillivartaita kun ei ole grillaamaan päässyt...hih.hii.....
- kuningas
suurta draamaa.
- Jermu
Juu ei, traamat ja muut sellaiset pehmonyyhky-TV-ohjelmat saa olla tänä kesänä. Mä yritän mennä mökille ja paistaa sitä salmiakkipossua...Yritän lanseerata myös sen valmiiksi mustuneen salmiakkikanan....
- mänömies
männään. kohta tullaa takasi. outahan.
- Jermu
Jokohan se tulee takaisin...Koko päivää rupia ootteleen....perskales.
- puskis
maronista ja jermusta luuletteks te tyhmät tosiaan niin.
Sääluittäviä tyyppejä molemmat- Jermu
just just..
- n52
joskus.
- Jermu
n52 kirjoitti:
joskus.
jollain kielellä?
- n52
Jermu kirjoitti:
jollain kielellä?
niitten salmiakkien kanssa.Ei kun tuo on joku sana mistä puutttuu kirjaimia ja tuo joka sen sanoi tietää vastauksen ja tietää minun tietävän,että se tietää vastauksen jonka myös minä tiedän ja siksi se ei tiedä mitä se sanoisi kun minä tiedän,että se ei tiedä mitä se sanoisi kun se ei halua sanoa ettei kaikki tiedä mitä se sanoi oikeastaan vaan se haluaa olla ettei se muka tiedä mitä se sanoi.
Ymmärsitkö?
Mä itse en ymmärtänyt tosta mitään. - Jermu
n52 kirjoitti:
niitten salmiakkien kanssa.Ei kun tuo on joku sana mistä puutttuu kirjaimia ja tuo joka sen sanoi tietää vastauksen ja tietää minun tietävän,että se tietää vastauksen jonka myös minä tiedän ja siksi se ei tiedä mitä se sanoisi kun minä tiedän,että se ei tiedä mitä se sanoisi kun se ei halua sanoa ettei kaikki tiedä mitä se sanoi oikeastaan vaan se haluaa olla ettei se muka tiedä mitä se sanoi.
Ymmärsitkö?
Mä itse en ymmärtänyt tosta mitään.Ettei se vaan olekkaan niin helppoa asetella kysymystä kysymyksistä.
- n52
Jermu kirjoitti:
Ettei se vaan olekkaan niin helppoa asetella kysymystä kysymyksistä.
on minusta vastata oikein kysymykseen joka on kysytty väärällä hetkellä oikeissa olosuhteissa väärin.
- täältä
sinisestä huussista..hihi
nauti kesästä.- Jermu
discopallonkin...karkoittaa uteliaat naapuritkin...Kjäh!
- taikanainen
kessä Sinullekin, ja ratkiriemukasta lomaa, jos nyt kerran olet lomille jäämässä. Aiotko oikein Suomeenkin piipahtaa?
Tänne on muuten tullut salmiakkiuutuus: salmiakkipossu :)) marinoitua possulihaa grillattavaksi, maustettu salmiakilla. nam.- Jermu
Salmiakkipossu, hirvipossusalmiakki (koska on sikanautaakin) ja lopuksi salmiakkikana. Siis miettikää, grilliin valmiiksi musta salmiakkikana!!!!
- ihmettelix
ja lämmintä ja iloista kesää Jermuxiinille, tulee toooosi iso ikävä,
oikeesti,
mutta palaathan taas.
Kaikki hyvin...
*hymyillen ihmettelix*- Jermu
Mää täällä hyörin ja pyörin.. Sitten vasta lomille. Olehan asiallisesti siellä jossain. Sinä oletkin aina vaan tappeluksia etsimnässä...Kjähähähähähäähhähääää!
- sinkku55
Jermu kirjoitti:
Mää täällä hyörin ja pyörin.. Sitten vasta lomille. Olehan asiallisesti siellä jossain. Sinä oletkin aina vaan tappeluksia etsimnässä...Kjähähähähähäähhähääää!
lomaa,eli pehmolällyä sinulle:)))
Löysin kunnon miehen:)))) - ihmettelix
Jermu kirjoitti:
jonkun niitä tappeluksiakin, eihän tästä muuten mitään tule... joo-o käyttäydyn asiallisesti ja sivistyneesti (ainakin päivisin, öistä en mene takuuseen) ja asiallisesti tappeleksin, niiiiih, mistähän löytäis taas aihetta?...hmmmm.
*nauraa* - Jermu
ihmettelix kirjoitti:
jonkun niitä tappeluksiakin, eihän tästä muuten mitään tule... joo-o käyttäydyn asiallisesti ja sivistyneesti (ainakin päivisin, öistä en mene takuuseen) ja asiallisesti tappeleksin, niiiiih, mistähän löytäis taas aihetta?...hmmmm.
*nauraa*Yksi vinkki vois olla onnellisuus...Siitä yleensä on irronnut aika hyvät rääkymiset tuolla...Hah!
- Jermu
sinkku55 kirjoitti:
Löysin kunnon miehen:))))Jos haluat tapella palstalla, niin kehut joka käänteessä kuinka onnellinen olet sen miehen löydön jälkeen ollut...Lopuksi, kun olet heittänyt sen ukon pihalle, just esim. niinku kesän jälkeen ja tarttee alkaa lämmittään kämpppää, niin sitten voitkin tulla kertomaan empiirisia kokemuksia, joilla osoitat miesten olevan inhoittavia. Eiköhän noilla muutamat kipakat kommentit irtoile...Kjäh!
- sinkku55
Jermu kirjoitti:
Jos haluat tapella palstalla, niin kehut joka käänteessä kuinka onnellinen olet sen miehen löydön jälkeen ollut...Lopuksi, kun olet heittänyt sen ukon pihalle, just esim. niinku kesän jälkeen ja tarttee alkaa lämmittään kämpppää, niin sitten voitkin tulla kertomaan empiirisia kokemuksia, joilla osoitat miesten olevan inhoittavia. Eiköhän noilla muutamat kipakat kommentit irtoile...Kjäh!
että minä en tappele;))
Mitä mieheen tulee,niin se on vanha tuttavuus,oli vaan keikka hommissa puolivuotta,ajateltiin että unhoitetaan sillä välin toisemme,koska ei ehditty kauaa olla ennen kuin se lähti.
Mut ei se mies mua unhoittanut,vaan otti heti yhteyttä,kun palasi kotiin:)))))eli jatketaan mihin jäätiin:))))))) - Jermu
sinkku55 kirjoitti:
että minä en tappele;))
Mitä mieheen tulee,niin se on vanha tuttavuus,oli vaan keikka hommissa puolivuotta,ajateltiin että unhoitetaan sillä välin toisemme,koska ei ehditty kauaa olla ennen kuin se lähti.
Mut ei se mies mua unhoittanut,vaan otti heti yhteyttä,kun palasi kotiin:)))))eli jatketaan mihin jäätiin:)))))))Katsos sitten voit puhua kokemuksesta...Puoli vuotta in ja out. Noo, joka tapauksessa kivaa kesää ja muista sitten, että virallisesti kesä päättyy vasta aika myöhään...
- sinkku55
Jermu kirjoitti:
Katsos sitten voit puhua kokemuksesta...Puoli vuotta in ja out. Noo, joka tapauksessa kivaa kesää ja muista sitten, että virallisesti kesä päättyy vasta aika myöhään...
Olehan sinäkin sitten ihmisiksi;((
Minä pistän sitten miehet ojennukseen:)))
Oli ihan kiva kirjoitella sunkin kanssa:))
Terve vaan!!!!!!! - sinkku55
Jermu kirjoitti:
Katsos sitten voit puhua kokemuksesta...Puoli vuotta in ja out. Noo, joka tapauksessa kivaa kesää ja muista sitten, että virallisesti kesä päättyy vasta aika myöhään...
Olehan sitten ihmisiksi:))
Minä pistän sitten miehet ojennukseen:)))))))
Terve vaan!!! - heikki-antero
sinkku55 kirjoitti:
Löysin kunnon miehen:))))hei, oletko vapaa viellä,juhannus tulee,täällä olisi yksinäinen sinkku vailla juhannus heilaa,terveisin heikki-antero
- sinkku55
heikki-antero kirjoitti:
hei, oletko vapaa viellä,juhannus tulee,täällä olisi yksinäinen sinkku vailla juhannus heilaa,terveisin heikki-antero
miltä kantilata katsotaan:))))
En ole sinottu kehenkään,olen vapaa tekemään mitä haluan.....
- Jermulta
kämppä alta vai eikä sossu enää maksa tietskalaskuja ;D
- Jermu
Sanotaanko, että voitin vaikkapa lotossa...Hah! Arvotaan seuraava viisastelija ja hänelle varapallin apulainen...
- olet joo
Jermu kirjoitti:
Sanotaanko, että voitin vaikkapa lotossa...Hah! Arvotaan seuraava viisastelija ja hänelle varapallin apulainen...
SELISELI ;D
- Jermu
olet joo kirjoitti:
SELISELI ;D
kieltämättä nämä selityspuolen jutut on meikäläiselle aika helppoja ja olen tosissani miettinyt sellaisen selitystoimiston perustamista, niinkuin uunon elokuvassa oli. Katsos selitys tilanteeseen kuin tilanteeseen. Mietihän, kun palstoille esim. 10 egelle per selitys tai kyykäytys pistelen tulemaan tekstiä, niin vuodessa olen miljonääri. Ei paha, ei paha olleskaan, sanoisin... Kjäh!
Ainiin, ota rennosti sitten kesällä, jookosta? - siellä
Jermu kirjoitti:
kieltämättä nämä selityspuolen jutut on meikäläiselle aika helppoja ja olen tosissani miettinyt sellaisen selitystoimiston perustamista, niinkuin uunon elokuvassa oli. Katsos selitys tilanteeseen kuin tilanteeseen. Mietihän, kun palstoille esim. 10 egelle per selitys tai kyykäytys pistelen tulemaan tekstiä, niin vuodessa olen miljonääri. Ei paha, ei paha olleskaan, sanoisin... Kjäh!
Ainiin, ota rennosti sitten kesällä, jookosta?Porvoossa meni ;D
- Kummaa
Jermu alkaa puskailemaan kokopäiväisesti
- Jermu
Katso mallia tuosta alempaa kunnon solvauksesta. Siinä oli sitä tyyliä...Tämä sinun räpellys...no se nyt oli vain niin arkinen ja mitäänsanomaton.
Reilu peli. - et muuta osaa
Jermu kirjoitti:
Katso mallia tuosta alempaa kunnon solvauksesta. Siinä oli sitä tyyliä...Tämä sinun räpellys...no se nyt oli vain niin arkinen ja mitäänsanomaton.
Reilu peli.kuin räpeltää ;D
- KyykkylänVaari
huussin takana nokkospuskassa vielä paikkansa. Kestotilaajana saatkin tänä kesänä hyvän asiakkaan alennuksen! Teretulemas taas kyykkimään joukolla.
- Jermu
Reilun pelin sääntöjen mukaan tämä oli pitkästä aikaa reilu ja rehti solvaus, eikä mitään nyyhkintää. Alkaa tyypit näköjään oppia pikkuhiljalleen....
- KyykkylänVaari
Jermu kirjoitti:
Reilun pelin sääntöjen mukaan tämä oli pitkästä aikaa reilu ja rehti solvaus, eikä mitään nyyhkintää. Alkaa tyypit näköjään oppia pikkuhiljalleen....
suositut syväkyykkysessiot paatuneimmille lähileton mehevimmissä silmäkkeissä. Montako paikkaa varataan tällä kertaa?
Hyvää kesää Jermuskille. Mukavaa ja rentouttavaa lomaa sitten aikanaan.
Vai sullakin kiirettä töissä. Sama täällä. Luulin että talvi oli kiireinen, mutta tää touko-ja kesäkuu se vasta haipakkaa onkin. Töitä teen unissanikin. Täytyy saada kohta niistä ylityökorvaus.
Heippa sitten, nähdään taas joskus :).
Olehan sit vähän aikaa tappelemati, jookosta. *nipistää Jermukkaa hellästi poskesta*- Jermu
Juu, siis ei, tai siis juu. Eli alusta, en vielä aloita lomaa. Pistelen systeemit pakettiin ja sitten kyllä olen jonkin aikaa poissa maisemista.
Ylityökorvauksista tulikin sen verran mieleen, että ne on hyvä keksintö ja käytän joka kuukausi moisia...Kjäh!
Minen tappele koskaan, ne on aina ne muut, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ! - se ny olikaan
sen sun työttömyytes kanssa, vastako se alkoi vai miten, ku itte kerroit m..... ja ihan uusikin oot sielä kuhan huuhaassa kävit???haahuu haahuu voi kun sä olet vekkuli pakkaus. ;))))
tyhmäiä voi yrittää jallitella, älykkäämpi osais jo konstit :)) - +-0
se ny olikaan kirjoitti:
sen sun työttömyytes kanssa, vastako se alkoi vai miten, ku itte kerroit m..... ja ihan uusikin oot sielä kuhan huuhaassa kävit???haahuu haahuu voi kun sä olet vekkuli pakkaus. ;))))
tyhmäiä voi yrittää jallitella, älykkäämpi osais jo konstit :))ihan vain ystävällisesti lopettaa tuollaisen?
Asiahan ei tosin minulle kuulu, mutta kuitenkin, ois itselläskin parempi mieli. se ny olikaan kirjoitti:
tyhmäiä voi yrittää jallitella, älykkäämpi osais jo konstit :))Olen kyllä edelleen töissä. Kyllähän noita saneerauksia tapahtuu jatkuvasti, eikä sitä koskaan tiedä milloin lähtö tulee.
En ole käynyt huuhaassa haahuilemassa. Enkä ole mitenkään vekkuli pakkauskaan :).
- metsän lintu
ettäkö ihan pusikosta ... no, olkoon niin ?!:) Kiitos terkuista ... terveiset sinullekin meiltä metsän linnuilta ... hyvää kesää ... tsirp !!!:)
- n52
Nukkukaatten makiasti ja nähkäätten unelmienne uni.
Öitä. - JIPPII!!!!!!
JIPPII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- varmaankin
sitten hyvä foorumi kun hehkutat, tää s24 on myös hyvä, mutta kirjoittele sä vaan sinne jippiille
- JIPPII!!!!!!!!!!
varmaankin kirjoitti:
sitten hyvä foorumi kun hehkutat, tää s24 on myös hyvä, mutta kirjoittele sä vaan sinne jippiille
koska Jermu häipyy ;D
- Jermu
JIPPII!!!!!!!!!! kirjoitti:
koska Jermu häipyy ;D
ja ennenaikaisesti. Vaikkakin, vaikkakin se on tottunut sitä haukkaamaan jokaisessa väittelystilanteessa, niin nyt se vaan haukkas sitä ennenaikaisesta riemunkiljahtelusta...Hyvää yötä.
- TAAS kuten aina
Jermu kirjoitti:
ja ennenaikaisesti. Vaikkakin, vaikkakin se on tottunut sitä haukkaamaan jokaisessa väittelystilanteessa, niin nyt se vaan haukkas sitä ennenaikaisesta riemunkiljahtelusta...Hyvää yötä.
Jermu tarttui syöttiin ;D
- Jermu
TAAS kuten aina kirjoitti:
Jermu tarttui syöttiin ;D
tappeluksiin tartte mitään syöttejä. Tappeluksen vääntää käyntiin mistä asiasta vain, kun on tahtoa. Ole iloinen, että huomion sinut, koska muut eivät sitä tee.
- n52
mahtava ilma !!
Aurinko paistaa,ihmiset hymyilevät!- n52
mukavat illan loput,yöt,seuraavat aamut,päivät,illat,yöt,aamut jne.
Olkaapatten hyvät.
- sättääjätär
meinaakko nää ihan haippästä,ko tohon malliin toivottelet,hyvää kesää myös toivottaa toivottomasti.Ja tähän perään reipasta naurua..))))
- Jermu
Ei aika riitä kunnon tappeluksiin kuiteskaan.
Tarttee nyt tehdä muutakin välillä. - sitruuna
Jermu kirjoitti:
Ei aika riitä kunnon tappeluksiin kuiteskaan.
Tarttee nyt tehdä muutakin välillä.jotain muuta. Täällä roikut koko ajan kitisemässä.
- Jermu
sitruuna kirjoitti:
jotain muuta. Täällä roikut koko ajan kitisemässä.
on hauska järjestellä kaikkea kivaa. Saat sitten jatkaa vinkuleluna oloa ja sinuakaan ei ole unohdettu.
- olet varmasti
Jermu kirjoitti:
on hauska järjestellä kaikkea kivaa. Saat sitten jatkaa vinkuleluna oloa ja sinuakaan ei ole unohdettu.
jonkun asteinen vammainen ? Miksi roíkut täällä päivästä toiseen. Ota nyt se rollaattori ja ulkoile. Se tekee varmasti hyvää pukamillesi. Nehän tulee tuollisesta ympäri vorokautisesta tietokoneen kyttäyksestä.
- Jermu
olet varmasti kirjoitti:
jonkun asteinen vammainen ? Miksi roíkut täällä päivästä toiseen. Ota nyt se rollaattori ja ulkoile. Se tekee varmasti hyvää pukamillesi. Nehän tulee tuollisesta ympäri vorokautisesta tietokoneen kyttäyksestä.
no mitäs sinulle tänään kuuluu???
- VierailijaM
Jermu kirjoitti:
no mitäs sinulle tänään kuuluu???
jo tuota...hehee
- hirmu
VierailijaM kirjoitti:
jo tuota...hehee
no niinpä odotit...huhhuh
- VierailijaM
hirmu kirjoitti:
no niinpä odotit...huhhuh
odotin...
- Jermu
VierailijaM kirjoitti:
odotin...
kun sille vinoilee...No toisaalta se saattaa elää esikuvansa "Forrest Gumpin" lailla...Ilman niitä suuria osakevoittoja...
- VierailijaM
Jermu kirjoitti:
kun sille vinoilee...No toisaalta se saattaa elää esikuvansa "Forrest Gumpin" lailla...Ilman niitä suuria osakevoittoja...
ymmärrä, moneen kertaa täytyy toistaa..elämä on kuin suklaarasia..hehee
- hirmu
Jermu kirjoitti:
joko entiset nautit? Kyykkysi. Omilla elintavoillasi mässäily näillä palstoilla ei viihdytä. Koetat sitten paremmalla onnella kertoa kurjuudestasi kelan soppajonoissa. Hyvä. Sovittu.
- hirmu
VierailijaM kirjoitti:
papukaijaa? Onpas omituinen fetissi sinulla.
- VierailijaM
hirmu kirjoitti:
joko entiset nautit? Kyykkysi. Omilla elintavoillasi mässäily näillä palstoilla ei viihdytä. Koetat sitten paremmalla onnella kertoa kurjuudestasi kelan soppajonoissa. Hyvä. Sovittu.
jaksat samaa..et kuitenkaan viimeistä sanaa saa..Sovittu
- Marion.T
Jermu kirjoitti:
suklaarasia - koskaan ei voi tietää mitä saa .
- VierailijaM
hirmu kirjoitti:
papukaijaa? Onpas omituinen fetissi sinulla.
mukavia otuksia ovat, mulla koko puku...
- hirmu
VierailijaM kirjoitti:
mukavia otuksia ovat, mulla koko puku...
reilusti kaapista ulos. :D
- hirmu
VierailijaM kirjoitti:
jaksat samaa..et kuitenkaan viimeistä sanaa saa..Sovittu
sisulla väännetään
- VierailijaM
hirmu kirjoitti:
reilusti kaapista ulos. :D
en sun "man" ole, ihan hetero, mutta kysäseppä jostain muualta, älä mulle tapojas tyrkytä...
- VierailijaM
hirmu kirjoitti:
sisulla väännetään
todellakaan nuolase "man"...väännä vaan nyt niitä omia juttujas..
- hirmu
VierailijaM kirjoitti:
en sun "man" ole, ihan hetero, mutta kysäseppä jostain muualta, älä mulle tapojas tyrkytä...
palstafraasit tavattu. Vaan eipä ulkomaan sanonnat ole vielä kovin tuttuja. No vielä se valkenee sullekin joskus. Onnee vaan yritykselle.
- VierailijaM
hirmu kirjoitti:
palstafraasit tavattu. Vaan eipä ulkomaan sanonnat ole vielä kovin tuttuja. No vielä se valkenee sullekin joskus. Onnee vaan yritykselle.
vaan, varmasti valkenee..
- hirmu
VierailijaM kirjoitti:
todellakaan nuolase "man"...väännä vaan nyt niitä omia juttujas..
mieluummin katsella vääntelehtelemistäsi Vierailija"Man". :D
- VierailijaM
hirmu kirjoitti:
mieluummin katsella vääntelehtelemistäsi Vierailija"Man". :D
vääntöä vaan jos helpottaa..
- hirmu
VierailijaM kirjoitti:
vääntöä vaan jos helpottaa..
julkisesti haluat esittää, niin anna mennä vaan. Ei porukka pienestä hätkähdä.
- VierailijaM
hirmu kirjoitti:
julkisesti haluat esittää, niin anna mennä vaan. Ei porukka pienestä hätkähdä.
hätkähdä...
- Jermu
Marion.T kirjoitti:
suklaarasia - koskaan ei voi tietää mitä saa .
on tyhjää täynnä. Sitten se pääsee palstalle tekemään uuden itkuvalituksen, että Jermu (varmasti se oli Jermu) on pöllinyt sen yllätyksen sieltä suklaamunasta. Ai, että taas sille nauretaan.
- Jermu
VierailijaM kirjoitti:
Kysymys, toisto, jankutus, kela, toimeentulo, hyvä palkka, onnellinen elämä ja "Hirmun nyyhkytys". Näillä sanoilla pystyy pistämään tuon pellenraadon taas sileäksi..Ootas kun se hermostuu...Ei mene enää pitkään ja sitten se alkaa nyyhkiä mm. siitä, että minunhan piti lähteä pois täältä ja muuta yhtä säälittävää. Kyllä tässä vielä nauru maittaa...
- VierailijaM
Jermu kirjoitti:
Kysymys, toisto, jankutus, kela, toimeentulo, hyvä palkka, onnellinen elämä ja "Hirmun nyyhkytys". Näillä sanoilla pystyy pistämään tuon pellenraadon taas sileäksi..Ootas kun se hermostuu...Ei mene enää pitkään ja sitten se alkaa nyyhkiä mm. siitä, että minunhan piti lähteä pois täältä ja muuta yhtä säälittävää. Kyllä tässä vielä nauru maittaa...
ja erilainen eritys kiinnittävät huomion...vinkaisu lähdöstä tulee kyllä...
- hirmu
VierailijaM kirjoitti:
kiinnittää varmasti huomion. Enkä ole ainut.
- Jermu
VierailijaM kirjoitti:
palaa taas Hirmulta ja sitten se on taas omassa vinkulelujen sarjassa ihan omaa luokkaansa. Mistä muuten johtuu, että tuollaisen Hirmun pinna ei kestä tällaista sanailua pitkään? Onkohan se juuri se Hirmun pätemisen tarve ja se suuri kateuden tuoma katkeruus, joka siellä ohjailee kirjoitusta. Olisipa hänelläkin edes joskus yhtä hyvä onni myötä, kuin minulla, niin hänkin saisi elää iloista ja tasapainoista elämää, jossa kaikkia asiat luistavat aina.
- hirmu
Jermu kirjoitti:
on tyhjää täynnä. Sitten se pääsee palstalle tekemään uuden itkuvalituksen, että Jermu (varmasti se oli Jermu) on pöllinyt sen yllätyksen sieltä suklaamunasta. Ai, että taas sille nauretaan.
pientä rajaa sun suklaatouhuissasi voisit pitää. Hyi sinua.
- Jermu
VierailijaM kirjoitti:
taisit vuorostasi polkaista tuota vinkulelua arkaan paikkaan..Mutta sitkeästi se kuitenkin vinkaisi.
- Jermu
hirmu kirjoitti:
pientä rajaa sun suklaatouhuissasi voisit pitää. Hyi sinua.
Varo ettei mene pakat sulla sekaisin...
Hitto, "s" unohtui jostain.... - hirmu
Jermu kirjoitti:
palaa taas Hirmulta ja sitten se on taas omassa vinkulelujen sarjassa ihan omaa luokkaansa. Mistä muuten johtuu, että tuollaisen Hirmun pinna ei kestä tällaista sanailua pitkään? Onkohan se juuri se Hirmun pätemisen tarve ja se suuri kateuden tuoma katkeruus, joka siellä ohjailee kirjoitusta. Olisipa hänelläkin edes joskus yhtä hyvä onni myötä, kuin minulla, niin hänkin saisi elää iloista ja tasapainoista elämää, jossa kaikkia asiat luistavat aina.
on ilo kuulla, että tyydyt osaasi, etkä valita tällä kertaa.
- Jermu
hirmu kirjoitti:
on ilo kuulla, että tyydyt osaasi, etkä valita tällä kertaa.
että palaat melkein entisellesi...
- hirmu
Jermu kirjoitti:
Varo ettei mene pakat sulla sekaisin...
Hitto, "s" unohtui jostain....Sulla sitten on pakat järjestyksessä...
No mutta, "s" unohtui tästäkin jostain.... - VierailijaM
Jermu kirjoitti:
ei todellakaan mene yhtä hyvin...pakko se on jossain
valittaa elämän ankeutta ja katkeruutta...mutta hyvä että edes joillakin menee hyvin, toivokaamme todella sitä myös hänelle, hellittäisi tuo katkeruus hetkeksi... - hirmu
VierailijaM kirjoitti:
ei todellakaan mene yhtä hyvin...pakko se on jossain
valittaa elämän ankeutta ja katkeruutta...mutta hyvä että edes joillakin menee hyvin, toivokaamme todella sitä myös hänelle, hellittäisi tuo katkeruus hetkeksi...jos et ole onnistunut elämässäsi. Kerro koko kova kohtalosi vaan reippaasti. Naureskellaan yhdessä epäonnellesi. Vaikka ei sinunkaan ole aivan pakko koko ajan valittaa.
- VierailijaM
hirmu kirjoitti:
jos et ole onnistunut elämässäsi. Kerro koko kova kohtalosi vaan reippaasti. Naureskellaan yhdessä epäonnellesi. Vaikka ei sinunkaan ole aivan pakko koko ajan valittaa.
pakko valittaa..naureskellaan...
- Jermu
hirmu kirjoitti:
jos et ole onnistunut elämässäsi. Kerro koko kova kohtalosi vaan reippaasti. Naureskellaan yhdessä epäonnellesi. Vaikka ei sinunkaan ole aivan pakko koko ajan valittaa.
naurappas nyt oikein kunnolla...Hitto kun tuntuu satavan...miksi alahuulesi vapisee ja ilmeesi on noin ihmeen katkera....Sinunhan piti nauraa..No jospa yrität huomenna uudelleen..Huahahahahhaahahhahahahaaa!
- Jermu
hirmu kirjoitti:
Sulla sitten on pakat järjestyksessä...
No mutta, "s" unohtui tästäkin jostain....Ajattelen kauhulla naapureittesi kohtaloa teidän lähiöroskiksissa..teillähän on elo kuin rivitalossa niissä lasikuitusammioissa, niin eihän siitä tule mitään, jos sinä pistelet ne pakkasi pitkin pihaa. Se "naapurikämpän" 75 vuotias martta pistelee sulle vekin kulmaan vielä, kun se polkaisee aamulla sun pakkaas.
- hirmu
Jermu kirjoitti:
naurappas nyt oikein kunnolla...Hitto kun tuntuu satavan...miksi alahuulesi vapisee ja ilmeesi on noin ihmeen katkera....Sinunhan piti nauraa..No jospa yrität huomenna uudelleen..Huahahahahhaahahhahahahaaa!
johon sä tuijotat. Peset sen nyt kunnolla, niin pääset taas kehiin turskimaan katkeruuden kyyneleitä.
PS. Sateen tunne lakkaa, kun lopetat huultesi päristelyn. Ihan vaan vinkiksi. - hirmu
Jermu kirjoitti:
Ajattelen kauhulla naapureittesi kohtaloa teidän lähiöroskiksissa..teillähän on elo kuin rivitalossa niissä lasikuitusammioissa, niin eihän siitä tule mitään, jos sinä pistelet ne pakkasi pitkin pihaa. Se "naapurikämpän" 75 vuotias martta pistelee sulle vekin kulmaan vielä, kun se polkaisee aamulla sun pakkaas.
sieltä alakerrasta tähän aikaan. Jatkat sitten uusiokäyttöelämääsi kunhan liete makuuluukussasi laskeutuu.
- Jermu
hirmu kirjoitti:
sieltä alakerrasta tähän aikaan. Jatkat sitten uusiokäyttöelämääsi kunhan liete makuuluukussasi laskeutuu.
kuuluu kitinää. Tilasin juuri ylimääräisen tyhjennyksen teidänlaisten ongelmajätteiden takia meidän taloyhtiöön. Loppuu huutelu ja alkaa matka ongelmajätelaitokselle. No teidän porukalle se on pikainen visiitti "lämpöön". Huahahahahahhahhahaaa!
- Hirmu
Ei ole kesä vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880