Stubbilla pitäisi olla todella paljon enemmän ja parempaa tarjota persu- ja kepuäänestäjille kuin Haavistollea, jotta he ollenkaan vaivautuisivat äänestämään.
Jos molemmat vaikuttavat "samanlaisilta", miksi äänestää ollenkaan? Jompikumpi tulee valituksi joka tapauksessa.
Tilanne vaatii siis Stubbilta paljon enemmän riskinottoa kuin Haavistolta. Konservatiivien kosiskelu voi karkoittaa liberaaleja äänestäjiä Haaviston leiriin, mutta ei vättättä saa konservatiiveja nousemaan sohvalta äänestämään.
Toisella kierroksella ei Stubbia vastassa ole pelkästään Haavisto vaan myös sohva.
10
98
Vastaukset
- Anonyymi
Näen kyllä Stubissa paljon enemmän potentiaalia Suomen keulakuvaksi. Hän on ulospäin suuntautunut, moderni, mutta taustoiltaan jopa talonpoikainen. Sopii myös sisä Suomen ehdokkaaksi.
- Anonyymi
Haaviston maksimit ovat jossain 35 prosentissa. Demareista, vassuista ja vihreistä ei riitä puhtia yhtään enempään. Tuohonkin prosenttimäärään tarvitaan huomattavaa lisäapua muualta.
- Anonyymi
Juu, tuo on maksimi kieroutuneiden ja luonnevikaisten määrä. Toki yllättävän korkea tuokin.
- Anonyymi
Eipä sieltä demareista ja vasureista paljoa enää Haavistolle jäänyt, 9,3%. Niistäkin suurin osa jää sohvalle.
- Anonyymi
Stubbia inhotaan. Se on hänelle ongelma.
- Anonyymi
Sohva vetää puoleensa.
- Anonyymi
Seuraavat kaksi viikkoa Stubb on perussuomalaisten ylin ystävä ja kaiken ymmärtäjä.Vaalien jälkeen persurahvas haistakoot pitkät.
- Anonyymi
Demarit ja vasurit laittoivat persut äänestämään taktisesti Stubbia. Sitä nyt sitten saa mitä tilasi.
- Anonyymi
SOHVA EI ÄÄNESTÄ. Vain annetut äänet lasketaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772