Mites persut meni ?? Muistakaa olla nelinkontin Pekan edessä kun kuningas saapuu kylään
Hahhah haa
24
481
Vastaukset
- Anonyymi
Samat ohjeet sinne kepuille mutta VIP-aitioon.
- Anonyymi
Ottakaa leijona korut pois kaulasta, voi heilua liikaa kun survotaan taka boxiin
- Anonyymi
Keskustan tupaillassa mansikki sai oman osuutensa.
- Anonyymi
MitäVittua -lehti?
- Anonyymi
Haavisto täysvegenä olisi esimerkkinä kansalle,kuinka käy lihaa syövien heteromiesten,olemmeko uhanalainen laji,meidät täytyy hyväksyä pian EU.n suojelukohteeksi että jälkipolville voidaan taata myös vaihtoehto homoudelle ja kasviksille.
- Anonyymi
Petosjytky.. Oman maan köyhät petettiin.
- Anonyymi
Kansa on puhunut ,äänesti ennemmin Homoa kuin PettäjäPersua
- Anonyymi
Byhyy peksu sai huomattavasti enemmän ääniä kuin persu nössiäinen
- Anonyymi
Pekko sai kolmen puolueen äänet ja niillä ei linnoja rakennella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekko sai kolmen puolueen äänet ja niillä ei linnoja rakennella.
Laitas persu tutti suuhun ja mene äitin viereen
- Anonyymi
Ei tuu uni ku vituttaa ku pientä eläintä,T.Persu
- Anonyymi
Jussi ei saanu edes kaikkien oman puolueen ääniä.
- Anonyymi
Haavisto sai jo äänensä, Stuppi saa kahmalokaupalla lisää kisan kolmoselta ja neloselta.
- Anonyymi
Kaikki ovat nelinkontin Haaviston edessä, kun linnan juhliin tullaan...
- Anonyymi
Persujen kannatus on nousussa!!! Kohta menee ohi sdp:n. Seuraavaan hallitukseen vain kokoomus ja persut.
- Anonyymi
Termarit kyllä sahaa omaa oksaa lakkoilemalla,se on selvä,eivätkä tule edes saavuttamaan sillä muuta kuin haittaa työntekijöille ja yhteiskunnalle
- Anonyymi
Ollaan perse pystyssä ku alkaa sota ydinaseista
- Anonyymi
Voi pikku persu parkoja
- Anonyymi
Persut öyhöttää kokkarien apupuolueena
- Anonyymi
Persut jäi kotia mutta ei ollu vaikutusta
- Anonyymi
Keskustan äänet meni vihervasemmiston feministiehdokkaalle.
- Anonyymi
peerasun tyhjäpää monistelee skeidaa apian kun on
- Anonyymi
Tällä sankarilla ei ole hajuakaan kuka valittiin presidentiksi. Näppäimille tähtääminen ei vieläkään onnistu. Viikon putken jälkeen saattaa sihti olla vinossa. Heeheheehe hee !
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559