Taaskaan en ole tehnyt mitään pahaa

Anonyymi-ap

Tietääkseni ainakaan. Ja kaikki hyppii silmille. Jos ei olis nyt akuutisti muitakin ongelmia, saattaisin provosoitua. Ei jaksa ei.

12

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos se on täällä niin se on aika normaalia ja vaikket sinä olisikaan tehnyt voi joku erehtyä luulemaan sinua joksikin toiseksi ja sen vuoksi sitten saat kuraa niskaasi!

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­y­m­­f­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Siis minä ymmärsin, että ihan irl. Se on sitä rajojen vetämisen opettelua, ettei anna ihmisten hyppiä silmille. Just hyväntahtoisen ja empaattisen kimppuun ne käy. Siksi on oltava suojaukset kunnossa tuolla ulkomaailmassa. Koskaan ei tiedä mistä päin sitä puukkoa selkään alkaa tulla tai jotain muuta sontaa, mihin et ole osallisena ollut. Olen itse rajannut elämästäni pois niitä, jotka kuluttaa voimia. Ihmisiä jotka on aina jotain ottamassa, mutta mitään ei heiltä saa.

      • Anonyymi

        Tuon olen toki tiennyt ja myös tehnyt. Nyt vain on niin, että joissakin asioissa ihmisten kanssa pitää tulla toimeen. Loppuu se silmille hyppiminenkin aikanaan. Jos katsot eläinlaumaa, mitä ne tekee. Kun arvojärjestys on selvä, jokaisella on oma tehtävä. Sopeutumaton eristetään tai se eristäytyy. Lauman pomo ei kosta kaikkia uhitteluja. Se ei provoisoidu. Se keskittyy tehtäväänsä.


    • Anonyymi

      Mä en ainakaan hypi. 🤔 Hyvä että pystyn kävelemään.

      • Anonyymi

        No jos nyt ajatellaan, niin onhan se hyvä että pystyy kävelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos nyt ajatellaan, niin onhan se hyvä että pystyy kävelemään.

        Näin minäkin ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minäkin ajattelen.

        Lauantaina kun nähtiin ystävän kanssa, kerroin hänelle asioista joista olen kiitollinen. Oli kaiken kaikkiaan kiitollinen olo siitäkin, että tapasi ystävän joka oli joitain aikoja kateissa.


    • Anonyymi

      Ihmiset käy usein heikomman kimppuun ja auta armias jos olet joskus ollut vahva henkisesti / fyysisesti ja satutkin sairastumaan ja nuo laumamääkijät haistaa sen niin pskannakkelu alkaa...

      • Anonyymi

        Käy heikoimman kimppuun? Se on heikkoutta itsessään. Mutta noin joskus käy. Enemmän ihmiset kyllä tuntuvat vieroksuvan voimaa ja itsekunnioitusta. Kun alat vetää rajoja, saat paskaa niskaan.


      • Anonyymi

        aina pitäisi olla täydellinen mutta kun en ole...paskaa tulee niskaan niin että voi helvetti!


    • Anonyymi

      Voimia aloittajalle. Joskus on huonompia aikoja elämässä, mutta onhan se totta, että toiset saavat aivan kohtuuttoman lyijyristin kantaakseen. Ensimmäisillä se on vain puusta.

      Olen huomannut, että musiikki auttaa tilanteessa kuin tilanteessa, niin pistän tuollaista ällömakeaa siirappilaulua tulemaan.

      Me & My / Let the love go on

      https://youtu.be/LStuyhc77Pc?si=7KCxKxdfTrvAxBZ8

      🍬🍬🍬

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe