miksei vois olla uusinat joka arki päivä seskalt siskoni on noidas??.
niiikuin salkareistakin on uusinat
inkki tekijöille tehkää siskoni on noita uusinat kesäks nii sekään ohjelma ei pääsis unohtumaan kuka kannustaa..????::
miksi...
15
533
Vastaukset
Siskoni on noita uusinnat kehiin!!!!!
- julle
niiiiiiiii!!!! just
- hiljainen89
julle kirjoitti:
niiiiiiiii!!!! just
Niin jos te haluutte noin uusinnat menkää http://www.nelonen.fi/ sivuille ja sit menkaa siel palauteisiin ja sit siihe kertokaa miksi haluatte paluttetaa.
Älkää valitako tääl vaan siell! - julle
hiljainen89 kirjoitti:
Niin jos te haluutte noin uusinnat menkää http://www.nelonen.fi/ sivuille ja sit menkaa siel palauteisiin ja sit siihe kertokaa miksi haluatte paluttetaa.
Älkää valitako tääl vaan siell!mäkä mäkä mäkä
- Lode
Minä kannustan ideaa että jaksoja näytettäisiin joka arkipäivä niinkuin salkkareitki!
- julle
hyvä nii sitä pitää
- ..............
kannatetaan!!!
- suzu
mä ainakin kannustan täysillä! koska yksinkertaisesti olis hauskaa "muistella" mitä siin on tapahtunu! vai?
- julle
nii olis TOSSI kivaa
- hiljainen89
julle kirjoitti:
nii olis TOSSI kivaa
Joo,okei nyt vaan sanon taas kerran et pyytäkää nelosta uusimaan Siskoni on noita jaksoja, niin muisti virkistyy, ^^ ja samalla voitte pyytää et ne näytää joka arkipäivä seitsämältä,mut se ei ehkä onnistu kun sieltä tulee kaikee muuta muilla päivillä seitsämältä.
Jos luulette, että oon Siskoni on noita vihaaja ootte väärässä oon sen fani mut joo, sinne mäkin oon lähetänyt siihen liityvii juttuja...enkä tänne.
Ja kiitos Jullia kivasta mäkä mäkä vastauksesta! ^^
Se piristi päivää vähäsen. ^^ - julle
hiljainen89 kirjoitti:
Joo,okei nyt vaan sanon taas kerran et pyytäkää nelosta uusimaan Siskoni on noita jaksoja, niin muisti virkistyy, ^^ ja samalla voitte pyytää et ne näytää joka arkipäivä seitsämältä,mut se ei ehkä onnistu kun sieltä tulee kaikee muuta muilla päivillä seitsämältä.
Jos luulette, että oon Siskoni on noita vihaaja ootte väärässä oon sen fani mut joo, sinne mäkin oon lähetänyt siihen liityvii juttuja...enkä tänne.
Ja kiitos Jullia kivasta mäkä mäkä vastauksesta! ^^
Se piristi päivää vähäsen. ^^kiva!:)
- hiljainen89
julle kirjoitti:
kiva!:)
Ole hyvä vain Julle! ^^
Sienä sitten osaat piritää minua. ^^ - julle
hiljainen89 kirjoitti:
Ole hyvä vain Julle! ^^
Sienä sitten osaat piritää minua. ^^:) KIVA KUULLA
- hiljainen89
julle kirjoitti:
:) KIVA KUULLA
Niin..onkin sie oot varmaan selllainen ilopilleri^^
- julle
hiljainen89 kirjoitti:
Niin..onkin sie oot varmaan selllainen ilopilleri^^
Niinhän mun pitää ollakkin XD...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746