miksi...

julle

miksei vois olla uusinat joka arki päivä seskalt siskoni on noidas??.
niiikuin salkareistakin on uusinat
inkki tekijöille tehkää siskoni on noita uusinat kesäks nii sekään ohjelma ei pääsis unohtumaan kuka kannustaa..????::

15

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siskoni on noita uusinnat kehiin!!!!!

      • julle

        niiiiiiiii!!!! just


      • hiljainen89
        julle kirjoitti:

        niiiiiiiii!!!! just

        Niin jos te haluutte noin uusinnat menkää http://www.nelonen.fi/ sivuille ja sit menkaa siel palauteisiin ja sit siihe kertokaa miksi haluatte paluttetaa.
        Älkää valitako tääl vaan siell!


      • julle
        hiljainen89 kirjoitti:

        Niin jos te haluutte noin uusinnat menkää http://www.nelonen.fi/ sivuille ja sit menkaa siel palauteisiin ja sit siihe kertokaa miksi haluatte paluttetaa.
        Älkää valitako tääl vaan siell!

        mäkä mäkä mäkä


    • Lode

      Minä kannustan ideaa että jaksoja näytettäisiin joka arkipäivä niinkuin salkkareitki!

      • julle

        hyvä nii sitä pitää


    • ..............

      kannatetaan!!!

    • suzu

      mä ainakin kannustan täysillä! koska yksinkertaisesti olis hauskaa "muistella" mitä siin on tapahtunu! vai?

      • julle

        nii olis TOSSI kivaa


      • hiljainen89
        julle kirjoitti:

        nii olis TOSSI kivaa

        Joo,okei nyt vaan sanon taas kerran et pyytäkää nelosta uusimaan Siskoni on noita jaksoja, niin muisti virkistyy, ^^ ja samalla voitte pyytää et ne näytää joka arkipäivä seitsämältä,mut se ei ehkä onnistu kun sieltä tulee kaikee muuta muilla päivillä seitsämältä.
        Jos luulette, että oon Siskoni on noita vihaaja ootte väärässä oon sen fani mut joo, sinne mäkin oon lähetänyt siihen liityvii juttuja...enkä tänne.
        Ja kiitos Jullia kivasta mäkä mäkä vastauksesta! ^^
        Se piristi päivää vähäsen. ^^


      • julle
        hiljainen89 kirjoitti:

        Joo,okei nyt vaan sanon taas kerran et pyytäkää nelosta uusimaan Siskoni on noita jaksoja, niin muisti virkistyy, ^^ ja samalla voitte pyytää et ne näytää joka arkipäivä seitsämältä,mut se ei ehkä onnistu kun sieltä tulee kaikee muuta muilla päivillä seitsämältä.
        Jos luulette, että oon Siskoni on noita vihaaja ootte väärässä oon sen fani mut joo, sinne mäkin oon lähetänyt siihen liityvii juttuja...enkä tänne.
        Ja kiitos Jullia kivasta mäkä mäkä vastauksesta! ^^
        Se piristi päivää vähäsen. ^^

        kiva!:)


      • hiljainen89
        julle kirjoitti:

        kiva!:)

        Ole hyvä vain Julle! ^^
        Sienä sitten osaat piritää minua. ^^


      • julle
        hiljainen89 kirjoitti:

        Ole hyvä vain Julle! ^^
        Sienä sitten osaat piritää minua. ^^

        :) KIVA KUULLA


      • hiljainen89
        julle kirjoitti:

        :) KIVA KUULLA

        Niin..onkin sie oot varmaan selllainen ilopilleri^^


      • julle
        hiljainen89 kirjoitti:

        Niin..onkin sie oot varmaan selllainen ilopilleri^^

        Niinhän mun pitää ollakkin XD...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe