Olen nuori ja mun aikomus on äänestää. Koko ajan toitotetaan että mistä puolueesta ehdokas on ja toisaalla puhutaan henkilöstä ja mitä hän ajattelee asioista. Sanoisin että se on parempi kummalla parempi taito kuunnella ja ymmärtää ei niinkään puhua . Ja mitä tulee ulkopolitiikkaan niin eiköhän pressalla ole semmoinen tatus et ovet aukeaa eri maihin vaikka ei niin olis ennen käynyt. Vaalisalaisuus on mutta jollain taas jotkut huutelee niitä ympäri kyliä ja yrttää saada myytyä omat ajatukset olettaen että kuulija ei osaa itse arvioida . Ja itse äänestyshän on tosi salaista.
Aatteet on mun vaatteet .
Anonyymi-ap
1
109
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nämä vaalit ole puolueettomat. Tulos tiedetään jo etukäteen. Vedä siitä johtopäätökset, kannattaako äänestää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403556- 743323
- 1042794
- 1452707
- 1582144
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201978Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281836- 401599
- 591165
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261095