Minua jopa painostetaan äänestämään homoa, väittäen että juuri hän ajaisi minun asioita. Samallla siitä, että kyse on homosta ei saa ääneen sanoa. On keksittävä asioita, jotka ovat melkeen kuin heteropresidentillä
Ajat ja Suomi muuttuu, muttei minunnäköiseksi sitten ollenkaan. Etääntyy kaikesta siitä, mitä olen arvostanut.
Älköön kukaan siis pakottako minua äänestämään homoa en ikinä niin tee. Ei ole minun presidentti, ei.
Suomi on muuttunut sairaaksi yhteiskunnaksi
24
186
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan toinenkin vaihtoehto.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Presidentti on arvo johtaja. Ei varmaan ole vaikea päättää kumpaa äänestää.
- Anonyymi
Kukas sinua on painostanut? Ei kukaan voi pakottaa ketään äänestämään jotakin tiettyä ehdokasta. Aika lapsellinen ja epäkypsä olet, jos et kykene piirtämään äänestyskopissa lappuun haluamaasi numeroa.
- Anonyymi
Monikin painostaa olematta miettimättä toisen homoutta, kouluttamattomuutta, siviilipalvelusta, puolueaatetta, tehtyjä töppäilyjä Alholissa tms.
Pelkkää positiivista pitää ja saa ajatella. Sairasta.
- Anonyymi
Vassarit lietsoo 1918 toisintoa. Heidän vallanhimonsa ja matala älykkyytensä on karmiva yhdistelmä, sillä sen seurauksena on aina tuhoa ja ahdinkoa. En ymmärrä, miten tässä maassa jatkuvasti siedetään vasemman laidan aIi-ihmisiä.
- Anonyymi
Venäjän ystävät vaalivat vuoden 1918 perintöä: Suomen itsenäisyyshän oli vain väliaikaisratkaisu ja Putin jatkaa siitä, mikä jäi Leniniltä kesken.
- Anonyymi
Eikös teillä maakunnassa ole sanonta "ihan homona", eli hyvin innokkaasti, jos oikein ymmärrän. Että Pekka ajaa asioitasi oikein tehokkaasti. ;-)
Mitä ne asiasi sitten ovatkaan...- Anonyymi
Se mitä Pekka aja innokkaasti on oma "vihreä" öky kaupunkimaasturi, omaa asia ja tietenki parturia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mitä Pekka aja innokkaasti on oma "vihreä" öky kaupunkimaasturi, omaa asia ja tietenki parturia.
Kupla Volkkari.
Maakunnassahan maasturille, jopa kaupunki sellaiselle olisi käyttöä. Vain raha sen ostamiseen puuttuu. Sori siitä.
Pekka ajaa parturia ja sinä poljet unelmissasi naapurin emäntää kuin tulpatonta mopoa?
- Anonyymi
Tällä kertaa minä en äänestä ihan homona,vaan järkevästi.
- Anonyymi
Niin ja muistakaa, että homo voittaa jos kampanjoi vaikka kehitysvammasten äänet...nehän haluaa nähdä sen heikomman kun itse ovat heikkoja.TURVALLISUUS ON NYT TÄRKEIN JA NÄISTÄ KAHDESTA STUBB SIINÄ OLLUT PAREMPI JA HETEROKI
- Anonyymi
Suomi on ohittanut Ruotsin reilusti poikarakkaudessa,ollaan me jossain parempia.
- Anonyymi
Stubb saa iäkkäiltä ääniä ja he ei pääse helposti talvella muidem apua ilman äänestämään, joten äänestäkää nyt korpraali Alex !!!!
- Anonyymi
Korpraali Hitler pääsi melkein Moskovaan ja otti sen jälkeen armeijan komennon haltuunsa, kun homma tyssäsi. Siinä mallia?
- Anonyymi
Mieheni on vuorotyössä.Katsoin äänestysajat.Matka pitkä duuniin just ja just 1 aika vain sopi.MIKÄLI EI HETI OO HEREILLÄ VOI OLLA, ETTEI MUUT KUN ...KEHARIT EES EHDI
- Anonyymi
Homojen ongelmia hoidetaan ihan muualla, joten unohda painostus.Heillä on apua hyvin Suomessa saatavilla ja oikeudetki on.
- Anonyymi
Kummatkin ovat maltillisia, arvoiltaan liberaaleja ja varmasti hyviä presidenttejä. Ihmiset puhuvat ajankohtaisista asioista, monet ovat jopa mukana vaalikampanjoissa jonkun ehdokkan puolesta! Se kuuluu tähän demokratiaan.
Jokainen ajattelee itse.
Noin hyvin samoja argumentteja latelevan uskon olevan sellainen jolla on kirkkaasti mielessään omat arvonsa. Joten avuttomuuden esittäminen taitaa olla vaan omaa 'homoilutarvetta'?
Sitä esiintyy, hih! - Anonyymi
Ajat muuttuu. Pysy monikulttuurisessa ja seksuaalineutraalissa kehityksessä tai tipu völjystä ja ole jälkeenjäänyt.
- Anonyymi
Aloittajan ja Suomen terveydentilan selvittämiseksi suosittelen "Siperian oppeja", eli opintomatkaa venäjälle. Jos sieltä löytyy onni ja demokratian autuus, ostan mielipiteen Suomen yhteiskunnan sairaudesta. Muuten on turhaa huutelua puskista.
- Anonyymi
Suomi ei ole enää kotimaa itsellenikään, Itsenäisyyspäivä on pelkkä irvikuvajuhla, päätäntävalta on muualla jne
Kiitos huorahallituksen aloittaman tuhon tien! - Anonyymi
Periaatteessa se että joku on homo, ei tee ihmistä huonommaksi.
Mutta jos ansaitsee elantonsa työntekijänä, kannattaa miettiä kannattaako äänestää ehdokasta joka halveksii sinua ja pitää sinua mitättömänä, koska olet duunari, etkä edes trendikkäästi homo kuten hän. - Anonyymi
Ilmaston lämpeämisen takia meidän kaikkien pitää muuttua homoiksi ja etenkin rokotetuiksi homoiksi, joten hän on myös sinun presidenttisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990