Siis hetkinen? Joka suunnalta huudetaan suvaitsevuutta, hyväksytään homous jne.. Ja että asioista pitää puhua niiden oikeilla nimillä. Ja sitten kun niin tehdään ja eletään saa toimittaja parka kuraa niskaan. Siis WHAT!
Yriteäänkö Haavistolle rakentaa jotain epätoivoista säälipistepajatsoa. Jossa suurennuslasilla etsitään milloin on väärällä äänenpainolla puhuttu. Haavisto on itse ollut avoin.
Homokortti on niin loppuun kaluttu, että se on jo varsin hauras. Säästäkää kortti oikeisiin tilanteisiin ja vähemmistön puolustamiseen.
Homoutta toitotetaan joka tuutista, mutta siitäpä ei saakaan puhua
11
198
Vastaukset
- Anonyymi
Tuiskukin meikkaa vaikka ei ole näyttelijä.
- Anonyymi
Asia on salattava koska myös STUBB on homo- ... mahdollisesti saattaa olla jopa homo-pedofiilli-
Alexander Stubb on itse kertonut olevansa BI-sukupuolinen eli KAKSI-sukupuolinen...!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on salattava koska myös STUBB on homo- ... mahdollisesti saattaa olla jopa homo-pedofiilli-
Alexander Stubb on itse kertonut olevansa BI-sukupuolinen eli KAKSI-sukupuolinen...!!!Miksi jatkuvasti valehtelet?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18242739
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Niinpä, asiasta saa puhua, mutta vain siten, kuin tietyt piirit, jotka nyt uhriutuivat, sallivat.
- Anonyymi
Suomi on kaikelle avoin ja äärisuvaitsevainen ja neutraali maa. Meidän on todistettava se maailmalle ja siksi äänestämme neutraalin avoimen suvaitsevasti Pekasta presidentin.
- Anonyymi
Haaviston momentum oli ja meni häviössä Sauli Niinistölle 2012.
- Anonyymi
Tuota,
nää on siis presidentin vaalit.
Ei niillä todistella yhtään mitään, eikä ne ole mikään ideologinen sateenkaarijulistus.
Nyt vähän tarkkuutta: kaikki ei koske homppeleita eikä kaikki liity sateenkaariväen ideologioihin. Keksikää omat julkisuustemppunne, älkääkä yrittäkö varastaa kansallisia vaalejakin omalle marginaaliagendallenne.
- Anonyymi
Miksi media pakkosyötää meille homo ihantointia? Olen kyllästynyt kun joka toinen ohjelma on joku homosarja.Ei homous ole mikään asia millä pitäisi mässäillä.Mitähän arvoja meille seuraavaksi pakkosyötetään?
En ole myöskään ymmärtänyt miksi homot olisivat jotain super miehiä.Ei jokainen homo ole super pukeutuja jne.Liiottelua ja yleistystä kokohomma - Anonyymi
Homous on aloittajalle tärkeä asia?
Jos ei olisi ei olisi tätä avausta! - Anonyymi
Jeps.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916