Puku päällä ja kraiveli kaulassa Sebastian saanee viestiinsä painoarvoa ruutupaidallisena enemmän ja jyrähtää, että ilman anteeksipyyntöä ei tipu tukea.
Mitämitä?
Eikö persu aio tukea samamielistä pressaehdokasta?
Tynkkynen vaatii anteeksipyyntöä
11
192
Vastaukset
- Anonyymi
Tynkkynen osoittautui kaksinkertaiseksi luokkapetturiksi.
Nyt petyin häneen.- Anonyymi
Populistit on luotu pettämään äänestäjänsä.
- Anonyymi
Joitakin vuosia sitten eurovaalien aikaan sama Tynkkynen meni studioon bikinit päällä.
- Anonyymi
SE OLI SEBASTIAN, SILLOIN SIELLÄ.
NYT PUHUU ITSE TYNKYNEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT PUHUU ITSE TYNKYNEN.Sen henkisti 10v spedenatsin suusta ei ole tullut muuta kun apulantaa...kuvastaa kyllä hyvin persujen koko kirjoa vaikkakin on sieltä ääripäästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT PUHUU ITSE TYNKYNEN.Juurikin näin. Tai sitten viärin päin. Taisi olla Sebu joka taas kerran hölmöili. Sebastian on siisti ja käy helluntaikokouksissa.
- Anonyymi
EI, PERSU TUE KOMMUNISTEISTA ERONNEITA TAISTOLAISIA VIHREIÄKOMMUNISTEJA. JO TIMO SOINI SANOI, HÄN EI OLE KOMMUNISTI, EIKÄ HÄNESTÄ TULE.
KOVAA TYÖTÄ TEKEVIÄ, YRITTÄJIÄ, REHELLISIÄ, TOISIN, KUIN VIHREÄT RIKOLLISET HUIJARIT, VELTTOILIJAT, TYÖTÄ JA VASTUUTA VÄLTTELEVÄT HOMOT JA LESPOT JNE.- Anonyymi
Kahjo.
- Anonyymi
Ei ole kyllä ollenkaan vaikea uskoa että tuo huutaja on persu.
- Anonyymi
Nauroin ääneen, kun Sebu vaati pyytämään anteeksi persuilta! Mitä? Sitäkö, kun en äänestänyt Jussia? Onko kaikki persut yhtä hulluja kuin Jussi ja Sebu.
En äänestä persuja koskaan enkä pyytele sitä anteeksi. - Anonyymi
Silloin on jo paha merrassa, jos kraiveli on kaulassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486268Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694195- 443481
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213196- 1972960
- 402632
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132509törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202472- 1531516
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251488