Koulukiusaaja Stubb

Anonyymi-ap

"Se oli kaikista pahimpia hurjimuksia koulussa. Se oli pahimpia koulukiusaajia. Sellainen niinkuin mitä jengi pelkäsi.
Kuulin nuo sanat 2008 Alexander Stubbin vanhalta koulukaverilta.
HSnyt

35

399

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18243071

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Oliko vähän samanlainen jengi, kuin Haavistolla aikuisena, kun aloitti työpaikkakiusaamisen ulkoministeriössä?

      • Anonyymi

        Eikö ole vakavampi juttu aloittaa kiusaaminen kuuskymppisenä kuin teininä?


    • Anonyymi

      Stubb tuli tunnetuksi kouluaikanaan pahanlaisena koulukiusaajana.Sellaisen henkilön täytyy olla luonnevikainen ja miksikä se luonne kouluajoista muuttuisi korkeintaan pahenee. Samanlainen pikkunilkki Stubb on edelleen, vaikka nyt esittää huonoa tetteria mukavana kaverina.

    • Anonyymi

      Tää on vakava juttu eikä mitenkään puolusteltavissa!

    • Anonyymi

      Kuulin aloittajan kaverilta että: "Se on ihan seko. Metsästää Helsingin yössä ja raiskaa ja tappaa minkä kiinni saa".

      Varmaan pitää paikkansa, koska aloittajan kaveri sen kertoi.

    • Anonyymi

      Tää on se juttu, miksi ennemmin jätän äänestämättä kuin että äänestäisin Stubbia.

    • Anonyymi

      Miksi kukaan ei vetänyt tuommoista kukkakeppiä pataan, tuskin iso vastus on? Olisi vetässyt nyrkillä sen verran kovaan palleaan että paska olisi valunut lahetta pitkin alas, siihen olisi kiusaaminen loppunut.

    • Anonyymi

      Ettei vaan olisi Fritz sedän geenejä joukossa?😎

    • Anonyymi

      Vahva johtaja Stubb. Nynnyjä me ei valtaan valittaiskaan, menkää nynnyt peiton alle piiloon.

      Jo lapsena Stubb näytti homoille heidän paikkansa ruokajonossa.

    • Anonyymi

      PÄÄMYYRÄ Sanna Marin (sd) oli tiistaina haastateltavana Davosin talousfoorumissa Ukrainan hyökkäyssodasta ja kaudestaan päämyyränä.

      Häntä haastatteli CNN:n tähtitoimittaja Fareed Zakaria.

      Yleisön joukossa oli myös entinen päämyyrä Alexander Stubb.

      Hän kertoi esittävänsä Marinille henkilökohtaisen kysymyksen.

      – Olemme olleet samassa veneessä.

      Miten olet henkilökohtaisesti selviytynyt päämyyrän tehtävässä?

      Minusta tuntui välillä, että päivän politiikan henkilökohtaiset hyökkäykset olivat masentavia ja tuottivat unettomia öitä.

      Mielestäni sinä olet kuitenkin pärjännyt hyvin tämän asian kanssa.

      Mikä on puolustusmekanismisi, Stubb kysyi.

      Yleisö alkoi naurahdella taustalla.

    • Anonyymi

      Kaksi nuorta miestä kivitti Alexander Stubbin talon ikkunoita ja ulko-ovea.

      Toinen epäillyistä kuoli esitutkinnan aikana, joten tuomiolla oli vain yksi mies.

      • Anonyymi

        Onko Breitenstein juutalainen nimi?


    • Anonyymi

      jeejeejee suomeen uusi Kekkonen!

      Kekkonen laitto nynnyt nippuun.

    • Anonyymi

      Stubb poistaa suomesta nynnyyden. Partaturpaiset nyhverömiehet ajaa sit partansa.

      • Anonyymi

        Ne partaturpaset metsuriseksuaalit, ne "tosimiehet".


    • Anonyymi

      stubb maksanut tän palstan

    • Anonyymi

      En voi äänestää kumpaakaan.Taidan antaa ääneni kirkkoveneelle jos äänestän.

    • Anonyymi

      Tour

    • Anonyymi

      On itse kertonut olleensa "epävarma poika", lukee miehen wikipedia-artikkelissakin.

      Tämmöinen huolettaa, että onko kuitenkin vietävissä, lukihan se jo lehdessäkin, että "tuuliviiri".

      Presidentin tulisi toimia harkitusti ja viisaasti ja tätä ominaisuutta on enemmän Pekalla.

    • Anonyymi

      Hurjakuntoisella Stubbilla pieni rasvaprosentti, siksi naamassa hieman ryppyjä.

      Heiveröinen Haavisto taitaa hikoilla vain makuuhuoneen puolella.

      • Anonyymi

        Nopeat huumeet polttaa rasvan pois. Harva saa niitä pois pelkällä lenkkeilyllä.
        Ihailkoon kuka uskoo urheilutulokseksi.


    • Anonyymi

      Politiikassa ja etenkin Kokoomuksessa näitä entisiä koulukiusaajia tuntuu riittävän. Johtuuko se jostakin narsistisesta taipumuksesta vai mistä?

      • Anonyymi

        Luonne vika se on. Stubb on ylimielinen öykkäri yhä. Luulee olevansa parempi kuin muuta, sitä ruotsinkielistä bättre folkia. Ylimielisesti hymyilee muiden puheille ja katselee nokkavartta pitkin alempaa kastia. Keikari jolla liian suuret luulot erinomaisuudestaan. Vastenmielinen tapaus ja aina pedon kita auki niin, että raateluhampaat näkyy.


    • Anonyymi

      stubbis on minä minä minä tyyppi.

    • Anonyymi

      Pahimmat koulukiusaajat oli mielisairaita. Ei ole tervepäisen hommaa töniä samoja lapsia joka päivä, päivästä toiseen, samoista syistä. Näillä pojilla oli pahoja ongelmia. Suurin osa on nykyään kuolleita tai vankilassa.
      Jokin ei nyt täsmää. Fiksut nörtit ei todellakaan olleet mitään pahimpia kiusaajia.

      • Anonyymi

        Tällainen ihminen voi olla sairaalloisen narsistinen joka luulee olevansa aina oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen ihminen voi olla sairaalloisen narsistinen joka luulee olevansa aina oikeassa.

        Toinen ihminen ei voi auttaa tällaista henkilöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen ihminen ei voi auttaa tällaista henkilöä.

        En puhu tässä Stubista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhu tässä Stubista.

        Äänestin Stubbia ettei se toinen tulisi siihen virkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestin Stubbia ettei se toinen tulisi siihen virkaan.

        Hän on edustava tyyppi tuo meidän pressa. En tykkää hänen joistakin edesottamuksista mutta edustavat hän on.


    • Anonyymi

      Kusipää, tyypillinen suomalaishurri. Bättre folket...Teennäinen irvistävä hymy, esittää, ei aito. Snobi.

    • Anonyymi

      Cai-Göran Stubb. Todella suomalainen nimi. Isoisän isän nimi oli Jacob. Eli juutalainen?

    • Anonyymi

      Ja nyt on ajanut Suomen sotaan rajanaapurin kanssa ja valtavat alueluovutukset Suomelta tullaan vaatimaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe