Kohta, ehkä jossakin vaiheessa voi koittaa se hetki, kun mennään taas elintarvikeliikkeeseen. Köyhähän käy usein elintarvikeliikkeessä, koska alelaari tarjoaa eri aikoihin valikoimia.
Tällä kertaa tarkoituksena olisi käydä luimimassa läskiä ja sipulia. Vaikka tavoite on itsessään hyvä, ei sen toteutuminen ole kuitenkaan vielä kirkossa kuulutetun tasolla. Mutkat matkassa ovat monet.
Lisätavoitteena matkalle voidaan asettaa myös juusto, leikkele, suolakurkku ja jopa kananmunat, joita voidaan paistaa tai keittää. Näitä voidaan asettaa riisikakun ja sen päälle levitellyn ravintorasvan päälle. Ja siten jatkaa matkaa siten, että meno ei hyydy kesken. Suolaropseitä ei välttämättä tarvita, koska elitarviteollisuus pyrkii sitomaan tuotteisiinsa mahdollisimman paljon nestettä. Ja se itsessään tuo teollisuuskemikalioita mukaan ruokavalioon.
Mitä elintarviketavoitteita te olette itsellenne asettaneet tälle kaudella?
Läskiä ja sipulia
Anonyymi-ap
5
142
Vastaukset
- Anonyymi
"Mitä elintarviketavoitteita te olette itsellenne asettaneet tälle kaudella?"
Oletko ihan vakavissasi? Ei ole tavoitteita eikä MAHDOLLISUUKSIA😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 - Anonyymi
Kunnon kotiruokaa itse tehden, eikä mitään ravintoköyhiä riisikakkuja.
- Anonyymi
Piimää ja neuroleptilääkettä.
- Anonyymi
Porkkanoita. Hlevetisti porkkanoita. Niitä saa liiteristä kasoittain, ostavat hevosillekin. Se on minun kevättavoitteeni. Kunnes tulee uudet porkkanat.
- Anonyymi
Jäätävän kylmää talouspiimää ja jauholenkkimakkaraa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917462
- 403602
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32923Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652