Pride vituttaa ehkä eniten

Anonyymi-ap

Kaikesta mikä vituttaa niin pride on kyllä ykkösenä.

43

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt se tapahtui, vihdoinkin., seuraavissa vaaleissa Persutkin äänestää Priden ehdokasta.
      🏳️‍🌈Perussuomalaiset🏳️‍🌈

• Anonyymi00027

Persujen äänestäjät ei oo täällä palstalla. DDD

• Anonyymi00045
        UUSI

Ölinä vain kuului ja värit vilisi.

• Anonyymi

Mikäs näissä iloisissa väreissä tympäsee? Sateisen harmaa enempi ittee nyppii. Kirkkaan värit piristää aina mieltä

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Ilmeisesti fanitat myös neonvärejä, värikyniä ja huomioliivejä?

• Anonyymi

Ei nuo värit mutta niitten tarkoitus on oksettavaa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti fanitat myös neonvärejä, värikyniä ja huomioliivejä?

Sinä et varmaankaan fanita kuin persunkeltaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et varmaankaan fanita kuin persunkeltaista.

Se on Auringon väri.

Höpöruohon ankea väri kuuluu vihreille.

• Anonyymi00028
        Anonyymi kirjoitti:

Se on Auringon väri.

Höpöruohon ankea väri kuuluu vihreille.

Priden väri on ruskeaa paskaa.

• Anonyymi

Hienoa. Sitten kannatan sitä enemmän kuin koskaan.

• Anonyymi

Pride on huonon politiikan yksi seuraus.

• Anonyymi

En kyllä ymmärrä miksi sateenkaariväen pitää vouhkata joka puolella. En minä normaalina ihmisenä seksuaalisuuttani julista pitkin kyliä, hulluksi leimaisivat.

• Anonyymi00032
        UUSI

Ihmisen hengellisyys ei juurikaan tämän päivän julkkista kiinnosta, kun taas Pride on se juttu, joka saa väen liikkeelle. Aika syvälle ollaan vajottu. Mikäli Suomi halutaan nousuun, juttujen tason on syytä muuttua.

• Anonyymi

Ongelma on pääsi sisällä.

• Anonyymi

Oletko paskauskovainen vai muuten vaan vanhoillinen?

• Anonyymi00033
        UUSI

Pahan ja Hyvän taisto jatkuu kuumeisena. Suomessa ollaan jo verrattain kaltevalla pohjalla. Hyvän kuulemisesta joutuu herkästi korvauspuolelle, kun taas täyttä sontaa saa aivan rauhassa suoltaa. Suomessa ei olisi varaa enää yhtään pidemmälle jatkaa tätä uskonnon vastaista retoriikkaa, sillä jo nytkin menee tarpeeksi huonosti.

Ilmeisesti kuitenkin käy kuten aiemminkin, että todella ikävien seuraamusten saattelemina ryhdytään taas nöyrtymään, rukoilemaan ja uskomaan. Usko on lajeista väkevin ja voittaa aina alempien lajien uskomukset. Sanoja Jeesus ja Jumala aniharva enää rohkenee käyttää, mutta annas olla kun Suomessakin joudutaan ahtaalle, niin johan tahti muuttuu taas toiseksi ja ollaan niin katuvaisia. Loppuu tämä ainainen minä, minä, minä. Meidän kaikkien onneksi, Luojan kiitos loppuu.

• Anonyymi00044
        UUSI

Uskovaisvihamielinen kommentti.
        Suvaitse erilaisuutta.

• Anonyymi

Rasismi ei auttanut toiselle kierrokselle. Prideä kannattavat ehdokkaat saivat yli puolet äänistä. HIENOA!

🏳️‍🌈

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Se mikä sinua milloinkin vtuttaa on ihan sinun oma ongelmasi. Ei Priden eikä kenenkään/minkään muun.

• Anonyymi

Komppaan. Ei ketään oikeasti vituta seksuaalisuuden ilmenemismuodot.
        Mutta varmaan, jos ei saa ollenkaan.

• Anonyymi

🏳️‍🌈 Perussuomalaiset 🏳️‍🌈

• Anonyymi

"Pride vituttaa ehkä eniten"

Kasvata itsellesi munakarvat.

• Anonyymi00024

samoin. eli olen samaa mieltä

• Anonyymi00025

Tuhon on helppo yhtyä

• Anonyymi00026

herhiläiset

• Anonyymi00029

Voi pientä. Kun aikuistut niin uskallat tulla sieltä kaapista.

• Anonyymi00031
      UUSI

Voi voi miten seksuaalivähemmistöjä vimmaisella raivolla vihaavan ihmisen elämä on sitten vaikeaa.

Kannattaako se koko elämä käyttää toisten ihmisten vihaamiseen? Meinaan että homot ja heidän oikeutensa pysyvät täällä, eivätkä ole menossa pois.

• Anonyymi00048
        UUSI

Kun katsoo pride kulkuetta, niin tulee itsekin hyvälle mielelle, kun näkee iloisia ihmisiä, jotka rakastavat tosiaan. Nykyaikana on liikaa uutisia tappamisesta, ja siksi pitäisi olla enemmän priden kaltaisia ilon ja rakastamisen juhlia.

• Anonyymi00034
      UUSI

Ihmisen seksuaalisuus on nyt nostettu ykkössijalle monin tahoin. Mihin katosi ihmisen hengellisyys, navan alleko?

• Anonyymi00036
        UUSI

Vasenkätisiä vimmaisella raivolla vihaavan kannattaa muuttaa Venäjälle. Siellä on täsmälleen sinun arvojesi mukainen yhteiskunta. Siellä on se "hengellisyys" jota sinä kaipaat, eli kaikkia seksuaalivähemmistöjä saa siellä vapaasti vainota ja sortaa, kirkon ja valtiovallan suosiolisella kannatuksella.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Vasenkätisiä vimmaisella raivolla vihaavan kannattaa muuttaa Venäjälle. Siellä on täsmälleen sinun arvojesi mukainen yhteiskunta. Siellä on se "hengellisyys" jota sinä kaipaat, eli kaikkia seksuaalivähemmistöjä saa siellä vapaasti vainota ja sortaa, kirkon ja valtiovallan suosiolisella kannatuksella.

Mutta kun minä en vihaa seksuaalivähemmistöjä. Miksi sinä annat vihasi roihuta, varsinkin kun tuohon ei ole mitään syytä. Tahtoisin ainoastaan asioiden nostamista tärkeysjärjestykseen eli että ihmisen hengellisyys olisi se ykkösprioriteetti ja ne muut sitten tämän jälkeen. Taivaan valtiaan sanotaan olevan järjestystä rakastavan. Olisi parempi, että mekin harrastaisimme järjestystä. Kaikkien kannalta näin olisi parempi.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Mutta kun minä en vihaa seksuaalivähemmistöjä. Miksi sinä annat vihasi roihuta, varsinkin kun tuohon ei ole mitään syytä. Tahtoisin ainoastaan asioiden nostamista tärkeysjärjestykseen eli että ihmisen hengellisyys olisi se ykkösprioriteetti ja ne muut sitten tämän jälkeen. Taivaan valtiaan sanotaan olevan järjestystä rakastavan. Olisi parempi, että mekin harrastaisimme järjestystä. Kaikkien kannalta näin olisi parempi.

Kyllä se tämä koko ketju on täynnä pelkkää silmitöntä vihaa seksuaalivähemmistöjä kohtaan, turha siinä mitään selitellä eli valehdella.

Venäjällä homoja saa vapaasti vainota ja kirkko tukee sitä täysin. Sitähän te haluaisitte tännekin.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kyllä se tämä koko ketju on täynnä pelkkää silmitöntä vihaa seksuaalivähemmistöjä kohtaan, turha siinä mitään selitellä eli valehdella.

Venäjällä homoja saa vapaasti vainota ja kirkko tukee sitä täysin. Sitähän te haluaisitte tännekin.

Onhan suomessa muslimeiltakin kysytty mitä homoille pitäs tehdä.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Vihaatko seksuaalienemmistön käsityksiä ?

• Anonyymi00035
      UUSI

Tuo väärin että saa rauhassa kiihottaa kansalaisia vihaamaan vaikka persuja Mutta sitten on suojeltuja erityisryhmiä joita vastaan ei saa edes yrittää kiihottaa ihmisiä.

• Anonyymi00038
        UUSI

Nyt kun uskontoa vastaan kiihotetaan lähes joka taholla, unohdetaan, että yksikään ihminen tällä planeetalla ei ole täydellinen. Nämä minä, minä -ihmiset kuulevat korvissaan sävelet ”olen erittäin hyvä, ellen täydellinen”. Tältä pohjalta voikin sitten rauhassa arvioida näitä vähemmän täydellisiä.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Nyt kun uskontoa vastaan kiihotetaan lähes joka taholla, unohdetaan, että yksikään ihminen tällä planeetalla ei ole täydellinen. Nämä minä, minä -ihmiset kuulevat korvissaan sävelet ”olen erittäin hyvä, ellen täydellinen”. Tältä pohjalta voikin sitten rauhassa arvioida näitä vähemmän täydellisiä.

Uskonnoista taas voidaan kiihottaa ihmisiä vihaamaan kristittyjä mutta jos ihan samalla tavalla tekee muslimien kohdalla niin syyte tulee.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Uskonnoista taas voidaan kiihottaa ihmisiä vihaamaan kristittyjä mutta jos ihan samalla tavalla tekee muslimien kohdalla niin syyte tulee.

Olen kyllä havainnut, että nimenomaan kristinuskoa vastaan hyökätään nyt voimalla. Eikä mikään ihme. Jeesus on sellainen valttikortti, että jos tosissaan tahtoo taistella Pahan puolella, niin ehdottomasti Jeesusta vastaan kannattaa käydä, mutta samalla on hyvä muistaa tämän Jeesuksen, Jumalan Pojan nimenomaiset sanat: ”Ilman minua te ette voi yhtään mitään”. Henkimaailman tasolla sanaa Jeesus kyllä kavahdetaan, mutta täällä fyysisessä todellisuudessa sodan annetaan käydä lähes valtoimenaan, eikä sitä juurikaan edes taivaan tasolta rajoiteta. Ihmisen annetaan koetella voimiaan ja katsoa mihin tuo johtaa.

Jokaista tämän planeetan tallaajaa tullaan kyllä koettelemaan, eikä tuossa koettelussa ole mitään tasa-arvoa sanan varsinaisessa merkityksessä. Sillä taivaastakin kerrotaan avoimesti, että sille, jolle on paljon annettu, totisesti tullaan myös paljon vaatimaan, eli paljon enemmän kuin niiltä muilta, joille on vähemmän tiedotettu taivaallisista voimista.

• Anonyymi00041
      UUSI

Pride ja sota. 👎 Niitä tuputetaan joka torvesta.

• Anonyymi00049
        UUSI

Tämän ajan koettelemus. Ihmisen seksuaalisuus ja väkivalta. Mikä on sellaista sukupuolisuutta, mikä ei vahingoita ensinnäkin ihmisen fyysistä olemuspuolta, eikä henkistäkään. Ihmisen fyysinen olemus on tarkoin harkittu, mihin sitä käytetään ja miten. Ihminen ei suinkaan voi sitä itse päättää ilman että joutuu vaikeuksiin.

Tosin tämä aikakausi suorastaan kehuskelee sillä, ettei piittaa mistään jumalallisesta. Kunhan saa koheltaa ilman mitään vastarintaa. Sekin on nyt todettu, että tällainen meno ei toimi. Silti paluu entiseen on vaikeaa. Joillekin lähestulkoon mahdotonta.

• Anonyymi00042
      UUSI

Etkö pääse mukaan?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      36
      3805
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      51
      1734
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1379
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1211
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      178
      1110
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1051
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      955
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      846
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      791
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      770
    Aihe