Riittämättömyyden tunne

Anonyymi-ap

Jos en riitäkään sulle? Haluat jotain enemmän, jotain kauniimpaa, jotain vähemmän hankalaa...🤔

44

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä riittämättömyyden tunteeseen auttaisi?

      • Anonyymi

        Viina, tupakka ja kiroilu.


      • Anonyymi

        Onnistumiset ja hyvien asioiden kokeminen. Jolloin ei jää negatiivisten asioiden pohtimiseen aikaa.


      • Anonyymi

        Sinnikkyytesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viina, tupakka ja kiroilu.

        Viinaa heti aamupalaksi, testasin tänään ginillä. Ihan hyvä idea aloittaa päivä noin mutta kalliiksi tulee.
        T. Kohta entinen absolutisti nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinnikkyytesi

        ☝️tämä ruokkii narsistia. Haluaa kuitenkin vielä lisää. Jospa laittaisit tämän ja tämän päällesi. Voisin haluta sinua enemmän
        Jos et laita. " mitä mä teen sulla kun et miellytä mua "


    • Anonyymi

      Jos rakastaa, toinen riittää hyvine ja huonoine puolineen. Näin se vain on. Kukaan ei ole täydellinen.

      Kaunein on oma rakas. Hänen hankaluudenkin sietää.

      • Anonyymi

        Näin sen pitäisi olla❤️


    • Anonyymi

      mikä tekee sinusta hankalan?

      • Anonyymi

        Täyserakkous, hänen lisäkseen muita ihmisiä ei kiitos.


    • Anonyymi

      Voitko puhua hänelle epävarmuudestasi? Jos hän on sulle oikeanlainen, niin hän ymmärtää ja tukee.

    • Anonyymi

      Pelko on ihmisen suurin vihollinen, ei epäonnistuminen. Rohkeasti luotat itseesi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin ja sitten et tietenkään päästä häntä lähellesi jotta voisi näyttää että riität?

    • Anonyymi

      Aito ajatus!!! Tämänkaltaiset ajatukset alkavat kalvamaan ihastuksen pitkittyessä ja mutkistuessa. Ihminen alkaa pohtimaan yhteisiä asioita ja omia hyviä ja luulemiaan huonoja puolia, unohtaen että toisen mielestä hän on kaunein ja mukava luonteisin ihminen. Kauneus on katsojan silmissä, eli ihastuneen ihmisen mielestä olet maailman upein, kaunein ja söpöin olento, jonka hymy valaisee koko maailman. Jokaisella ihmisellä on "ristinsä vedettävänä", luonteessa särmiä ja tavoissa omanlaisia erikoisuuksia. Usein kuulee ihmisten haluavan kaltaisensa parin itselleen, harvoin näin kuitenkaan toimitaan, vaan se kaikkien EI olettamuksien kohde valikoituu kumppaniksi. Syy siihen on kiinnostuksen herääminen ja uuden ihmisen kohtaaminen, ihminen tekee sen harkitsematta, sitä on rakkaus. Rakkaus oppii hyvin äkkiä tuntemaan ja tykkäämään omasta valinnastaan, se täyttää oman maailman ja kaikki tuntuu helpolta. Koskaan ei kannata vaipua epätoivoon ja alkaa suremaan asioita joille ei voi mitään, jokainen ihminen on kaunis ja riittävän hankala herättääkseen kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa.
      https://youtu.be/xpPGidXA_u8

    • Anonyymi

      Tottakai riität toivoisin että olisit muhun yhteydessä enemmän mutta ei sua taida kiinnostaa

      • Anonyymi

        Kunpa voisit sanoa tuon mulle suoraan niin tietäisin toiveesi. Liikaa torjutuksi tulon kokemuksia


    • Anonyymi

      Riittämättömyyden tuntuisia taitaa olla paljon tänä päivänä. Onko tämän monen sinkun statukseen vaikuttava tekijä? Sinkku talouksien määrä vain kasvaa. Vähemmän luotetaan enää ihmisiin?

      • Anonyymi

        En voi luottaa. Jos on lähtenyt luottamaan, niin aina tai lähes aina on saanut pettyä. Oikeastaan yritän ajatella sen niin, että mikä olen odottamaan yhtään keneltäkään yhtään mitään. Kyllä haluan voida siis vielä luottaa ihmiseen, mutta ei se helppoa tule olemaan. Varmasti tapaan vielä sellaisen ihmisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi luottaa. Jos on lähtenyt luottamaan, niin aina tai lähes aina on saanut pettyä. Oikeastaan yritän ajatella sen niin, että mikä olen odottamaan yhtään keneltäkään yhtään mitään. Kyllä haluan voida siis vielä luottaa ihmiseen, mutta ei se helppoa tule olemaan. Varmasti tapaan vielä sellaisen ihmisen.

        Ja mä tiedän, että olen torjunut ihmisiä tahtomattanikin. Taidan olla melko traumatisoitunut. En kestä mitään ilkeilyä, enkä kestä kauheasti kaikkia ihmisiä muutenkaan. Vedän puoleeni vahvoja persoonia, jotka odottaa minulta jotain. En vaan oikein tiedä että mitä. Ja sitten on tullut niitä ilkeitä piirteitä esiin. Kun olen alkanut vetämään rajoja, on paskamyrsky ollut valmis. Mutta osaan olla kylmä ja puolustautua. Sen elämä on opettanut.


    • Anonyymi

      Kiukuttelevia kitisijöitä tai nalkuttavia narsisteja en katsele. Kumppanin pitää helpottaa arkea, ei tuoda tyhjänpäiväisiä kiistoja lisää.

      • Anonyymi

        Ei kukaan pahuuttaan kitise. Aina on joku syy sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan pahuuttaan kitise. Aina on joku syy sille.

        Syynä voi olla esimerkiksi kaksi muuta asiaa:

        1. pentumaisuus, epäkypsyys siis
        2. Kyvytttömyys hallita omaa tunneilmaisua, lapsellisuus siis


    • Anonyymi

      Exän luokse voi aina palata.

      • Anonyymi

        Ei tod. Kaverina vaan.


    • Anonyymi

      Kaunis, hoikka ja nuorekas ja luonteeltaan helppo nainen kyllä kelpaisi.

      Vitun rasittava, ylipainoinen ja yli-ikäinen muija ei kyllä kiinnosta.

      • Anonyymi

        No mikä vtn tähti sä kuvittelet olevasi. Itse oot keski-ikäinen, kaljamahainen, pinnallinen kuspää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä vtn tähti sä kuvittelet olevasi. Itse oot keski-ikäinen, kaljamahainen, pinnallinen kuspää.

        En ole pinnallinen, kuspää enkä kaljamahainen, nuorempikin olen.

        Kaikki väärin.


      • Anonyymi

        Helppo 🤭 olet selvästi tosi helppo itsekin etkä yhtään vaativa.


      • Anonyymi

        Suviseuroilta löytyy.


      • Anonyymi

        Bingo. Just niinku mää, mutta päinvastoin. Match made in heaven.


      • Anonyymi

        Ei hitto, luonteeltaan helppo..
        Siis sellainen tossukka neiti joka myöntyy kaikkeen?


    • Anonyymi

      Oon kans miettinyt et mistä löytäisin ihmisen joka haluaa olla osa mun paskaa elämääni. Itse oon parisuhteessa mukava ja rakastava ihminen. En oo valinnut niitä vaikeuksia elämääni joita on ja tulee olemaan jatkossakin.

      • Anonyymi

        Tuohan on ku omaa elämää tai ei tämä loppujen lopuksi niin pskaa oo kunhan saa muutamat asiat pois alta. Olis mukava kun vierellä olisi toinen tuomassa iloa päiviin, ja tukemassa. Paljon olisi antaa rakkautta ja kaikkea jos vaan.. Ja vaikka on omiakin murheita ja haasteita niin pystyisin olemaan myös toisen samankaltaisen tukena ja turvana sekä rakkaana. Yhdessä kaikki haasteet olisi helpompi voittaa.


    • Anonyymi

      Vähemmän hankala on ehdoton vaatimus.

      • Anonyymi

        Kannattaa aloittaa itsestäsi


    • Anonyymi

      Ihan turhaa mietit tuollaista... Asia on pikemminkin päinvastoin. Minä olen ajatellut riitänkö sinulle... Perusarki ja joskus jotain pieniä suunnitelmia se riittää minulle jos tarkoitit yleensäkin yhdessäoloa. Juuri minulle kaunein olet minun silmissä 💗 Ole vain oma itsesi silloin olet täydellinen 😊

    • Anonyymi

      Kyllä sinä riität.

    • Anonyymi

      Kaunis olet ja kaikkea mutta olet niin hankala ja rupeat ärsyttää minua tietoisesti

      • Anonyymi

        No en ole kaunis vaan hän on.


    • Anonyymi

      Nää on jänniä pohdintoja. Sinällään hauskoja, että harvoin taitaa pohdinta olla käynnissä molemminpuolisesti. Sitä riittää, kun riittää itelleen. Silloin riittää myös toiselle. Yksinkertasta siis.

      • Anonyymi

        Noin se menee ihanteellisesti. Käytännössä se voi olla monimutkaisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se menee ihanteellisesti. Käytännössä se voi olla monimutkaisempaa.

        Voi toki olla. Useimmiten taitaa ihmiset omassa päässään luoda sen monimutkaisuuden. Elämä on lopulta hyvinkin yksinkertaista. Ihmiset monesti taas ei ole.


    • Anonyymi

      Vaikea on tuntea riittävänsä kun ei ne kehen tuntee vetoa halua edes tutustua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe