Tolkutonta tuhlausta

Anonyymi-ap

Dubain ilmastokokous maksoi Suomelle yli 211000 euroa. Summa sisältää myös lennot ja ilmasto siitä tykkäsi. VIP -palvelut mukana summassa. Vanha sanonta "älä tee niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä ohjeistan. Ilmastoväen tolkuton tuhlaus ja ilmaston tärveleminen paljasti heidän todellisen toimintansa. ILMASTO EI KIITÄ. Aiheesta kertoi IS.

16

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuntuu hyvin pahalta ja älyttömältä.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­y­­m­f­­o­­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      "Poliitikkojen työ­matkasta jätti­lasku veron­maksajille – VIP-palvelua ja yli 800 euroa yhdestä hotelli­yöstä

      IS selvitti, paljonko Suomelle maksoi ilmastokokous, johon lennätettiin 45 poliitikkoa ja viranhaltijaa. Pääministeri Petteri Orpon seurue turvautui lentokentällä VIP-palveluun.

      Suomesta lennätettiin YK:n ilmastokokoukseen Dubaihin viime vuoden lopulla 45 poliitikkoa ja viranhaltijaa. Heidän lentonsa ja majoituksensa maksoivat yhteensä yli 211 400 euroa."
      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010111368.html

      Kyllähän taas saastutettiin ja tuhlattiuin rahija mitkä olisi voinut käyttää hyödyllisemmiin, miksei viherhörhöt protestoi?

      Turhanpäiväisiä ja haitallisia mielenosoituksia kaduilla ja vaikkapa ralleissa, mutta itse saastuttavat paljon enemmän lomalennoilla jne.

    • Anonyymi

      Onkos tälläinen toiminta sitä vihreää valhetta josta usein puhutaan näissä yhteyksissä? Suu vaahdossa huudetaan muiden saasteista liikenteessä ym. Mutta itse saastutetaan lentomatkoilla tuhat kertaa enemmän. Koskahan lehdistö uskaltaa puuttua aiheeseen kunnolla isoin otsikoin, vai ovatko toimittajat saaneet vihertävän koulutuksen eivätkä puutu tähän aiheeseen lainkaan?

    • Anonyymi

      Tämän viikon mielenosoituksissa näkyy tv-kuvissa ym. muissa medioissa olevan erilaisia ruoan lämmitykseen liittyviä nuotioita, grillejä ym. savuavia laitteita. Miksei tämä mielenosoitusväki huolehdi ilmastosta, kuten vaativat muita tekemään?

      • Anonyymi

        Ei heidän tarvitse. Kunhan kaikki huolehtivat, on heidän mottonsa.


      • Anonyymi

        Miksi viherpiiperöitä ei kiinnosta mennä sammuttamaan metsäpaloja, eivätkä vaadi hallituksiltakaan toimia? Taas on palanut tuhansia hehtaareja suojelualueita ja harvinaisia eläimiä kuolee.


      • Anonyymi

        Eihän sitä itse tarvitse huolehtia, mutta nuo toiset saisivat pitää huolen ilmastosta. Touhu on kuin piipertäjillä on ollut aina. Muilta vaaditaan kärsivällisyyttä javaikeaa arkea,mutta itse toimivat mistään välittämättä. Mediaa osaavat kyllä kusettaa ihmeen helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä itse tarvitse huolehtia, mutta nuo toiset saisivat pitää huolen ilmastosta. Touhu on kuin piipertäjillä on ollut aina. Muilta vaaditaan kärsivällisyyttä javaikeaa arkea,mutta itse toimivat mistään välittämättä. Mediaa osaavat kyllä kusettaa ihmeen helposti.

        On kummallista että ilmastosta eniten ääntä pitävät eivät itse näytä mallia ja esimerkkiä miten tulisi toimia. Lentäen vaan on pakko toimia, vaikka nykyisin jopa työpalaveria pidetään etänä !! Tietysti ne ns. aurinkorannikot ja tuliaiset puuttuu. Kaksinaasia kun ovat.


    • Anonyymi

      Tottakai kiittää. Hyvä että tänne tulee vähän lämpimämpää. Kasvukausi pitenee eikä maa oo enää jäässä.

      Ilmastokokouksen osallistujar ovat todellisia ilmaston ystäviä.

      • Anonyymi

        Todellisia "ystäviä" ovat koska hyötyvät aiheesta. Kiihkeimmät ilmastomuutoksesta puhuvat ovat aiheesta luennoivia, palkkiota vastaan tietysti. Heidän kirjojaan kaupataan eri tilaisuuksista. He moittivat kun joku ajaa autollaan, mutta itse lentävät kaukoitään ilmeenkään värähtämättä. Rikollista toimintaa luontoa vastaan. Todelliset ilmaston ystävät lienevät mökkien mummut ja papat jotka elävät vaatimattomasti mökissään, marjat ym. puutarhasta, kaupat kävematkan päässä ym. Politiikkaan he osallistuvat ilman metelöintiä äänestämällä vaaleissa. He ovat niitä todellisia ilmaston ystäviä ja juttelevat ilman kiihkoilua naapureille orapihlaja-aidan takaa.


    • Anonyymi

      tätä on jatkunut vuosikymmeniä . Herrat ja narrit ja heidän kumminsa LENTÄVÄT KAIKKIIN RISTIÄISIIN MAAILMAN ÄÄRIIN JA PUHUVAT IHAN TOISTA MITÄ ITSE TEKEVÄT

    • Anonyymi

      Samanlainen menoerä kuin Amerikan matka, piilaaksoon ja vielä oppositiossa olleille. Miten se meidän kansalaisia hyödyttää, entistä enemmän käyvät kuumina eduskunnassa. Rahaa on, mutta vain valituille paremmassa asemassa oleville, täytyyhän palkintomatka suoda ja vähän leipoa suopeutta uudelle hallitukselle. Rakentakaa vielä se tunnin junarata Turun välille, niin harakatkin nauraa tätä Suomen touhua. Marin on tuossa ilmaston pilaamisessa esimerkkinä kaikille, kuinka puheet ovat puheita eikä kannata uskoa mitä politiikassa puhutaan.

    • Anonyymi

      Oi vieläkin naurattaa tämä pellekokous. Vihervasemmistolaiset woket femakot saarnaavat omille kanavilleen täysillä, mutta kun arabialainen öljysulttaani sanoo tiukasti hiljaa! niin femakot tottelevat kiltisti ja tekevät kaiken mitä sulttaani mies käskee. Hahaahaaa! Siis tämä sulttaanihan totesi ettei öljyteollisuuden ja ilmastonmuutoksen välillä ole mitään tieteellistä todistusaineistoa eikä kukaan, edes se Suomen kovapalkkainen, viherfemakko uskaltanut sanoa yhtään poikkipuolista sanaa asian suhteen! Hahahaaa!

    • Anonyymi

      Tuollainen ilmanstonmuutoksen vastustajien kokoustaminen on vähän kuin tavallisen duunarin lahjus. Lahjusten vastaanottaminen on tuomittavaa, mutta jos itse sellaisen saa, siis vähän suuremman kuin on "tavalliseksi lahjaksi" hyväksyttävää, niin sen itselleen suo. Niin suovat nämä ilmastomatkailijatkin itselleen ilmastomatkan, vaikka muuten matkustus on tuomittavaa.

      • Anonyymi

        Heille tärkeintä on matkakohde. Voi osteskella halvalla ja ottaa aurinkoa, koska kohde on yleensä ns. aurinkokohde. Sitten otetaan kuvia edestä ja takaa jotta kotosuomessa voidaan elvistellä kateellisille viherkavereille..Seuraavana viikonloppuna jaksaa taas mennä makoilemaan kaduille veronmaksajien riesaksi. Tuollaisia jotkut jopa äänestävät !!!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe