Onko tuolta luotettavaa tilata levyjä?
33rpm.fi kokemuksia
18
426
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole.
Ne huijaa!
Mä ostin strobovalon, jolla mittasin heidän levyjensä tarkan pyörimisnopeuden, joka oli 34,62 rpm +/- 7 minuuttia.- Anonyymi
Oliko strobo kalibroitu ja kliinisesti validoitu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli. Mä testasin sen TV-lähetyksen avulla laittamalla sen vilkkumaan 60 kertaa sekunnissa, sekä 3600 kertaa minuutissa, kunnes TV lähetys lakkasi näkymästä. Joten kalibroitu on!
Kliiniseen validointiin lähimmässä neuvolassa sain ajan vasta kesäkuulle, joten siltä osin palataan asiaan myöhemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhuttiin aikuisten asioista. Lapsille on omat juttunsa.
kalibroitu ja kliinisesti
- Anonyymi
Luotettavuutta en epäile, mutta ei näytä olevan ainakaan halvin, edes halvin suomalainen. Itse tilailen paljon Discogs-myyjiltä maailmalta, mutta en Discogsin kautta, vaan suoralla yhteydenotolla. Säästää Discogsin palkkion verran. Eivätkä EU-alueelta postimaksutkaan pahat ole.
- Anonyymi
Ettes te juntit oo kuullu koskaan striimauksesta!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettes te juntit oo kuullu koskaan striimauksesta!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset kuunteli teidän lapsellisiä levyjänne viimeks 50 vuotta sit. Ajat muuttuu, mut vaan dorkat jää näpertelemään ja haikailemaan muinaisten asioiden parissa! ;)
Kirjotaks sä myös kirjeesi sulkakynällä papyrykselle mustekalojen musteella? :P
- Anonyymi
levyt rutisee aidon musiikin olosesti sitä enemmän mitä levyä kuuntelee
- Anonyymi
ja toisinaan mahani ääntelee niin että musiikki ei kuul
- Anonyymi
rutisee aidon musiikin olosesti mahani
siinämyyjä että
" Hei siinä kuulokejojulla - Äläs nyt hyvä mies housuus paskanna"
Minä siinä kuulokkeet korvilla
"ai mitä"
M: housuusi paskana
na
Minä että"OK" ja ruilautan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rutisee aidon musiikin olosesti mahani
siinämyyjä että
" Hei siinä kuulokejojulla - Äläs nyt hyvä mies housuus paskanna"
Minä siinä kuulokkeet korvilla
"ai mitä"
M: housuusi paskana
na
Minä että"OK" ja ruilautanEHEHEEE :D
- Anonyymi
No jos totta puhutaan, niin: Ommulla ittellänikin vielä grammari olemassa, ja on siin ritinässä ja ratinassa kieltämättä jotain nostalgusta :P Mut se taas johtuu siitä et sillä pelillä sitä setä ennenvanhaa "Abbaa" kuunteli. Enimmäkseen kuitenkin kuuntelen striimattua musaa nykyään. Vaikken semi-hifistinä olekka mikää pakatun musan fanaattinen kannattaja. Mut jotku milleniaalit jotka ei muuta kuuntelekka ku savikiekkoja on kyl väkisin jotain masokisteja!? :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos totta puhutaan, niin: Ommulla ittellänikin vielä grammari olemassa, ja on siin ritinässä ja ratinassa kieltämättä jotain nostalgusta :P Mut se taas johtuu siitä et sillä pelillä sitä setä ennenvanhaa "Abbaa" kuunteli. Enimmäkseen kuitenkin kuuntelen striimattua musaa nykyään. Vaikken semi-hifistinä olekka mikää pakatun musan fanaattinen kannattaja. Mut jotku milleniaalit jotka ei muuta kuuntelekka ku savikiekkoja on kyl väkisin jotain masokisteja!? :/
mulla taas on levyjä muttei soitinta enkä enää hommaa. täytyy myyrä levyt sitte
- Anonyymi
Ei aito musiikki mitään ritise ja rahise, kuten älpyt!?
Jos mä nyt tökkään ton sjeban toho vahvariin kiinni, niin ei takuulla ritise eikä rätise YHTÄÄN! (Humisee kyl *itusti, ku ei o jaksanu ostaa noise gatee :/ ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla taas on levyjä muttei soitinta enkä enää hommaa. täytyy myyrä levyt sitte
Hyviiki? Mä voin ostaa parit jos lyöytyy akselilta hard rock/hevi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviiki? Mä voin ostaa parit jos lyöytyy akselilta hard rock/hevi?
"Nyt puhuttiin aikuisten asioista. Lapsille on omat juttunsa."
> tÄÄLLÄ kyllä KIRJOITETAAN
Hyviiki? Mä voin olettaa että ne äänet päässäsi kuuluu ihan itestää
niiq tääl ei kukaa "puhu" hohoh
- Anonyymi00020UUSI
Vinyylillä se aito musiikki on.
https://www.facebook.com/groups/10150104717330492/?locale=fi_FI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1117945Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3997108Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite794422Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294159Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2022578Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os322322- 992267
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps201989Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11867Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11850