33rpm.fi kokemuksia

Anonyymi-ap

Onko tuolta luotettavaa tilata levyjä?

18

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole.

Ne huijaa!

Mä ostin strobovalon, jolla mittasin heidän levyjensä tarkan pyörimisnopeuden, joka oli 34,62 rpm +/- 7 minuuttia.

• Anonyymi

Oliko strobo kalibroitu ja kliinisesti validoitu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli. Mä testasin sen TV-lähetyksen avulla laittamalla sen vilkkumaan 60 kertaa sekunnissa, sekä 3600 kertaa minuutissa, kunnes TV lähetys lakkasi näkymästä. Joten kalibroitu on!

Kliiniseen validointiin lähimmässä neuvolassa sain ajan vasta kesäkuulle, joten siltä osin palataan asiaan myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt puhuttiin aikuisten asioista. Lapsille on omat juttunsa.

kalibroitu ja kliinisesti

• Anonyymi

Luotettavuutta en epäile, mutta ei näytä olevan ainakaan halvin, edes halvin suomalainen. Itse tilailen paljon Discogs-myyjiltä maailmalta, mutta en Discogsin kautta, vaan suoralla yhteydenotolla. Säästää Discogsin palkkion verran. Eivätkä EU-alueelta postimaksutkaan pahat ole.

• Anonyymi

Ettes te juntit oo kuullu koskaan striimauksesta!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettes te juntit oo kuullu koskaan striimauksesta!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuiset kuunteli teidän lapsellisiä levyjänne viimeks 50 vuotta sit. Ajat muuttuu, mut vaan dorkat jää näpertelemään ja haikailemaan muinaisten asioiden parissa! ;)

Kirjotaks sä myös kirjeesi sulkakynällä papyrykselle mustekalojen musteella? :P

• Anonyymi

levyt rutisee aidon musiikin olosesti sitä enemmän mitä levyä kuuntelee

• Anonyymi

ja toisinaan mahani ääntelee niin että musiikki ei kuul

• Anonyymi

rutisee aidon musiikin olosesti mahani
        siinämyyjä että

" Hei siinä kuulokejojulla - Äläs nyt hyvä mies housuus paskanna"

Minä siinä kuulokkeet korvilla
        "ai mitä"

M: housuusi paskana
        na

Minä että"OK" ja ruilautan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rutisee aidon musiikin olosesti mahani
        siinämyyjä että

" Hei siinä kuulokejojulla - Äläs nyt hyvä mies housuus paskanna"

Minä siinä kuulokkeet korvilla
        "ai mitä"

M: housuusi paskana
        na

Minä että"OK" ja ruilautan

EHEHEEE :D

• Anonyymi

No jos totta puhutaan, niin: Ommulla ittellänikin vielä grammari olemassa, ja on siin ritinässä ja ratinassa kieltämättä jotain nostalgusta :P Mut se taas johtuu siitä et sillä pelillä sitä setä ennenvanhaa "Abbaa" kuunteli. Enimmäkseen kuitenkin kuuntelen striimattua musaa nykyään. Vaikken semi-hifistinä olekka mikää pakatun musan fanaattinen kannattaja. Mut jotku milleniaalit jotka ei muuta kuuntelekka ku savikiekkoja on kyl väkisin jotain masokisteja!? :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos totta puhutaan, niin: Ommulla ittellänikin vielä grammari olemassa, ja on siin ritinässä ja ratinassa kieltämättä jotain nostalgusta :P Mut se taas johtuu siitä et sillä pelillä sitä setä ennenvanhaa "Abbaa" kuunteli. Enimmäkseen kuitenkin kuuntelen striimattua musaa nykyään. Vaikken semi-hifistinä olekka mikää pakatun musan fanaattinen kannattaja. Mut jotku milleniaalit jotka ei muuta kuuntelekka ku savikiekkoja on kyl väkisin jotain masokisteja!? :/

mulla taas on levyjä muttei soitinta enkä enää hommaa. täytyy myyrä levyt sitte

• Anonyymi

Ei aito musiikki mitään ritise ja rahise, kuten älpyt!?

Jos mä nyt tökkään ton sjeban toho vahvariin kiinni, niin ei takuulla ritise eikä rätise YHTÄÄN! (Humisee kyl *itusti, ku ei o jaksanu ostaa noise gatee :/ )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla taas on levyjä muttei soitinta enkä enää hommaa. täytyy myyrä levyt sitte

Hyviiki? Mä voin ostaa parit jos lyöytyy akselilta hard rock/hevi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviiki? Mä voin ostaa parit jos lyöytyy akselilta hard rock/hevi?

"Nyt puhuttiin aikuisten asioista. Lapsille on omat juttunsa."

> tÄÄLLÄ kyllä KIRJOITETAAN
        Hyviiki? Mä voin olettaa että ne äänet päässäsi kuuluu ihan itestää

niiq tääl ei kukaa "puhu" hohoh

• Anonyymi00020
      UUSI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      111
      7945
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      399
      7108
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      79
      4422
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4159
    5. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      202
      2578
    6. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      32
      2322
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      99
      2267
    8. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      20
      1989
    9. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      1867
    10. Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!

Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv
      Tv-sarjat
      1
      1850
    Aihe