"erikoisoperaatio-osaston johtajana."
Mitä putin tuohon sanoo? Nyt suomellakin on oma erik operaatio mies?
mihin suomi hyäkkää?
Puolustusvoimien uusi komentaja
7
171
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ensivaikutelmani perusteella tyytyväinen valintaan. Nyt valittiin Komentajaksi yrmy Laskuvarjojääkäri ja Erikoisjoukkojen mies. Toisaalta hän ei olisi kuitenkaan sodan syttyessä se ylipäällikkö. Stubb ja Haavisto haluavat itse säilyttää mahdollisessa sodassa Ylipäällikkyyden.
Mika Aaltola (ja muutama muu ehdokas, en enää muista ketkä) halusivat sodassa antaa vetovastuun heti Puolustusvoimien komentajalle.
Mietin ensin onko se vastuun pakoilua ja luikkimista karkuun, mutta toisaalta olisiko sittenkin sodassa parempi, että Presidentti luovuttaisi sodan johdon Asiantuntijalle eli Sotilaalle?- Anonyymi
Sivari Pekka ja Korpraali Stubb voisivat olla aika pihalla silloin.
- Anonyymi
Aikoinaan radiosta tuli kuunnelmsarjaa Knalli ja sateenvarjo. Siinäkin oli erikoisosasto.
- Anonyymi
Tuleeko Suomeen tällaisia natosotilaita?
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000010193832.html - Anonyymi
Ei mihinkään. Suomi toivottavasti tuhotaan ydinasein maailman kartalta kusipää kansa suomalaiset loppuu olemasta.
- Anonyymi
Varsinais-Suomesta kuten presidentti Niinistö(kok) ja pääministeri Orpo.
Ei paha!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait102898- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596