Vakava rike liikenteessä toi 25 päiväsakkoa

Anonyymi-ap

17

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näissä tapauksissa "en ollenkaan huomannut" pitäisi aina olla raskauttava seikka. Kortti pois varoituksetta aina kun et huomaa autoillessasi vaarantavasi jalan tai pyörällä kulkevien turvallisuutta. Tahallisesta vaarantamisesta voisi riittää kunnon rapsut, silloin tilanne kuitenkin saattoi olla hallinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä tapauksissa "en ollenkaan huomannut" pitäisi aina olla raskauttava seikka. Kortti pois varoituksetta aina kun et huomaa autoillessasi vaarantavasi jalan tai pyörällä kulkevien turvallisuutta. Tahallisesta vaarantamisesta voisi riittää kunnon rapsut, silloin tilanne kuitenkin saattoi olla hallinnassa.

        Yllättävän paljon osaamatonta porukkaa liikkuu seassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän paljon osaamatonta porukkaa liikkuu seassa.

        Tai pikemminkin sokeita kuskeja, kun eivät huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai pikemminkin sokeita kuskeja, kun eivät huomaa.

        Mahdollisesti. Eri tavoin vammaisia pitää kuitenkin aina varoa erityisen paljon (29 §). Myös muiden mokaamisiin pitää varautua ja muiden tekoja seurata ja ennakoida (4 §).


    • Anonyymi

      Toivottavasti kuljettaja sai sakot myös taustapeiliin katsomisen laiminlyönnistä. Poliisit perässä, eikä älyä noudattaa valo-opastetta.

      • Anonyymi

        Vaikka molemmissa linkeissä lähteenä on aina luotettava Ilta-Sanomat, voisivat silti muuttaa vähän uutisointinsa kirjoitusasua.

        Molemmissa jutuissa "auto ajoi" ja teki sitä-sun-tätä liiketeessä. Ei näin. Kuljettaja ajaa ja tekee päätökset auton käytöstä eri tavoilla. Auto on mukana vain välineenä, ei aktiivisena toimijana.

        Jos tämä ajatus menisi edes muutamalle toimittajalle tai yhdelle päätoimittajalle perille, meillä olisi paljon vähemmän ihmeteltävää siinä kun "auto ajoi ulos tieltä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka molemmissa linkeissä lähteenä on aina luotettava Ilta-Sanomat, voisivat silti muuttaa vähän uutisointinsa kirjoitusasua.

        Molemmissa jutuissa "auto ajoi" ja teki sitä-sun-tätä liiketeessä. Ei näin. Kuljettaja ajaa ja tekee päätökset auton käytöstä eri tavoilla. Auto on mukana vain välineenä, ei aktiivisena toimijana.

        Jos tämä ajatus menisi edes muutamalle toimittajalle tai yhdelle päätoimittajalle perille, meillä olisi paljon vähemmän ihmeteltävää siinä kun "auto ajoi ulos tieltä".

        Totta. Mutta Teslan kanssa se voi olla toisin. Eräs teslan omistaja yritti kaikin keinoin saada autonsa pysähtymään ja lopulta soitti poliisit paikalle. Edes auton virran katkaiseminen ei pysäyttänyt menopelia, vaan poliisi kiilasi auton tieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Mutta Teslan kanssa se voi olla toisin. Eräs teslan omistaja yritti kaikin keinoin saada autonsa pysähtymään ja lopulta soitti poliisit paikalle. Edes auton virran katkaiseminen ei pysäyttänyt menopelia, vaan poliisi kiilasi auton tieltä.

        Miksi jarrut eivät toimineet? Kai ne sentään mekaaniset ovat, vai ovatko?


    • Anonyymi

      Oman kertomansa mukaan ei edes huomannut. Minkälaisia osaamattomia kuskeja seasta oikein löytyy?

    • Anonyymi

      Vanhoilla vihreillä on pitkä viive ei mitään vaaraa näillä nopeuksilla!👮

    • Anonyymi

      Ei ollut vaaratilannetta.
      Olisi pitänyt varmistaa, ettei poliisi näe.

      Pysähtely lisää kulutusta ja päästöjä.

      • Anonyymi

        Asennevammaiset rikkovat tahallaan liikennesääntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asennevammaiset rikkovat tahallaan liikennesääntöjä.

        Asennevammaiset pysäyttelevät ja seisottavat liikennettä joskus myös tarpeettomasti liikennevaloilla.
        Monesta toimivasta risteyksestä on tehty huonosti toimivia, kun valot on uusittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asennevammaiset pysäyttelevät ja seisottavat liikennettä joskus myös tarpeettomasti liikennevaloilla.
        Monesta toimivasta risteyksestä on tehty huonosti toimivia, kun valot on uusittu.

        Tuo on niin totta ! Liikenne valoissa seisotatuttaminen on todella raivostuttavaa ! Siis perkele seisot tyhjässä risteyksessä ilman että muista suunnista tulee yhtään ketään ja hyvin voisit mennä mutta valot on säädety siten perseelteen että muille suunnille mistä ei ole tulossa ketään palaa helvetti vihreä ja sille suunnalle mistä joku olisi tulossa paistaa punanen ja se yksi sitten joutuu siinä seisomaan. Onko missään yhtään ketään jonka mielestä tämä on jotenkin järkevää ja fiksua? Ei tässä jumalauta ole mitään järkeä perkele ! Pelkkkää kyykytystä pyrograattien toimesta !


      • Anonyymi
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Tuo on niin totta ! Liikenne valoissa seisotatuttaminen on todella raivostuttavaa ! Siis perkele seisot tyhjässä risteyksessä ilman että muista suunnista tulee yhtään ketään ja hyvin voisit mennä mutta valot on säädety siten perseelteen että muille suunnille mistä ei ole tulossa ketään palaa helvetti vihreä ja sille suunnalle mistä joku olisi tulossa paistaa punanen ja se yksi sitten joutuu siinä seisomaan. Onko missään yhtään ketään jonka mielestä tämä on jotenkin järkevää ja fiksua? Ei tässä jumalauta ole mitään järkeä perkele ! Pelkkkää kyykytystä pyrograattien toimesta !

        Huonosti sujuva liikenne lisää päästöjä ja polttoaineen kulutusta.

        Pitkässä juoksussa vittumaiset ratkaisut vähentävät kuitenkin liikkumista ja siten päästöt vähenee sitten joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asennevammaiset pysäyttelevät ja seisottavat liikennettä joskus myös tarpeettomasti liikennevaloilla.
        Monesta toimivasta risteyksestä on tehty huonosti toimivia, kun valot on uusittu.

        Huonosti toimivat valot ja risteyssuunnittelu eivät kuitenkaan ole tienkäyttäjien virhe.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe