Sius ihanaa maahanmuuttajat työllistyy mutta

Anonyymi-ap

Kuinka on mahdollista että siunsotella siivoaa mm siilaisen sairaalalla henkilö jolla ei ole sairaalasiivouksen koulutusta?

Siis mitä???

67

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarviiks muillkaa sit olla? jos se siivoo vaa nii hyvii ja te ootta vaan kateellisii ko ette itte viitti

      t. julia 16 v

      • Anonyymi

        Kyllä,totta puhut,juoruuvat,selän takana suu käy,,vaan ei suoraan pysty sanomaan..juoruakka aina juoruumassa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,totta puhut,juoruuvat,selän takana suu käy,,vaan ei suoraan pysty sanomaan..juoruakka aina juoruumassa…

        Mulla on laitoshuoltajan koulutus 3 vuotinen ei se ihan niin käy että pystymetsöstä löhdetään siivoamaan sairaala ja terveyskeskustiloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on laitoshuoltajan koulutus 3 vuotinen ei se ihan niin käy että pystymetsöstä löhdetään siivoamaan sairaala ja terveyskeskustiloja.

        Rättii osaa heiluttaa kuka vain,oo sie paskantärkee tollo,jos haluut,jätä työkaverit rauhaan tee työs ja painu kotiisi.Älä puutu muiden tekemisiin.Pönttö siivooja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on laitoshuoltajan koulutus 3 vuotinen ei se ihan niin käy että pystymetsöstä löhdetään siivoamaan sairaala ja terveyskeskustiloja.

        Enpä yhtää ihmettele jos oot tarvinnu noin pitkän koulutuksen,kun tuntuu et tarviisit vielä lisääkin,oppisit pitämään omista asioista huolen,älä puutu muidenasioihin.Vähäjärkinen siivooja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on laitoshuoltajan koulutus 3 vuotinen ei se ihan niin käy että pystymetsöstä löhdetään siivoamaan sairaala ja terveyskeskustiloja.

        Ihan sama kuka siellä siivoo,kunhan joku.Kehitysvammasetkin siivoo ja ovat tunnollisia työntekijöitä.Ihania työkavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama kuka siellä siivoo,kunhan joku.Kehitysvammasetkin siivoo ja ovat tunnollisia työntekijöitä.Ihania työkavereita.

        Sielläpä oletkin omiesi joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä yhtää ihmettele jos oot tarvinnu noin pitkän koulutuksen,kun tuntuu et tarviisit vielä lisääkin,oppisit pitämään omista asioista huolen,älä puutu muidenasioihin.Vähäjärkinen siivooja.

        Älähän pissis räkytä asiasta josta et mitään tiedä. Hanki tietoa ensin ja kommentoi sitten, niin ehkäpä sinustakin vielä ihminen kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama kuka siellä siivoo,kunhan joku.Kehitysvammasetkin siivoo ja ovat tunnollisia työntekijöitä.Ihania työkavereita.

        No niinpä. Tärkeintä että on puhdasta ja hommat hoituu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Tärkeintä että on puhdasta ja hommat hoituu!

        Kouluttamaton siivooja on pahin MRSA:n levittäjä.
        Ei havainnon palaa hygieniavaatimuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttamaton siivooja on pahin MRSA:n levittäjä.
        Ei havainnon palaa hygieniavaatimuksista.

        Suu kiinni. Älä päde pässi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rättii osaa heiluttaa kuka vain,oo sie paskantärkee tollo,jos haluut,jätä työkaverit rauhaan tee työs ja painu kotiisi.Älä puutu muiden tekemisiin.Pönttö siivooja.

        En ole siivooja, ammattinimike on ollut jo monta vuotta "siistijä". Tiedätkö tollo, ettei nykyään enää heilutella rättiä muualla kuin kotona? Et tiedä, voin vain kuvitella, millaisessa padkaläävässä asut itse.
        On pelit ja vehkeet ja erilaisia pesuaineita ja koulutus.
        Sairaaloissa ja tk:ssa on sitten omat juttunsa, mutta ethän sinä pikkutollo voi sitä ymmärtää. Onneksi olen kasvattanut omat lapseni hyvin, sinun vanhemmistasi ei voi samaasanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttamaton siivooja on pahin MRSA:n levittäjä.
        Ei havainnon palaa hygieniavaatimuksista.

        Eihän tollo sitä älyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttamaton siivooja on pahin MRSA:n levittäjä.
        Ei havainnon palaa hygieniavaatimuksista.

        Voihan kakkakokare kun oot viisas siivooja,naurettava. Tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttamaton siivooja on pahin MRSA:n levittäjä.
        Ei havainnon palaa hygieniavaatimuksista.

        Maailma hukkuu paskaan siilaisen siivooja vain siivoo..hah haa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan kakkakokare kun oot viisas siivooja,naurettava. Tyhmä

        Kakkapökäle aina oikeessa,vaan joskus väärässä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole siivooja, ammattinimike on ollut jo monta vuotta "siistijä". Tiedätkö tollo, ettei nykyään enää heilutella rättiä muualla kuin kotona? Et tiedä, voin vain kuvitella, millaisessa padkaläävässä asut itse.
        On pelit ja vehkeet ja erilaisia pesuaineita ja koulutus.
        Sairaaloissa ja tk:ssa on sitten omat juttunsa, mutta ethän sinä pikkutollo voi sitä ymmärtää. Onneksi olen kasvattanut omat lapseni hyvin, sinun vanhemmistasi ei voi samaasanoa.

        Katoppa kun diplomikliineri kiehahti. Se ihan yks paskanhailee mikä ammattinimike sulla on. Sä oot silti siivooja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma hukkuu paskaan siilaisen siivooja vain siivoo..hah haa

        Juu, katsos maailma hukkuisi todellakin paskaan jos siivoojat ei siivoaisi.
        Otetaanko siivoojat pois ja katsotaan miltä paikat näyttää viikon päästä?
        Entä kuukauden, vuoden...?
        Sinä varmaan viihdyt paikoissa joita ei koskaan siivota, mutta sen mukaisia ovat kyllä juttusikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, katsos maailma hukkuisi todellakin paskaan jos siivoojat ei siivoaisi.
        Otetaanko siivoojat pois ja katsotaan miltä paikat näyttää viikon päästä?
        Entä kuukauden, vuoden...?
        Sinä varmaan viihdyt paikoissa joita ei koskaan siivota, mutta sen mukaisia ovat kyllä juttusikin.

        Juuri näin. Ja jos sairaaloissa ei olisi sairaalahuoltajia siivoomassa niin sairaalat eivät olisi toiminnassa. Niin, ja sairaalahuoltajan työhön kuuluu paljon muutakin kuin siivous, mm.pesuaineiden tilaus ja vaikka mitä. Eipä olisi edes vessapaperia jos sairaalahuoltajia ei olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rättii osaa heiluttaa kuka vain,oo sie paskantärkee tollo,jos haluut,jätä työkaverit rauhaan tee työs ja painu kotiisi.Älä puutu muiden tekemisiin.Pönttö siivooja.

        No nimenomaan heiluttaa osaa, mutta jälki on saastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole siivooja, ammattinimike on ollut jo monta vuotta "siistijä". Tiedätkö tollo, ettei nykyään enää heilutella rättiä muualla kuin kotona? Et tiedä, voin vain kuvitella, millaisessa padkaläävässä asut itse.
        On pelit ja vehkeet ja erilaisia pesuaineita ja koulutus.
        Sairaaloissa ja tk:ssa on sitten omat juttunsa, mutta ethän sinä pikkutollo voi sitä ymmärtää. Onneksi olen kasvattanut omat lapseni hyvin, sinun vanhemmistasi ei voi samaasanoa.

        Onko ne hoitajat sekä potilaat sitten "sotkijoita"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole siivooja, ammattinimike on ollut jo monta vuotta "siistijä". Tiedätkö tollo, ettei nykyään enää heilutella rättiä muualla kuin kotona? Et tiedä, voin vain kuvitella, millaisessa padkaläävässä asut itse.
        On pelit ja vehkeet ja erilaisia pesuaineita ja koulutus.
        Sairaaloissa ja tk:ssa on sitten omat juttunsa, mutta ethän sinä pikkutollo voi sitä ymmärtää. Onneksi olen kasvattanut omat lapseni hyvin, sinun vanhemmistasi ei voi samaasanoa.

        Kyllä se ammattinimike on "hygieeniteknikko"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ja jos sairaaloissa ei olisi sairaalahuoltajia siivoomassa niin sairaalat eivät olisi toiminnassa. Niin, ja sairaalahuoltajan työhön kuuluu paljon muutakin kuin siivous, mm.pesuaineiden tilaus ja vaikka mitä. Eipä olisi edes vessapaperia jos sairaalahuoltajia ei olisi.

        Siivooja,älä unohda titteliäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nimenomaan heiluttaa osaa, mutta jälki on saastaista.

        Sinun jäljiltä,kyllä!!!


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­­N­­y­m­f­­o­m­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä yhtää ihmettele jos oot tarvinnu noin pitkän koulutuksen,kun tuntuu et tarviisit vielä lisääkin,oppisit pitämään omista asioista huolen,älä puutu muidenasioihin.Vähäjärkinen siivooja.

        En ole siivooja kävin toisen koulutuksen.

        Ilman ammattitaitoa ei tule kenenkään siivoilla tiloja johon tarvitsee koulutuksen.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­N­­y­m­­f­o­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18245313

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mistä tiiät että on kouluttamaton, itekkö sinulle kertoi? Entäpä jos onkin työvoimakoulutuksessa?

      SiunSotessa käytetään velvoitetyöllistettäviä, siis pitkäaikaistyöttämiä joille työvoimatoimiston on keksittävä joku sijoituspaikka puoleksi vuodeksi.

      • Anonyymi

        Jotta asia olisi hyväksyttävä töytyisi olla oppisopimus ja työnohjaaja työparina.
        Kertoi itse tikkitokissa.2v kokemus mutta mistä ja millä koulutuspohjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta asia olisi hyväksyttävä töytyisi olla oppisopimus ja työnohjaaja työparina.
        Kertoi itse tikkitokissa.2v kokemus mutta mistä ja millä koulutuspohjalla.

        Ei kuulusulle pöljä siivooja.Hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulusulle pöljä siivooja.Hanki elämä.

        Miks tuonne siilaiselle hakeutuu kaikki nuo juoruavat paskanpuhujat siivoojat?Työpaikka kiusaajat.


    • Anonyymi

      Jonkunhan ne on siivottava.

    • Anonyymi

      En voi kommentoida.

    • Anonyymi

      tarvitseeko ihmetellä miksi Joensuulla on niin huono maine?

    • Anonyymi

      Pikkulikat kommentoivat varmana ja vakaana asioita joista eivät mitään tiedä.
      Jo kommentti että rättiä voi heiluttaa kuka vaan ilman koulutustakin, paljastaa lausujansa älykkyys- ja tietämystason.
      Sairaaloissa on eri hygieniavaatimukset omaavia tiloja, mm. tilat joissa tehdään leikkauksia ja muita sisäisiä operaatioita, vaatii ihan erilaisen hygieniaprotokollaan ja erilaiset puhdistus- ja desinfiointiaineet ja tekniikat kuin vaikkapa aulatilat.
      Jo sairaalajätteen käsittely vaatii osaamista ja tietämystä, sillä niiden käsittelyyn on ihan oma systeeminsä.
      Sairaaloissa on myös erilaisia bakteereita, jotka voivat aiheuttaa jonkun huoneen taikka osaston eristämisen ja näiden tilojen siivoaminen ja desinfiointi se vasta temppu onkin, ettei bakteeri leviä muualle sairaalaan.
      Lisäksi erilaiset pinnat vaatii erilaiset aineet, jotka pitää osata ja tietää ettei pinnat ja rakenteen vahingoitu.
      Myöskin teknisten puhdistus- ja siivousvälineiden kuten lattianpesu- ja vahauskoneiden yms. käyttö on oma lukunsa.
      Tässä vain muutama esimerkki vaativasta siivoamisesta.
      Mitenkähän kouluttamaton henkilö, rikkiviisaasta pikkupimusta puhumattakaan näistä selviytyisi?
      Kun puhutaan erityishygieniaa vaativista kohteista kuten sairaaloista, niin siellä tarvitaan koulutetut ja ammattitaitoiset laitoshuoltajat, eikä mitään "wannabe-siivoojia", jotka ei todellakaan osaa muuta kuin heiluttaa sitä rättiä.

      • Anonyymi

        Kuuleppas likka älä puutu asioihin,mistä et tiedä mitään!Toisten asioihin älä opeta muille noita vittumaisia tapojas,mee sinne kouluun opettelemaan käytöstapoja,siilaisen siivooja.Itse olen siivousteknikko,sairaanhoitaja,älä tuu mua opettaa.Pidä mölyt mahassassas.SIIVOOJA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas likka älä puutu asioihin,mistä et tiedä mitään!Toisten asioihin älä opeta muille noita vittumaisia tapojas,mee sinne kouluun opettelemaan käytöstapoja,siilaisen siivooja.Itse olen siivousteknikko,sairaanhoitaja,älä tuu mua opettaa.Pidä mölyt mahassassas.SIIVOOJA.

        OTA SIILAISENSIIVOOJA LÄÄKKEES,ÄLÄ PUUTU TOISTEN TEKEMISIIN.EI SULLA JÄRKI PALJON PÄÄTÄPAKOTA.NIUVANNIEMI OIS SUN PAIKKA,JOS YMMÄRÄT MITÄ TARKOITAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OTA SIILAISENSIIVOOJA LÄÄKKEES,ÄLÄ PUUTU TOISTEN TEKEMISIIN.EI SULLA JÄRKI PALJON PÄÄTÄPAKOTA.NIUVANNIEMI OIS SUN PAIKKA,JOS YMMÄRÄT MITÄ TARKOITAN.

        Siilaisen arvostelija siivooja,tiedän kuka oot!! Olen työkaverisi,olet tosi ärsyttävä,toisten työpäivänpiläja.Hanki elämä työnnä se moppi .sinne missä ei aurinkopaista.Pidä lärvi kiinni tee työs,oot huono siinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siilaisen arvostelija siivooja,tiedän kuka oot!! Olen työkaverisi,olet tosi ärsyttävä,toisten työpäivänpiläja.Hanki elämä työnnä se moppi .sinne missä ei aurinkopaista.Pidä lärvi kiinni tee työs,oot huono siinäkin.

        Siilaisen siivooja,sulla ei oo vara arvostella muita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas likka älä puutu asioihin,mistä et tiedä mitään!Toisten asioihin älä opeta muille noita vittumaisia tapojas,mee sinne kouluun opettelemaan käytöstapoja,siilaisen siivooja.Itse olen siivousteknikko,sairaanhoitaja,älä tuu mua opettaa.Pidä mölyt mahassassas.SIIVOOJA.

        Vai siivousteknikko/sairaanhoitaja...
        Noin idiootti on tuskin käynyt edes peruskoulua loppuun! 😂🤣
        Opettele nyt ensin vaikka kirjoittamaan...😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siilaisen arvostelija siivooja,tiedän kuka oot!! Olen työkaverisi,olet tosi ärsyttävä,toisten työpäivänpiläja.Hanki elämä työnnä se moppi .sinne missä ei aurinkopaista.Pidä lärvi kiinni tee työs,oot huono siinäkin.

        Ota sinä edes oppia viisaammistasi, tee työsi, opi uutta ja hanki tietoa ja taitoa, sekä lopeta se kännykän räplääminen työaikana, pissis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siilaisen siivooja,sulla ei oo vara arvostella muita!

        PAPU KAIJA RÄÄKKYY


      • Anonyymi

        Olet työpaikan rasite viisauksines,ei tuollaisia pitäs palkata töihin ollenkaan.Työpaikka kiusaaja sinusta kun ei muuhun oo kuin siivoomaan toisten paskoja,sillähän sinä siilaisella oot kun älykkyys osamääräsi ei muuhun riitä.Paskan tärkee oisko paska sekoittanut pääsi.Työpaikka kiusaaja....Siivooja ha,haa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet työpaikan rasite viisauksines,ei tuollaisia pitäs palkata töihin ollenkaan.Työpaikka kiusaaja sinusta kun ei muuhun oo kuin siivoomaan toisten paskoja,sillähän sinä siilaisella oot kun älykkyys osamääräsi ei muuhun riitä.Paskan tärkee oisko paska sekoittanut pääsi.Työpaikka kiusaaja....Siivooja ha,haa

        Kyllä,totta puhut,ainoo osaaminen on kiusaaminen,kiusata työ kavereita,naapureita,paistinpannu apuvälineenä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,totta puhut,ainoo osaaminen on kiusaaminen,kiusata työ kavereita,naapureita,paistinpannu apuvälineenä..

        Todella!!!Olet todella työpaikanrasite. Pilaat
        siivoojien maineen....


    • Anonyymi

      Parempi kai se on töissä olla ku olla narkki ja tapppsa lapsia?????

      • Anonyymi

        Ei tarvitse tulla paskaa levittämään sairaaloihin osaamattomien "siivoojien".
        Näitä rätinheiluttajia palkkaavat esimiehet pitäisi laittaa vastuuseen, sillä kyseessä on isot riskit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse tulla paskaa levittämään sairaaloihin osaamattomien "siivoojien".
        Näitä rätinheiluttajia palkkaavat esimiehet pitäisi laittaa vastuuseen, sillä kyseessä on isot riskit.

        Sinun esimies on siivooja,tiedän olen lähempänä sinua kun luuletkaan,seuraan tekemisiäsi,oot huono siivooja koulutuksines.siilaisen siivooja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun esimies on siivooja,tiedän olen lähempänä sinua kun luuletkaan,seuraan tekemisiäsi,oot huono siivooja koulutuksines.siilaisen siivooja.

        Sulla taitaa tamppooni vuotaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa tamppooni vuotaa?

        Terveysside harottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveysside harottaa..

        Ha,haa .Tyypillinen siivooja.Kiertäkää kaukaa siilaisen siivoojat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa tamppooni vuotaa?

        Pyyhin sillä pöytiä,siilaisella välinehuollossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse tulla paskaa levittämään sairaaloihin osaamattomien "siivoojien".
        Näitä rätinheiluttajia palkkaavat esimiehet pitäisi laittaa vastuuseen, sillä kyseessä on isot riskit.

        JJoo mie oon leikkausalissa ja pyyhin samalla rätillä vessanpöntöt ja lattiat ja hoitopöydät,hyvin pyyhkii.opettele siekii....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse tulla paskaa levittämään sairaaloihin osaamattomien "siivoojien".
        Näitä rätinheiluttajia palkkaavat esimiehet pitäisi laittaa vastuuseen, sillä kyseessä on isot riskit.

        Nimenomaan!!! Sulle pitäs antaa potkut,sinunlaisia ei yhteiskunta kaipaa.Sinun olemus ärsyttää monia.yäk.yäk.........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa tamppooni vuotaa?

        En yhtää ihmettele,jos oot siivooja.Järki ei näytä päätäspakottavan.Oot Todella naurettava..Kaikkihan. sulle nauraa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse tulla paskaa levittämään sairaaloihin osaamattomien "siivoojien".
        Näitä rätinheiluttajia palkkaavat esimiehet pitäisi laittaa vastuuseen, sillä kyseessä on isot riskit.

        Ha haa.Sinähän sen tiedät Siivooja .


    • Anonyymi

      Akat tappelee samoin myös akkamaiset ukot kiistelevät mutta kun tulee tosi tilanne menee velli housuun.

    • Anonyymi

      SIIVOOJA ON SIIVOOJA VAIKKA VOISSAPAISTAS.EIHÄN KUKAA HALUU SIIVOTA TOISTEN JÄLKIÄ. PAITSI SINUNLAISET SIIVOOJAT SULLE NAURAA KOKO SIILAINEN.OOT VAIN NIIN VAJAVAINEN ETTET HUOMAA SITÄ.

      • Anonyymi

        Menehän vessaan meikkaamaan, sen osaat parhaiten.


    • Anonyymi

      Mistäpä mahdoit tuon tiedon hankkia.
      EI, ÄLÄ SANO. Anna kun arvaan.
      Ihan omasta (sairaasta) päästäsi keksit. Et sitten keksinyt, ettei se ole välttämätön, jos omaa tehtävän hoitamiseen tarvittavat tiedot.

      • Anonyymi

        ÄLÄ SANO MITÄÄN PAREMPI KUN OOT VAAN HILJAA HOHHOIJAA


    • Anonyymi

      Luonnevikaiset penskat täällä riehuu kun äiti ei ole näkemässä.
      Käykäähän koulut loppuun, hankkikaa ammatit ja menkää töihin.
      Ehkäpä teistäkin vielä ihmisiä tulee. Tai sitten ei...

      • Anonyymi

        SIIVOOJA SIILAISELLE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIIVOOJA SIILAISELLE!

        Puolet pesuainetta ja puolet vettä ja yks rätti ja samallarätillä pyyhin kaikki,hoitopöydät,keittiöt,wc:eet,taukotilat,välinehuollon,ulosteet siivoon ja puhdasta on..Kokopäivä samalla rätillä ,ei tuu pyyhkii liikaa.Hyvin pyyhkii. OON HYVÄ SIIVOOJA.


      • Anonyymi

        Olen siilaisella siivoomassa!! Sinun työkaveri enkä pidä sinusta.Olet rasittava.


    • Anonyymi

      Yksi mamu otetaan töihin vähäksi aikaa sitä varten että siitä saadaan tehdä kehujuttu lehteen.

      • Anonyymi

        Ihanaa,kerrankin hyviä uutisia..Lisää vai maahanmuuttajia töihin ovat tosi mukavia...


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe