Minä rikkurina tienaan hyvät rahat . Etukäteen kiittäen solidaarisuudestanne .
OLKAA MAHDOLLISIMMAN PITKÄÄ LAKOSSA !
5
89
Vastaukset
- Anonyymi
SAK . petti nyt renkinsä ,kusetti kuus-nolla. Ja apinat kehuu toisiaan Senaatintorilla kännissä itkien orvon osaa ja köyhyyttä . !
- Anonyymi
Stora-Enso sanoo noin tuhat työntekijää irti ja ihan varmasti suurin osa on suomalaisista paperitehtaista eikä ruotsalaisista. Miksiköhän, no siksi ettei Ruotsissa "harrasteta" poliittisia lakkoja...Moni ulkomaalainen sijoittaja/sijoitusyhtiö tulee varmasti harkitsemaan Suomeen sijoittamista työvaltaisille aloille. Ainostaan datakeskuksiin jotka tarvitsevat vähän työvoimaa sijoitetaan halvan energian sekä pienen yhteisöveron takia. Suomi nousuun ay-mafian opeilla jää tuhnuksi... Suomesta on typerää puhua pohjoismaisena hyvinvointivaltiona samassa yhteydessä Norjan, Tanskan tai Ruotsin kanssa koska erot kaikilla mittareilla mitattuna ovat surkeat Suomelle.
Naurava Persu - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18245524
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Meilläkin hommat toimivat nyt hyvin kun ne "ammattitunarit" ovat poissa
- Anonyymi
Mafia - köntzä HÄKÄMIES nauraa demari-punikeille päin naamaa , että haalarit lepattaa duunarin hartioilla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856- 57800
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.45777Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757