Helluntailaisten päänusko tulee kuulemisesta

Anonyymi-ap

Kuulemisesta käännyttämällä saadaan aikaan päänusko.

Ei sen varaan kannata autuuttaan rakentaa. Se on sitä hiekalle rakentamista.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

154

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja on tyhmä kuin saapas!
      Monesko kerta hänellä on julistaa tätä tyhmyyttään?

      • Anonyymi

        Pakkovauvakastettujen teologia hävettää!


      • Anonyymi

        Jaakob on Jeesuksen seurassa kulkenut oikea apostoli, jolle Jeesus kertoi koko totuuden.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaakob on Jeesuksen seurassa kulkenut oikea apostoli, jolle Jeesus kertoi koko totuuden.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Jumalan ja Jeesuksen ja Jeesuksen seurassa eläneiden oikeiden 12 apostolin opetus on varmasti totta.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaakob on Jeesuksen seurassa kulkenut oikea apostoli, jolle Jeesus kertoi koko totuuden.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Mitä uskontekoja olet tehnyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä uskontekoja olet tehnyt ?

        MItä tekoja ne Parhami ja Olseni teki, kun molemman helluntailiikkeen perustajat vietiin vankilaan sodomiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MItä tekoja ne Parhami ja Olseni teki, kun molemman helluntailiikkeen perustajat vietiin vankilaan sodomiasta?

        Mitä uskontekoja olet tehnyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MItä tekoja ne Parhami ja Olseni teki, kun molemman helluntailiikkeen perustajat vietiin vankilaan sodomiasta?

        Taas sinä "Anonyymi 2024-02-01 18:18:55" valehtelet.

        Helluntailaisuutta ei ole ihmiset perustaneet, vaan se on syntynyt ensimmäisenä helluntaina. Siksi sillä ilmenee samat merkit kuin ensimmäisissä seurakunnissa.
        Seurakunta on maailman laajuinen ja siihen kuuluu kaikki uudestisyntyneet Jeesuksen tahdon mukaisesti elävät ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkovauvakastettujen teologia hävettää!

        Eiköhän ne ole kaikki uskonnot samanlaisin . Usko ei koskaan ole tietämistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sinä "Anonyymi 2024-02-01 18:18:55" valehtelet.

        Helluntailaisuutta ei ole ihmiset perustaneet, vaan se on syntynyt ensimmäisenä helluntaina. Siksi sillä ilmenee samat merkit kuin ensimmäisissä seurakunnissa.
        Seurakunta on maailman laajuinen ja siihen kuuluu kaikki uudestisyntyneet Jeesuksen tahdon mukaisesti elävät ihmiset.

        Aina vaan jutut paranee . Ei ole ihme että väki kaikkoaa kun jokainen uskon muoto on muka se oikea riippuen mihin uskotaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaan jutut paranee . Ei ole ihme että väki kaikkoaa kun jokainen uskon muoto on muka se oikea riippuen mihin uskotaan .

        Jos uskon KOHDE ei ole Jeesus Kristus ja Hänen TEKONSA, usko on väärä, teki mitä omia tekoja tahansa.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset yrittää käännyttää muiden jenkkilahkojen tapaan kristittyjä omaan harhaoppiseen uskonlahkoonsa erilaisilla kieroilla konsteilla ja opeilla ja villitsevillä hurmoshengillä, joihin moni on erehtynyt menemään mukaan.

      • Anonyymi

        Jenkkilahkojen kohderymä käännyttämiselle on Kristityt.

        Ensin yrittävät vähätellä ja mitätöidä Kristityn kasteen ja uskon.


      • Anonyymi

        Älä nauvu oman kristillisyytesi nimissä, koska et ole sydämestäsi jättäytynyt armoistuimen eteen, vaan olet paha- panettelija. Olet itse se pahin hurmoksesi hengen villiinnytämä muotojumalainen fariseus. Luulet, että olet oikeutettu pilkkapuheinesi esiintymään palstalla.

        Tee parannus. Tämä yleisuskontomme tavallaan on itse jo se harhaoppi. Siitä et pääse mihinkään.


    • Anonyymi

      Paavali oli Jumalan ja Jeesuksen valitsema apostoli.

      Pakkovauvakastetut rienaajat ovat Jumalan hylkäämiä!

      • Anonyymi

        Juudas ja Paavali oli valittuja apostoleita, jolla oli epäkiitollinen erikoistehtävä hoidettaanaan.

        Minkähän takia Jeesus ei kuitenkaan tunnusta Juudasta eikä Paavalia omaksi Karitsan apostoliksekseen?

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juudas ja Paavali oli valittuja apostoleita, jolla oli epäkiitollinen erikoistehtävä hoidettaanaan.

        Minkähän takia Jeesus ei kuitenkaan tunnusta Juudasta eikä Paavalia omaksi Karitsan apostoliksekseen?

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Et ole kristitty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juudas ja Paavali oli valittuja apostoleita, jolla oli epäkiitollinen erikoistehtävä hoidettaanaan.

        Minkähän takia Jeesus ei kuitenkaan tunnusta Juudasta eikä Paavalia omaksi Karitsan apostoliksekseen?

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Sinun pitää opiskella ja pähkäillä, että MIKSI Paavalia ei apostoliksi nimitetä sinne 12- joukkoon. Onko se sulle ollut niin vaikea jäsentää asioita, ja aina onnut näissä asioissa.

        Missä vaiheessa se Paavali tuli mukaan? Mietihän sitä.

        Keitä olivat ne varhaiset apostolit. Alkaako lyyti kirjoittaa korvienvälissä, vai vieläkö on vaikeeta. Eikö oikein rullaa ja ajatukset ole muutakuin hammasrattaita.
        Hieman sama- kuin meidän sihteeri. Valitti, ettei ukolla pyöri päässä, muutakuin hammasrattaat. Ilmeisesti hän kaipasi hieman rutistusta, mutta ei se ukko osannut jäsennellä elämässä muuta, kuin niitä hammasrattaita. Hän oli sinun kaltaisesi.
        Kokonaisuudet ja ymmärryksissä on haaste.

        Mutta, en viitti kaivella vanhoja poikieni tuttipulloja, ja alkaa maitua sinulle lämmittämään.
        Ota selvää ja kysy papiltasi. Hieman on haastetta käsitellä apostolista virkaa- Kuka käyttää "virkanimikettä" Olisiko siellä alkujaan- alkuperä- oppilas tai opiskelija.
        ts. ovat olleet mukana- opiskelleet, oppilas, opetuslapsi- eli se todistaja on apostoli.
        Puristelehan hieman aivojasi.

        Siten myöhemmin Paavali- mukaantulleena on pakanain apostoli- ymmärtääkö hän.
        Ja mitä sitten ikäänkuin taivaan kaksitoista--- apostolia, kertoo synonyyminä sen, että se perusta- minkä he saivat-- oppiin ja julistukseen, on se perusta- josta tämä --- apostolisuus jatkuu. .... SE ei ole sitä, millä haluat ---typistää- aivopieruksesi asian.

        Eli nämä 12 opetuslasta oli matkaseurueessa ja siten - Jumalan valtakunnan sanoman vieviä ihmisiä.


    • Anonyymi

      1.Korinttolaiskirje:
      1:1 Paavali, Kristuksen Jeesuksen kutsuttu apostoli Jumalan tahdosta, ja veli Soostenes

      • Anonyymi

        Paavalin omat todistukset eivät riitä eikä ole päteviä, todistajia tulisi olla vähintään kolme yhtä pitävää todistajaan.

        Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi Karitsan apostoliksi. Se todistus varma ja tosi.

        Paavali eikä Juudas kuulu tähän joukkoon!

        Ilm. 21:14

        Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin omat todistukset eivät riitä eikä ole päteviä, todistajia tulisi olla vähintään kolme yhtä pitävää todistajaan.

        Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi Karitsan apostoliksi. Se todistus varma ja tosi.

        Paavali eikä Juudas kuulu tähän joukkoon!

        Ilm. 21:14

        Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

        Paavalin teot, puheet ja teot todistavat hänen olevan apostoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin omat todistukset eivät riitä eikä ole päteviä, todistajia tulisi olla vähintään kolme yhtä pitävää todistajaan.

        Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi Karitsan apostoliksi. Se todistus varma ja tosi.

        Paavali eikä Juudas kuulu tähän joukkoon!

        Ilm. 21:14

        Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

        Ei tietenkään ja mieti sitä, mutta apostolisuus jatkuu- Pyhä Henki on tässä sitten itse sanoman julistaja- armolahjojen kautta.


    • Anonyymi

      Sapatistit ne noita tekoja uskossa korostavat. Typerää alentua niiden tasolle puhumalla vauvakastetuista. Silloin sortuu harhaoppiseen rienaamiseen ja siitä tulee uskon kuva kuten sapatisteilla.

    • Anonyymi

      Jumalan sana Raamattu on vasta kokonansa totuus.

      Helluntailaiset ja helluntailiikken perustajat Parhami ja Olseni oli maallikoita, jotka yrittivät villitä ihmisä villitsevien hurmoshenkien avulla, jotka kiinnostaa ihmisiä enemmän kuin Jumala sanan totuus ja käskyjen totteleminen.

      • Anonyymi

        Ei sinun Parhamisi on vain sinun harhainen mielipiteesi.
        Koita etsiä apua päästäksesi vaivasta joka kasvattaa vain vihaa.

        Kysymys suurimmasta käskystä
        Matteus. Luku 22:
        34. Kun fariseukset kuulivat, että Jeesus oli tukkinut saddukeuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon.
        35. Sitten yksi heistä, joka oli lainopettaja, kysyi Jeesukselta pannakseen hänet koetukselle:
        36. "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?"
        37. Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi.
        38. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein.
        39. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
        40. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat."


    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.

    • Anonyymi

      Parhamin ja Olsenin kautta levitetty henki ja oppit oli jotain muuta henkeä ja oppia, mitä annetaan ymmärtää.
      Molemmat helluntailiikkeen perustajat ja gurut vietiin vankilaan sodomiasta.
      Factatietoa.

      • Anonyymi

        Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei kristinuskoa perustettu jossain Los Angelesin punaisten lyhtyjen kadulla 100 v. sitten. Kyllä siellä oli ihan muut henget ja voimat asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei kristinuskoa perustettu jossain Los Angelesin punaisten lyhtyjen kadulla 100 v. sitten. Kyllä siellä oli ihan muut henget ja voimat asialla.

        Vastataan samalla mitalla, eikä luterilaisuutta Martin murhaverisiin käsiin, jonka suussa on helvetillinen vauvakidutusjumala. Ei kristinuskoa siihenkään henkeen ja voimaan perustettu.

        Te vain itse sitä perustelette, kun olette rakastunut ihmisten oppiin.


    • Anonyymi

      Ja vauvakastettuja varmasti ei kiinnosta jatkuva asiasta herjaaminen, vaan asialla ovat sapatistit houkuttelemassa omaan harhaoppiinsa.

      • Anonyymi

        Miksi herjaat muita vauvakastetuiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi herjaat muita vauvakastetuiksi?

        Miten?


      • Anonyymi

        Älä viitti vinkua. Kun isoäitini uskossaan, mitä vauvavalelun puute, kun ei kirkon hätäkastetta keritty tehdä, kun ei ollut lapsenpäästäjää. Niin sinun uskontosi mukaan hän itki, että se kuollut lapsi on nyt helvetissä- perisynnin takia kitumassa.

        Yritä nyt tajuta. Olen tuon isoäidin nähnyt silmästä silmään, olen sen hella- uunin edessä ollut ja olen jopa nähnyt hiilloksetkin siinä välillä. Eli MINÄ todistan sinun uskontosi väitteitä vastaan ja siinä SINÄ olet altavastaaja, etkä voi millään puolustaa sitä uskontosi harhaa. Ymmärrä jos se.

        Kirjoitan niin kauan, kun elinpäiviäni on teidän harhaa vastaan. Eli oman äitini, joka kuoli lähes- 100 vuotiaana- ja siunasin hänet haudanlepoonkin, niin HÄN kertoi se alkuperäisen tapahtuman elämästä, kun HÄN kastoi äitinsä itkua- kun siinä lestadiolaisperheessä soudatti kehdossa, nuorempia sisaruksia. MINÄ tiedän, mistä on puhuttu, mitä on kirkonopista uskottu.

        Siksihän se hätäkaste on myös tätäpäivää. koska Martti sen harhan toi- ja antoi hätäkasteen lapsenpäästäjälle, ettei papin tarvitse mennä vahtaamaan synnyttävän äitien helmojen alle- odottamaan pitäisikö ---hänen --- pappina tehdä se hätäkaste. Silloin miehet olivat pappeja.

        Se ei käynyt. Lapsenpäästäjällä oli "virka" .

        kuten tänään..

        Käsitättekö te- vai suljetteko te silmänne totuudelta. ?????????


        HÄTÄ-kaste kertoo jumalasta, väkivaltaisestas jumalasta, joka kiduttaa perisyntiharhan oppijumalana synnytyksiin kuolevat lapset. ---ilman kastetta.

        Sitä kidutusjumalaahan te kirkkonne opissa haluatte puolustaa. Olette valheen todistajia -tuomioksenne. --käsitättekö te- minkä tähden tuomiolla olette Jumalan kasvojen edessä.
        Sanotte HÄNESTÄ väärän valan. Eli Jumala on. on. teidän mielestänne kiduttaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti vinkua. Kun isoäitini uskossaan, mitä vauvavalelun puute, kun ei kirkon hätäkastetta keritty tehdä, kun ei ollut lapsenpäästäjää. Niin sinun uskontosi mukaan hän itki, että se kuollut lapsi on nyt helvetissä- perisynnin takia kitumassa.

        Yritä nyt tajuta. Olen tuon isoäidin nähnyt silmästä silmään, olen sen hella- uunin edessä ollut ja olen jopa nähnyt hiilloksetkin siinä välillä. Eli MINÄ todistan sinun uskontosi väitteitä vastaan ja siinä SINÄ olet altavastaaja, etkä voi millään puolustaa sitä uskontosi harhaa. Ymmärrä jos se.

        Kirjoitan niin kauan, kun elinpäiviäni on teidän harhaa vastaan. Eli oman äitini, joka kuoli lähes- 100 vuotiaana- ja siunasin hänet haudanlepoonkin, niin HÄN kertoi se alkuperäisen tapahtuman elämästä, kun HÄN kastoi äitinsä itkua- kun siinä lestadiolaisperheessä soudatti kehdossa, nuorempia sisaruksia. MINÄ tiedän, mistä on puhuttu, mitä on kirkonopista uskottu.

        Siksihän se hätäkaste on myös tätäpäivää. koska Martti sen harhan toi- ja antoi hätäkasteen lapsenpäästäjälle, ettei papin tarvitse mennä vahtaamaan synnyttävän äitien helmojen alle- odottamaan pitäisikö ---hänen --- pappina tehdä se hätäkaste. Silloin miehet olivat pappeja.

        Se ei käynyt. Lapsenpäästäjällä oli "virka" .

        kuten tänään..

        Käsitättekö te- vai suljetteko te silmänne totuudelta. ?????????


        HÄTÄ-kaste kertoo jumalasta, väkivaltaisestas jumalasta, joka kiduttaa perisyntiharhan oppijumalana synnytyksiin kuolevat lapset. ---ilman kastetta.

        Sitä kidutusjumalaahan te kirkkonne opissa haluatte puolustaa. Olette valheen todistajia -tuomioksenne. --käsitättekö te- minkä tähden tuomiolla olette Jumalan kasvojen edessä.
        Sanotte HÄNESTÄ väärän valan. Eli Jumala on. on. teidän mielestänne kiduttaja.

        ts. olkoon puheenne "on, on, tahi ei, ei!!" ja lisäykset on väärin.
        Siksi helvettikidutusjumalan lepytys hätäkastella, suojellaan helvetiltä, on teidän puheessa, kun siitä puhutte- vauvakasteesta ja perisynnistä- ON - ON.

        Siitähän te todistatte -ettekä voi puolustaa sitä valhetta.

        Jumalanne ON - ON ---- kiduttava- kun vieläkin hoitajat- hätäkastaa sairaalassa lapsen..

        Ikäänkuin elämään - kun ei uskota - Jumalan itsensä luomistyön puhtauteen, jonka sieraimiin on Herra puhaltanut Hengen. Senhän te saastutatte. ---puheillanne- ON - ON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ts. olkoon puheenne "on, on, tahi ei, ei!!" ja lisäykset on väärin.
        Siksi helvettikidutusjumalan lepytys hätäkastella, suojellaan helvetiltä, on teidän puheessa, kun siitä puhutte- vauvakasteesta ja perisynnistä- ON - ON.

        Siitähän te todistatte -ettekä voi puolustaa sitä valhetta.

        Jumalanne ON - ON ---- kiduttava- kun vieläkin hoitajat- hätäkastaa sairaalassa lapsen..

        Ikäänkuin elämään - kun ei uskota - Jumalan itsensä luomistyön puhtauteen, jonka sieraimiin on Herra puhaltanut Hengen. Senhän te saastutatte. ---puheillanne- ON - ON.

        Ja tämä parhamimanaaja juuri on tämä on- on - mies, joka pyrkii puolustamaan kidutusjumalaa- piiloutumalla- parhaminsa- suutodistuksen taakse piiloon, ettei tarvitse hylätä hätäkastetta- vaan käärmeen kielellään julistautuu palstan ääneksi.

        Mitähän hän sitten viimeisellä tuomiolla pohtii, kun pääsee kiristelemään hampaitaan.


    • Anonyymi

      -Aloittajalla on mahausko- eli syö kovasti. Tai vesiusko- jossa pestään kovasti.
      Raamatussa taas usko kerrotaan tulevan kuulemisen kautta.
      Eli kuullaan, mitä Herra haluaa vaikka seurakunnassa Pyhän Hengen kautta puhua.
      Ja kun kuultu usko- saavuttaa ihmisen, myös se saavuttaa sydämen, koska rakkaus- kuvataan sydämeen ja Jumalan lain päämäärä on rakkaus.

      No, lähdetään tutkimaan sitä kuultua Sanaa. Nyt ei puhuta vesisakaramenteista. pesuvesistä, vaan uskosta sijaiseen, lunastajaan ja Golgatan sovitusvereen. Aloittajalle tämä on hämmästyttävän uutta.
      Eli todistetaan rukoillen, aloittajankin edestä, että pelastuisi, ettei vain hätäkastehelvettijumalan omavanhurskaus- vesipesua aina pidä harhana perisyntiä pesemään heidän, hakea. .. Vaan näkisivät omat synnit- mitä Golgatalla on Jeesus sovittanut, ja HÄNTÄ pitää seurata....


      Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat. Sillä minä todistan heistä, että heillä on [olisi] kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan; sillä kun >>he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle. <<<<
      Sillä Kristus on lain [myös perinneopin sakramenttilain] loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo. Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä. Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas, tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista. Mutta mitä se sanoo?

      >>>"Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.<<<< -----tämä oli aloittajalle vaikeeta- eli SANA- ja suu - sekä sydän.
      (Rom 10:1-8) Hänen luulo puheensa vain jauhaa aina pääuskoa ja pilkkaa helluntailaisuutta. Kun lähes- viisikymmentävuotta elin puolisoni rinnalla, hän oli helluntalainen, hänen uskonsa oli Kristuksen kalliin verensovitususkoa, minkä lepoon hän meni kuoleman uneen hautaan odottamaan ylösnousemusaamua.

      Eli älä viitti väänttää valheelliseen muotoon helluntai- uskoa- mitä siellä on opetettu.
      En sivullisena hyväksy, että puolisoni uskoa tallotaan sikakaukaloon pakanallisesti.
      Siinä häpäistään näin Pyhän Hengen työtä - vaikka hänen kohdaltaan.
      Kestääkö rahkeesi mennä valheesi kanssa viimeiselle tuomiollesi?

    • Anonyymi

      Room 10 : 10
      " sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustamisella pelastutaan. "

      • Anonyymi

        Paavali on tarkoittanut hebreaksi sydämen uskollisuutta ja suun tunnustamista. Uskollisuus tarkoittaa Jumalan käskyjen noudattamista.


      • Anonyymi

        Jer 31:33 "Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.


      • Anonyymi

        Heb 2:4 vanhurskas saa elää, kun hän pysyy uskollisena.

        Room 1:17 Onhan kirjoitettu: "Uskosta vanhurskas saa elää."
        ---
        2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.


      • Anonyymi

        Raamatussa verrataan sydämen uskoa rakennukseen,. Rakennuksella pitää olla luja perusta, joka voi olla vain Jumalan sana. Sinun on ymmärrettävä mitä luet ja mitä se sinulle henkilökohtaisesti merkitsee. Vain se johtaa sisäistettyyn ja omaksuttuun sydämen uskoon, eli vakaumukseen. Fiiliksille rakennettu usko on kuin höttömaalle rakennettu talo, joka hajoaa ensimmäisen myrskyn tultua. Uskova toki tunnustaa uskonsa, mutta pelastus tulee yksin Kristuksen kautta. Siihen ei voi itse mitään lisätä. Yksi irrallinen lause tekee harvoin oikeutta raamatun ilmoitukselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali on tarkoittanut hebreaksi sydämen uskollisuutta ja suun tunnustamista. Uskollisuus tarkoittaa Jumalan käskyjen noudattamista.

        Sydämen usko = sen sisäistäminen ja noudattaminen omassa elämässä.


    • Anonyymi

      Paavali evankelioi Väli-Meren ympäristön.

      Täällä rienaavat sohvaperunat eivät pääse sohvaltaan poistumaan, kun ovat humalassa.
      Paavalia he jaksavat rienata!

    • Anonyymi

      1.Joh.3:
      10. Tästä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan, ketkä Paholaisen lapsia: se, joka ei tee Jumalan tahtoa, ei ole Jumalasta, ei siis myöskään se, joka ei rakasta veljeään.

    • Anonyymi

      Parhami evankelioi koko Los Angelesin huorakadun, mistä tavattiin itse teosta.

    • Anonyymi

      Jos joku väittää, ettei Raamattu ole 100% totuus niin sääliksi käy.

      Tällainen ihiminen on silloin kuin syntymästään saakka sokea, joka väittää ettei ole mitään väriä, kauneutta, tähtiä, kuuta ymv. Vedoten, siihen ettei ole koskaan niitä nähnyt.

      Raamattu on niin valtaisa kokonaisuus, että siinä on voima muuttaa ihminen. Avata silmät ja saada ihminen ymmärtämään, että Jeesus ristilla, Hänen kuolema ja ylösnousemus uolleista on ainoa toivo, lohtu ja ilo ihmiselle.

      Jos et usko niin kokeilehan... ja ala lukemaan UT:a, psalmeja, sanalaskuja.... Lue säännöllisesti niin joku kerta tulet varmasti puhutelluksi ja tajuat, että Jumalan Sana on totuus. Älä pelkää vaan tartu tarjoukseen....

      Ateistit ei varmaan ole koskaan lukeneet tuota heidän "koraaniaan" eli Darwinin kirjaa: Lajien synty.

      Jos ei niin eivät ole jäneet mistään vaille. Sillä siinä on yksinomaan 696 oletusta ja sanotaanhan sielläkin n. 60 kertaa "uskoa". Eli tiedekuva darwinismista on harhaa.
      Vanhaa laulua siteeraten: " Vain pelkää harhaa...."

      Kaikkea hyvää sinulle toivoen !

      • Anonyymi

        Pidät siis käärmeen puhetta paratiisissa 100% totena, että mitään perisyntiä ei ole olemassa. Jumala valehtelee, kun niin puhui, että ihmiset kuolevat ja tulevat syntisiksi kun Aadami ja Eeva rikkovat Jumalan käskyn heti siellä paratiisissa?


    • Anonyymi

      Aloittaja on sellainen jaetta käyttävä puhuja, jolla pönkkää vain omia näkemyksiä.
      Raamattu on jotain muuta, kuin yksi jae ja siitä höpötys.

      Mutta, onhan se kullakin jotenkin tyhjänpäiväistä aikaansa saatava purettua, kun ei kerkiä, eikä kykene menemään kenttätyöhön, vaikka viemään vanhusta ulos.
      Silloinhan on oltava jakeita - yhtä tuonne, toinen tuonne viskova uskonnollinen ihminen.

      Sitä luulee olevansa tärkeällä asialla.

      Mutta, kuka sellaista kiittää Isän edessä taivaissa. Vaikka se vanhus- josta käytin ajatukseen eräänlaista merkitystä, jäi tupaan - eikä uskovaa näkynyt, vaikka hän sitä Herralta pyysi.

      Eli jätit lähimmäisesi vain oman agendasi tähden avittamatta.

      Miksiköhän tänään on niin paljon yksinäisyyttä ihmisillä ja hyvin vähän heitä, joilla olisi aikaa- että kävisivät katsomassa- katsottavia...... Leivisköistähän on kyse.

    • Anonyymi

      Room 10 : 9
      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi, ja uskot sydämessäsi , että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut.

    • Anonyymi

      Sapatisteilla ihme jutut. Tuskin ymmärtävät itsekään mitä sopertavat ja mistä.

    • Anonyymi

      Room 10 : 17
      Usko tulee siis kuulemisesta, , mutta kuuleminen Kristuksen Sanan kautta

      • Anonyymi

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


    • Anonyymi

      Helluntailaisten usko on käännyttämällä aikaansaatua harhaoppista lahkouskoa.

      "Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette."

      • Anonyymi

        Anabaptistinen uudestikaste lahkoon tuo vieraan hengen ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anabaptistinen uudestikaste lahkoon tuo vieraan hengen ihmiseen.

        Luterilaisten ei tarvitse julistaa evankeliumia, koska pakkovauvakaste pelastaa.
        Siksi Suomi on Sodoma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisten ei tarvitse julistaa evankeliumia, koska pakkovauvakaste pelastaa.
        Siksi Suomi on Sodoma.

        Suomi on sodoma juuri uudestikastettujen pedofiilien takia jotka haukkuvat uskovia pakkovauvakastetuiksi. Uudestikastajien evankeliumin sisältä on Kristuksen omien rienaaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisten ei tarvitse julistaa evankeliumia, koska pakkovauvakaste pelastaa.
        Siksi Suomi on Sodoma.

        Kaste on osa evankeliumiua. Siksi eräskin uudestikastastaja on kirjoittanut kirjan "Evankeliumin kaste"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on sodoma juuri uudestikastettujen pedofiilien takia jotka haukkuvat uskovia pakkovauvakastetuiksi. Uudestikastajien evankeliumin sisältä on Kristuksen omien rienaaminen

        Lutarilaisten päänusko tulee otsaa kastelemalla. " Kun vesitippa otsalle tipahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on sodoma juuri uudestikastettujen pedofiilien takia jotka haukkuvat uskovia pakkovauvakastetuiksi. Uudestikastajien evankeliumin sisältä on Kristuksen omien rienaaminen

        Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli liitossa Sodoman kuninkaan kanssa.

        Molemmat oli täynnä helluntailaisuuden henkeä ja heidät vietiin vankilaan sodomiasta.

        Parhami v. 1907 ja Olseni 1925.

        Eihän se voi olla pelkkää sattumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lutarilaisten päänusko tulee otsaa kastelemalla. " Kun vesitippa otsalle tipahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa".

        Arvon inttäjäeksyttäjä tarkoittaa helluntailaisten päänusko, sillä sen kohde on vesitipat ja tuo loru on sen itse keksimä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli liitossa Sodoman kuninkaan kanssa.

        Molemmat oli täynnä helluntailaisuuden henkeä ja heidät vietiin vankilaan sodomiasta.

        Parhami v. 1907 ja Olseni 1925.

        Eihän se voi olla pelkkää sattumaa.

        2. Tess. 2:11

        Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.


    • Anonyymi

      Apostolien teoissa ei muuta uskoa ollutkaan kuin kuulemisen kautta tulevaa.

      Roomalaiskirje:
      10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

      • Anonyymi

        Oikea usko on kasteen lahjan Pyhän Hengen yksi tärkeä ominaisuus: usko, toivo, rakkaus, rauha ja ilo on Hengen hedelmiä, lahjoja ja siunauksia.


    • Anonyymi

      Ei se helluntailaisten usko ole suinkaan päänuskoa, niinkuin luterilaisilla, vaan sydämen uskoa.
      Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

      • Anonyymi

        Anteeksi, piti kirjoittaa "Ei se luterilaisten usko ole suinkaan päänuskoa, niinkuin helluntailaisilla, vaan sydämen uskoa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, piti kirjoittaa "Ei se luterilaisten usko ole suinkaan päänuskoa, niinkuin helluntailaisilla, vaan sydämen uskoa"

        Selitä, miten vesi menee sydämeen, vai onko luterilssuus sittenkin vain pääuskontoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, piti kirjoittaa "Ei se luterilaisten usko ole suinkaan päänuskoa, niinkuin helluntailaisilla, vaan sydämen uskoa"

        Kristitty eli Kristuksen verensuojaan kastettu lapsi on saanut kasteessa luvatun Pyhän Hengen lahjan. Pyhä Henki on uskon Henki, mikä pitää uskon yhteyttä Hengen tasolla ihmisen ja Jumalan välillä. Pyhä Henki on lasten lahja. Lapsilla on etuoikeus saada Pyhän Hengen lahja.

        Jumala on Henki.

        Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

        Mark. 2:22

        Eikä kukaan laske uutta viiniä vanhoihin leileihin. Silloinhan viini rikkoo ne ja sekä viini että leilit menevät hukkaan. Ei, uusi viini on laskettava uusiin leileihin."

        Gal. 5:22

        Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, piti kirjoittaa "Ei se luterilaisten usko ole suinkaan päänuskoa, niinkuin helluntailaisilla, vaan sydämen uskoa"

        No tunnustatko siis julkisesti Jeesuksen Herraksesi ja syntiesi Vapahtajaksi, kun joku sitä kaduilla kulkiessasi sinulta kysyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tunnustatko siis julkisesti Jeesuksen Herraksesi ja syntiesi Vapahtajaksi, kun joku sitä kaduilla kulkiessasi sinulta kysyy?

        Lutku uskoo salaa kun häpeää uskoaan.


      • Anonyymi

        Parhamin ja Olsenin sydämen uskominen tarkoitti homoseksuaalisuutta nuorten poikien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, piti kirjoittaa "Ei se luterilaisten usko ole suinkaan päänuskoa, niinkuin helluntailaisilla, vaan sydämen uskoa"

        Jeesus ei opettanut aivot narikassa kristillisyyttä Hän opetti: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi' eli KOKO OLEMUKSELLASI. Helluntailaiset lainaavat Paavalia opettaessaan: "Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta." Luterilainen paljastaa nyt tietämättömyytensä.


    • Anonyymi

      Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

    • Anonyymi

      Luterilaiset, ja sinut mukaan lukien, on kastettu isän ja pojan ja pyhän hengen nimeen, joka on luterilaisten käyttämä nimi saatanasta; luterilaisuuden kasteen armon alkajasta.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on demoninen uskonlahko, minkä pahat miehet perusti Amerikassa 1900-luvun alussa.

      • Anonyymi

        Joka yhtyy porttoon tulee yhdeksi ruumiiksi ja hengeksi hänen kanssaan.

        Valit. 5:7

        Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.


    • Anonyymi

      >> Helluntailaisten päänusko tulee kuulemisesta <<

      Voi hyvät hykkyrät! Herra itse antakoon sinulle ymmärrystä. Koska sanan ja Jeesuksen äänen kuulemisesta Raamattu nimenomaan puhuu.

      Pyhä Henki on useasti minuakin ohjannut sisäisellä äänellä. Sen ansiosta tiedän esim. jo nyt sen, että työpaikkani, joka on ollut aika vaikea ja raskas, vaihtuu ensi talveen mennessä uuteen. Ja samalla tavalla Hän on ohjannut minua monen monituiset kerrat. Myös uskoon tulin kuullessani Pyhän Hengen kutsun.

      "Minun lampaani kuulevat minun ääneni"
      - Jeesuksen psta -

      • Anonyymi

        Ei ole pelastavaa uskoa tuo. Oma usko ei pelasta eikä edes Jumalalta tulleet siunaukset. Turvautuminen Jeesuksen TEKOON on Ainoa TIE pelastukseen. Onnistunut vaelluskaan ei pelasta, koska ei ole Jumalan lupausta siihenkään, vaikka uskova pyrkii yhä parempaan elämän vanhurskauteen, se ei kuitenkaan Jumalan edessä riitä, eikä lisää Jeesukseen Kristukseen mitään.
        Omiin tekoihinsa vetoava tuomitaan syntisenä kadotukseen.


    • Anonyymi

      Ap voi aloittaa Raamatun lukemisen ihan alusta asti uudelleen, koska hän ei näy joko muistavan, osaavan tai uskovan Jumalan omaa sanaa. Sillä VTsta asti on Jumala puhunut ihan konkreettisesti omalle kansalleen.

      Raamattu jopa vahvistaa sen, että Jumala voi puhua ihmisen kanssa:

      5. Moos. 5:24
      te sanoitte: 'Katso, Herra, meidän Jumalamme, on antanut meidän nähdä kirkkautensa ja valtasuuruutensa, ja me olemme kuulleet hänen äänensä tulen keskeltä. Tänä päivänä me olemme nähneet, että Jumala voi puhua ihmisen kanssa, ja tämä jää kuitenkin henkiin.

      • Anonyymi

        Saatana puhui Parhamin ja Olsenin kautta ja houkutteli ihmisiä mukaansa helluntailaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana puhui Parhamin ja Olsenin kautta ja houkutteli ihmisiä mukaansa helluntailaiseksi.

        13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.


    • Anonyymi

      Parhaimin ja Olsenin usko oli sitä alapään uskoa enemmänkin.

      • Anonyymi

        Gal.5 hurmoslahkojen usko on lihan himojen ja tekojen hengen voimavaikutuksia...lahkot..eivät peri Jumalan valtakuntaa.


      • Anonyymi

        Luterilaisten usko on nykyisin alapään uskoa vihitään homoja ja pidetään sateekaarimessuja.
        Pakkovauvakastettu rienaaja montako kertaa olet käynyt sateekaarimessussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisten usko on nykyisin alapään uskoa vihitään homoja ja pidetään sateekaarimessuja.
        Pakkovauvakastettu rienaaja montako kertaa olet käynyt sateekaarimessussa?

        Useamman kerran kylvetetty pedo haluaa taas vauvoja, ja vihkiä homoja

        Ilmeisesti helluntaiseurakunta järjestää sateenkaarimessuja häntä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useamman kerran kylvetetty pedo haluaa taas vauvoja, ja vihkiä homoja

        Ilmeisesti helluntaiseurakunta järjestää sateenkaarimessuja häntä varten.

        Pakkovauvakastettu rienaaja tutkipa kirkkosi toimia. Pelkääkö pakkovauvakastettu että koskettelen sen lapsia.
        Vauvakaste on vitsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useamman kerran kylvetetty pedo haluaa taas vauvoja, ja vihkiä homoja

        Ilmeisesti helluntaiseurakunta järjestää sateenkaarimessuja häntä varten.

        Miksihän jonglööri ei pysty hillitsemään halujaan vaivoihin? Hänen kannattaisi siirtyä ongelmistaan lestadiolaisuus-palstalle. Heillä hän on paljon lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksihän jonglööri ei pysty hillitsemään halujaan vaivoihin? Hänen kannattaisi siirtyä ongelmistaan lestadiolaisuus-palstalle. Heillä hän on paljon lapsia.

        Onko tuon pakkovauvakastetuista, vauvakasteesta ja sateenkaarimessuista jankkaavan helluntailaisen nimi jonglööri? Hänellä on kyllä joku makkomielle selvästi noihin asioihin. Tosin en usko että lastadiolaisuus-palsta on se ratkaisu hänen ongelmiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuon pakkovauvakastetuista, vauvakasteesta ja sateenkaarimessuista jankkaavan helluntailaisen nimi jonglööri? Hänellä on kyllä joku makkomielle selvästi noihin asioihin. Tosin en usko että lastadiolaisuus-palsta on se ratkaisu hänen ongelmiinsa.

        Kyllä sen pitäisi ainakin hoitoon mennä. Sama koskee paria muutakin helluntailaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen pitäisi ainakin hoitoon mennä. Sama koskee paria muutakin helluntailaista.

        Etenkin tätä uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -pelleä jolla on myös kova halu vauvoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenkin tätä uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -pelleä jolla on myös kova halu vauvoihin

        Luterilaisuus on Jeesuksen omia vainoava ja murhaava pakanauskonto, jolla ei ole mitään tekemistä Sanan opetuksen kanssa.
        Paltaal luterilset toimivat aiva kuten heidä n isäntä:meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.
        Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta
        Itse kukin voi nähdä kuinka luterilaiset syyttävät Jeesuksen seuraajia, niitä jotka pitäytyvät Sanaan.
        Luterilaiset ovat ovat palstalla ajamassa takaa niitä, jotka ovat syntyneet Jumalasta.
        Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan,
        Luterilaiset ova saatanan lapsia!!!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkovauvakastettu rienaaja tutkipa kirkkosi toimia. Pelkääkö pakkovauvakastettu että koskettelen sen lapsia.
        Vauvakaste on vitsi!

        Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat. Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen pitäisi ainakin hoitoon mennä. Sama koskee paria muutakin helluntailaista.

        Luterilaiset murhaajat ovat rakentaneen kirkot Lutherin nimelle ja korottaneet jumalattoman murhamiehen opit Jumalan Sanan rinnalle ja yläpuolelle.
        Luterilainen kirkko on toiminut kuin Jeesus varoitti fariseuksia: Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita, Voi teitä, kun te rakennatte profeettain hautakammioita, ja teidän isänne ovat heidät tappaneet!
        Alttarin alla on myös miljoonat Lutherin nimessä mestatut: Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisuus on Jeesuksen omia vainoava ja murhaava pakanauskonto, jolla ei ole mitään tekemistä Sanan opetuksen kanssa.
        Paltaal luterilset toimivat aiva kuten heidä n isäntä:meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.
        Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta
        Itse kukin voi nähdä kuinka luterilaiset syyttävät Jeesuksen seuraajia, niitä jotka pitäytyvät Sanaan.
        Luterilaiset ovat ovat palstalla ajamassa takaa niitä, jotka ovat syntyneet Jumalasta.
        Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan,
        Luterilaiset ova saatanan lapsia!!!"

        Kuten näistä kirjoituksista nähdään, helluntailaisuus on Jeesuksen omien vainomista. Pakanallinen helluntailaisuus perustuu tappamiseen ja luterilaisten lapsiin kohdsituvaan uhkailuun kuten yllä näemme.

        Helluntailaiset vainovavat Jeesuksen omia ja vihaavat silmittömästp jokaista uudestisynytnyttä kristittyä. Tuokin kirjoitus kertoo siitä, tällaista ei kukaan Jeesuksen oma kirjoittaisi: "Luterilaiset ova saatanan lapsia!!!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat. Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.

        Täällä pilkataan luterilaisia ja sanotaan heitä saatanan lapsiksi, uhkaillaan ja nimitellään

        Onneksi jokunen tällainen viesti on täältä postetukin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaiset murhaajat ovat rakentaneen kirkot Lutherin nimelle ja korottaneet jumalattoman murhamiehen opit Jumalan Sanan rinnalle ja yläpuolelle.
        Luterilainen kirkko on toiminut kuin Jeesus varoitti fariseuksia: Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita, Voi teitä, kun te rakennatte profeettain hautakammioita, ja teidän isänne ovat heidät tappaneet!
        Alttarin alla on myös miljoonat Lutherin nimessä mestatut: Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"

        Lutherin nimelle ei ole kirkkoa perustettu. Lutherilla ei ole omia oppeja vaan hän pitäytyi Raamatussa. Luterilaisuus on paluuta Raamattuun. Sen sijaan uudestikastajat ottavat Raamatun rinnalle mm mormonin kirjat ja ihailevat jumlattomien sodomiaa harjoittavien perustajien keksimillä opeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lutherin nimelle ei ole kirkkoa perustettu. Lutherilla ei ole omia oppeja vaan hän pitäytyi Raamatussa. Luterilaisuus on paluuta Raamattuun. Sen sijaan uudestikastajat ottavat Raamatun rinnalle mm mormonin kirjat ja ihailevat jumlattomien sodomiaa harjoittavien perustajien keksimillä opeilla

        OIletko koskaan nähnyt kirkkoja, jotka nimittävät itseään luterilaseksi kirkoksi? Eikö sana luterilainen tarkoita Luthein kaltainen ja Lutheria seuraava kirkko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIletko koskaan nähnyt kirkkoja, jotka nimittävät itseään luterilaseksi kirkoksi? Eikö sana luterilainen tarkoita Luthein kaltainen ja Lutheria seuraava kirkko!

        Luterilainen kirkko saa nimensa Lutherin tekmästä löydöstä jonka moni muukin on tehnyt: pelastus Kristuksen kautta ilman lain tekoja.

        "Eikö sana luterilainen tarkoita Luthein kaltainen ja Lutheria seuraava kirkko!"

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisten usko on nykyisin alapään uskoa vihitään homoja ja pidetään sateekaarimessuja.
        Pakkovauvakastettu rienaaja montako kertaa olet käynyt sateekaarimessussa?

        Parhami ja Olseni ei tyytynyt heiluttelemaan mitään lippuja, ne meni heti asiaan.

        Molemmat helluntailiikkeen perustajat kun vietiin vankilaan sodomiast.

        Parhami v. 1907 ja Olseni v. 1925 Helsingissä.


    • Anonyymi

      Uskon Lutherin ja sitä ennen apostoli Paavalin pelastuneen.
      En usko helluntailaisten pelastuvan. Heillä ei ole oikeaa Henkeä ainakaan täällä.
      Jokaisessa 'vanhassa' kirkkokunnassa on ainakin jäännös.
      Helluntailaiset eivät osaa kertoa, miksi he pelastuisivat, tai ainakin luulevat väärin kaikin tavoin ja ydinasian väistäen!

      • Anonyymi

        Erikoista että he julistavat täällä olevansa ainoita pelastujia. Kuulemme luterilainen uskova ei pelastu eli usko Jeesukseen ei määrä helluntailaisuudessa mitään. Siitäkin voi tosiaan päätellä että ihan toinen henki heillä on mitä Raamatussa


      • Anonyymi

        Taivaassa ei ole yhtä ainoaa murhaajaan, ei edes Lutheria!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaassa ei ole yhtä ainoaa murhaajaan, ei edes Lutheria!

        Onneksi sinä et päätä siitä ketä siellä on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaassa ei ole yhtä ainoaa murhaajaan, ei edes Lutheria!

        Jos Luther ei ollut murhaaja, niin kuka sitten on?? Luther pysyi ahdistuneen aggressiivisena ja ristiriitaisena miehenä elämänsä loppuun asti. Vaikka hänen ei tiedetä itse suoraan osallistuneen mihinkään väkivaltaisuuteen, hän lietsoi vihaa ja väkivaltaa sumeilemattoman rasististen puheidensa ja kaikkia vihollisia avoimesti demonisoivien tekstiensä kautta
        Luther kumppaneineen luopuivat näennäisestäkään pidättyväisyydestä väkivallan suhteen.
        Luther käski paitsi teloittaa ja joskus jopa kiduttaa ja hakata kappaleiksi anabaptisteja, katolisia kellokkaita talonpoikaiskapinallisia, juutalaisia, turkkilaisia jne.
        Lutherilla oli suunnilleen yhtä mutkaton ja pragmaattinen suhtautuminen väkivaltaan kuin katolisella kirkolla, jota vastaan itse kapinoi. Väkivalta itsessään ei kuulunut reformaation olennaisiin kiistakysymyksiin. Luther ei juuri problematisoinut väkivaltaa, kunhan sille löytyi myös esivallan kannalta järkevät syyt. Jumala oli monestakin syystä hirvittävän vihainen ja maalliset ruhtinaat olivat Korkeimman vihan palvelijoita, ”Jumalan hirttomiehiä”. Heidän pyhä velvollisuutensa oli käyttää miekkaa Jumalan puolesta. Siksi aseiden siunaaminen on luterilaisessa perinteessä yleensä ollut niin itsestään selvä ja eettisesti ongelmaton asia.
        Maailmallisen miekan ja esivallan tulee tappaa avioliiton rikkoja. Sillä, joka rikkoo avioliittonsa, hän on jo itse erottanut itsensä ja on pidettävä kuolleena miehenä.[
        aikka Luther oli ainakin epäsuorasti itse vastuussa talonpoikaiskapinasta, hän valitsi pysyä itseään suojelevien ruhtinaitten rinnalla, ja vaati heitä vastaan kapinoivan köyhälistön väkivaltaista kukistamista.
        Myös kapinallinen ihminen, josta sellaista voidaan todistaa, on jo Jumalan ja keisarin pannassa, niin että se tekee oikein ja hyvin, joka ensimmäisenä sellaisen tappaa. Sillä itse kukin ihminen on sekä ylituomari että pyöveli, kun on kysymyksessä julkinen kapinannostaja,.. Sen tähden on nyt iskettävä, kuristettava ja pistettävä kuoliaaksi – salaa ja julkisesti – kuka vain osaa, ja ajateltava, että ei voi olla toista sen myrkyllisempää, vahingollisempaa, saatanallisempaa kuin kapinallinen ihminen; niin kuin lyödään kuoliaaksi hullu koira: ellet sinä tapa (häntä), niin hän tappaa sinut ja koko maan sinun kanssasi.[4]
        Talonpoikaiskapinan jälkiselvittelyissä tapettiin noin 100 000 kapinallista. Väestömäärään suhteutettuna se vetää vertoja viime vuosisadan kauheimpiin kansanmurhiin.
        Luther ei luultavasti voinut edes kuvitella elämää ilman pyhitettyä väkivaltaa. Siinä mielessä hän oli täysin aikansa lapsi ja ikivanhan saatanallisen kaaos) voitetaan vain järjestystä palauttavalla hyvällä väkivallalla:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Luther ei ollut murhaaja, niin kuka sitten on?? Luther pysyi ahdistuneen aggressiivisena ja ristiriitaisena miehenä elämänsä loppuun asti. Vaikka hänen ei tiedetä itse suoraan osallistuneen mihinkään väkivaltaisuuteen, hän lietsoi vihaa ja väkivaltaa sumeilemattoman rasististen puheidensa ja kaikkia vihollisia avoimesti demonisoivien tekstiensä kautta
        Luther kumppaneineen luopuivat näennäisestäkään pidättyväisyydestä väkivallan suhteen.
        Luther käski paitsi teloittaa ja joskus jopa kiduttaa ja hakata kappaleiksi anabaptisteja, katolisia kellokkaita talonpoikaiskapinallisia, juutalaisia, turkkilaisia jne.
        Lutherilla oli suunnilleen yhtä mutkaton ja pragmaattinen suhtautuminen väkivaltaan kuin katolisella kirkolla, jota vastaan itse kapinoi. Väkivalta itsessään ei kuulunut reformaation olennaisiin kiistakysymyksiin. Luther ei juuri problematisoinut väkivaltaa, kunhan sille löytyi myös esivallan kannalta järkevät syyt. Jumala oli monestakin syystä hirvittävän vihainen ja maalliset ruhtinaat olivat Korkeimman vihan palvelijoita, ”Jumalan hirttomiehiä”. Heidän pyhä velvollisuutensa oli käyttää miekkaa Jumalan puolesta. Siksi aseiden siunaaminen on luterilaisessa perinteessä yleensä ollut niin itsestään selvä ja eettisesti ongelmaton asia.
        Maailmallisen miekan ja esivallan tulee tappaa avioliiton rikkoja. Sillä, joka rikkoo avioliittonsa, hän on jo itse erottanut itsensä ja on pidettävä kuolleena miehenä.[
        aikka Luther oli ainakin epäsuorasti itse vastuussa talonpoikaiskapinasta, hän valitsi pysyä itseään suojelevien ruhtinaitten rinnalla, ja vaati heitä vastaan kapinoivan köyhälistön väkivaltaista kukistamista.
        Myös kapinallinen ihminen, josta sellaista voidaan todistaa, on jo Jumalan ja keisarin pannassa, niin että se tekee oikein ja hyvin, joka ensimmäisenä sellaisen tappaa. Sillä itse kukin ihminen on sekä ylituomari että pyöveli, kun on kysymyksessä julkinen kapinannostaja,.. Sen tähden on nyt iskettävä, kuristettava ja pistettävä kuoliaaksi – salaa ja julkisesti – kuka vain osaa, ja ajateltava, että ei voi olla toista sen myrkyllisempää, vahingollisempaa, saatanallisempaa kuin kapinallinen ihminen; niin kuin lyödään kuoliaaksi hullu koira: ellet sinä tapa (häntä), niin hän tappaa sinut ja koko maan sinun kanssasi.[4]
        Talonpoikaiskapinan jälkiselvittelyissä tapettiin noin 100 000 kapinallista. Väestömäärään suhteutettuna se vetää vertoja viime vuosisadan kauheimpiin kansanmurhiin.
        Luther ei luultavasti voinut edes kuvitella elämää ilman pyhitettyä väkivaltaa. Siinä mielessä hän oli täysin aikansa lapsi ja ikivanhan saatanallisen kaaos) voitetaan vain järjestystä palauttavalla hyvällä väkivallalla:

        Kaikki olemme lainrikkojia ja sitä kautta murhaajia, varkaita jne jne

        Jeesuksessa on syntien anteeksianto.

        Luther ei kuulu tälle palstalle sinänsä, koita pysyä asiassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinä et päätä siitä ketä siellä on!

        Onneksi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki olemme lainrikkojia ja sitä kautta murhaajia, varkaita jne jne

        Jeesuksessa on syntien anteeksianto.

        Luther ei kuulu tälle palstalle sinänsä, koita pysyä asiassa

        Tuntuu etä yksi jos toinenkin hellari ei onnistu pysymään asiassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki olemme lainrikkojia ja sitä kautta murhaajia, varkaita jne jne

        Jeesuksessa on syntien anteeksianto.

        Luther ei kuulu tälle palstalle sinänsä, koita pysyä asiassa

        Eivät kaikki ihmiset ole helluntailaisten kaltaisia lainrikkojia.

        Mark. 2:17

        Jeesus kuuli sen ja sanoi: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan hurskaita, vaan syntisiä."


    • Anonyymi

      Helluntailaiset herjaavat työkseen Kristillisiä vanhoja kirkkokuntia.

      • Anonyymi

        Katolinen kirkko ja Luterilainen kirkko ovat pedofiilikirkkoja!


      • Anonyymi

        Et ilmeisesti tunne helluntailaisia enemmin, koska olet saanut heistä väärän käsityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katolinen kirkko ja Luterilainen kirkko ovat pedofiilikirkkoja!

        Helluntaikirkko on pedofiilikirkko


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei kaikki riko lakia. Joillekin ne on helppo täyttää. Muut taasen ovat kadotuksem tiellä kun eivät lakia täytä.

    • Anonyymi

      Raamatu on Jumalan ilmoitus ihmisille. Uusi Testamentti on ymärrykseksi meille, jotka elämme tätä aikaa
      Luuk. 11:
      28.Siihen Jeesus sanoi: "Niin, autuaita ovat kaikki, jotka kuulevat Jumalan sanan ja noudattavat sitä."

      • Anonyymi

        Sapatisteille kaikki vähänkin lakiin vivahtava vain on Jumalan sanaa. Kaikki mikä taasen liittyy henkeen, on herjattavaa.


    • Anonyymi

      Room 10 : 17
      Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen Sanan kautta

      • Anonyymi

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


      • Anonyymi

        Eli usko tulee kuulemisesta ja uskovien upotuskasteelle meno on uskon teko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli usko tulee kuulemisesta ja uskovien upotuskasteelle meno on uskon teko.

        Fariseukset menivät uskovien upotuskasteelle, mutta Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, koska tarjolla oli vain katuvien syntisten kaste.
        Johannes kutsui lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi.


    • Anonyymi

      Parhamin morsei oli nuori leikattu Juutalalaipoika. Sai syytteen sodomiasta v. 1907.

      Olseni piti kahta nuorta seurakunnan poikaa homosuhteessa ja sai 6 kk linnatuomion ja karkotuksen Norjaan v. 1925.

      • Anonyymi

        Pakkovauvakastettu menetkö huomenna seurakuntasi sateekaarimessuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkovauvakastettu menetkö huomenna seurakuntasi sateekaarimessuun?

        Useamman kerran kylvetetty on taas vauvojensa lumoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useamman kerran kylvetetty on taas vauvojensa lumoissa

        Useamman kerran kylvetetty käy sateenkaarimessuissa


    • Anonyymi

      Sapatisteilla ovat herjat saman toistoa. Eikä edes perustu Mooseksen lakiin.

    • Anonyymi

      Ihminen saadaan kääännyttämällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa. Lahkousko on harhaoppinen usko, johon kenenkään ei pidä tulla helluntailaisten uskoon.

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      • Anonyymi

        Siksi pitääkin herjata että on tekoja. Siitä aivan varmasti siinä onkin kyse. Sellaisesta täydellisestä omavanhurskaudesta se kertoo.


      • Anonyymi

        Literilaisuudessa ei suvaita uskoa.
        Pakkovauvakaste pelastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Literilaisuudessa ei suvaita uskoa.
        Pakkovauvakaste pelastaa.

        Mikä on literilaisuus, kenties helluntailaisuuden haara?

        Siellä ei tosiaan uskoa suvaita, kuten tuo vauvoja haluava myönsi


    • Anonyymi

      On tietenkin surullista jos ihminen ymmärtää uskon teot sellaisiksi, että pitää herjata muita. Kuvittelee että sanan mukaan eläminen on sitä sekä siten pyhittyy sekä kulkee taivastietä. Voi hyvinkin olla että kyse on aivan toisenlaisista teoista, hengen toimista Jumalan armossa ja kirkaudessa eikä suinkaan niiden herjaamista.

      • Anonyymi

        Uskonnolliset - heitä löytyy joka kirkkokunnasta - kuvittelevat uskonnon olevan sormi ojossa opettamista ja tuomitsemista. Jeesus itse kuitenkin sanoi: minä en tullut tuomitsemaan maailmaa, vaan pelastamaan. Paavalin mukaan uskovat ovat Kristuksen lähettiläitä. Lähettiläs ei ole tuomari tai edes opettaja. Kristuksen lähettilään pitäisi elää Jumalan armossa ja rakkaudessa, että hän voisi välittää hyvää uutista niistä muille. Meidän ei tarvitse pelotella tai uhkailla ihmisiä Jumalan luo. Jumalan rakkaus vetää puoleensa paremmin kuin pelko.


    • Anonyymi

      Room 10 : 17
      Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen Sanan kautta.

    • Anonyymi

      Luterilainen lapsikasteen sakramentti on luulouskovaisuutta ja näin ollen pelkkää pään uskoa.

      • Anonyymi

        Luterilaisuudessa ei ole erikseen mitään lapsikasteen sakramenttia. Mutta helluntailaisille usko Kristuksen kuolemaan on vain luulouskoa


      • Anonyymi

        Sehän on uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa!

        Ai tuoko, joka sai uskon otsaa kastelemalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tuoko, joka sai uskon otsaa kastelemalla?

        Joo, hän puhuu koko ajan otsan kastelemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, hän puhuu koko ajan otsan kastelemisesta.

        Luterilaisuuden uskoon tulo tapahtuu kirkon viranhaltijan suorittaman otsan kastelun kautta. Jos ei otsaasi kastella, niin et ole myöskään uskossa. PISTE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisuudessa ei ole erikseen mitään lapsikasteen sakramenttia. Mutta helluntailaisille usko Kristuksen kuolemaan on vain luulouskoa

        Luterilaisuudessa on sakramentit eli salaisuudet. nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisuuden uskoon tulo tapahtuu kirkon viranhaltijan suorittaman otsan kastelun kautta. Jos ei otsaasi kastella, niin et ole myöskään uskossa. PISTE!

        Luterilaisuudessa usko tulee Sanan kautta
        Helluntaissa se tulee vesitipppojen kautta. PISTE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisuudessa on sakramentit eli salaisuudet. nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus:

        Kristinuskoon kuuluu sakramentit jos kastetta ja ehtoollista sellaiseksi haluaa nimittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisuudessa ei ole erikseen mitään lapsikasteen sakramenttia. Mutta helluntailaisille usko Kristuksen kuolemaan on vain luulouskoa

        On kasteen sakramentti. Ja kun ainoastaan sylivauvoja kastetaan, niin sakramentit koskevat ainoastaan sylivauvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kasteen sakramentti. Ja kun ainoastaan sylivauvoja kastetaan, niin sakramentit koskevat ainoastaan sylivauvoja.

        Mutta kun ei kasteta pelkästään sylilapsia

        Valehtelet siis


    • Anonyymi

      Huonon hedelmän kaste näkyy antavan kaikilla tavoilla.

    • Anonyymi

      Eipäs kun usko tulee luulemisesta.
      Uskominen on tietämisen vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Room 10.17
      Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta

      • Anonyymi

        Käännyttämällä ihminen saadaan tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.

        Helluntailaisten usko on harhaoppista lahkouskoa, joka vie ihmisen suorinta tietä kuumille kiville.

        Helluntailaiset eivät usko Raamatun totuuksia, kieltävät heti perisynnin ja paljon muuta.

        Paavalin mukaan lopun ajan lahkot liittyvät lihan himoihin ja tekoihin, kuten Parhami ja Olseni teki.
        Gal.5...sillä liha himot ovat ilmeiset....LAHKOT...että ne, jotka sellaista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
        Liittymällä helluntailaisten lahkoon tulee osalliseksi Parhamin ja Olsenin synneistä.
        Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta.


    • Anonyymi

      Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli ja varoitti lahkosaarnaajien keinoista saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset kiroavat kristittyjen lapsien saaman pyhän kasteen, jossa on mukana Jeesuksen veren osallisuus, sovitus ja Pyhän Hengen lahja.

      Joissakin lahkoissa ennen uutta lahkokastetta ihminen laitetaan lukemaan ääneen kirous lapsena saadusta kasteesta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.

      • Anonyymi

        Valehteleva pakkovauvakastettu kerro missä lahkossa luetetaan kirous?


    • Anonyymi

      Ei ole kaste antanut hyviä juttuja ei. Ehkä sen tarkoitus ei ole se eikä ole väliä millainen mörökölli ihminen itsessään on. Ei pidä katsoa missään nimessä itseensä. Muita voi kyllä herjata eikä heitä kohtaa sama armo olla mitä on.

    • Anonyymi

      Olseni oli saanut ennen Suomeen tuloaan Amerikassa sen helluntailaisten "henkikasteen".
      Ei siitä mitään hyötyä ollut, koska mies vietiin täällä vankilaan sodomiasta v. 1925.

      • Anonyymi

        Ei kannata sitten samoja jälkiä seurata eikä ihannoida sitä koko ajan.


    • Anonyymi

      Helluntailaisilla, vapaaseurakuntalaisilla ja muilla herätyskristityillä on sydämen usko joka tulee evankeliumin kuulemisesta ja Jeesuksen henkilökohtaisesta vastaanottamisesta. Billy Grahamin missio Olympiastadionilla on ollut ehkä Suomen suurin herätyskristillinen evankelioimistapahtuma. Viime syksyn Se löytyi kampanja oli myös hyvä asia.

      1.Tessaloniklaiskirje
      1:5 että meidän evankeliumimme tuli teidän tykönne, ei ainoastaan sanana, vaan myös voimana ja Pyhässä Hengessä ja suurella varmuudella - niinkuin tiedätte, millaisia me olimme teidän keskuudessanne, teidän tähtenne -
      1:6 ja teistä tuli meidän seuraajiamme ja Herran, kun suuressa ahdingossa otitte sanan vastaan ilolla Pyhässä Hengessä,

      1:9 Sillä itse he kertovat meistä, millainen meidän tulomme teidän tykönne oli ja kuinka te epäjumalista käännyitte Jumalan tykö, palvelemaan elävää ja totista Jumalaa
      1:10 ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe